• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lennono8

Nå er det cirka 500 billetter igjen til 16. mai, mens det er cirka 4000 igjen til Stabæk på søndag.

Tromsø og Stabæk er cirka like atraktive motstandere, alikevel selger den ene kampen så mye bedre, kun fordi den spilles på en viss dato. Da kan man spørre seg, er det laget eller "festen" som teller?? Har en følelse av at det er de samme folkene som dukker opp på 16. mai som også kommer frem når det er cupfinale. Ellers skyldes det bra salget til 16. mai at folk rett og slett kjøper billett tidligere fordi man er redd for at det blir utsolgt, mens man mot Stabæk satser på at det går an å kjøpe billett dagen før/i døren?

soma

Ja då var utsolgt på store stå,hansa,umbro og hoved tribunen, salget for ny tribunen åpner på mandag.

Snakker om 16.mai kampen her.
esus elsker deg!

brannsupporteren:-D

kom hjem fra mix kiosken på minde for en halv time siden..sto kø langt utenfor kiosken og når jeg kom inn så var det 300 billetter igjen på store stå(det er utsolgt nå) og alt annet var utsolgt.. så for dere som vil ha billetter blir vel siste håpet den nye tribunen..
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Northside

ser at de KUN selgr stå plasser på narvesen til 16 mai.
Det vil då si at alle de som skulle kjøpe billetter på andre steder rundt om på stadion kjøpte heller på SS!

Elendig av Brann å ikke fikse opp i dette før salget til 16 mai begynte, hvordan tror de vi skal klare å bygge opp litt god stemning på ss når de fleste "normale" folk bare har mulighet til å kjøpe billett på ss?

grei

Quote from: "Lennono8"
Tromsø og Stabæk er cirka like atraktive motstandere, alikevel selger den ene kampen så mye bedre, kun fordi den spilles på en viss dato. Da kan man spørre seg, er det laget eller "festen" som teller??


Prøver du å si at du er overrasket over at 16.mai-kampen selger bedre enn andre kamper?

oslo øst

t feltet kan kjøpes på billetluka.no
var vel igjen 270 billetter sist jeg så

Snjosokk

Dersom du kikkar på billettinformasjonen på brann.no står det ganske greitt at Narvesen i år kun sel billettar til felt T, og berre til dei 5 fyrste kampane.

http://www.brann.no/index.php?mapping=102&brann=b80ea5acd223a5b42bf3dc3d4291e985

oslo øst

ja riktig det men kan også kjøpes på internett på billettluka.no

nesse78

Quote from: "Lennono8"Hadde trodd at de billetter til den nye tribunen skulle legges ut nå når salget åpnet for 16.mai, men det skjedde jo ikke...

Gikk forresten fra 4636 ledig biletter til 3460 på 15 min... Virker litt rart, men hva er ikke rart med de tallene fra billettluka?

Edit: ser på www.brann.no at billetter til den nye tribuenen kommer neste uke...Blir vel felt U, V, W og X det da...


At det går fra 4636 ledig biletter til 3460 på 15 min er sikkert helt riktig... satt selv og fulgte med... det ble solgt 2669 billetter på 45 min...

OG NO ER DET UTSOLGT (med tanke på at nye tribunen ikkje er lagt ut for salg)

Rasmus_brann

Eeeeeeeeeeeeeeh, oi!!!! Nettopp stått opp og skulle ned på mix og kjøpe billett til 16. mai-kampen. Tenkte eg skulle være tilig ute og sikre meg billett, men nei.. Helvete de e jo faen meg utsolgt..! Forbanna drit.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

nesse78

Quote from: "NorthsideFCDH"ser at de KUN selgr stå plasser på narvesen til 16 mai.
Det vil då si at alle de som skulle kjøpe billetter på andre steder rundt om på stadion kjøpte heller på SS!

Elendig av Brann å ikke fikse opp i dette før salget til 16 mai begynte, hvordan tror de vi skal klare å bygge opp litt god stemning på ss når de fleste "normale" folk bare har mulighet til å kjøpe billett på ss?


