• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde er rett mann

Started by Azzurri, May 04, 2006, 09:49:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: "runarnormann"Tror jeg gir opp snart (Hey! Slutt aa juble!)  Foerst er jeg ute etter Mjelde fordi jeg ikke liker ham som menneske.  Saa er det at han er fra Osteroey.

For ordens skyld.  Mjelde er en hyggelig kar og Osteroey er et vakkert sted.


Du synes hele tiden å glemme hva du har skrevet tidligere. Eller var "bonden" i dette tilfellet ment som et kompliment? Noe som ikke i det hele tatt henspeiler at han kommer fra Osterøy?

Saa skjedde det de fleste av oss egentlig fryktet. Bonden klarte ikke aa takle presset.

Det var uansett derfor jeg trakk inn Osterøy.
Jeg angrer allerede...
Rød makt på Hansa

runarnormann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "runarnormann"Tror jeg gir opp snart (Hey! Slutt aa juble!)  Foerst er jeg ute etter Mjelde fordi jeg ikke liker ham som menneske.  Saa er det at han er fra Osteroey.

For ordens skyld.  Mjelde er en hyggelig kar og Osteroey er et vakkert sted.


Du synes hele tiden å glemme hva du har skrevet tidligere. Eller var "bonden" i dette tilfellet ment som et kompliment? Noe som ikke i det hele tatt henspeiler at han kommer fra Osterøy?

Saa skjedde det de fleste av oss egentlig fryktet. Bonden klarte ikke aa takle presset.

Det var uansett derfor jeg trakk inn Osterøy.
Jeg angrer allerede...


Herregud!  Det der var jo like paa tryne som om jeg skulle tra at kødden fra Harstad betyr at du hater alle nordlendinger.  Hold deg til hobbyen din Nixon.  Det maa jo vaere mange sterke verb aa boeye.
egenden Alf Dahl

Nixon

Quote from: "runarnormann"Herregud!  Det der var jo like paa tryne som om jeg skulle tra at kødden fra Harstad betyr at du hater alle nordlendinger.


Ikke alle.
Holder meg til én.
Og koser meg med det.
For det er så altfor lett!;)
Rød makt på Hansa

runarnormann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "runarnormann"Herregud!  Det der var jo like paa tryne som om jeg skulle tra at kødden fra Harstad betyr at du hater alle nordlendinger.


Ikke alle.
Holder meg til én.
Og koser meg med det.
For det er så altfor lett!;)


Det var jo trist.  Var ikke meningen aa vaere saa stygg med deg at du begynte aa hate meg.  Faar litt daarlig samvittighet  naa.  Personlig hater jeg deg absolutt ikke.  Det er jo ikke din feil at da gud delte ut personligheter var du ute til lunsj.
egenden Alf Dahl

Candyman

Quote from: "runarnormann"Det er jo ikke din feil at da gud delte ut personligheter var du ute til lunsj.

Oooo...den der har du tenkt lenge på. Hadde du bare tenkt litt den dagen du lagde deg ett nick, så hadde jo dette kunne gått riktig så bra!

SÃ¥ topic:
Syns Mjelde har vist stor fremgang i år. Det er det vel ingen som kan si noe på. I fjor gikk mye av kritikken på byttene han gjorde. Så var vel stallen hakket svakere og. I år har han litt mer å velge i, samt at han virker roligere til hele opplegget. Om det er for at vi leder er jo umulig å si. Men så lenge vi leder eller spiller bra er det bare idioti og komme slepende med at Mjelde må bort.

Enig med de som sier at det er lenge siden det har eksistert slik fred i Idrettsveien som nå når POL og Monsamjelden kjører skuten. Stå på Mjelde!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Tom C

Og vi leder serien og har landslagskapteinen på laget. Skal bare se vi får landslagskeeperen også, selv om Mjelde er en av de få som har hatt troen på ham hele veien...
Aldri mer Obos....

Tom C

Og Mjelde er roligere enn Rössler...
Aldri mer Obos....

Pondan

Rössler må jo nesten ta seg noen beroligende.. snakker om og klikke..

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

tormi

Ja jeg har ikke sett på tv, så oppdater oss gjerne.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Tom C

LSK klarte bare 1-1 mot FFK, og Ocean misset en kjempesjanse rett før slutt. Da tiltet Rössler fullstendig på sidelinjen.

