• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

PÃ¥ SS!!

Started by Snublefot, April 27, 2006, 21:01:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Snublefot

er det noe jeg ikke har fått med meg eller krever det fortsatt medlemskap i BB for å få stå på Store Stå?

min samboer vil bli med på kampen på søndag, men har ikke medlemskap i BB.. vil dette by på problem om hun vil stå sammen med meg på SS? der hvor jeg har partoutkort..

Bataljonen

Quote from: "Snublefot"er det noe jeg ikke har fått med meg eller krever det fortsatt medlemskap i BB for å få stå på Store Stå?

min samboer vil bli med på kampen på søndag, men har ikke medlemskap i BB.. vil dette by på problem om hun vil stå sammen med meg på SS? der hvor jeg har partoutkort..


Det kreves IKKE medlemskap i Bataljonen for å stå på Store Stå. Vil man benytte seg av tilbudet om rimeligere billetter på Store Stå kreves det medlemskap.

Håper dere da vil stå på sangtribunen og bruke kjeften fornuftig :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Snublefot

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Snublefot"er det noe jeg ikke har fått med meg eller krever det fortsatt medlemskap i BB for å få stå på Store Stå?

min samboer vil bli med på kampen på søndag, men har ikke medlemskap i BB.. vil dette by på problem om hun vil stå sammen med meg på SS? der hvor jeg har partoutkort..


Det kreves IKKE medlemskap i Bataljonen for å stå på Store Stå. Vil man benytte seg av tilbudet om rimeligere billetter på Store Stå kreves det medlemskap.

Håper dere da vil stå på sangtribunen og bruke kjeften fornuftig :)


ok.. kjempeflott..

husker bare fra i fjor at det krevdes medlemskap;)

jeg har allerede gitt beskjed om at skal hun bli med har hun bare ett valg.. å synge så høyt at strupen må bli smørt når hun kommer hjem....haha. (gud så morsom jeg er..)

Memelli

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Snublefot"er det noe jeg ikke har fått med meg eller krever det fortsatt medlemskap i BB for å få stå på Store Stå?

min samboer vil bli med på kampen på søndag, men har ikke medlemskap i BB.. vil dette by på problem om hun vil stå sammen med meg på SS? der hvor jeg har partoutkort..


Det kreves IKKE medlemskap i Bataljonen for å stå på Store Stå. Vil man benytte seg av tilbudet om rimeligere billetter på Store Stå kreves det medlemskap.

Håper dere da vil stå på sangtribunen og bruke kjeften fornuftig :)



ok.. kjempeflott..

husker bare fra i fjor at det krevdes medlemskap;)

jeg har allerede gitt beskjed om at skal hun bli med har hun bare ett valg.. å synge så høyt at strupen må bli smørt når hun kommer hjem....haha. (gud så morsom jeg er..)


Krevdes det medlemskap i fjor? Jeg var ikke med i fjor, men hadde ikke noe problem med å komme inn..

Pondan

I fjor var store stå i 3 deler. BBB hadde den delen i midten, der var det kun for medlemmer.

Memelli

Quote from: "Pondan"I fjor var store stå i 3 deler. BBB hadde den delen i midten, der var det kun for medlemmer.


Takk for oppklaringen. :)

Go Up