• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

Corran

Quote from: Superjack on April 21, 2023, 12:18:17 PMBrann gjør det ikke enkelt. Forstår heller ikke hvorfor de ikke bare annonserer med antall de har mulig å få inn?

Forstår at kanskje de ønsker å selge de dyreste sitteplassene før de rimeligste ståplassene, men når stadion er tilnærmet utsolgt så må det vel være viktigst å tilby billetter til flest mulig?

Jeg mener jeg så en artikkel denne uken om at det var nesten like mange plasser på stadion som før utbyggingen av siste tribune som var på 17500 og noe.

Om Brann stadion har 16.750 sitteplasser og mulighet for 641 ståplasser ut over dette så skulle det bety 17.391 plasser totalt.
Med siste oversikt der det bare er 24 sitteplasser (utenom bortekvoten på 840 plasser om det er 5% av sitteplassene) at det er solgt 15886 sitteplasser alene. Pluss 600 til Vif?
Altså må det ha passert 16.500.

Om det ikke blir over 17.000 solgte her så mener jeg det er på grunn av rot fra Brann sin side.

17.000. Det hadde jeg ikke puttet en krone på før sesongstart.
Er vi 100% sikre på at 16750 ikke er inkludert de ståplassene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Quote from: Corran on April 21, 2023, 16:09:40 PM
Quote from: Superjack on April 21, 2023, 12:18:17 PMBrann gjør det ikke enkelt. Forstår heller ikke hvorfor de ikke bare annonserer med antall de har mulig å få inn?

Forstår at kanskje de ønsker å selge de dyreste sitteplassene før de rimeligste ståplassene, men når stadion er tilnærmet utsolgt så må det vel være viktigst å tilby billetter til flest mulig?

Jeg mener jeg så en artikkel denne uken om at det var nesten like mange plasser på stadion som før utbyggingen av siste tribune som var på 17500 og noe.

Om Brann stadion har 16.750 sitteplasser og mulighet for 641 ståplasser ut over dette så skulle det bety 17.391 plasser totalt.
Med siste oversikt der det bare er 24 sitteplasser (utenom bortekvoten på 840 plasser om det er 5% av sitteplassene) at det er solgt 15886 sitteplasser alene. Pluss 600 til Vif?
Altså må det ha passert 16.500.

Om det ikke blir over 17.000 solgte her så mener jeg det er på grunn av rot fra Brann sin side.

17.000. Det hadde jeg ikke puttet en krone på før sesongstart.
Er vi 100% sikre på at 16750 ikke er inkludert de ståplassene

99%
Mulig jeg har drømt dette angående makskapasiteten, men. det tror jeg ikke.
En utfordring med de digitale artiklene er at de endres, og dermed også innholdet i samme artikkel, så jeg finner ikke igjen der dette stod.
Brannsupporter.

opplett

Ifølge Brann selv er 16750 uten ståplassene. Men hva årets kapasitet er helt nøyaktig er vanskelig å si.

https://www.brann.no/nyheter/far-kapasitet-pa-16.750-i-2019
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

April 21, 2023, 17:11:11 PM #16553 Last Edit: April 21, 2023, 17:22:49 PM by Gulløl
På bortefeltet er det ca. 250 billetter ledige. Tipper det selges ca.50 av dei.

På Fjordkraft Stå var det en ukjent restbeholdning kl.15 i dag da 148 nye billetter ble lagt ut på D feltet. La oss anslå at totalen her er ca. 250 billetter ut fra noe usikker sannsynlighetsberegning. Tror Brann selger alle 250 her om de er flinke å markedsføre billettene de siste 24 timene. Publikum må ikke få inntrykk av at det er helt utsolgt før det er det.

Altså 50 + 250. Tilsammen 300 billetter.

Plusser vi på status totalt solgt kl.15 i dag på 16.369 blir det en total på 16.669 som er litt over det som ble solgt på 16 mai i fjor(16.617) da Brann oppgav Stadion som helt utsolgt.

Tipper vi havner i intervallet 16.600 - 16.800 som tilskuertall.

