• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Endelig en god dommer!

Started by C@Bøe_79, April 25, 2006, 04:50:59 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Jeg må berømme Brage Sandmoen idag,dette er det beste han har prestert på toppnivå.
Det kan diskuteres angående de gule kortene til Start kontra ingen til Brann.
Men til Tom Nordli så må jeg si:
QuoteTom,det er stor forskjell på å bli holdt igjen når du er på vei igjennom,og når du løper vekk fra mål.
Slik jeg ser det Tom,så saboterer dine spillere 2-3 mulige mål for Brann.
Mens Brann ikke er i nærheten av å gjøre det samme,ergo kan ikke du be Brage være mer konsekvent,for det var det han var:) Skal tildels være enig at Sigurdsson sin holding var på kanten.


Og til dere som hadde hjerte i halsen på den siste sjansen til Mathiesen,Strømstad og Johnsen,det var vinket lenge før. Noe verken kommentatorer eller Mjelde fikk med seg..

Hadde det bare vært like vel resten av sesongen,men desverre så kommer Edvartsen sikkert til å dømme oss.

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

abe78

Helt enig. Han var kanskje litt heldig med kampen, da det ikke var noen diskuterbare straffesituasjoner og ingen røde kort. Skal ikke si at det var en enkel kamp å dømme. Noe av det beste jeg har sett av en dommer de siste 2-3 årene.
.og husk!

Snublefot

Tom Nordlie er latterlig om han kjefter på dommeren nå..

hvis han ser kampen igjen på tv, så ser han at Start spillerne til stadighet holder brann spillerne, takler dem bakfra, hindrer bra kontringer etc.

Strømstad sin ned-dragning av charlie miller i 2 omgang synes jeg nesten fortjener rødt kort, for han gjør bare en enkel tiing..  sabotasje av spillet..   ballen er mange meter unna, det er en farlig kontring til brann, og han tar bare enkelt og greit tak i charlie, og sparker beina av han.. (snubler i beina hans)..   i slike situasjoner hadde jeg vurdert rødt kort (husker ikke helt hva reglene sier pÃ¥ sabotasje av spillet)

Lurkin

Må si at Sandemoen dømte bra ja, men han har hatt to kamper på Stadion som må være de to verste jeg noen gang har sett. Så kvoten er ikke oppbrukt.
Berømte Brann fra Bergen

Derabilo

Hadde det derimot vært hin vegen og han hadde gidd oss 5 gule og Start ingen diskusjonen gått på kor dårlig Sandemoen nok en gang hadde dømt.. Artig verden gitt.. :P
Bergen ut av Norge -

Lurkin

Jeg tviler. De kortene for holdning var så klare at til og med en partisk Brann-supporter ville innrømmet det.
Berømte Brann fra Bergen

P-K

Nå hadde jeg dessverre ikke anledning til å se kampen, men den eneste dommeren som kan sammenlignes med Brage må være enn viss herre fra Fet.

Brage er eliteseriens klart dårligste, nåværende dommer.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Memelli

Quote from: "P-K"Brage er eliteseriens klart dårligste, nåværende dommer.


Hva? Har du ikke sett de andre tippeligakampene som har gått i år eller?

aso008

Apropos:
Mot Vålerenga på søndag er det vår venn Roy Helge som skal dømme

Snublefot

Quote from: "Memelli"
Quote from: "P-K"Brage er eliteseriens klart dårligste, nåværende dommer.


Hva? Har du ikke sett de andre tippeligakampene som har gått i år eller?



han snakker nok på generelt basis, og der tar han ikke helt feil.. selv om brage gjorde en god kamp, så er han faktisk sett over ett en av eliteseriens absolut dårligste dommere mener nå jeg og.

Memelli

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Memelli"
Quote from: "P-K"Brage er eliteseriens klart dårligste, nåværende dommer.


Hva? Har du ikke sett de andre tippeligakampene som har gått i år eller?



han snakker nok på generelt basis, og der tar han ikke helt feil.. selv om brage gjorde en god kamp, så er han faktisk sett over ett en av eliteseriens absolut dårligste dommere mener nå jeg og.


Nja. I år, så har i hvertfall de fleste dommerne vert skandaløse, så da er det ikke nødvendig å dra frem at i fjor var Brage en elendig dommer f.eks...

C@Bøe_79

Jeg må spesifisere at det kun er snakk om en kamp,ikke at Brage Sandmoen er blitt god.
Jeg var faktisk pådriveren og maleren på Brage - Brann 2-0 banneret..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up