Btw Runar normann, burde ikke LSK sparke Rössler ettersom han har levert en rekke dårlige resultater i det siste, og i tillegg ikke klarer å beherske seg? LSK har jo faktisk, borstsett fra flaksa-seieren mot Brann ikke vunnet på hjemmebane siden 16.mai...
Aldri mer Obos....

jako

Hehe sÃ¥ den pÃ¥ FXT. ForstÃ¥r han godt med tanke pÃ¥ hvor god han var til avslutte med hodet  selv. Ikke mindre morsomt for det:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Marek

Så meg nødt til å hente opp denne tråden siden alle vil jo ennå diskutere MIM i andre tråder.

Så nå kan dere fyre løs på det riktige stedet!
ons Ivar skal hem...

Texas

marek, marek, marek.........du gir deg visst aldri du. Ta deg en pause. Nyt at bann leder serien. Og skulle resten av sesongen gå helt forferdelig, så kan vi snakkes.

Snublefot

Quote from: "Marek"Så meg nødt til å hente opp denne tråden siden alle vil jo ennå diskutere MIM i andre tråder.

Så nå kan dere fyre løs på det riktige stedet!



alle andre? ser nesten ut som at du faktisk tror på det selv det du skriver... på tide å ta en pause marek..

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article64536.ece

Når en trenerlegende som Kjell Tore Solvang, som jobber tett med Brann, skryter uhemmet av Mons Ivar Mjelde bør noen og enhver innse at de ikke har peiling...
Rød makt på Hansa

Marek

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/eliteserien/article64536.ece

Når en trenerlegende som Kjell Tore Solvang, som jobber tett med Brann, skryter uhemmet av Mons Ivar Mjelde bør noen og enhver innse at de ikke har peiling...


Ville jo vært merkelig om en som er på Brann sin lønningsliste ikke sa positive ting om Mjelde.
ons Ivar skal hem...

tronn

"Fotballekspert" Ivar Hoff: "Mjelde er for stor for Brann, og bør dra utenlands!"

"Fotballekspert" Henrik Færevåg: "Mjelde bør få sparken!"

Fotballekspert tronn: "Gi mjelde kontrakt på livstid! Han er den beste treneren Brann har hatt. Søker alltid inspirasjon fra andre miljøer. Han viser en utrolig evne til å lære av egne og andres feil. Han har fokus inn i egne rekker, og ikke på andre utenforstående ting."

tormi

Quote from: "Marek"
Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/eliteserien/article64536.ece

Når en trenerlegende som Kjell Tore Solvang, som jobber tett med Brann, skryter uhemmet av Mons Ivar Mjelde bør noen og enhver innse at de ikke har peiling...


Ville jo vært merkelig om en som er på Brann sinn lønningsliste ikke sa positive ting om Mjelde.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Marek

Quote from: "tormi"
Det er også mange flere positive ting som kan taes med men å overbevise skeptikerne er umulig. Selv med seriegull i år vil ikke dere endre mening.

ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Quote from: "Marek"
Quote from: "tormi"
Det er også mange flere positive ting som kan taes med men å overbevise skeptikerne er umulig. Selv med seriegull i år vil ikke dere endre mening.



det er ikke mjelde som kan klandres mot åtvidaberg det er spillerne A laget te brann skal jo enkelt å greit knuse et svensk amatør lag! så kan ikke legge skylden på mjelde på det tapet!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bruiser

Det ligg eit visst ansvar på Mjelde også, både som motivator og taktiker. Men det er ikkje verdt å dvele noke meir over det. Man kan såre enkelt konstatere at både Mjelde og spelergruppa står til ansvar for resultata i uefa-cupen, og at det kreves meir av begge parter enn det som blei prestert der.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Marek

Quote from: "Chrisstah"
det er ikke mjelde som kan klandres mot åtvidaberg det er spillerne A laget te brann skal jo enkelt å greit knuse et svensk amatør lag! så kan ikke legge skylden på mjelde på det tapet!


Forstår ikke helt hva du mener her. Enten så mener du at det er meningsløst å ha en trener, fordi han spiller jo ikke kampene uansett. Eller så mener du at Mjelde bare får æren for når laget vinner, men når de taper så er det spillerne sin feil.

Få dette inn i hodet nå, Mjelde er ansvarlig for alle resultater, gode eller dårlige.
ons Ivar skal hem...

tormi

Quote from: "Marek"
Quote from: "Chrisstah"
det er ikke mjelde som kan klandres mot åtvidaberg det er spillerne A laget te brann skal jo enkelt å greit knuse et svensk amatør lag! så kan ikke legge skylden på mjelde på det tapet!


Forstår ikke helt hva du mener her. Enten så mener du at det er meningsløst å ha en trener, fordi han spiller jo ikke kampene uansett. Eller så mener du at Mjelde bare får æren for når laget vinner, men når de taper så er det spillerne sin feil.

