• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettluka.no... Hva skjer ??

Started by EvenSteven, May 22, 2006, 19:41:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

EvenSteven

Var inne for å se etter Billetter til Lyn-kampen....
edit: tonet ned kritikken etter å ha funnet ut av saker og ting ...

1. Det står forbudt-tegn( ergo utsolgt?) over hele Hansa, men holder man musen over, står det at det er ledige billetter... Men det går da ikke an å kjøpe dem...???
2. De prisene de opererer med på siden der er jo BARE til forvirring...
ingen stemmer... trykket meg inn på et felt på Bt- tribunen og da står det at det koster 460 Kr per billett.... Er det rart det ikke blir utsolgt ?? Folk blir skremt vekk, før de aner ugler i mosen....
Det har riktignok blitt lovet utbedring i løpet av sommeren, men det er rart at  det kan være sÃ¥ vanskelig Ã¥ fÃ¥ pÃ¥ plass et skikkelig system? Fatter det virkelig ikke....

Er det noen som har vært der inne å kjøpt billett ? Noen som kan forklare hvordan man skal få kjøpt de resterende billettene på Hansa ?
De er ikke til meg , da jeg selvfølgelig har partoutkort !!   :D

Bataljonen

Quote from: "EvenSteven"Var inne for å se etter Billetter til Lyn-kampen....
Ikke at det er noe nytt, men fy f%* for et amatørmessig opplegg...

1. Det står forbudt-tegn( ergo utsolgt?) over hele Hansa, men holder man musen over, står det at det er ledige billetter... Men det går da ikke an å kjøpe dem...???
2. De prisene de opererer med på siden der er jo BARE til forvirring...
ingen stemmer... trykket meg inn på et felt på Bt- tribunen og da står det at det koster 460 Kr per billett.... Er det rart det ikke blir utsolgt ?? Folk blir skremt vekk, før de aner ugler i mosen....
Det har riktignok blitt lovet utbedring i løpet av sommeren, men det er rart at  det kan være sÃ¥ vanskelig Ã¥ fÃ¥ pÃ¥ plass et skikkelig system? Fatter det virkelig ikke....

Er det noen som har vært der inne å kjøpt billett ? Noen som kan forklare hvordan man skal få kjøpt de resterende billettene på Hansa ?
De er ikke til meg , da jeg selvfølgelig har partoutkort !!   :D



Oppfordrer samtlige til å sende mail til Billettluka om problemer. Jo flere misfornøyde kunder, mer må de gjøre for å ordne opp. Bataljonen kan gi innspill til Brann for våre medlemmer så får Brann ta det videre opp med sin leverandør.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

kabelmann

Billettluka har vært opp og ned i hele dag. Tror de har hatt store tekniske problemer. En stund var alle salg på alle arrengement stengt.. (ihvertfall av de jeg sjekket som riktignok ikke var mer enn to ;)
Det tok flere timer før jeg omsider fikk kommet meg inn og kjøpt en billett.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Romani3

Eg søkte på Brann og då kom det ikkje opp nåkke den første gangen. Så prøvde eg igjen og då kom det. Prisene som står på siden e jo skyhøye og bare tull...

Får heller kjøpe på Narvesen..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

abe78

EvenSteven! Gjør leksen din skikkelig før du slenger rundt deg med usannheter. Det er tydelig at du har logget deg inn for Ã¥ kjøpe 2 billetter. Dette skjer automatisk. Da er det sikkert ikke 2 ledige billetter ved siden av hverandre pÃ¥ Hansa (bare enkeltbilletter)  og dette markeres slik du beskriver det. Prisen pÃ¥ 460 harmonerer ogsÃ¥ med to billetter.

Skjerpings! ..ok jeg er litt streng nå, men dette er helt feil.
.og husk!

Xminator

Billettluka.no suger :p Så leksen har han strengt tatt gjort. At han ikke finner frem er utelukkende ansvaret til amatørene som har laget løsningen.

EvenSteven

Quote from: "abe78"EvenSteven! Gjør leksen din skikkelig før du slenger rundt deg med usannheter. Det er tydelig at du har logget deg inn for Ã¥ kjøpe 2 billetter. Dette skjer automatisk. Da er det sikkert ikke 2 ledige billetter ved siden av hverandre pÃ¥ Hansa (bare enkeltbilletter)  og dette markeres slik du beskriver det. Prisen pÃ¥ 460 harmonerer ogsÃ¥ med to billetter.

Skjerpings! ..ok jeg er litt streng nå, men dette er helt feil.


Du har nok rett ... sjekket det nå... har aldri lagt merke til at det automatisk er innstilt på 1 voksen, samt 1 barn/honnør/student....Jeg var litt for kjapp der....
Men hvorfor det automatisk velges to billetter er jo litt rart, og hvorfor kan man ikke da velge to plasser på ulike steder.??... systemet er tungvint, men nå vet jeg det i hvertfall....

BrannSupporter

Det virker som om det ikke er mulig å kjøpe studentbilletter i nedre Hansa lenger. De kostet 70 kroner, men nå er eneste alternativet billetter til 220 kr.

abe78

.og husk!

feltf

Jeg har har "student"patoutkort på felt F, men grunnet studier bor jeg i en annen by i år og kan ikke gå på kampene. Jeg har ordnet med at en kompis tar over billettene denne sesongen og jeg har kjøpt enkeltbilletter når jeg har vært i Bergen.

Til Lsk kampen kjøpte jeg for 70 kroner på felt F, like bortenfor der resten av gjengen sitter. Hvis jeg nå prøver å kjøpe på F og velger en student/honør/barn får jeg bare opp billetter til 220 kroner. Det samme skjer på de nederste radene i hansa. Her er ikke alle billettene solgt men det ser ut til at det ikke er mulig å kjøpe studentbilletter lengre.

Har Brann valgt å bare selge studentpriser på Bt tribunen nå som den er oppe? Merkelig at det er endringer i pris og plassering midt i sesongen.

Det er jo totalt uaktuelt å betale 220 kroner for en billett i nedre hansa når man får til samme pris høyere oppe. Felt F er ingen dårlig plass. Jeg betalte 900 for alle kampene. Nå ønsker de at jeg skal betale 220 for en billett. Enten har Brann skiftet system uten å informere eller så er det billettluka som tuller.

abe78

Du har rett, det har BrannSupporter også. Jeg tok feil, beklager.

Noe er galt. Det er ikke mulig å handle billetter til studentpriser på stadion lengre. Virker veldig rart. Løser seg kanskje om noen sender en epost til stadion.
.og husk!

enavgutta

UFATTELIG at Brann kan benytte seg at et slikt amatørfirma fra Bodø.

En dag skal jeg sannelig rydde pulten til Kristian Jæger !

Nixon

Quote from: "enavgutta"UFATTELIG at Brann kan benytte seg at et slikt amatørfirma fra Bodø.


Er ikke sikkert Brann hadde noe valg da Billettluka kjøpte opp Brann sin tidligere samarbeidspartner Ticknet. Man vet jo ikke hva slags kontrakt man hadde med de og hvorvidt den automatisk ble overført

Og Billettluka har jo ganske mange store kunder som NFF, mange norske fotballklubber (bl.a. VIF, Viking, LSK), Spektrum og diverse teatrer rundt om i Norge. Hadde vært interessant å fått vite om flere har hatt problemer...
Rød makt på Hansa

Go Up