Vålerengen mot  Lillestrøm et utsolgt med 16.555. Kommer vi over det antallet har vi kampen som det er mest solgte billetter til i år i eliteserien, selv når den kampen er spilt 01 mai.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Status 18:00 er 16.417 solgte.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

April 21, 2023, 17:31:03 PM #16555 Last Edit: April 21, 2023, 17:34:30 PM by Gulløl
Quote from: opplett on April 21, 2023, 17:22:35 PMStatus 18:00 er 16.417 solgte.
Da er det solgt 48 billetter siste 3 timer som utgjør 16 billetter pr.time.

Holder det snittet seg i timen mellom kl.18 og 23 og mellom kl.09 og 18 i morgen utgjør dette 208 billetter (13 timer x 16 billetter).

16.417 + 208= 16.625.

Altså innenfor intervallet jeg har mest tro på mellom 16.600 - 16.800.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Om det er noen her som trenger 1 stk. billett. Denne kom på finn.no for 20 min siden:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=299830585
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

At ikke Brann opplyser om tilgjengelige plasser, om det er det, er jo bare trist.

Når folk går på kartet og ikke finner billetter så går de ikke nødvendigvis innpå en time senere og sjekker.

Noen som vet hvorfor Brann ikke bare slipper disse ståplassene ganske tidlig når det er så trøkk som til denne kampen?
Brannsupporter.

Superjack

April 21, 2023, 20:28:26 PM #16558 Last Edit: April 21, 2023, 20:31:36 PM by Superjack
Quote from: Gulløl on April 21, 2023, 17:31:03 PM
Quote from: opplett on April 21, 2023, 17:22:35 PMStatus 18:00 er 16.417 solgte.
Da er det solgt 48 billetter siste 3 timer som utgjør 16 billetter pr.time.

Holder det snittet seg i timen mellom kl.18 og 23 og mellom kl.09 og 18 i morgen utgjør dette 208 billetter (13 timer x 16 billetter).

16.417 + 208= 16.625.

Altså innenfor intervallet jeg har mest tro på mellom 16.600 - 16.800.

Om maks kapasitet på stadion er ca 17400 og Vif uteblir fra ca 250 stk av sine så er det trist om ikke Brann klarer å få ut 17150 plasser til våre medsupportere.

Og for å sette litt perspektiv på det så utgjør det ca 2 fulle bybanevogner med glade Brannsupportere som ikke får gått på kampen(om de bare klarer å selge 16600)
Brannsupporter.

Optimist

April 21, 2023, 21:59:43 PM #16559 Last Edit: April 21, 2023, 22:42:23 PM by Optimist
Når er ståplassene begynt å fylle seg opp. Ståplassene bak felt F er utsolgt.

Edit: eller kanskje ikke utsolgt? 🤔 nå står det plutselig at et annet felt er utsolgt. Skjønner ingenting.
Kokende idiot

Gulløl

April 22, 2023, 07:19:50 AM #16560 Last Edit: April 22, 2023, 07:59:47 AM by Gulløl
Hadde Brann oppgitt antallet på ståplassene som er ledig bakerst på Fjordkraft med noen oppdateringer utover kampdagen hadde det gitt inntrykk av en ettertraktet vare som det kan bli fullstendig tomt for. Altså at folk må skynde seg og vurdere om de skal på kamp eller ikke. Men av en eller annen merkelig og rar grunn føler Brann som ønsker å være Norges åpneste klubb at det er farlig å oppgi dette og beskytter det som en statshemmelighet.

Akkurat nå på kampdag 10 timer før kampstart er det ingen av de fem ståfeltene på Fjordkraft som er helt utsolgt, altså salget går tregt. Ikke sikkert kampen blir utsolgt likevel. Markedsføring av dette flotte ståfeltet er ikke-eksisterende. Klubben klarer ikke engang å legge ut et bilde av utsiktsforholdene fra eliteseriens flotteste ståfelt.

Ellers sperrer Brann av sitteplasser i hytt og pine av såkalte sikkerhetsgrunner og sikkert andre grunner også. Hvorfor sperre av hele nærmeste raden mellom BT-felt F og bortefeltet ? Her forsvinner 21 plasser. Det er jo høyt gjerde mellom. Det burde vært rikelig med en vakt på hvert tredje sete altså 7 vakter. Her kunne Brann frigjort 14 seter.

