• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Brann har iallfall tatt stilling til om de skal øke prisen eller ikke. De øker.
Tren på langskudd

Gulløl

Da har jeg startet egen partoutkort tråd for 2024 også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Etter tilskuerbudsjettet skal 14450 nås i kveld. Akkurat nå ser det dårlig ut, da salget har bremset kraftig opp. Ikke sikkert at det betyr mye, og at de selges mer enn forventet i helgen, men jeg ser litt mørkt på å nå 16.000 akkurat nå. Yr er derimot på Brann sin side på søndag, så det kan hjelpe på en del.

Optimist

14.000 i alle fall passert for et par timer siden. Ikke mye hjelp fra bortesupportere heller. Kjenner jeg er fornøyd så lenge denne kampen ikke drar ned snittet, og vi ligger godt an til det.
Kokende idiot

Billy Elliott

Fjordkraft premium-billettene er åpenbart for høyt priset til denne kampen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

November 04, 2023, 08:37:27 AM #17405 Last Edit: November 04, 2023, 09:04:11 AM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on November 04, 2023, 07:56:38 AMFjordkraft premium-billettene er åpenbart for høyt priset til denne kampen.
For mange enkeltkjøpere, vennegrupper og spesielt familier med barn er det uaktuelt Ã¥ betale 350 kr for billettene for nevnte premium-billetter til en kamp mot Odd, da blir de heller hjemme. Rundt om pÃ¥ tribunene er det nÃ¥ ogsÃ¥ ganske lite eller rettere sagt ingen attraktive billetter igjen plasseringsmessig blant de rimelige billettene. Er Brann opptatt av mest mulig inntekter siste to dager i et billettsalg som tydeligvis er nesten helt i metning kan nÃ¥ kjøpergruppen som er villig til Ã¥ betale 210 kr billetten nÃ¥s med Ã¥ tilby stÃ¥plasser pÃ¥ Fjordkraft som alternativ til Ã¥ være hjemme. SÃ¥ Brann, det blir vinn-vinn Ã¥  Ã¥pne dei flotte stÃ¥plassene midt pÃ¥ langsiden pÃ¥ Fjordkraft F og E siste to salgsdager, og selvsagt pÃ¥peke det som en positiv greie i markedsføringen. Ã…pner Brann salget av nevnte billetter er jeg overbevist om at vi ser et salg som klarer Ã¥ passere 15.000-grensen, om ikke er jeg mer i tvil om de klarer det. Dette dreier seg om Ã¥ fÃ¥ en gnist og ny kraft inn i billettsalget som nÃ¥ gÃ¥r supertregt, det Ã¥ tilby en attraktiv vare (pris og plassering) som folk er villig Ã¥ betale for i tillegg til kampopplevelsen. Selvsagt er det kjøpergrupper blant byens 287.000 innbyggere Brann enda ikke har nÃ¥dd frem til.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

November 04, 2023, 09:21:54 AM #17406 Last Edit: November 04, 2023, 09:31:31 AM by Gulløl
Denne kjempebløffen fra Brann sin side fra i går fungerer nok ikke, det nytter ikke å skremme folk på kamp. Det blir mest sannsynlig 1500 - 2000 ledige billetter ved kampstart inklusiv bortefeltet i det tempoet salget nå går i. Av de blir omtrent 1000 ledige på hjemmefeltene ved kampstart ser det nå ut til. Men selvsagt kan Brann finne på noe smart som kan trigge billettsalget siste to dager, men jeg tviler.



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

November 04, 2023, 10:37:25 AM #17407 Last Edit: November 04, 2023, 11:08:25 AM by Gulløl
Om en tar utgangspunkt i Twitter-boten har Brann solgt 327 billetter siste 24 timer og er kommet opp i ca.14.277 solgte billetter på hjemmefeltene nå kl.10.00. Om en tar bort timene mellom 00.00 og 08.00 på natten utgjør dette et snittsalg på de øvrige 16 timene på 20 billetter.

