• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

forbud mot snus og fløyter på stadion

Started by azul, May 15, 2006, 18:12:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

azul


BrannSupporter


Helginho

Jeg synes det blir litt Snusfornuftig...

Den var morsom, hihihihihi

Xminator

Ta med deg en tom snusboks og spytt i den, så tror jeg ikke noen vil plage deg...

SKBMiller

er jo bare å ha med boks ja.. forbudet gjelder vel det å spytte på tribunen i praksis. fløyteforbudet sier seg vel selv?

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Quote from: "krøvel vellevold"I grunn burde alle russ vært nektet adgang på Stadion.
rannfasiten

paf

Quote from: "krøvel vellevold"Kan de ikke putte noe annet i kjeften? (Totalt usaklig, men moro var det å si det likevel).

Er jo ikke så lett. De kan jo hverken snuse eller røyke på Stadion...

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "krøvel vellevold"I grunn burde alle russ vært nektet adgang på Stadion.
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Nei, jeg har aldri vært russ og tviler nok på at jeg kommer til å bli det. Likevell er nok ikke riktig løsning å stenge dem ute.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Nei, jeg har aldri vært russ og tviler nok på at jeg kommer til å bli det. Likevell er nok ikke riktig løsning å stenge dem ute.


Mente det jo ikke seriøst da! De BURDE vært stengt ute, men de KAN jo selvsagt ikke det! Det var mer ønsketenkning...
Legg ned hele klubben!

Alexåsane

Syns å huske at russen ikke fikk ta med fløytene inn i fjor heller. Noe som er HELT flott.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Lilleheil

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "krøvel vellevold"I grunn burde alle russ vært nektet adgang på Stadion.


Kanskje krøvel aldri har vært russ selv. eg var det i fjor og koste meg klin edru pÃ¥ staddaen, ja noen var beruset, men det e no halve store stÃ¥ hele tiden..  mÃ¥ jo være Ã¥rets dummeste forslag. vi ska vel ikkje nekte enga suporterene ute ogsÃ¥.. de synger sÃ¥ fælt!!!

krøvel vellevold

Quote from: Lilleheil
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "krøvel vellevold"I grunn burde alle russ vært nektet adgang på Stadion.


Må du også ha det inn med teskje at det ikke var et SERI�ST forslag, men mer en ønsketenkning?

Når det gjelder bortefansen, skulle jeg gjerne sett at de var utestengt de også. Men det er heller ikke et SERI�ST forslag jeg kommer til å fremme på Branns neste årsmøte.

Det er ikke nødvendig å ta alt jeg skriver HELT bokstavelig!
Legg ned hele klubben!

Candyman

Kom i hug krøvel, at det er ikke alle her inne som er kommet til ironi som språklig virkemiddel i norsken enda. Er ikke alle som er kommet til reglene for komma, punktum og stor bokstav i ny setning engang. Så vær snill med de. De vokser vel opp og lærer at det ikke er tøft å grise til vår egen hellige stadion en dag de også.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

C@Bøe_79

1 full-russ + 1 fløyte = Mer kvalme og sur stemning enn 1000 fra Klanen.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Alastor

Quote from: "C@Bøe_79"1 full-russ + 1 fløyte = Mer kvalme og sur stemning enn 1000 fra Klanen.


Amen!

brannfrik

Quote from: "Alexåsane"Syns å huske at russen ikke fikk ta med fløytene inn i fjor heller. Noe som er HELT flott.

Bataljonen

Quote from: "brannfrik"


Deler denne oppfordringen. Det vil bli mye folk og tradisjonelt sett så kommer man seint opp fra puben. Vær tidlig ute, finn din plass og syng !
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up