Det samme gjelder Fjordkraft-felt C. Der er alle 15 sitteplassene sperret av som grenser mot sittefeltet B på bortefeltet. Hadde holdt med en vakt på hvert tredje sete her også. Her er det også gjerde mellom. Her kunne Brann frigjort 10 seter.

Totalt blir dette 24 seter som lett kan frigjøres. Kan det være andre sitteplasser som også kan frigjøres ?

Det har vist seg siste dager at enkeltseter også er attraktive. Det er eldre folk eller folk som av helsegrunner ikke kan stå så lenge og som Fjordkraft-Stå ikke er aktuelt for. Dumt om denne gruppen er ekskludert fra sittebilletter de nærmeste 10 timene til kampstart fordi Brann skal være på den kjempetrygge siden.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Det er 5 ledige på Fjordkraft stå F, og 2 ledige på Fjordkraft stå H. Resten er over 10 ledige.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

April 22, 2023, 08:02:05 AM #16562 Last Edit: April 22, 2023, 08:26:56 AM by Gulløl
Quote from: opplett on April 22, 2023, 07:56:38 AMDet er 5 ledige på Fjordkraft stå F, og 2 ledige på Fjordkraft stå H. Resten er over 10 ledige.
På F og H var det litt ledig for 12 timer siden også. Når de ikke klarer å selge til null på de to feltene over så mange timer tyder det på tregt salg på alle fem felt. Et av feltene med 148 plasser startet de ikke å selge på før i går ettermiddag. Akkurat nå er det lite som tyder på at Brann klarer utsolgt kamp. Det burde de klart siden det koker rundt Brann. VIF klarte i går hele 10 dager før kampstart mot LSK å få opp utsolgt skiltet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on April 22, 2023, 07:19:50 AMTotalt blir dette 24 seter som lett kan frigjøres.

Lett og lett. Når 24 plasser er på vilkår at Brann må hanke inn 10-12 ekstra vakter, så må man nesten ha en setekart-diagnose av ett eller annet slag bare å foreslå det.

Spør dere meg!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

opplett

Tenker de fint klarer å selge ut ståplassene i dag. Kommer alltid noen som vil være med på moroen i siste liten.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Quote from: opplett on April 22, 2023, 08:27:10 AMTenker de fint klarer å selge ut ståplassene i dag. Kommer alltid noen som vil være med på moroen i siste liten.
Det er vel det Brann håper på også. Salgstakten pr.time gir en god pekepinn om de klarer det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Quote from: Lasaron on April 21, 2023, 15:13:11 PMAv og til føler jeg meg nerdete. Men når jeg skumleser tråden her :D..........

Enig der. Jeg må dog innrømme at jeg er imponert over at folk er så interessert i dette at når Brann ikke oppgir noe, så tar de interesserte og manøvrer seg frem i lite brukervennlig bestillingssystem for å komme med ferske data.

Gulløl

April 22, 2023, 08:36:04 AM #16567 Last Edit: April 22, 2023, 08:42:38 AM by Gulløl
Bortefeltet har nå bikket 600.

Fra Twitter:
Vi bikka 600 solgte på bortefeltet i går kveld. Nå sikter vi oss inn mot 700 🔴🔵


Siste oppdatering fra Brann var kl.18 i går med totalsalg 16.417.  
Kanskje vi snart passerer 16.600 og kan klare 16.800 til kampstart om ståplassene blir utsolgt (?)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Quote from: Kagain on April 22, 2023, 08:31:42 AM
Quote from: Lasaron on April 21, 2023, 15:13:11 PMAv og til føler jeg meg nerdete. Men når jeg skumleser tråden her :D..........

Enig der. Jeg må dog innrømme at jeg er imponert over at folk er så interessert i dette at når Brann ikke oppgir noe, så tar de interesserte og manøvrer seg frem i lite brukervennlig bestillingssystem for å komme med ferske data.

