• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

før kampen

Started by steinbygger, May 19, 2006, 12:46:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

steinbygger

Det er en ting som jeg undret meg litt over og som jeg kunne tenkt meg å høre andre sine synspunkter på og det er følgende: Når kampen er i gang påstår de fleste spillerene at de stenger ute det som skjer rundt seg (atmosfæren på tribunen) for de lever seg slik inn i kampen, er ikke det da vår jobb som tribuneslitere å skremme vekk motstanderene så mye som mulig under oppvarming og før kampen begynner slik at de tar med seg en nervøsitet inn i garderoben? Det er vel og bra at SS står og synger litt før kampen starter, men jeg tror at dette på langt nok er godt nok hvis ønske er at motstanderene skal få oppleve stadiontrollet på sitt verste (evt beste). Da må hele stadion være med.


Nå vet ikke jeg hvordan det fungerer med den 12 mann om de tar betalt for å opptre på stadion eller om Brann har anledning til å la de opptre før kampen, men jeg ser for meg ett 10-15 minutters show fra de før hver kamp hvor de drar i gang litt allsang og setter standarden for hvordan stemningen skal være under kampen. Ingen skal komme og fortelle meg at ikke TIL spillerene følte seg litt liten når de kom ut til 2 omg og ble møtt av 18.000 som sang brann sangen.  Ideen er gratis og jeg håper at dere i Bataljonen har nok kontakter til at dere kan lufte den med de rette personene.

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Pondan

No spillte de ikke noe selv heller. de bare løpte rundt om klovner og hørte på sanger.. Skal de først spille så bør de spille selv!

Bataljonen

Flere ting som spiller inn her : Det er ikke alle i bandet som har anledning til å kunne stille til hver hjemmekamp, ei heller bor ikke alle i Bergen. Det vil koste penger mtp transport og annet. Vi vil heller ikke "bruke" bandet opp, 2-3 ganger pr sesong er nok. Vi kan ikke bare kreve, de i bandet har også sitt å si.

Men tanken er god.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up