Om en tar utgangspunkt i timene mellom kl.10.00 i dag til kl.17.00 i morgen og tar fratrekk for timene mellom 00.00 og 08.00 kommende natt får en 23 timer. Om en ganger opp et snitt salg på 20 billetter også på dei 23 timene kommer en opp i 460 billetter.

Tar en 14.227 billetter som var status kl.10.00 i dag og plusser på 460 billetter kommer en opp i 14.687 billetter.

Om en plusser på 100 bortefans som en prognose er vi kommet opp i 14.787. Det kan nevnes at Odd stilte med 60 supportere på Brann Stadion i 2019.

Altså en må ha noe større salg frem til kampstart enn siste 24 timer for å passere 15.000. Skal jeg sette en litt optimistisk prognose og at salget får noe økning i forhold til siste 24 timer tror jeg vi ender i intervallet mellom 14.800 og 15.300. Dette forutsatt at Brann åpner Fjordkraft Stå tidlig på dagen i dag og får en bra salgseffekt av det.

Men som tidligere sagt kan vi håpe at Brann kan finne på noe smart som kan trigge billettsalget ytterligere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

RepublikkenBergen

 Kaoset mot Ã…sane no er ikke særlig godt nytt forann kampen i morgen..

Gulløl

Twitter-boten siste 6 timer viser ikke noe økt tempo i billettsalget, status over de timene er i underkant av 19 billetter i timen. Trenden viser at det skal holde hardt å passere 15.000.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Jeg tipper mange er fornøyd med å få gått på stadion mot Bodø/Glimt. For noen så har det nok stått om å velge én siste kamp for sesongen, og da er jo den klart mest attraktiv.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Hickok

Salget går sakte videre, og jeg tror nok vi passerer 15.000, men det blir ikke mer enn så vidt. Klarer vi å unngå å senke tilskuersnittet i år (15.087), så tror jeg det må være bra.

RepublikkenBergen

Hjelper ikke akkurat på når noen i ballspark går ut og sier det er utsolgt..

Gulløl

Quote from: RepublikkenBergen on November 05, 2023, 13:15:52 PMHjelper ikke akkurat på når noen i ballspark går ut og sier det er utsolgt..
Rart fenomen det der som stadig gjentar seg. Og Brann varsler også ofte på fredagene at det BLIR utsolgt. Nærmere 2000 ledige billetter er IKKE i nærheten av utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

maximus1963

Tenker at stenging av Glaskar tunnellen gjør sitt til at folk nordfra by'n ikke orker tanken på den lange køen hjem igjen
Så de ser kanskje heller mot Bodø glimt kampen
Kniksen var kongen

Hickok

Til Gullgruven tar det ca 40 minutter gjennom Arna kontra 20 minutter gjennom Sandviken. Er ikke så stor forskjell. Snakker vi til Knarvik er forskjellen ca 5 minutter mindre.

Christian

Quote from: Hickok on November 05, 2023, 15:30:26 PMTil Gullgruven tar det ca 40 minutter gjennom Arna kontra 20 minutter gjennom Sandviken. Er ikke så stor forskjell. Snakker vi til Knarvik er forskjellen ca 5 minutter mindre.
Ikkje sÃ¥ stor forskjell?  Dobbelt sÃ¥ lang tid er stor forskjell.
 
Men snittet holdt: 15089 solgte :-D

fortune

Hvor mange er egentlig solgt til Glimt-kampen? Det ble meldt nesten utsolgt på stadion, men det gjorde de jo til denne kampen også.
First is first, second is nothing

Hickok

Quote from: fortune on November 05, 2023, 20:08:34 PMHvor mange er egentlig solgt til Glimt-kampen? Det ble meldt nesten utsolgt på stadion, men det gjorde de jo til denne kampen også.

Like oppunder 16.000 skal være solgt.