Her er et lite udragt fra mailen folk får når de bestiller billetter fra www.billettluka.no


Avhenting av billetter:
- Brann Stadion (billettboder på kampdag og lørdag før kampdag)
- Mix Minde
- Brannbutikken Galleriet

NB! I perioden frem til medio mai vil man ikke kunne benytte Narvesen for
uthenting for SK Brann.

Dette på grunn av overgang til nytt billettsystem.

2rB

Snakka nett med bror min. Han er på stadion no. Fekk sikra seg ein av dei siste billettane på SS. Dei sa det var utsolgt før han rakk å gå igjen.
NÃ¥ er det kun felt T igjen.

Det er også mulighet å sikra seg billettar til klokkesvingen når desse blir lagt ut, ein eller anna gang i nær framtid...

EDIT:
Snakker sjølvsagt om 16. mai-kampen mot Tromsø...

nesse78

Den nye tribunen selges det billetter til fra 8.mai....

Brann_Bergen

Hvor kan jeg kjøpe billetter til 16 mai? Må jeg på stadion eller kan jeg bestille over nettet?
005 er året Brann tar gull..

Mr_Soma

Quote from: "Brann_Bergen"Hvor kan jeg kjøpe billetter til 16 mai? Må jeg på stadion eller kan jeg bestille over nettet?


Alt er utsolgt(!)
Her kommer jeg hjem fra jobb og får ikke billett....

Men nye tribunen i klokkesvingen blir vel takken da... uff.

Atlet Orvanger

Quote from: "Brann_Bergen"Hvor kan jeg kjøpe billetter til 16 mai? Må jeg på stadion eller kan jeg bestille over nettet?


//www.billettluka.no/brann

Alexåsane

Alt er utsolgt? er SS utsolgt?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

paf

Quote from: "Alexåsane"Alt er utsolgt? er SS utsolgt?

Store Stå er utsolgt til 16. mai sammen med alt annet. Men billettene til klokkesvingen legges først ut for salg på mandag 8. mai.

Alexåsane

Tenkte ikke engang pÃ¥ at billetene ble lagt ut i dag.. Og her kommer jeg hjem fra jobb, og alt e solgt.. Jeg som hadde tenkt meg pÃ¥ ss. FÃ¥r satse pÃ¥ Ã¥ fÃ¥ tak i billett til klokkesvingen da!  pÃ¥ linje med cupfinalen dette jo:o
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Lurer på hvor mange som har kjøpt ståplasser på SS og felt T som vet at det blir lagt ut gode sitteplasser i en helt splitter ny sving på mandag? Kjenner jeg informasjonsnivået hos Brann rett har nok mange fått beskjed om at det ikke er sitteplasser igjen, og ferdig med det.
Rød makt på Hansa

Alexåsane

Er litt spent på om plassene i klokkesvingen kommer til å fly vekk like fort.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

abe78

Quote from: "Nixon"Lurer på hvor mange som har kjøpt ståplasser på SS og felt T som vet at det blir lagt ut gode sitteplasser i en helt splitter ny sving på mandag? Kjenner jeg informasjonsnivået hos Brann rett har nok mange fått beskjed om at det ikke er sitteplasser igjen, og ferdig med det.


Er det så mye å lure på da. Alt er jo utsolgt? Det blir KANSKJE lagt ut 3500 billetter til 16/5 i Klokkesvingen. Dette er ikke sikkert enda. Dermed er de som ikke har billett nå muligens ute i kulden.
.og husk!

Stoffi

Quote from: "abe78"
Quote from: "Nixon"Lurer på hvor mange som har kjøpt ståplasser på SS og felt T som vet at det blir lagt ut gode sitteplasser i en helt splitter ny sving på mandag? Kjenner jeg informasjonsnivået hos Brann rett har nok mange fått beskjed om at det ikke er sitteplasser igjen, og ferdig med det.


Er det så mye å lure på da. Alt er jo utsolgt? Det blir KANSKJE lagt ut 3500 billetter til 16/5 i Klokkesvingen. Dette er ikke sikkert enda. Dermed er de som ikke har billett nå muligens ute i kulden.


