• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opptak av Brann-VIF(torrent)

Started by Bionor, May 01, 2006, 14:06:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bionor

Jeg klarte som vanlig å ta opp fra feil kanal igår, så nå lurer jeg på om det finnes en vennlig sjel som kunne lagt denne kampen ut som en torrent e.l.?

nummer9

Følg med på kamp-tråden. Kommer vel ut der etterhvert.

Mr_Soma

Den blir nå lastet opp, og kommer ut i morgen tidlig om alt går etter planen :)

Om det er folk som ikke har kjennskap og kunnskaper ikke minst, om dette torrentsystemet så kan jeg selvfølgelig brenne kampen ut på en DVD-cd.

Vil selvfølgelig ikke ta betalt for det, annet enn hva cden koster og evnt porto :)

Pondan

Jeg melder meg herved på.. Om du bor i Bergen skal jeg komme med en cd til deg..

Even

Hvilken torrenside laster du den opp til?

Bionor

Nydelig! Setter stor pris på om du legger ut en link når den er klar:-)

krøvel vellevold

Legg merke til det fantastiske trøkket på Byen é Bergen sånn ca ved 85:25 av kampen!
Legg ned hele klubben!

Brannmann rob


Gud


Pondan

Jeg søker på Brann, men finner ikke gårsdagens kamp.. hva gjør jeg?

Alexåsane

Venter til han har uploadet den:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Pondan

Kanskje det er lurest.. hehe!

Doc

Quote from: "Mr_Soma"Den blir nå lastet opp, og kommer ut i morgen tidlig om alt går etter planen :)

Om det er folk som ikke har kjennskap og kunnskaper ikke minst, om dette torrentsystemet så kan jeg selvfølgelig brenne kampen ut på en DVD-cd.

Vil selvfølgelig ikke ta betalt for det, annet enn hva cden koster og evnt porto :)

------------------------------------------------------------------------------
Jeg gjorde akkurat samme feilen som trådstarteren, du blir for evig sikret legendestatus i mitt liv dersom du kunne brent kampen til meg. Skal selfølgelig betale porto + cd/dvd. Hvis det går an å sende deg et kakestykke i posten skal jeg gjøre det også!!!!!!!!!
ergen.... Ikke en by, men en diagnose!

Gud

Er helt på linje med Doc, jeg skal holde en beskyttende hånd over deg helt til jeg finner det nødvendig at du går i penalet.

UnnamedFeeling

En vidunderlig kamp! Og så herlig å få tatt den opp, slik at den finner sin rettmessige plass i min samling av Brann-kamper!
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Gud


UnnamedFeeling

Vel, "kjent" er vel å smøre litt tykt på... Men såvidt jeg har skjønt så har du vært fornøyd med mine tidligere utsendelser. Så det skulle vel være mulig å få til noe denne gangen også.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

Gud

Får se i morgen, klarer jeg å laste ned kampen på piratebay nøyer jeg med det. Hvis ikke får du en PM fra meg.

Snublefot

jeg finner den fortsatt ikke..

ser at det er flere brann kamper jeg kunne tenke meg å laste ned, men INGEN seeder...:/

YadaYada

Jeg seeder Brann - LSK 2005, semien i 95, cupfinalen, og Branns sesongvideo 1997 på piratebay.org
Brann - VIF som ble spilt på Søndag ligger på norbits.net med 14 seeds.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Speedy

Man må jo ha en invite for å komme inn på Norbites, kunne du sende meg en hvis du har? :)
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

RC

Quote from: "YadaYada"Jeg seeder Brann - LSK 2005, semien i 95, cupfinalen, og Branns sesongvideo 1997 på piratebay.org
Brann - VIF som ble spilt på Søndag ligger på norbits.net med 14 seeds.


Vi kommer ikke på norbits. Invitasjon takk... :P

Storvik

kommer heller ikke inn på norbits.... members only..

enavgutta

Henger meg på i hylekoret etter opptak... vi dødelige trenger kampen på piratebay :-)

Atlet Orvanger

Jeg har Brann - RKB '05 og Cupfinalen '04 på DVD og kan legge de ut på Piratbukten om ønskelig. Men dette er vel kamper mange har fra før av.

bernu

Quote from: "Atlet Orvanger"Jeg har Brann - RKB '05 og Cupfinalen '04 på DVD og kan legge de ut på Piratbukten om ønskelig. Men dette er vel kamper mange har fra før av.


De ligger ute, men problemet er at ingen seeder... Det kan derfor være en fordel å legge den ut på nytt... Slik at flere kan få lastet den ned og seedet....
HANSA - Z

Bionor

Fant denne på torrentfinder:

http://isohunt.com/download.php?mode=bt&id=11045799

...men ser ut som ingen seeder for øyeblikket.

dudo

Og da ligger den delt på http://thepiratebay.org/details.php?id=3478964

Enjoy, folkens, allerede sett den to ganger! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

AtroZ

Noen har skjønt det. Filen som er lagt ut er i xvid, altså 700 mb istedet for 4400 mb. DET ER SMART! Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal laste opp som dvd-image. De som er intressert i å brenne dem ut som dvd kan ordne dette selv, det finnes utallige program som gjør det for del veldig enkelt. Personlig har jeg dvd-spiller som støttet xvid og derfor kan jeg bare brenne ut denne filen på en vanlig cd, og spille den av på dvdspilleren. Stort pluss i boken til den som laget denne isoen. 700 mb er vanvittig mye fortere å laste ned enn 4400 mb.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

enavgutta

Dudo ! You are the man ! Takker og bukker !