Gulløl

November 05, 2023, 22:48:49 PM #17419 Last Edit: November 05, 2023, 23:03:32 PM by Gulløl
Ser at alle 173 sitteplasser på bortefeltet er utsolgt til Glimt kampen. Er det noen som har fått med seg noen plass hvor mange av de 665 ståplassene som er solgt ? Nå har jeg ikke fulgt med på hvor mange Glimt supportere som det har vært på eliteserie arenaene i år og hva potensialet er men blir alle 838 billettene solgt blir det tilskuerrekord på Brann Stadion for året.

Er vel like før Brann også legger ut de 641 stående billettene bakerst på Fjordkraft vel ? Vil nok gå unna som varmt hvetebrød dei billettene også :)

HÃ¥per Brann søker NFF om ekstra kvote pÃ¥ 200 billetter pÃ¥  Store StÃ¥ som dei har fÃ¥tt lov til i enkeltkamper tidligere Ã¥r. Om dei søker og fÃ¥r lov til det kan det ende med et meget hyggelig tilskuertall et stykke over 17.000. NÃ¥ er jeg usikker pÃ¥ om Brann noen gang har fÃ¥tt lov til Ã¥ ha ekstrakvote pÃ¥ 200 billetter pÃ¥ Store StÃ¥ etter at feltet har flyttet til øvre men hÃ¥per at NFF eventuelt kan tillate det til denne kampen som det blir STOR manko pÃ¥ billetter til. Ikke ofte Brann selges ut nærmere tre uker før kampstart.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Ble det ikke avkreftet før i år dette med 200 ekstra plasser en kunne søke om på SS?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Status akkurat nå. Kun 13 billetter i fritt salg til Glimt kampen !

1200 billetter til FKH kampen blir lagt ut i dag mandag kl.12.00. Førstemann til møllen som gjelder !
https://www.brann.no/nyheter/billettinformasjon-haugesund-borte
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Var solgt 518 bortebilletter for 3 dager siden
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Hickok

Jeg tror ikke alle billettene er lagt ut ennå. Jeg antar at det, i tillegg til ståplassene på Fjordkraft, også gjenstår noen billetter på feltene A, F, G på Brannstuen/børsen, samt Kremmerhuset. Det er nok noen hundre ledige der også.

Optimist

Bortebillettene til Haugesund ble utsolgt på under 2 minutter 🤯 Jeg var en av de heldige. Utrolig synd at bortefeltet ikke er på den største kortsiden.
Kokende idiot

Billy Elliott

I skrivende stund er det hele 2 ledige billetter til Glimt-kampen. Løp og kjøp.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

tsrqpo

Hvor må man kjøpe billett i Haugesund for å sitte nærmest (eller med størst tetthet) av brannsupportere?

huleste

Quote from: tsrqpo on November 06, 2023, 17:49:57 PMHvor må man kjøpe billett i Haugesund for å sitte nærmest (eller med størst tetthet) av brannsupportere?

P eller F

Vi er iallfall en gjeng som har kjøpt på F

Hickok

Veldig rart at ikke resten av billettene er lagt ut ennå. En skulle tro at de ville selge ut kampen så raskt som mulig. Mulig de har noe firmaopplegg som krever seter, og at de derfor vil holde tilbake seter på SPV, men ståplassene gir ingen mening i å holde tilbake.

Ser ellers at det tynnes ut hos B/G også. Nå kan en kun kjøpe 4 billetter til voksen.

Gulløl

November 07, 2023, 10:31:43 AM #17429 Last Edit: November 07, 2023, 10:37:21 AM by Gulløl
Quote from: Hickok on November 07, 2023, 09:53:58 AMVeldig rart at ikke resten av billettene er lagt ut ennå. En skulle tro at de ville selge ut kampen så raskt som mulig. Mulig de har noe firmaopplegg som krever seter, og at de derfor vil holde tilbake seter på SPV, men ståplassene gir ingen mening i å holde tilbake.