Klokkesvingen tar vel rundt 4000 hvis jeg ikke tar feil. Og tromsø supporterne kommer vel ikke akkurat i horder...
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

brannsupporteren:-D

Quote from: "Stoffi"
Klokkesvingen tar vel rundt 4000 hvis jeg ikke tar feil. Og tromsø supporterne kommer vel ikke akkurat i horder...


tror det var 3000..
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Smitty

Quote from: "brannsupporteren:-D"
Quote from: "Stoffi"
Klokkesvingen tar vel rundt 4000 hvis jeg ikke tar feil. Og tromsø supporterne kommer vel ikke akkurat i horder...


tror det var 3000..

3500

GamleErik

Nå må vi ikke la tribunen krympe for mye i vask.

Siterer: http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4414
Ã¥r.
Quote
Den nye tribunen skal være klar til 12. mai og vil romme mer enn 5000 tilskuere. ....
Tribunen vil være klar 12. mai og til 16. maikampen i 2006 skal Stadion ha en kapasitet på mer enn 20000 for første gang på 10

Denne nyheten er litt gammel så jeg tipper at den står klar et par dager senere, men størrelsen skal vel være den samme fortsatt?
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Alexåsane

5000 med svingen? Denne kunne jo ikke brukes nå pga d skygger for de på umbrotribunen?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Klaus_Brann

Apropos billetter...er absolutt hele stadion utsolgt bortsett fra klokkesvingen..???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Esskåbrann

Ã¥ skal det skje!

krøvel vellevold

QuoteDu er jo håpløs. Jeg har aldri sagt det. Er du virkelig besatt av å måtte "vinne"? Er ikke poenget med en diskusjon å komme til en enighet, og ikke grave ned den enes argumenter og fremheve sine egne? Jeg gidder rett og slett ikke. Jeg har sagt det jeg mener, og hvis du tolker det som du "vinner", så vær så god, enjoy your moments of glory.
QuoteVi kan se litt lenger tilbake enn akkuratt idag. Som når Aafk spilte på Kråmyra. De hadde ikke så mye publikum da, hadde de? De hadde rundt 6000 tilskuere. Og kanskje vi skal se litt statistikk fra Vikingsupportere, før de fikk seg ny stadion. De hadde rundt 7000. Nye stadionanlegg påvirker mennesker. Ikke bare det at det er fint og moderne og kult, men også fordi det er NYTT, og den karamellen har ikke Brann enda. Brann har, som noen andre lag, nesten motvirkende effekt: At folk ikke gidder å gå på stadion fordi deres eneste mulighet er å stå.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"Krøvel, hvorfor er det rart at det ikke er utsolgt en uke før kamp? Slapp av, ingen andre har det slik.

Når det kommer 10000 hos FFK og Aalesund og 15000 hos Brann, så er ikke det noe rart ser man på befolkningsgrunnlaget. I bergen skjer det mye hele tiden, og folk kan faktisk unngå å snakke om Brann en hel uke.
I Fredrikstad og Aalesund skjer det ekstremt lite, det er små bygder der ukens store høydepunkt er når det er hjemmekamp og bygdesladderet går sin runde før kampen. Ingen vil være en av de få som ikke har sett kampen på stadion og dermed ikke kan "være med i gjengen" som snakker om kampen.

Det går ikke an å sammenligne engang. Men for all del, sammenlign Viking, RBK, VIF, Lyn, det er de eneste lagene som har store nok byer til å sammenlignes med oss.


Jada, dette er ting jeg har skrevet side opp og side ned om tidligere. Man kan ikke forvente at Brann med 3-4 ganger så stort befolkningsgrunnlag skal ha 3-4 ganger så mange tilskuere. Jeg er enig i det, og jeg kunne skrevet en bok om temaet. MEN; forskjellen bør være mer enn 30% i favør det laget som har 3-4 ganger så stort befolkningsgrunnlag. Spesielt når vi spiller en divisjon over!
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Krøvel. Finn frem til det stedet jeg sa at jeg ville være fornøyd med under 14000 tilskuere. Etter hva jeg vet om meg selv vil jeg si meg veldig missfornøyd bare det firer-tallet viser seg så lenge vi har en kapasitet på over 16000. Nå vet jeg ikke hvor mange tilskuere det er plass til på Stabæk-kampen, men utifra en annen tråd er det rundt 15000 plasser. Da vil jeg være fornøyd med alt over 14300, strålende fornøyd med utsolgt og veldig missfornøyd med alt annet. Det eneste jeg vil gi uttrykk for er ola nordmann som heller vil gå på viking enn brann sin stadion, og derfor ser man de tendensene nå, i en ombyggingsperiode.
rannfasiten