RC

Quote from: "dudo"Og da ligger den delt på http://thepiratebay.org/details.php?id=3478964

Enjoy, folkens, allerede sett den to ganger! ;-p



Hva gjør jeg når de er lastet ned? Er håpløs på dette. Hvilket program å jeg ha for å laste de ned?

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Gud

Quote from: "RC"
Quote from: "dudo"Og da ligger den delt på http://thepiratebay.org/details.php?id=3478964

Enjoy, folkens, allerede sett den to ganger! ;-p



Hva gjør jeg når de er lastet ned? Er håpløs på dette. Hvilket program å jeg ha for å laste de ned?


Gå innpå utorrent.com og last ned programmet du trenger derfra. Etter det går alt som en drøm. Forøvrig er det håpløst å laste ned så lenge ingen seeder. Men pluss for bra tiltak dudo, den skal du ha. Tror jeg heller kjøper denne av noen på DVD.

Gud

En dag og 15 timer igjen. Har lastet ned 1,5%. Det går unna!

Lennono8

Slik det ser ut nå har jeg den i hus like før 16. mai... To ting å glede seg til med andre ord.

bernu

Der var kampen lastet ned :D
Tok meg litt over 30 min. ..... Deilig med rask linje....
HANSA - Z

dudo

VM i treg linje her nede i Tsjekkia. Om noen av de andre som har lastet den ned fra Norbits kan laste ned torrenten min og hjelpe og seede hadde det vært supert. Ellers kan det fort ta 15 timer før den er ute...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bionor

Den som venter på noe godt vettu:-) Tusen takk for uploaden uansett!

YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

BrannFa(e)n

Det tok meg 20 min å laste den ned på to forskjellige pc'er, og jeg deler fra begge.
rannfasiten

Rasmus_brann

Quote from: "RC"
Quote from: "YadaYada"Jeg seeder Brann - LSK 2005, semien i 95, cupfinalen, og Branns sesongvideo 1997 på piratebay.org
Brann - VIF som ble spilt på Søndag ligger på norbits.net med 14 seeds.


Vi kommer ikke på norbits. Invitasjon takk... :P


Har glemt båe brukernavn og passord på norbits, hadde nokken giddet å sende meg en invite??? på assmice@hotmail.com??
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

dudo

Quote from: "BrannFa(e)n"Det tok meg 20 min å laste den ned på to forskjellige pc'er, og jeg deler fra begge.


Kan du ikke laste ned torrenten på piratebay og da? Slik at du kan dele på den og, Norbits har nok hastighet, jeg ligger her med drøye 20kb/s ut til våre venner her...

(Meget mulig du vet dette, men just in case: Om du laster ned piratebay-torrenten og velger at filene skal lagres i samme mappe som du allerede har dem vil klienten din begynne å dele det du allerede har lastet ned)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bombefar

Er det en snill sjel her som kunne sendt meg en invite til NorBits?

BrannFa(e)n

Hmm nå deler jeg på piratebay. Bombefar: Jeg har ikke god nok ratio, så jeg kan ikke invitere.

Faktisk stoppet jeg all mulig annen deling på begge maskinene for deres skyld. Deler med 100 kbps.

150 faktisk.. På vei opp mot 200. Til sammen på begge pc'ene er det over 200. Tar på meg en stor del av æren for at folk får kampen nå ja.. Hvis det er noen som har noen småmynter de kan hjelpe en fattig stakkar med er det veldig velkommen på mitt kontonr.
rannfasiten

dudo

Godt. Regner med uthastigheten ble mangedoblet nå... :D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

YadaYada

Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "RC"
Quote from: "YadaYada"Jeg seeder Brann - LSK 2005, semien i 95, cupfinalen, og Branns sesongvideo 1997 på piratebay.org
Brann - VIF som ble spilt på Søndag ligger på norbits.net med 14 seeds.


Vi kommer ikke på norbits. Invitasjon takk... :P


Har glemt båe brukernavn og passord på norbits, hadde nokken giddet å sende meg en invite??? på assmice@hotmail.com??


Har du glemt brukernavnet og passordet ditt så får du bare klikke "gjenopprett passord" så blir ett nytt sendt til mailadressen din.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

chris_henrik

finner ikke kampen på piratebay? Kunne noen lagt opp en link?


EDIT: Finner den ikke ved å søke, men ved å lete, http://thepiratebay.org/details.php?id=3478964
<BRANN> ..... DKFM

YadaYada

Quote from: "chris_henrik"finner ikke kampen på piratebay? Kunne noen lagt opp en link?


Les igjennom tråden før du spør..

http://thepiratebay.org/details.php?id=3478964
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Stoffi

23,7% lastet ned nÃ¥.  :)  Tar vel et par timer, sÃ¥ er den ferdig.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Bionor

Går greit unna nå...ca 180 kbs ned og 80%.

Go Up