Få dette inn i hodet nå, Mjelde er ansvarlig for alle resultater, gode eller dårlige.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Marek

Quote from: "tormi"


Neida, alle er ikke dumme i forhold til meg, det er bare du som er dumme i forhold til alle andre.

Men kanskje du har rett, ingenting ble gjort galt i forhold til �tvidabergkampene, at vi røk ut mot dem var intet mere enn vi kunne vente. Selv er er ikke enig i dette.
ons Ivar skal hem...

tormi

Quote from: "Marek"
Quote from: "tormi"


Neida, alle er ikke dumme i forhold til meg, det er bare du som er dumme i forhold til alle andre.

Men kanskje du har rett, ingenting ble gjort galt i forhold til �tvidabergkampene, at vi røk ut mot dem var intet mere enn vi kunne vente. Selv er er ikke enig i dette.


Herlig hvordan du hele tiden tar mann og ikke ball...

Du er flink å argumentere -NOT.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Marek

Quote from: "tormi"

Herlig hvordan du hele tiden tar mann og ikke ball...

Du er flink å argumentere


Takk. Men ser at du ikke er det, og har nå valgt å gå helt bortifra å diskutere noe som har med fotball å gjøre.
ons Ivar skal hem...


Marek

Dette kommer sikkert som en stor overraskelse på deg Kristian, men det ble spillt TO
ons Ivar skal hem...

Snjosokk

Lurer på om ein kan vinna Champions League med 20 hyser og ein lyr dersom ein motiverer dei god nok, tar ut det rette laget og brukar rett formasjon.

Ikkje utenkeleg! Kom i alle fall ikkje og sei at det ikkje ville vore publikumsvenleg.

Chrisstah

Quote from: "Marek"
Quote from: "Chrisstah"
det er ikke mjelde som kan klandres mot åtvidaberg det er spillerne A laget te brann skal jo enkelt å greit knuse et svensk amatør lag! så kan ikke legge skylden på mjelde på det tapet!


Forstår ikke helt hva du mener her. Enten så mener du at det er meningsløst å ha en trener, fordi han spiller jo ikke kampene uansett. Eller så mener du at Mjelde bare får æren for når laget vinner, men når de taper så er det spillerne sin feil.

Få dette inn i hodet nå, Mjelde er ansvarlig for alle resultater, gode eller dårlige.


mener at et nesten et helt 1 lag med unntak huseklepp skal greie knuse et svenskt amatør lag! eller sier ikke du det?? mjelde kan egentlig ikke klandres for at spillerne hadde en dårlig dag på jobben! og ja eg vet vi spilte 2 kamper mot de! med 3-3 første kamp så reiste vi til sverige med et A-lsg som burde vunnet lett!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

naitsirk

Quote


du gløymte at me har spelt TO mot molde og

Marek

Quote from: "naitsirk"
Quote


du gløymte at me har spelt TO mot molde og


Og nå har det fullstendig rablet for deg? Hva er poenget ditt her?
ons Ivar skal hem...

nummer9


Marek

Så Mjelde er ikke ansvarlig for resultatene altså?
Fint, da får vi heller bli enige om at du og Naitsirk mener at Mjelde overhode ikke har noe ansvar for resultatene, mens jeg mener at dette er hans ansvar. Som hos de fleste andre ledere.

En dag vil dere nok oppdage at en treners jobb går ut på litt mere enn å bare plukke ut laget.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Men hvem skal vi ha som erstatter da?

Nordlie som aldri har vunnet noe og som aldri får lagene sine til å prestere i avgjørende kamper og som førte Start fra sølv til nedrykksstrid?

Normark som aldri har vunnet noe som trener og som får alle lag til å rykke ned?

Rössler som aldri har vunnet noe som trener og som bare såvidt har fått gullfavoritt LSK til å henge med i gullkampen?

Berg som aldri har vunnet noe som trener og som ikke har fått medaljekandidat Lyn til å prestere noe bra i år?

Rekdal som fikk fjorårets gullvinner nesten ned i nedrykksstriden?

Meritterte Prahl som har fått medaljekandidat Viking til å ligge sist?

Har du noen navn?

Jeg vil f.eks. foreslå Mons Ivar Mjelde, som HAR vunnet noe som trener,og som har fått sitt lag til å prestere bedre enn noen hadde forventet denne sesongen. Laget hans er serieleder i sitt land. Han bør vi skaffe oss!
Legg ned hele klubben!

Marek

Av de du nevner her så er bare Prahl, Normark og Rekdal ledige på markedet. De to førstnevnte ville jeg ikke tatt i med iltang.
Rekdal er mer enn velkommen av meg.
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"Av de du nevner her så er bare Prahl, Normark og Rekdal ledige på markedet. De to førstnevnte ville jeg ikke tatt i med iltang.
Rekdal er mer enn velkommen av meg.


