• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjør over pakket !!

Started by enavgutta, May 15, 2006, 14:59:00 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Kanskje litt i enkleste laget å kjøre en tråd på denne, men jeg tar sjansen likevel.. Vi hadde gleden av å høre den fine "Kjør over pakket" mot Stabæk.

Håper virkelig hele stadion får sving på denne på 16.mai !! For denne e virkelig bra når den runger !

Oppfordrer alle til å benytte enhver mulighet til å dra i gang denne uansett hvor på Stadion !

Are

Så det er det som ropes. Sitter selv på hansa, men har alltid trodd det var "sjørøverpakket" som ble ropt. Må visst vaske ørene mine...

SKB e BEST!!!

Får bra trøkk i det enkle, men ganske geniale ropet.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

EvenSteven

Quote from: "Are"Så det er det som ropes. Sitter selv på hansa, men har alltid trodd det var "sjørøverpakket" som ble ropt. Må visst vaske ørene mine...


Sjørøverpakket.... hhahahahah.... hysterisk bra.... takk for den Are, klarer faktisk ikke å slutte å le.....

"Kjør over pakket" er genialt og må holdes i live..........

Kruxleiven

Sjørøverpakket kunne vært brukt mot Start. De er sikkert Sabeltann fans hele gjengen. Hiv og hoi! (litt påvirket av den der jævla TV-reklamen med papagøyen ja)


BuG

Hva? sier ikke dere "Ut med pakket" av og til når en filmer og ligger nede ellns?
ullet 2007! =)

BrannFa(e)n

"Kjør Over Pakket" Synges når Brann trykker på. "Ut med pakket" synges når det er folk som filmer og lignende.
rannfasiten

Skumling

Et enkelt men likevel så genialt nytt rop. Det skal runge.

Brannfrelst

Sjørøverpakket ja :D Den reddet dagen min.
Merket bare at Hansa sang denne. Ble trøkk(sitter på Hansa selv) men har sikkert bare med akustikken å gjøre da.
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Quote from: "Brannfrelst"Sjørøverpakket ja :D Den reddet dagen min.
Merket bare at Hansa sang denne. Ble trøkk(sitter på Hansa selv) men har sikkert bare med akustikken å gjøre da.


"Sjørøverpakket" blir vel en evig vilje-feilsynging på linje med "Salami" i stedet for "Red Army", "Svein Dale" i stedet for "skandale" og "fergebillettør" i stedet for "Bergen til eg dør!".
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

"Arne Gjermund Brendal" Jepp. Det trodde jeg ble sunget i 1997. Forøvrig var det "For en gjeng med bønder". Tror jaggu meg min var grovest.
rannfasiten

Kruxleiven

Husker en kamp mot Sogndal. Skjeldestad stod i mål for Sogndal og vi sang "Terje e et svin". Det ble fort til "Terje svelg bensin!" Hadde også problemer med Bergen te eg dør når den var ny. Trodde det ble sunget Bergen teledør.

C@Bøe_79

Skal vi drite ut folk med feilsynging,så må 60% av Store Stå unnskylde meg.
Men den beste er når vi prøver å mobbe Lyn,vi synger 1 og 2 og 3 Nigerianere osv.....

Men pÃ¥ Store StÃ¥ runger det 1 og 2  og 3 indianere......
(No sang vel de EGENTLIG rett,men men).
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

abe78

Det er også litt forvirring rundt:

Vi er Brann, Bergens stolthet
SK Brann, Bergen stolthet

Jeg roper i hvert fall:
Elsker Brann, Bergens stolhet.
.og husk!

Yngve

Quote from: "abe78"Det er også litt forvirring rundt:

Vi er Brann, Bergens stolthet
SK Brann, Bergen stolthet

Jeg roper i hvert fall:
Elsker Brann, Bergens stolhet.


Om du kan teksten, kvifor då synge noko anna? Føler at det strid litt mot all logikk..

abe78

Innlegget mitt er et dårlig formulert spørsmål. Jeg vet ikke hva som er riktig, men liker siste versjonen best.
.og husk!

