• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Puben

Started by weirus, April 20, 2006, 23:53:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

weirus

Er det noe liv på puben før hjemmekampene til vanlig??
Var der noen ganger i fjord, men da var det rimelig dødt, i forhold til det som vies på bilder fra LSK kampen nå...
Regner da med at det går busser der i fra i god tid slik at "den harde kjerne" får plasser mot midten..stemmer det??
I så fall blir det pub på meg neste gang...kom en time før denne gangen og endte med å stå med apostlene...dødfødt!
Pleier folk å komme enda tidligere??
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

C@Bøe_79

Pleier folk å komme tidligere? Nei,de fleste kommer med buss fra Puben ca 1time til 15 min før kamp.
Det var vel ekstra mye stemning grunnet 12mann,men pleier være mer enn bare okei stemning. Kommer litt an på når kampen spilles,ukedag eller helgedag...

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

weirus

Så det med å dra på puben først er bare bortkastet....?
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

bubba

Aboslutt ikke bortkastet!Pleier å være en del folk der, spesielt om det er fint vær å uteserveringen kommer til sin rett. Er vel ikke bortkastet å ta seg et par pils å nyte brann musikk sammen med andre supportere?

weirus

Høres jo hyggelig ut selvfølgelig, men tenke mer i den retning av om man får plass når man kommer seg på bussen??(går d buss??) fra puben til stadion for oss som ikke vil såt på sidene av SS for å gaule alene..
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Pondan

Går buss 1 time og en halv time før kamp!! Store busser.

Snublefot

Quote from: "Pondan"Går buss 1 time og en halv time før kamp!! Store busser.


er plass på bussen ja, desverre var den forsinket forrige kamp, men er vell vanligvis i rute=)

Kom på puben og bidra til god stemning.. alltid viktig det..

de timene jeg hadde på puben før LSK kampen var jaggu noe av det artigste jeg har opplevd.. veldig bra=)

Plekter

Quote from: "weirus"I så fall blir det pub på meg neste gang...kom en time før denne gangen og endte med å stå med apostlene...dødfødt!


Kan du utdype`? Hvorfor var det "dødfødt"?

Go Up