• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Siste kamp; Viking - Brann.... La oss kjøpe opp hele driten.

Started by EvenSteven, May 23, 2006, 19:43:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ooje

Hvor får jeg tak i billetter?:D mååå på den kampen.. er en brann supporter som ahr flytta te viking by:p
oje

Alzheimer/Silverspurs

Du fÃ¥r vel billett pÃ¥ Narvesen osv i Stavanger, men problemet er jo at salget ikkje opnar igjen før 30-31 oktober  :roll:

DiceMan

Ikke glem at 7-8 tusen har sesonkort dvs. halve stadion.

Resten må dere bare kjøpe, da Brann ikke drar fra oljebyen med 3poeng uansett.

3-2 til Viking

Marek

Kan jo bli litt trøblete å få tak i billetter:

Fra viging sine sider om kampen:

Billettsalget til kampen mellom Viking og Brann starter 30. oktober. Billetter vil kun selges ved personlig oppmøte på Vikingbutikkene eller Statoil v/ Kvadrat.



Viking - Brann er siste Tippeligakamp for sesongen. Viking Fotball er opptatt av at rammene rundt kampen skal være så trygge som mulig for borte- og hjemmesupporterne. I dialog med Norges Fotballforbund og Brann har vi laget spesielle retningslinjer for salget slik at vi kan unngå uheldige situasjoner hvor hjemme- og bortesupportere kommer i konflikt:

Brann har fått tildelt sin kvote billetter til bortesupporterfeltet. Det er 800 billetter. Blir kampen avgjørende for både gull- og nedrykksstrid, blir billettene til hjemmesupporter-tribunen lagt ut for salg 30. oktober.

Vi kommer løpende til å vurdere risikoen ved kampen fram mot 5. november. Blir kampen av mindre betydning for topp- og bunnstrid, kan billettene legges ut for salg tidligere. Dersom billettene legges ut tidligere vil det bli informert om dette på http://www.viking-fk.no/.

Billettene selges fra våre billettutsalg i Vikingbutikkene (Løkkeveien og Stadionparken) og Statoil ved Kvadrat. Det vil ikke være internettsalg. Billettene fåes kun ved personlig oppmøte, og det vil ikke være mulig å reservere billetter. Det selges maks. seks billetter per kunde.

Andre forhold:

Alle tilskuere på hjemmesupportertribunen oppfordres til å kle seg i Vikingfarger eller i nøytrale farger. Oppstår det situasjoner hvor tilskuere kommer i en faresituasjon pga. for eksempel provoserende tilrop, vil vaktene etter eget skjønn og retningslinjer ha full rett til å vise bort tilskuere fra stadionområdet.
ons Ivar skal hem...

brann:)

Heilt på tryne. De må no ta te litt vett å gje brann tilhengere 4-5 tusen biletter men siddisser er vel så domm at de ikkje gjere da. men ein måte å få biletter på er å kjøpe fra patourkortinnehavere i keikobyen:P
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Vi e di beste

Så du mener at vi skal gå i Viking-skjorte????
Det kommer IKKE til å skje, gud bedre.

Marek

Quote from: "Vi e di beste"Så du mener at vi skal gå i Viking-skjorte????
Det kommer IKKE til å skje, gud bedre.


Letteste må vel å bare gå med en vanlig jakke eller genser, ikke å kjøpe en jævla viking drakt for å gjøre dette stuntet.
ons Ivar skal hem...

brann:)

"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Marek

Quote from: "brann:)"jaja da e sikkert bedre men eg meinte ikkje drakt bare ei t sjorte me vikinglogo på men det er de som absolutt vil ha branndrakt på seg ellers er det ikkje nødvendig.


Hvorfor ta på seg noe som helst som har med Viking å gjøre?
ons Ivar skal hem...

KNUDSEN

Hvist eg kjøper billetter på et av de andre feltene enn det Brann Supporterne har fått mens eg går i brann drakt blir eg kastet ut av stadion då?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Pondan

Ville du slippet inn en med vifdrakt på i Hansatribunen?

Stalin

Hvorfor ikke?

Jeg ser ikke poenget med å nekte folk som heier på det motsatte
laget adgang til tribunen? Om det hadde vært snakk om Storestå
hadde skjønt det. Men når det er snakk om de 'nøytrale' delene
av stadion skjønner jeg virkelig ikke hvorfor en med RBK/Enga/Whatever
ikke sku få slippe på Hansatribunen?

slang

ansa 08

Chrisstah

Quote from: "Stalin"Hvorfor ikke?

Jeg ser ikke poenget med å nekte folk som heier på det motsatte
laget adgang til tribunen? Om det hadde vært snakk om Storestå
hadde skjønt det. Men når det er snakk om de 'nøytrale' delene
av stadion skjønner jeg virkelig ikke hvorfor en med RBK/Enga/Whatever
ikke sku få slippe på Hansatribunen?


lenge siden du har vært på stadion eller?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Marek

Quote from: "KNUDSEN"Blir eg kastet ut eller blir eg flyttet?


Ja.
ons Ivar skal hem...

Northside

Quote from: "KNUDSEN"Blir eg kastet ut eller blir eg flyttet?


Du blir helt sikkert kastet ut så lenge bortefeltet er fullt, noe det garantert er.

men gå no bare i vanlige klær med Brann drakt under, så kan du juble hemningsløst når gullet er i boks etter kampen!

steinbygger

Merkelig. Det står på billuka.no at Viking-Brann er det 8 mest solgt arrangement hos de. Jeg trodde at det som kom frem her var knyttet til det som var solgt i en viss tidsperiode (siste uken eller to) og det er jo lenge siden man sluttet å selge til denne kampen.....

http://www.billettluka.no/iticket.web.billettluka/default.aspx?CategoryID=1

tippetuppen

Quote from: "steinbygger"Merkelig. Det står på billuka.no at Viking-Brann er det 8 mest solgt arrangement hos de. Jeg trodde at det som kom frem her var knyttet til det som var solgt i en viss tidsperiode (siste uken eller to) og det er jo lenge siden man sluttet å selge til denne kampen.....

http://www.billettluka.no/iticket.web.billettluka/default.aspx?CategoryID=1


Sor forskjell på mest solgte og mest populære.... salget har vært åpent, men stengt igjen
E det så nøye då

Go Up