• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Ja, noen likheter er det. Ekstraomganger og straffekonk kan skje. Og seier utløser noe mer enn tre poeng. Ja, i tillegg til billettrøkket.
Tren på langskudd

David

Tror faktisk aldri jeg har sett en straffekonk live, når jeg tenker meg om. Håper å slippe på torsdag også.

Gulløl

August 28, 2023, 22:45:16 PM #17202 Last Edit: August 28, 2023, 22:48:08 PM by Gulløl
Quote from: David on August 28, 2023, 22:01:32 PMTror faktisk aldri jeg har sett en straffekonk live, når jeg tenker meg om. Håper å slippe på torsdag også.
Jeg husker godt den dramatiske straffekonkurransen mellom Brann og Sogndal i 4 runde i cupen i 2011. Tror det er den siste straffekonkurransen Brann har hatt på Stadion om jeg ikke husker feil. Den gang var vi bare 3750 tilskuere. Blir spesielt om det skjer på torsdag med 11.000 flere på tribunene og utsolgt Stadion.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Quote from: David on August 28, 2023, 22:01:32 PMTror faktisk aldri jeg har sett en straffekonk live, når jeg tenker meg om.

Samme her.
Tren på langskudd

Hickok

Ingen av dere som husker den sesongen der det var straffer ved U altså? 1987.

Nixon

Den siste straffekonken med Brann jeg så live, så jeg egentlig ikke.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Optimist

Quote from: Gulløl on August 28, 2023, 22:45:16 PM
Quote from: David on August 28, 2023, 22:01:32 PMTror faktisk aldri jeg har sett en straffekonk live, når jeg tenker meg om. Håper å slippe på torsdag også.
Jeg husker godt den dramatiske straffekonkurransen mellom Brann og Sogndal i 4 runde i cupen i 2011. Tror det er den siste straffekonkurransen Brann har hatt på Stadion om jeg ikke husker feil. Den gang var vi bare 3750 tilskuere. Blir spesielt om det skjer på torsdag med 11.000 flere på tribunene og utsolgt Stadion.

Brann - Sarpsborg, 4. runde i cupen 2015. Da var det også straffekonk på stadion med svimlende 2100 tilskuere.
Kokende idiot

Optimist

Talking about Brann - Sarpsborg. Billettsalget til denne kampen går litt tregt i skyggen av AZ-kampen. Solgt rundt 9500 billetter nå.
Kokende idiot

Corran

Quote from: Hickok on August 29, 2023, 06:59:52 AMIngen av dere som husker den sesongen der det var straffer ved U altså? 1987.
Har fortrengt den, men så er det noen som må nevne det :-D
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

For forhåpningsfulle billettkjøpere. Brann stiller opp med digitalt venterom kl.10.00 i dag. Deretter kommer en inn i en kø. Så er det førstemann i møllen. Dette blir kos.



Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Gikk for nyskjerrighetens skyld inn på siden for billettsalget nå 2 minutter over kl. 10. Jeg ble nr. 1177 i køen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Eg var nr 205, men fikk kjapt tilgang. Siden åpnet først for salg på BT-F, så eg kjøpte en middelmådig plass der. Kikket av nysgjerrige årsaker inn på billettlinken etterpå, og då var SPV-D plutselig åpnet - så kjøpte en bedre plass der, og får satse på å selge BT-F-billetten videre.

På D er det i skrivende stund 15-20 ledige, var 3-400 for tre minutter siden.
Edit, og der var det utsolgt.
Gå av.

Gulløl

På felt D ble hele feltet lagt ut. 660 billetter. Ja utsolgt nå.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Da kan vi slå fast at kun felt B og C på Fjordkraft blir bortefelt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

BBB-mod

Quote from: Spelaren on August 30, 2023, 09:09:14 AMfår satse på å selge BT-F-billetten videre.

Har sendt PM!:)

Spelaren

Det ordnet seg jo greit  8) . Sorry, Gulløl, en del av avtalen var å gi deg Ringnes-avatar det neste året.
Gå av.

Hickok

Når det gjelder søndagens S08 kamp, så er vi fortsatt langt unna å passere 10.000 solgte. Med seier i morgen, så blir det sikkert et lite rush for billetter da, men mesteparten av salget kommer nok til å bli i helgen. Uansett, så skal det mye til for at vi slår Ålesund kampen slik det ser ut nå.