Ja, føler meg greit nerdete i denne tråden. Men kun fordi jeg elsker Brann, stadioner, fullsatte tribuner og deilig stemning!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

April 22, 2023, 08:58:41 AM #16569 Last Edit: April 22, 2023, 09:26:20 AM by Gulløl
Fire annonser på finn.no nå fra folk som vil kjøpe billetter. Vil vel øke på utover dagen.

https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?category=0.86&q=brann+v%C3%A5lerenga&sort=RELEVANCE
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 22, 2023, 09:44:49 AM #16570 Last Edit: April 22, 2023, 09:47:21 AM by Gulløl
Folk er desperate, er villig til å betale opp til 999 kr for sittebilletter. I dag har vel ikke Brann lagt ut en eneste sitteplass til salgs.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

April 22, 2023, 10:38:00 AM #16571 Last Edit: April 22, 2023, 10:46:38 AM by opplett
Da er det kun 13 ståbilletter igjen.

EDIT: Og der var det utsolgt! (Utenom bortefeltet)

EDIT 2: Eller ikke? Det endrer seg hele tiden på billettkartet. Men sto et par minutter helt utsolgt..
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Corran

Sier litt om hvor fokuset før kamp ligger når det er 12 nye innlegg i denne tråden og 0 i kamptråden
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Felt G og D har enda hver minst 20 billetter hver. Felt C enda ikke åpnet for salg. Har Brann noe sitteplasser på lur tipper jeg de venter til det nesten er tomt for ståplasser.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 22, 2023, 12:09:14 PM #16574 Last Edit: April 22, 2023, 12:11:10 PM by Gulløl
Kl. 11.30 var det i overkant av 150 ståplasser igjen på Fjordkraft-tribunen. Kanskje det blir utsolgt. Ser ihvertfall ut som Brann Stadion har akkurat passelig kapasitet. 16 mai kampen i fjor ble utsolgt få timer før kampstart.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Under Før kampen har Brann.no oppdatert med 150  billetter kl 11:30 (som skrevet over) og linker til billettene og feltene
https://www.brann.no/nyheter/for-kamp-brannvalerenga
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain

Quote from: opplett on April 22, 2023, 08:39:32 AM
Quote from: Kagain on April 22, 2023, 08:31:42 AM
Quote from: Lasaron on April 21, 2023, 15:13:11 PMAv og til føler jeg meg nerdete. Men når jeg skumleser tråden her :D..........

Enig der. Jeg må dog innrømme at jeg er imponert over at folk er så interessert i dette at når Brann ikke oppgir noe, så tar de interesserte og manøvrer seg frem i lite brukervennlig bestillingssystem for å komme med ferske data.

Ja, føler meg greit nerdete i denne tråden. Men kun fordi jeg elsker Brann, stadioner, fullsatte tribuner og deilig stemning!

Ja, det var ikke ment som noe form for fordømmelse. Stå på, keep up the good work. Det er liv i tråden, så det er tydelig at det er flere enn deg som er veldig opptatt av slike ting.

Lasaron

Så utsolgt er altså godt under 17000.
Tren på langskudd

Finfin respons

Hva ble tallet? Hørte vi 16816 på fjernsynsapparatet?

Såg det var noen tomme seter her og der. Tror det er fristende for folk som kjøper enkeltseter på den nye langsiden å smitte opp på ståplasser for å stå med venner og granner. Det kan jo være forklaringen på den noe reserverte salgsviljen på ståplassfeltet. At man har sett det blir fullere enn det salget indikerer ift. ideell kapasitet.
Kanskje.

Spelaren

Stadion skal jo ha plass til over 17 000, de kronglete feltene må synliggjøres på setekartet slik at me igjen får se det magiske tallet.
Gå av.