Ser ellers at det tynnes ut hos B/G også. Nå kan en kun kjøpe 4 billetter til voksen.
Ja de holder mest trolig eventuelt ledige billetter på Sp.V tilbake til sponsorer og bedrifter. Ikke sikkert det blir lagt mer ut i fritt salg på den langsiden. Mulig det kommer noe på felt B på BT som det noen ganger gjør, der er det noen ganger en del ledige fordi at ansatte og spillere har sine fribilletter der. Om ansatte og spillere er flinke å returnere eventuelt billetter de ikke bruker kan det altså muligens bli lagt ut noe der.

Tipper at når de kan opplyse at det er helt fullstendig utsolgt på utlagte billetter (3 igjen) at de da gir den gode nyhetssaken at de legger ut alle 641 ståplassene på Fjordkraft. Siden det er nærmere 3 uker til kampstart kan de gjøre slikt, uansett blir ståplassene utsolgt.

Ellers rart at de under 10 siste billettene (av nærmere 17.000) i salg ofte brukes unormalt lang tid å selge ut selv om det er dyre restaurantplasser. Ikke akkurat en "feilvare" de aller siste billettene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Er det ledige billetter til kampen?

Jeg har forsøkt å finne, men finner ingen, uansett kategori. Men det er bare Frydenbø og Store stå som er merket utsolgt.
Brannsupporter.

Hickok

Quote from: Superjack on November 08, 2023, 10:56:34 AMEr det ledige billetter til kampen?

Jeg har forsøkt å finne, men finner ingen, uansett kategori. Men det er bare Frydenbø og Store stå som er merket utsolgt.

Nei, ikke før de legger ut ståplassene på Fjordkraft. Vet ikke når det skjer.

Gulløl

Quote from: Superjack on November 08, 2023, 10:56:34 AMEr det ledige billetter til kampen?

Jeg har forsøkt å finne, men finner ingen, uansett kategori. Men det er bare Frydenbø og Store stå som er merket utsolgt.
Rart at Brann ikke vil legge ut de 641 billettene på Fjordkraft Stå til salgs nå som det nærmer seg et døgn etter at den aller siste tilgjengelige billetten ble solgt. Kanskje de jobber med å få oversikt over alle andre ledige billetter i krinker og kroker på alle tribuner og felt og vil legge ut alt samtidig.

Bortefeltet er ikke utsolgt. SÃ¥ orker en Ã¥ stÃ¥ der med en passelig innøvd Bodø dialekt sÃ¥ kan en kjøpe der sÃ¥ klart  :)
https://ticketco.events/no/nb/events/254947/seating_arrangement/sections/287243?promocode=bodoglimt23&item_type_id=13644542
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Klokken 16.00 er tiden i dag, da blir de aller siste billettene lagt ut. Her må folk være på hogget fra første sekund om de vil ha billett. Får se om 60 sekunder rekorden til FKH kampen blir slått :)
https://www.brann.no/nyheter/siste-sjanse-450-staplasser-pa-fjordkraft-tribunen-til-siste-hjemmekamp

Brann presiserer at dette er siste mulighet !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on November 08, 2023, 12:22:47 PMKlokken 16.00 er tiden i dag, da blir de aller siste billettene lagt ut. Her må folk være på hogget fra første sekund om de vil ha billett. Får se om 60 sekunder rekorden til FKH kampen blir slått :)
https://www.brann.no/nyheter/siste-sjanse-450-staplasser-pa-fjordkraft-tribunen-til-siste-hjemmekamp

Brann presiserer at dette er siste mulighet !

Flott og tydelig artikkel! Liker at de åpner salget om noen timer, slik at folk har mulighet til å få med seg nyheten og reloade billettsiden kl 16.00 🤠
Kokende idiot

Superjack

Apropos billettsalg og interesse.
Som ikke har direkte med Brann å gjøre, men som har med Brann å gjøre.

Spent på å se om Ullevål er fullsatt og utsolgt til Cupfinalen i desember.