Eivind

Labert salg til dagens kamp antar jeg?

Billy Elliott

Quote from: Eivind on September 03, 2023, 09:43:07 AMLabert salg til dagens kamp antar jeg?

Ja, på grensen til katastrofalt. Tror ikke vi ser 11-tallet en gang.

Hvor er alle disse som falt over seg selv for å sikre billetter til AZ-kampen?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Quote from: Billy Elliott on September 03, 2023, 09:53:50 AM
Quote from: Eivind on September 03, 2023, 09:43:07 AMLabert salg til dagens kamp antar jeg?

Ja, på grensen til katastrofalt. Tror ikke vi ser 11-tallet en gang.

Hvor er alle disse som falt over seg selv for å sikre billetter til AZ-kampen?
Det pågår vel fremdeles en utladning etter torsdagen. Salget ligger nå på ca. 11.300. Forhåpentligvis klarer vi å krype over 12.000 grensen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Larsendos

Quote from: Billy Elliott on September 03, 2023, 09:53:50 AM
Quote from: Eivind on September 03, 2023, 09:43:07 AMLabert salg til dagens kamp antar jeg?

Ja, på grensen til katastrofalt. Tror ikke vi ser 11-tallet en gang.

Hvor er alle disse som falt over seg selv for å sikre billetter til AZ-kampen?
Man har en konto til faste utgifter (strøm, mat, lån osv), og så har man en til Brann-kamper. Den sistnevnte blir aldri påvirket av den første.

Lasaron

Det hadde sikkert kommet flere om Brann gikk videre. Men to hjemmekamper på fire dager er uansett mye for mange som ikke har partoutkort.

Realitetsorientering: Vi ligger på femteplass, er slått ut av cupen, og slått ut av konferanseligaplayoffen. Ja, vi har hatt noen flotte opplevelser på veien, men det er der vi ligger. Med et eldende lag.
Tren på langskudd

Hickok

Quote from: Gulløl on September 03, 2023, 10:09:13 AM
Quote from: Billy Elliott on September 03, 2023, 09:53:50 AM
Quote from: Eivind on September 03, 2023, 09:43:07 AMLabert salg til dagens kamp antar jeg?

Ja, på grensen til katastrofalt. Tror ikke vi ser 11-tallet en gang.

Hvor er alle disse som falt over seg selv for å sikre billetter til AZ-kampen?
Det pågår vel fremdeles en utladning etter torsdagen. Salget ligger nå på ca. 11.300. Forhåpentligvis klarer vi å krype over 12.000 grensen.


Er fortsatt langt unna 12.000, med mindre det kommer mange hundre østfoldinger, noe jeg tviler sterkt på.

Gulløl

Sarpsborg 08 kommer nok med maks hundre.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

David

Quote from: Lasaron on September 03, 2023, 13:36:36 PMRealitetsorientering: Vi ligger på femteplass, er slått ut av cupen, og slått ut av konferanseligaplayoffen. Ja, vi har hatt noen flotte opplevelser på veien, men det er der vi ligger. Med et eldende lag.


Altså, selv om alt dette isolert sett er sant, så er ikke dette en beskrivelse som yter stemningen rundt Brann om dagen noen rettferdighet i det hele tatt. Dessuten er det fortsatt, i alle fall før dagens kamper, fullt mulig å hekte seg på kampen om tredjeplassen.

Men to kamper så tett kan likevel bli litt mye for mange, og det er egentlig helt greit.

Hickok

Billettsalget har stoppet helt opp, så det er lite sannsynlig at 12.000 blir passert.

Superjack

September 03, 2023, 14:12:28 PM #17226 Last Edit: September 03, 2023, 14:15:01 PM by Superjack
Quote from: Lasaron on September 03, 2023, 13:36:36 PMDet hadde sikkert kommet flere om Brann gikk videre. Men to hjemmekamper på fire dager er uansett mye for mange som ikke har partoutkort.

Realitetsorientering: Vi ligger på femteplass, er slått ut av cupen, og slått ut av konferanseligaplayoffen. Ja, vi har hatt noen flotte opplevelser på veien, men det er der vi ligger. Med et eldende lag.

Ja
Realiteten er at om ikke Brann klarer E-cup er det stor sannsynlighet at sentrale deler av troppen må bygges om før neste mulighet.

Spesielt Kristiansen og Sivert.