Yngve

Der kan eg vere einig med deg. Men eg ser ikkje noko poeng i å byte på ein så innarbeida ordlyd. Det vil berre forvirra ungdomsskulen nede på SS.

enavgutta

Merker at denne blomstrer opp bedre og bedre på Hansa fra hver gang... Men vi har en del å gå på. Kjør over pakket må bli kraftigere og mer samstemt !

Northside

Vi hadde den på ss en gang mot Lyn, håper vi får den mer samstemt med Hansa etter sommeren!

Eivind

MÃ¥ si jeg humret godt for meg selv da felt Z sang:

"Penger for Dylan! Vi fikk Penger for Dylan, peeeenger for Dylan åååå penger for dyyylan"

Mr_Soma

Quote from: "Eivind"MÃ¥ si jeg humret godt for meg selv da felt Z sang:

"Penger for Dylan! Vi fikk Penger for Dylan, peeeenger for Dylan åååå penger for dyyylan"


Synd Dylan ikke skjønte en meter av hva som ble sunget. Hvis ikke Maria har gitt han ett lite norskkurs da.

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Synd Dylan ikke skjønte en meter av hva som ble sunget. Hvis ikke Maria har gitt han ett lite norskkurs da.


Ifølge BT på lørdag snakker Dylan brukbart norsk.
Med bergensk aksent. Noe han blir mobbet for i Oslo...
Rød makt på Hansa

Mr_Soma

Sist jeg var på vorspiel med han så var det ikke mye norske gloser som kom fram... heller REM på gitaren...hehe.

Maria har vel gitt han ett (LYN)kurs.

ukrajina

Quote from: "Kruxleiven"Husker en kamp mot Sogndal. Skjeldestad stod i mål for Sogndal og vi sang "Terje e et svin". Det ble fort til "Terje svelg bensin!" Hadde også problemer med Bergen te eg dør når den var ny. Trodde det ble sunget Bergen teledør.


Husker at eg for mange år siden hørte en gjeng folk rope bergen tivoli dør på bussen, fant ikke ut før for ett år siden at det er bergen til eg dør...

Brann/Bergen

Hadde problemer i begynnelsen eg også, sleit med de fleste sangene, ikkje så lett å få med seg ka en sier, i alle fall ikkje hvis det blir sunget 2 stemt. Husker eg trodde att det ble sunget: Dø sikkert, i stedenfor det er sikkert. hehe... Men hadde heldigvis en som kunne sangene med meg, slik at eg etterhvert fant ut ka de sa i de forksjellige sangene.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Candyman

Herlig tråd....
Ler og ler her!! Terje svelg bensin? Hoho...er jo like bra om ikke bedre!
Og penger for Dylan er jo hysterisk bra.

Eneste er at jeg nå har lyst å rope Svein Dale neste gang dommeren gjør en glipp...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Brann/Bergen

Quote from: "Candyman"Herlig tråd....
Ler og ler her!! Terje svelg bensin? Hoho...er jo like bra om ikke bedre!
Og penger for Dylan er jo hysterisk bra.

Eneste er at jeg nå har lyst å rope Svein Dale neste gang dommeren gjør en glipp...


Eller Sandaler??? hoho....
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Daffi

trodde en ørliten stund det ble sunget "oi oi oi oi oi oi nesten", men det som faktisk ble sunget var jo selvsagt "roy roy roy roy roy roy wassberg" :P

YadaYada

NÃ¥r vi snakker om misoppfattede tekster..
Er fremdeles en del som synger:

Vi é Brann -Bergens stolthet,
Elsker Brann -Bergens stolthet!
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Straffe!!!

Ferjebilletør - ferjebilletør - DET e sikkart, det e sikkart - ferjebilletør!

Jokokk


Brann/Bergen

et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Alexåsane

Quote from: "enavgutta"Merker at denne blomstrer opp bedre og bedre på Hansa fra hver gang... Men vi har en del å gå på. Kjør over pakket må bli kraftigere og mer samstemt !


Satt på BT-tribunen mot Lyn. Og hørte denne sangen en gang, og da med ganske bra trøkk!

Når d skal være sagt så hørte jeg Hansa gjennom hele kampen, og med mye bedre lyd enn SS.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Pondan

Kanskje fordi du har Hansa rett mot deg? Vi synger jo ikke imot BT som Hansa gjør.. Har mye og si det..

Go Up