Jeg forventer at den ikke er det, og at det fyrer mer på bålet om at dette har med årstiden å gjøre, og ikke det faktum at det var Brann som var ene laget i finalen i mai i år.

Også spent på å se antall partoutkort for 2024 sesongen.

Jeg tipper det passerer 11.000.
Brannsupporter.

Gulløl

November 08, 2023, 14:52:47 PM #17436 Last Edit: November 08, 2023, 14:59:41 PM by Gulløl
Quote from: Superjack on November 08, 2023, 14:11:58 PMOgså spent på å se antall partoutkort for 2024 sesongen.

Jeg tipper det passerer 11.000.
Høy optimisme det :). Men når vi klarte 11.700 til 2009 sesongen med Steinar Nilsen så hvorfor ikke. Men det var voldsom flytt fremdeles da etter 2007.
Men Brann bør fronte et mål på å passere 10.000 grensen. Et mål å jobbe mot sammen med Bataljonen og alle supporterne, oppstart uken etter serieslutt med opplegg og plan for å nå målet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

Hvor mange partoutkort er drt solgt i år og hvor mange var solgt før vi gikk til cupfinalen? 10-11000 høres mye ut, er ikke sååå lenge siden vi var happy om reelt fremmøte passerte 8000..
First is first, second is nothing

Hickok

Quote from: Superjack on November 08, 2023, 14:11:58 PMSpent på å se om Ullevål er fullsatt og utsolgt til Cupfinalen i desember.

Jeg forventer at den ikke er det, og at det fyrer mer på bålet om at dette har med årstiden å gjøre, og ikke det faktum at det var Brann som var ene laget i finalen i mai i år.
Jeg tipper det kommer 8000 fra Bodø, 5000 fra Molde og et par tusen nøytrale. Altså 8-10.000 tomme seter.

Sint balle

Den cupfinaleturen vår i mai var altså så ellevilt gøy! For et minne det vil være for alltid!

Shorts og branndrakt over boblejakke og ullundertøy anyday!

For min del kan de kjøre finale på våren for evig tid!

Superjack

100% enig med siste taler.
Brannsupporter.

opplett

Uansett hva som blir avgjort er jeg uendelig takknemlig for å ha opplevd cupfinalen i år. Min beste Brann-opplevelse siden gullet. Alt var bare perfekt. Brann-stemning i Oslo sentrum, oppladningen i parken i varmen, den enorme marsjen, og ikke minst selve kampen.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

David

Alt var perfekt med den dagen, men hvis man skal se helhetlig på det, så tror jeg ikke det løfter cupens status på sikt med kamper som de mot Haugesund og Sandefjord, eller at man potensielt avslutter cupen med en helt annen tropp enn den som startet. Det blir litt rart når Vegard Leikvoll Moberg kunne fått cupmedaljer med klubber han ikke lenger spilte for to år på rad.

Jeg kjøper argumentet om at den internasjonale kalenderen legger beslag på flere høstdatoer i årene som kommer, men jeg vet ikke helt hvorfor man ikke heller kan gjøre unna et par ekstra serierunder på våren.

Superjack

Quote from: fortune on November 08, 2023, 14:55:33 PMHvor mange partoutkort er drt solgt i år og hvor mange var solgt før vi gikk til cupfinalen? 10-11000 høres mye ut, er ikke sååå lenge siden vi var happy om reelt fremmøte passerte 8000..

Er vel solgt 8000 i år.

Skulle Brann være kvalifisert for Europa, og spesielt om det er snakk om EL kvallik og dermed enda større mulighet for gruppespill (det være EL eller Conferanseligaen) så vil det være meget lurt å ha partoutkort før neste sesong.

Tipper 11.000 med topp avslutning på 2023 sesongen og 2. plass i serien.
Brannsupporter.