Gulløl

April 23, 2023, 10:48:24 AM #16581 Last Edit: April 23, 2023, 11:05:58 AM by Gulløl
Etter mye diskusjon rundt hva som er riktig tilskuerkapasitet på Brann Stadion kan vi vel slå fast nå at den er ganske nært 17.000 inkl. Fjordkraft-ståfeltet. Brann har sagt at de frigjorte alt som var mulig til denne kampen. Forskjellen mellom dette 17.000 tallet og tilskuertallet i går på 16.816 tilsvarer de ca. 200 plassene som var ledig på bortefeltet.
Ellers tok jeg en ny studering av Fjordkraft-ståfeltet i går siden jeg sitter i forkant nærmere midten. En overvekt med ungdommer som stod der og såg ut som dei koste seg. Registrerte at dei stod langt fra trangt så muligheten for å øke kapasiteten på dette feltet er absolutt tilstede. Noe Brann kan ordne til 16 mai kanskje, muligens en slags godkjenning fra NFF som skal til. Håper Brann tar tak i dette, gjerne bruke årets 16 mai kamp som en "testkamp" for å se hvordan feltet fungerer med f.eks økning av tilskuerkapasitet fra 641 til 900. Da kan tilskuertallet på 16 mai kampen i år bli ca. 17.200 - 17.300, basert på at et lite besøkt bortefelt (som det blir med Stabæk) også får overført mesteparten av ledig kapasitet til hjemmepublikum. Årets 16 mai kamp blir mer ettertraktet enn gårsdagens kamp siden da kommer i tillegg kommer de som kun går 16 mai av gammel tradisjon. Gårsdagens kamp var også kjempebra reklame for de fotballinteresserte som fremdeles sitter på gjerdet i forhold til å komme på kamp på Stadion.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

I første omgang var det nesten ingen på ståfeltene nærmest bortefeltet, men veldig mange nærmest Frydenbø. I andre omgang var det jevnt spredt utover, mulig vaktene skjønte at det var noe muffens og ordnet det.

Virker som flyten inn med én inngang til hele tribunen gjør at det hoper seg opp nærmest inngangen.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

David

Regnes de som sitter i losjene som en del av tilskuertallet, og hvis ja, var det fullsatt der også?

Optimist

Antar at det snart er bikket 16.000 mot Sandefjord om 2 uker? 🤪
Kokende idiot

Gulløl

Quote from: David on April 23, 2023, 13:32:02 PMRegnes de som sitter i losjene som en del av tilskuertallet, og hvis ja, var det fullsatt der også?
Ja og ja.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: Optimist on April 24, 2023, 09:25:49 AMAntar at det snart er bikket 16.000 mot Sandefjord om 2 uker? 🤪
Optimist blant optimistene ; )

Vi skal i hvert fall klare å slå 11.256 som Rosenborg klarte hjemme mot Sandefjord i går.
Et fint mål kunne vært 12.000. Og håpe på enda mer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

mbs

Quote from: opplett on April 23, 2023, 10:57:54 AMI første omgang var det nesten ingen på ståfeltene nærmest bortefeltet, men veldig mange nærmest Frydenbø. I andre omgang var det jevnt spredt utover, mulig vaktene skjønte at det var noe muffens og ordnet det.

Virker som flyten inn med én inngang til hele tribunen gjør at det hoper seg opp nærmest inngangen.

Det var mange som ikke kom inn på tribunen her til kampstart.
Utfordringen var at alle gikk inn fra siden virker det som.
- Brann lærer nok å sender de opp via trappene... da blir fordelingen bedre på hver sesjon.

Vaktene sa ca 10 - 15 min inn i kampen at folk måtte trekke mer opp og mot midten.

kabelmann

Brann har for øvrig budsjettert med et snitt på 12 500 tilskuere i år. Hadde vært gøy å komme godt over det.
Jeg lurer på hvilke kamper de tenker trekker ned snittet. Handler det om motstander, om dato, eller en blanding av begge deler? Både Brann - Strømsgodset og Brann - Viking spilles i fellesferien, men sistnevnte har vel potensiale til å ligge rundt budsjett?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Corran

Quote from: Gulløl on April 24, 2023, 10:16:58 AM
Quote from: Optimist on April 24, 2023, 09:25:49 AMAntar at det snart er bikket 16.000 mot Sandefjord om 2 uker? 🤪
Optimist blant optimistene ; )

Vi skal i hvert fall klare å slå 11.256 som Rosenborg klarte hjemme mot Sandefjord i går.
Et fint mål kunne vært 12.000. Og håpe på enda mer.