En surpomp som ikke klarte å vinne noen av de 5 siste kampene i fjor, og som var avhengig av at Start også kollapset for å vinne serien? Og som i år førte VIF rett ned i nedrykksstriden?
Legg ned hele klubben!

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"

En surpomp som ikke klarte å vinne noen av de 5 siste kampene i fjor, og som var avhengig av at Start også kollapset for å vinne serien? Og som i år førte VIF rett ned i nedrykksstriden?


Om du vil  sÃ¥ ja. En helt objektiv analyse av hans trenerkarriere vil jeg pÃ¥stÃ¥.
Kan du ta en lignende analyse av Mjelde?
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"
Quote from: "krøvel vellevold"

En surpomp som ikke klarte å vinne noen av de 5 siste kampene i fjor, og som var avhengig av at Start også kollapset for å vinne serien? Og som i år førte VIF rett ned i nedrykksstriden?


Om du vil  sÃ¥ ja. En helt objektiv analyse av hans trenerkarriere vil jeg pÃ¥stÃ¥.
Kan du ta en lignende analyse av Mjelde?


Har allerede gjort det i et innlegg rett over.
Legg ned hele klubben!

Marek

åh, nei jeg tror du misforstår.
En like objektiv analyse som den du hadde til Rekdal. Ikke noe propagandaoppgulp som du presterte.
ons Ivar skal hem...

naitsirk

berre for å legge denne ballen dø:

BRANN LEDER SERIEN.dvs at alle andre trenarar i tl per dags dato er dårligare i følge marek/motyka sin definisjon. det er jo trenaren som er ansvarlig:)

Marek

Quote from: "naitsirk"berre for å legge denne ballen dø:

BRANN LEDER SERIEN.dvs at alle andre trenarar i tl per dags dato er dårligare i følge marek/motyka sin definisjon. det er jo trenaren som er ansvarlig:)


Men iflg din definisjon så er jo ikke treneren ansvarlig.
Så hvordan kan du da påstå at Mjelde er rett mann?
ons Ivar skal hem...

Chrisstah

Quote from: "Marek"
Quote from: "naitsirk"berre for å legge denne ballen dø:

BRANN LEDER SERIEN.dvs at alle andre trenarar i tl per dags dato er dårligare i følge marek/motyka sin definisjon. det er jo trenaren som er ansvarlig:)


Men iflg din definisjon så er jo ikke treneren ansvarlig.
Så hvordan kan du da påstå at Mjelde er rett mann?


se hva mjelde har gjort med laget! ingen hadde tippet brann til gull favoritt i år! han er en bestemt fyr som vet hva han vil! syns brann skal holde på mjelde!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Marek

Quote from: "Chrisstah"se hva mjelde har gjort med laget! ingen hadde tippet brann til gull favoritt i år! han er en bestemt fyr som vet hva han vil! syns brann skal holde på mjelde!


Bare tenk hva Brann kunne ha vært uten Mjelde. Kanskje vi hadde slått ut et svensk førstedivisjonslag...
ons Ivar skal hem...

jako

Seriøst folkens la no vær å diskutere dette med Marek. Du skjønner jo at han bare skal provosere.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Chrisstah

Quote from: "Marek"
Quote from: "Chrisstah"se hva mjelde har gjort med laget! ingen hadde tippet brann til gull favoritt i år! han er en bestemt fyr som vet hva han vil! syns brann skal holde på mjelde!


Bare tenk hva Brann kunne ha vært uten Mjelde. Kanskje vi hadde slått ut et svensk førstedivisjonslag...


men vi leder jo serien! det er mye viktigere en uefa cupen!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Snublefot


Klaus_Brann

Mjelde ER rett mann, ingen tvil, uansett hva Marek og andre som ikke klarer å se hva som skjer om dagen...Hele apparatet synes for meg å være VELDIG rett...se bare på hvilke spillere som velger Brann fremfor andre norske/nordiske klubber...Det er mulig det også kan ha noe å gjøre med treneren vi har?ikke vet jeg...Tar vi Sandefjord i morra må det bli gull!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Marek

Quote from: "Klaus_Brann"Mjelde ER rett mann, ingen tvil, uansett hva Marek og andre som ikke klarer å se hva som skjer om dagen...Hele apparatet synes for meg å være VELDIG rett...se bare på hvilke spillere som velger Brann fremfor andre norske/nordiske klubber...Det er mulig det også kan ha noe å gjøre med treneren vi har?ikke vet jeg...Tar vi Sandefjord i morra må det bli gull!


Money talks...
ons Ivar skal hem...

Go Up