Superjack

Quote from: David on November 08, 2023, 18:50:47 PMAlt var perfekt med den dagen, men hvis man skal se helhetlig på det, så tror jeg ikke det løfter cupens status på sikt med kamper som de mot Haugesund og Sandefjord, eller at man potensielt avslutter cupen med en helt annen tropp enn den som startet. Det blir litt rart når Vegard Leikvoll Moberg kunne fått cupmedaljer med klubber han ikke lenger spilte for to år på rad.

Jeg kjøper argumentet om at den internasjonale kalenderen legger beslag på flere høstdatoer i årene som kommer, men jeg vet ikke helt hvorfor man ikke heller kan gjøre unna et par ekstra serierunder på våren.

2022 finalen i mai 2023 var bare magisk.

Og det ble et høydepunkt som satte et fantastisk punktum for gjenreisingen av SK Brann fra mange Ã¥r med ørkenvandring.  Og ikke bare nedturen i 2021, men den kontinuerlige rekken av skuffelser siden 2011 finalen.
Iallefall for meg.

Fin fredag kveld i Oslo, med regelrett biergarten stemning på St.Hanshaugen, folkehavet og stemningen opp til kamp.
Gåsehud ved inngang på Ullevaal, og ikke minst, at laget leverte til terningkast 6 når det gjaldt som mest.

Jeg tror alle som var der veldig gjerne kunne tenke seg en slik dag til.

At det løfter cupen generelt sett, det er jeg ikke sikker på. Men det senker ikke statusen, og det var mye mye mer behagelig enn en kald søndag formiddag i desember.


Brannsupporter.

Gulløl

Da er det første av fem ståfelt på Fjordkraft utsolgt til B/G kampen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Superjack on November 08, 2023, 14:11:58 PMApropos billettsalg og interesse.
Som ikke har direkte med Brann å gjøre, men som har med Brann å gjøre.

Spent på å se om Ullevål er fullsatt og utsolgt til Cupfinalen i desember.

Jeg forventer at den ikke er det, og at det fyrer mer på bålet om at dette har med årstiden å gjøre, og ikke det faktum at det var Brann som var ene laget i finalen i mai i år.

Glimt har faktisk solgt sin del og kjøpt opp mesteparten av de nøytrale setene (både Glimt sin del og nøytrale plasser er utsolgt). Verre med Molde sin del...
Kokende idiot

huleste

Ser at F2 feltet i Haugesund er åpen, men selges som hjemmefelt. Ingen informasjon om at det er åpnet for bortesupportere. Jeg forstår ingenting av hva Haugesund holder på med.

Lasaron

Det er jo bare å gå inn og kjøpe. Og så møte opp. Så lenge man ikke flasher hvem man heier på ved inngang. Det går fint å ha et noe avdempet engasjement utenpå underveis.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Optimist on November 08, 2023, 22:11:51 PM
Quote from: Superjack on November 08, 2023, 14:11:58 PMApropos billettsalg og interesse.
Som ikke har direkte med Brann å gjøre, men som har med Brann å gjøre.

Spent på å se om Ullevål er fullsatt og utsolgt til Cupfinalen i desember.

Jeg forventer at den ikke er det, og at det fyrer mer på bålet om at dette har med årstiden å gjøre, og ikke det faktum at det var Brann som var ene laget i finalen i mai i år.

Glimt har faktisk solgt sin del og kjøpt opp mesteparten av de nøytrale setene (både Glimt sin del og nøytrale plasser er utsolgt). Verre med Molde sin del...

Quote from: Superjack on November 08, 2023, 14:11:58 PMJeg forventer at den ikke er det, og at det fyrer mer på bålet om at dette har med årstiden å gjøre, og ikke det faktum at det var Brann som var ene laget i finalen i mai i år.

Når det gjelder debatten om årstiden så spilte Molde finale i mai i fjor, og det var ikke akkurat rift om de billettene da heller. Så det har kanskje mer med lagene å gjøre enn med årstiden om det fylles opp eller ikke.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up