Jeg tenker at med starten som har vært så bør det være lov å ha 13-13500 som mål

Men klart det vil jo gjerne være litt avhengig av hva som skjer i de kommende kampene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Superjack

Er en del ukjente faktorer før Sandefjordkampen.

1. Har Brann klart seg mot Stabæk og klar for cupfinale? Det vil bety at sesongen fortsatt er på en opptur.
Og en eventuell loddkonkurranse om noen billetter til cupfinalem kan også dranekstra folk.

2. Har Brann i tillegg gjort det bra, spesielt borte mot RBK. Tror ikke Glimtkampen har så mye å si, er kjempetap der tror jeg nesten er forventet fra mange.

Med disse to kriteriene oppfylt så tror jeg fort på 15.000 mot Sandefjord.

Og så er det den ukjente faktoren som jeg mener gjorde seg gjeldende mot Vif. Det er en psykologisk faktor som er meget sterk om dagen. Det at det er kult og bra å snakke om Brann igjen. Det er tema rundt lunsjen og status å ha vært på kamp.

Kan da fort bli i nærheten av utsolgt som mot Vif

Alternativer er om Brann ryker ut av cupen, får juling i Bodø og ikke klarer å gjøre noe med Rbk. Da tror jeg luften fort går litt ut av dette og det ender rundt 10.000

Ellers, hvor mange kommer det som reiser til Bodø til helgen? Noen som har oversikt på solgte bortebilletter der?
Brannsupporter.

Nixon

Salget til 16. mai har startet da. Det vil sannsynligvis trekke litt ned mot Sandefjord.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

opplett

April 24, 2023, 19:30:57 PM #16592 Last Edit: April 24, 2023, 19:33:07 PM by opplett
13 000 mot Sandefjord så bør vi egentlig være kjempefornøyd. Alt annet blir en fin bonus. Håper de venter litt med å legge ut 16. mai-billettene. Hadde vært fint om vi hadde fått f.eks. 9000 meldt i sosiale medier til Sandefjordkampen først så vi får bygget momentum mot den kampen.

EDIT: Ser nå at 16. mai-billettene legges ut onsdag..
 
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

Denne markedsføringen forstår jeg ikke.

16. mai blir utsolgt uansett.

Men det er nå meg
Brannsupporter.

opplett

Synd at de begynner så tidlig. 16. mai selger seg selv, Sandefjord-kampen gjør det ikke.

Så da får vi bare håpe på gode resultater i de vanskelige kampene.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

RepublikkenBergen

De 3000 neste som kjøper billett til Sandefjord burde hatt førsterett på billett til 16 Mai ;)

Nixon

Quote from: opplett on April 24, 2023, 20:11:29 PMSynd at de begynner så tidlig. 16. mai selger seg selv, Sandefjord-kampen gjør det ikke.


Det handler helt sikkert om mye annet enn at kampen selger seg selv eller ikke. Folk må da få sjansen til å planlegge litt før kampen. Mange som har lang reise og skal bestille både reise og opphold. Da er ikke to uker «så tidlig» egentlig.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Optimist

At vi i det hele tatt har begynt å snakke om 12-13.000 mot Sandefjord, siste hjemmekamp før 16. mai, er et tegn på at ting har utviklet seg. Spent på hva tallet faktisk blir. Håper 16. mai blir utsolgt på rekordtid, og at neste alternativ for folk blir Sandefjord.
Kokende idiot

Gulløl

April 24, 2023, 20:58:46 PM #16598 Last Edit: April 24, 2023, 21:03:48 PM by Gulløl
21 april startet Brann salget til 16 mai i fjor. Passerte 10.000 den 04 mai. Synes de startet for sent i år, bare fordeler med å starte tidligere. Ja mange trenger å planlegge reise og opphold og ikke minst hvilke aktiviteter som skal prioriteres og velges. Når det er en vennegjeng eller familiegjeng er behovet større for å planlegge, at det skal klaffe for flest mulig.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Om 16 mai kampen blir utsolgt før Sandefjord kampen kan jo det få folk til å kjøpe til Sandefjordkampen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up