krøvel vellevold

Billettsalget til Lyn-kampen begynte i dag, og siden folk sikkert har vært mest opptatt av å skaffe seg billett til Stabæk og 16/5, så er det sikkert begrenset hvor mange som har kjøpt til den. Og mine mistanker om at 10100 p-kort på sitte må være feil, er i hvert fall bekreftet nå. Med 10551 sittepl. utenom S-feltet, og 1224 ledige (fremdeles utenom S-feltet), så betyr det 9327 solgt på sitte. Noen av dem har nok vært solgt som enkeltbilletter i løpet av dagen, og dessuten vet vi jo at de "utsolgte" E, K, L, M og N etter en tid pleier å vise seg å ikke være utsolgte likevel. Det dukker nok opp ledige plasser der også etterhvert. Dermed er det ting som tyder på at antallet p-kort på sitte neppe er stort mer enn 9000.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Krøvel. Finn frem til det stedet jeg sa at jeg ville være fornøyd med under 14000 tilskuere.  .


Jeg skrev i går at under 14000 er elendig. Så svarte du i neste innlegg at du var uenig.
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "BrannFa(e)n"Krøvel. Finn frem til det stedet jeg sa at jeg ville være fornøyd med under 14000 tilskuere.  .


Jeg skrev i går at under 14000 er elendig. Så svarte du i neste innlegg at du var uenig.


Jeg var uenig i stort sett hele posten generelt, og ikke bare tallet. Og etter hva jeg vet kan man fortsatt være uenig i at noe er elendig, men fortsatt være enig i at det er svakt, eller en skuffelse. Elendig er det iallfall ikke.
rannfasiten

BrannSupporter

Quote from: "Smitty"
Quote from: "brannsupporteren:-D"
Quote from: "Stoffi"
Klokkesvingen tar vel rundt 4000 hvis jeg ikke tar feil. Og tromsø supporterne kommer vel ikke akkurat i horder...


tror det var 3000..

3500


3200. Hjørnene mot Umbro-tribunen vil ikke bli tatt i bruk til 16-mai-kampen.

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "BrannFa(e)n"Krøvel. Finn frem til det stedet jeg sa at jeg ville være fornøyd med under 14000 tilskuere.  .


Jeg skrev i går at under 14000 er elendig. Så svarte du i neste innlegg at du var uenig.


Jeg var uenig i stort sett hele posten generelt, og ikke bare tallet. Og etter hva jeg vet kan man fortsatt være uenig i at noe er elendig, men fortsatt være enig i at det er svakt, eller en skuffelse. Elendig er det iallfall ikke.



Her er hva du skrev:
"Vil faen meg være svakt å ikke få fullt hus. Da blir jeg skuffet. Et absolutt, absolutt minimum vil være 15000. Får vi over 15000 vil det være akseptert, men ikke "bra".
Hvorfor gidder du da å skrive at du er uenig i at under 14000 er elendig?
Under 15000 gjør deg skuffet og 15000 er absolutt minimum, men du er uenig i at under 14000 er elendig?
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Unger :wink: Hvordan kan over 15.000 vere akseptert? Det er jo det høyeste vi kan få til denne kampen? Det kan bli 15.000 med fint vær. Er solgt ca 11.800 nå. Selger vel en 1000-1500 de neste dagene + 1000-2000 kampdag avhengig av været.
2.10.07-Gullet kom hem!

BrannFa(e)n

Da la jeg til 1000 personer for bortesupportere, krøvel. LES nedover i posten. 15000 - 1000 = 14000.

Legg også merke til at dette er skrevet ETTER Molde-kampen, og det påvirket min mening.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Da la jeg til 1000 personer for bortesupportere, krøvel. LES nedover i posten. 15000 - 1000 = 14000.

.


