• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Optimist

Bra de kjører pakke rundt 16. Mai kampen! Det kommer garantert til å hjelpe til Ranheim-kampen

Superjack

Quote from: Optimist on March 09, 2019, 15:47:56 PM
Quote from: Superjack on March 09, 2019, 15:18:39 PM
Quote from: Optimist on March 09, 2019, 14:28:34 PMKan det virkelig ha rundet 10 000 allerede? Det er jo nesten en måned til kampen. Har heller ikke vært typisk med mange folk på tribunen i første hjemmekamp de siste årene. Men kanskje den nye tribunen gir en veldig god boost?
Er det realistisk med fullt hus i første hjemmekamp egentlig?

Ny tribune, mye omtale i media. Ballspark tror jeg er en gullgruve for Brann. Mange nye spillere inn, generell optimisme og ikke seriestart samtidig som Nordtug peser rundt i en skiløype.

Godt resultat mot RBK i morgen, en ny spennende spiller inn, Ala Berisha, og seier i Skien så blir det utsolgt i første kamp.

Da blir det en del som må stemme 😉 tror vi sliter litt med å hente Berisha da, men finnes jo flere andre spennende spillere

1 av tre er på plass, usikker på om ny spiller er mest viktig nå, men bra resultat mot B/G og Sogndal samt Seier mot Odd så er det utsolgt i seriestarten.

Brannsupporter.

ostraume

Quote from: Superjack on March 11, 2019, 23:37:53 PM1 av tre er på plass, usikker på om ny spiller er mest viktig nå, men bra resultat mot B/G og Sogndal samt Seier mot Odd så er det utsolgt i seriestarten.

Har vi glemt i fjor? For hver seier ble det sagt at "nå kommer folk", men det skjedde jo aldri.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

March 14, 2019, 12:28:27 PM #14803 Last Edit: March 14, 2019, 12:48:45 PM by Gulløl
Det er 24 dager igjen til Strømsgodset kampen. Har fulgt med på salget på den nye Fjordkraft tribunen etter seieren mot Rosenborg. Har absolutt vært bra trøkk både på billettsalg og partoutkortsalg på denne langsiden etter seieren, et merkbart løft i tempoet i forhold til perioden før. Nå er det ganske få plasser igjen å velge mellom om en ikke vil betale for å sitte på de to midtfeltene. Er salgstrenden den samme på de andre tribunene ser det bra ut.
Om Brann har tall på et godt oppsving i salget etter Rosenborg kampen burde Vibeke Johannesen og klubben brukt det for det det er verdt og informert om det til blant annet sine nesten 90 000 følgere på facebook. Å hausse opp stemningen litt og opplyse om økt interesse kan gi ytterlige økt interesse noe som har vist seg rundt Brann sitt billettsalg mange ganger før.
TA DERE SAMMEN!!!

Optimist

Se der ja! Mye mer solgte på Fjordkraft nå enn det var sist jeg sjekket.
Men hvis man ser på felt E på BOB så er jo den nesten utsolgt, og det er jo den som pleier å bli solgt ut senest av feltene på BOB. Noen spesielle grunner til det?

Billy Elliott

Quote from: Optimist on March 14, 2019, 14:53:25 PMSe der ja! Mye mer solgte på Fjordkraft nå enn det var sist jeg sjekket.
Men hvis man ser på felt E på BOB så er jo den nesten utsolgt, og det er jo den som pleier å bli solgt ut senest av feltene på BOB. Noen spesielle grunner til det?

Er nok tatt ut til en eller annen kampanje. Sjekket for et par dager siden, og da var det ikke slik - gir ingen mening at det skulle selges så mange enkeltbilletter på akkurat det feltet på så kort tid.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Go Up