Brann vipper på en kant nå. Selv om flere mener det burde gledes mer over fremgangene til nå, så blir Brann aldri best om de tenker som stort antall supportere.
Klubben må bygges smart og kontinuerlig.
Sliter med å se deler av smartnessen i forhold til alderssammensetning.

Brannsupporter.

Lasaron

Quote from: David on September 03, 2023, 14:07:28 PM
Quote from: Lasaron on September 03, 2023, 13:36:36 PMRealitetsorientering: Vi ligger på femteplass, er slått ut av cupen, og slått ut av konferanseligaplayoffen. Ja, vi har hatt noen flotte opplevelser på veien, men det er der vi ligger. Med et eldende lag.


Altså, selv om alt dette isolert sett er sant, så er ikke dette en beskrivelse som yter stemningen rundt Brann om dagen noen rettferdighet i det hele tatt. Dessuten er det fortsatt, i alle fall før dagens kamper, fullt mulig å hekte seg på kampen om tredjeplassen.

Men to kamper så tett kan likevel bli litt mye for mange, og det er egentlig helt greit.

Det kan delvis forklare hvorfor interessen for dagens kamp er relativt laber. Og det var poenget mitt.
Tren på langskudd

Superjack

Brannsupporter.

opplett

11 600. Det får være helt greit. Vanskelig kamp for Brann å markedsføre når hele Bergen og pressen tenkte på AZ-kampen.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Corran

Quote from: Lasaron on September 03, 2023, 14:18:17 PM
Quote from: David on September 03, 2023, 14:07:28 PM
Quote from: Lasaron on September 03, 2023, 13:36:36 PMRealitetsorientering: Vi ligger på femteplass, er slått ut av cupen, og slått ut av konferanseligaplayoffen. Ja, vi har hatt noen flotte opplevelser på veien, men det er der vi ligger. Med et eldende lag.


Altså, selv om alt dette isolert sett er sant, så er ikke dette en beskrivelse som yter stemningen rundt Brann om dagen noen rettferdighet i det hele tatt. Dessuten er det fortsatt, i alle fall før dagens kamper, fullt mulig å hekte seg på kampen om tredjeplassen.

Men to kamper så tett kan likevel bli litt mye for mange, og det er egentlig helt greit.

Det kan delvis forklare hvorfor interessen for dagens kamp er relativt laber. Og det var poenget mitt.
Tror ikke antallet tilskuere til dagens kamp har noe som helst med at det er eldende lag som du kaller det.
Vil påstå at det er rett og slett vås og bare en unnskyldning for å ha muligheten til å nevne dette i nok en tråd og diskusjon.
Men at om det fortsetter slik så kan det få konsekvenser på lang sikt det skal jeg gi deg.

Det lave antallet i dag var en utladning fra AZ kampen, resultat av 2 hjemmekamper på 4 dager, dritt vær og ikke den mest interessante motstander.
 
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Skuffende mange som ble hjemme i går.

var det så mange som 8000 på kampen? Reelt sett?
Brannsupporter.

mbs

Quote from: Superjack on September 04, 2023, 06:54:29 AMSkuffende mange som ble hjemme i går.

var det så mange som 8000 på kampen? Reelt sett?

Været og PL kamper, Liverpool, Manu og Arsenal samtidig ble dårlig oppmøte.
Brannkampen konkurrerer også mot TV

Superjack

Brannsupporter.

Hickok

Quote from: Superjack on September 04, 2023, 06:54:29 AMSkuffende mange som ble hjemme i går.

var det så mange som 8000 på kampen? Reelt sett?

8000 må ha vært maks. Det var svært så glissent.

Nixon

https://www.brann.no/nyheter/brann-feirer-bursdag-115kr-billetten-i-115-minutter

I anledning at Sportsklubben fyller 115 år i år, så kan man i morgen kjøpe billetter til Tromsø-kampen for 115 kroner. I 115 minutter. Tilbudet gjelder alle tribuner.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Quote from: Nixon on September 06, 2023, 12:10:47 PMhttps://www.brann.no/nyheter/brann-feirer-bursdag-115kr-billetten-i-115-minutter

I anledning at Sportsklubben fyller 115 år i år, så kan man i morgen kjøpe billetter til Tromsø-kampen for 115 kroner. I 115 minutter. Tilbudet gjelder alle tribuner.
Tipper at spesielt de syv Premium feltene på langsidene vil gå skikkelig unna. Plasser som ordinært koster 350 kroner.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Priskampanjen over 115 min resulterte i ca.1600 solgte. Det er like før 11.000 solgte passerer. Det er 17 salgsdøgn igjen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Lurt at de gjorde den kampanjen nå. Da får de boostet tallene litt tidlig, og kan bruke det i markedsføringen i to uker.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

huleste

Er bortefeltet mot Stabæk utsolgt? Jeg kommer meg iallfall ikke inn på siden.

