• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

anngående bortekamp på staddaen.

Started by Snublefot, May 21, 2006, 19:39:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

Hei bataljonen.

Jeg kom akkurat tilbake fra brann stadion hvor jeg så odd-brann fra business loungen.

Vil bare takke brann og bataljonen for et fint initiativ. Jeg vet ikke om dette er blitt gjort før, men håper dette er noe som blir en god vane til bortekampene.

Vanligvis reiser jeg på østlandskampene, men syntes det var veldig hyggelig å sitte sammen med et relativt stort antall supportere i alle aldre. stemningen var fin, og hansa-ølet smakte godt. 40 kroner flaska er dyrere en på fotballpuben, men prisen var ikke så ille.. (selv om denne fint kunne vært en tier billigere..hehehe=)

Uansett, som sakt, håper det er mulighet å se kamp der flere ganger. var veldig trivelig.

Bataljonen

Det var et veldig godt oppmøte fra Bataljonens side, fikk tilbakemelding på over 90 stykker som ønsket å være med så det er jo bra !

Vi ønsker helt klart å gjøre dette igjen sammen med Brann ved seinere anledninger og dette vil vi ytre ønske om.

Dette er et fint alternativ til Fotballpuben. Bataljonen grer over mange grupperinger og målgrupper og det er viktig at vi prøver å nå alle og enhver. Da er dette en ypperlig mulighet å tilby medlemmer med barn og familie å ta turen på slike arrangement og ikke minst de som ønsker en litt mer "rolig" atmosfære enn Fotballpuben.

Det var vel tilnærmet fullt på arrangementet og tror nok at Brann var fornøyd og ønsker tilsvarende tilstelning i fremtiden:)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

GamleErik

Positivt tiltak, men det er ikke sikkert at det er mulig å gjøre så veldig ofte da det også er andre aktører som har kampvisninger?

Har tidligere i år vært tilstede i BBC og sett bortekamp sammen med en haug sponsorer og representanter fra sportsklubben.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Bataljonen

Quote from: "GamleErik"Positivt tiltak, men det er ikke sikkert at det er mulig å gjøre så veldig ofte da det også er andre aktører som har kampvisninger?

Har tidligere i år vært tilstede i BBC og sett bortekamp sammen med en haug sponsorer og representanter fra sportsklubben.


Dette er riktig. I utgangspunktet er dette et arrangement for Brann sine samarbeidspartnere. Men det har visst vist seg at det har vært avlysninger pga dårlig oppmøte og dette kan nok bane vei for at Bataljonen får innpass på disse arrangementene.
Vi la ihvertfall inn en god søknad idag.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up