1000 Stabæk-supportere? For det første så er det bare 500 plasser tilbortefansen. For det andre; ja det sier seg selv...
Legg ned hele klubben!

BL

1000 fra Bærum? Da har de jo nesten høyere snitt på bortekampene...
Hansa-
Felt Z

soma

gå å legg deg krøvel og aldri stå opp
esus elsker deg!

krøvel vellevold

Quote from: "soma"gå å legg deg krøvel og aldri stå opp


Tydelig at du ikke kan være den skarpeste kniven i skuffen, hvis du mener jeg er stokk dum pga noe jeg har skrevet her. (Tenker på signaturen din).

Uansett: Nå står det at det er 3665 ledige. Og nå er T-feltet tatt med. Men selv om man regner sammen alle felt, så kommer man ikke til mer enn 2820 ledig. Hvor er de andre 845 ledige plassene?
Legg ned hele klubben!

soma

når vi snakker om den skarpeste kniven her, så e d no bare å ta en titt på alt du har skrevet, ka som foregår oppi d hodet ditt d vil eg ikke tenke på en gang... stakkars
esus elsker deg!

Lennono8

Jeg skjønner ingenting når tabelltopp, værvarsel som sier 20 grader og sol og hjemmeseier med 3-1 over VIF i forrige kamp på Stadion ikke trekker folk...

Hva er det da som skal til? Er tydelig at det er attraktive motstandere, festdager (01 mai og 16. mai) som trekker de siste 3-5000 som ikke er på stadion i med- og motgang.
Den Brann-feberen som BA skriver om tror jeg ikke finnes. Engasjementet er stort rundt storkampene, men hverdagskampene betyr lite for de fleste i Bergen.

Hva skal de som sto i kø på Mix på Minde i går gjøre på på søndag? Hvorfor ikke ta seg en tur på stadion? Det skjer akkurat det samme som på 16. mai. Kun datoen er forskjellig... (men de leser vel gjerne ikke dette forumet heller)

BrannFa(e)n

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "BrannFa(e)n"Da la jeg til 1000 personer for bortesupportere, krøvel. LES nedover i posten. 15000 - 1000 = 14000.

.


1000 Stabæk-supportere? For det første så er det bare 500 plasser tilbortefansen. For det andre; ja det sier seg selv...


Jepp jeg tenkte feil (som jeg sier for tredje gang).
rannfasiten

abe78

Quote from: "Lennono8"Hva skal de som sto i kø på Mix på Minde i går gjøre på på søndag? Hvorfor ikke ta seg en tur på stadion? Det skjer akkurat det samme som på 16. mai. Kun datoen er forskjellig... (men de leser vel gjerne ikke dette forumet heller)


Helt enig. Jeg forstår ikke at det kan være 3500 billetter igjen til søndagen. Blir for dumt.
.og husk!

Stoffi

Nei nå må dere gi dere. Vent heller til ETTER kampen før dere klager på tilskuertallet. Mange kjøper de siste dagene og kampdagen. I tillegg er det ikke attraktivt å stå på SS hvis man ikke er desperat eller fjortis, hvis man setter det litt på spissen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Noe sier meg at vi hadde færre bekymringer da vi ikke kunne følge billettsalget fra time til time...

Ellers sier jo Brann at de selger inntil 3000 billetter på kampdagen. Så det er fortsatt håp om nærmest fullsatt!
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: "soma"når vi snakker om den skarpeste kniven her, så e d no bare å ta en titt på alt du har skrevet, ka som foregår oppi d hodet ditt d vil eg ikke tenke på en gang... stakkars


Ja, du kunne i det minste fortalt hva du er så uenig i, i stedet for å komme med sånt piss som dette, samt de signaturene du har under innleggene dine! (Edit: som du nå har forandret)

Hvis det er temaet i tråden du kritiserer, så er det jo merkelig at du i det hele tatt er inne på en tråd som heter "billettsalgstall", at du gidder å lese den, at du gidder å skrive motinnlegg og latterliggjøre de som skriver her! Forteller ganske mye om deg at du gidder å bruke energi på en tråd som omhandler et tema du eventuelt ikke interesserer deg for!
Legg ned hele klubben!

Go Up