• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Follese - Brann

Started by Nixon, May 02, 2006, 14:08:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Texas

Quote from: "abe78"
Quote from: "Texas"for oss fra follese saa er resultatet ganske perfekt


Dette blir bare tåpelig. Dere prøvde ikke å vinne kampen i det hele tatt. Ikke 1 målsjangs. Et par blokkerte skudd er det nærmeste Follese kommer. Det går i hvert fall an å prøve. I stedet ligger Follese seg lavt i hele kampen og haler ut tiden ved hver mulighet. Dommeren annulerer 1 mål feilaktig og overser 2 straffer, hvor den ene er meget klar (hands). Får litt inntrykk av at dommeren ikke vil være for streng med Follese og etter min mening blir det bare patetisk. Alt i alt, ganske flaut og elendig underholdning.

PS! Monkam spilte meget godt.


Brann bør kunne slå follese nesten sagt tosifret uansett hvordan follese spiller. Selvfølgelig prøvde follese å vinne (uten at jeg så kampen), men de måtte jo selvfølgelig ligge lavt mot et lag som er langt langt bedre, og kanskje håpe på en heldig contring.

naitsirk

snublefot skreiv:
Quotejeg stod bak målet hvor vi scoret, og hylte og sang for charlie etter en bom.. da snudde han seg, så en smule oppgitt på oss, trakk på smilebåndet, og løp så vekk igjen=) hehe..

Når det gjelder spillerne , så trekker jeg frem 3 spillere jeg mener gjorde en bra jobb i dag, og viste gode takter.

Monkam: Jobbet veldig bra, og hadde en del fixe pasninger
Suazo: samme med han, pluss at det var veldig artig å høre han kjefte på dommeren.. jeg tror ingen andre en han og monsamjelde forstod hva han sa for noe=)
Huseklepp: Erik gjorde en god jobb, viste et veldig bra rykk, fintene satt bedre og var den største trusselen offensivt. litt dårlig innlegg men ellers bra

Spillere som skuffet?

martin knudsen.. gjør særdeles lite av seg selv, og får sjelden til noen veldig bra innlegg eller annet som skaper noe offensivt.

Kristian ystaas: trenger vell ikke si stort.. han kommer til flere store sjanser, noe han såklart skal få skryt for, men med tanke på motstanderen var ikke det så bra heller.. dessuten er han like tam foran mål som mekanisk elefant i grøfta i londons gater.

kalvenes: mye med offensivt, men gjør en del merkelige ting med ballen, og alle innleggene smalt rett i hodet på første forsvarer...


du gløymte ludde.

bomma på eindel mega sjanser sjølv om han ikkje e i form.

enavgutta

Der trynte du'an mister snublefot. Var ingen andre enn den lokale barnehagen som hylte og sang på Follesø Idrettspark.

Korpset var derimot bra. Flott !!

Mr_Soma

Jeg var ikke på kampen selv - men blir litt forvirret.
Enkelte sier at Monkam storspilte,mens andre sier at han var en av Brann's dårligste.

Ei heller at Follese hadde en eneste sjanse.
Men hva skjedde når dette skjer i følge bt.no/live :

QuoteMyksvoll kommer til linjen og legger inn. Fossholt er millimetre fra å nå frem og sette 1-1 i nettet.

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Jeg var ikke på kampen selv - men blir litt forvirret.
Enkelte sier at Monkam storspilte,mens andre sier at han var en av Brann's dårligste.


Det er bare enavgutta som nok en gang viser totalt manglende fotballforståelse!:)

Jeg synes fortsatt at Monkam viste mye bra. Spesielt i første omgang, i andre forsvant han litt mer.

Han viste utsøkt teknikk, god fotballforståelse og jobbet hardt. Var arkitekt bak noen fine Brannangrep som spissene til slutt misset. Gikk også på noen fine løp som ble ignorert av Brannspiller som hadde ball.

Ble jeg mer optimistisk på Monkam sine vegner etter denne kampen?
Definitivt!
Rød makt på Hansa

Superjack

Til dere som så kampen, hvordan klarte Majoren seg?
Brannsupporter.

ostraume

Broen er ikke blitt gratis enda. Til høsten skjer det.


Merker meg at det er delte meninger om hvordan folk klarte seg utpå der. Min mening:

Suazo: Alt for mange balltap som ville straffet seg i tippeligaen, en god spiller men med for høy feilprosent.

Huseklepp: Frisk og kom til flere innlegg. Hårreisende svak kvalitet på innlegg og avslutninger (selv om han puttet til slutt)

Ystaas: Elendig

TFL: Frisk, men er det virkelig mulig å ikke score på de sjansene?

Knudsen: God kamp, mye med på høyrekanten, gjør få feil.

Kalvenes: Svak, feil etter feil.

Monkam: Er mye ute av posisjon, viser prov på god teknikk og jobber bra, men ikke godt nok til å knipe plass på Brann enda.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

abe78

Jeg skrev også at Monkam var god, men da mener jeg ikke at han var så god at han truer førstelaget. Han viste at han er et meget godt tallent. Jeg lurer på om ikke han hadde hatt godt av en sesong på Løvham.

Enig med med det ostraume skriver.
.og husk!

kenta

er enig med mye av det som blir sagt her, men syntes at kalvenes, huseklepp og knudsen er mye av grunnen til at det ikke ble flere mål... de hadde noen latterlig dårlig innleggsforsøk og cornere!! dette er med på å gjøre jobben veldig enkel for follese stopperne.

ellers så var det fint å se TFL tilbake igjen... noen treninger og innhopp i ligaen så blir han god for brann!!
ANSA, aldri frydenbø...!

Go Up