Burde vel bli utsolgt, eller har luften gått ut av ballongen?

Hickok

Det ser ut som det er utsolgt, ja. Du får finne billett på hjemmetribunen som i semifinalen.

opplett

Brann-TIL, 11639 solgte for to timer siden. 12 000 ila. helgen og et godt resultat mot Stabæk, så blir det vel en godt besøkt kamp i toppoppgjøret mot TIL?
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Fulle tribuner må være målet i 6 poengskampen mot TIL
Brannsupporter.

Optimist

Quote from: Superjack on September 15, 2023, 23:01:56 PMFulle tribuner må være målet i 6 poengskampen mot TIL

Absolutt. Med denne sesongens standard er det på tide med en fullsatt eliteseriekamp igjen på stadion.
Kokende idiot

Billy Elliott

Hvordan ligger vi an? Er 13-tallet snart nådd?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

September 20, 2023, 10:18:52 AM #17245 Last Edit: September 20, 2023, 10:35:15 AM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on September 20, 2023, 08:42:09 AMHvordan ligger vi an? Er 13-tallet snart nådd?
12.620 solgt kl.19.15 i går kveld
12.695 solgt kl.10.01 i dag.
Går ganske tregt. Noe av salget som normalt kommer siste dagene ble vel tatt ut når det ble solgt 1600 kampanje billeter til 115 kr.
Har et håp om at vi kan passere 15.000 enda men da må tempoet noe opp.

Skjema til 15.000 kan være for eksempel dette:
Onsdag kl.24: 13.000 passert.
Torsdag kl.24: 13.300 passert.
Fredag kl.24: 13.600 passert.
Lørdag kl.24: 14.000 passert.
Søndag kl. 19.15: 15.000 passert.

Men håper en snøball kan begynne å rulle slik at dette skjemaet blir knust. Men mye er opp til Brann, hvordan de jobber med å promotere kampen siste dagene. Pizza og billett til 700 kr er ikke det som trekker massene til Stadion og nærmere utsolgt, billige å gå å kjøpe pizza før kamp og kun billett.

Forstår ellers ikke hvorfor tilbudet til 115 kr som er utgått for lenge siden skal ligge så høyt på nyhetssiden til brann.no. Ikke akkurat så motiverende for billettkjøperne å bli påminnet hele tiden når en klikker seg inn om at billettene var mye billigere tidlige og en nå må betale mye mer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

De har solgt 2-3000 den siste helgen før kamp stort sett. Nå er det like under 13.000 solgte, så jeg blir ikke overrasket om det havner på rundt 16.000. Om Tromsø bare kommer med 50-100 stykker, så er 16.000 i praksis utsolgt.

opplett

Tromsø-supportere hadde kjøpt 238 billetter i går ettermiddag, så de kommer med et respektabelt følge.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

opplett

Forøvrig solgt 12812 pluss 238(minst) bortebilletter. Så det er solgt minst 13050 per 16:00.

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Quote from: Hickok on September 20, 2023, 15:11:07 PMDe har solgt 2-3000 den siste helgen før kamp stort sett. Nå er det like under 13.000 solgte, så jeg blir ikke overrasket om det havner på rundt 16.000. Om Tromsø bare kommer med 50-100 stykker, så er 16.000 i praksis utsolgt.
Siste artikkel på brann.no i Dyngeland artikkelen står det at det er solgt "godt over 12.000". Hadde vært bedre psykolgi og skrevet "passerer ganske snart 13.000". Ingen ting fungerer bedre enn å gi folk inntrykk av god og høy etterspørsel og en kamp ALLE skal på, da begynner snøballen å rulle fortere og fortere har det tidligere vist seg.

Nå har brann.no i hvert fall fjernet det forlengst utgåtte 115 kr tilbudet i toppen på nyhetssiden. Så folk slutter å klikke seg inn der og bli skuffet og heller innstille seg på ordinære priser.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up