• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

Nixon, Gulløl and 17 Guests are viewing this topic.

Go Down

Bybanen

Quote from: krøvel vellevold on June 28, 2014, 14:31:01 PM
Quote from: roaldinho on June 28, 2014, 13:52:29 PM
Hvor mange var innenfor portene mot Ranheim? Så veldig glissent ut.


2600 betalende. Regner med at de fleste som har kjøpt billett til denne kampen spesifikt (og det hadde jo alle som hadde billett til denne kampen), faktisk også dukket opp. P-kortene gjelder jo ikke. Så da regner jeg med at det var omtrent 2600 faktisk fremmøtte også.


Bør jo nevnes at det var Brann Fotballskole forrige uke, og alle deltagerne fikk gratisbillett (selv om man kanskje kan si at prisen var inne i påmeldingsavgiften). Søsken av de små fikk billett for kr 50,- og voksne til kr 250,- Så om du så unormalt mange småttiser den dagen var altså det grunnen.

For oss som vanligvis sitter på BT, med et helt ok billettsystem ved inngangen, var det patetisk ved inngangen til den Fjordkraft-tribunen. To godt voksne karer prøvde i 5-10 minutter å scanne billettene våre med en håndholdt greie. Er det slik der alltid? Om det hadde vært litt folk som skulle inn kunne jo køen ha blitt mange mil lang.


dragn

Quote from: Bybanen on June 30, 2014, 14:23:29 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 28, 2014, 14:31:01 PM
Quote from: roaldinho on June 28, 2014, 13:52:29 PM
Hvor mange var innenfor portene mot Ranheim? Så veldig glissent ut.


2600 betalende. Regner med at de fleste som har kjøpt billett til denne kampen spesifikt (og det hadde jo alle som hadde billett til denne kampen), faktisk også dukket opp. P-kortene gjelder jo ikke. Så da regner jeg med at det var omtrent 2600 faktisk fremmøtte også.


Bør jo nevnes at det var Brann Fotballskole forrige uke, og alle deltagerne fikk gratisbillett (selv om man kanskje kan si at prisen var inne i påmeldingsavgiften). Søsken av de små fikk billett for kr 50,- og voksne til kr 250,- Så om du så unormalt mange småttiser den dagen var altså det grunnen.

For oss som vanligvis sitter på BT, med et helt ok billettsystem ved inngangen, var det patetisk ved inngangen til den Fjordkraft-tribunen. To godt voksne karer prøvde i 5-10 minutter å scanne billettene våre med en håndholdt greie. Er det slik der alltid? Om det hadde vært litt folk som skulle inn kunne jo køen ha blitt mange mil lang.


Det er alltid sånn der ja

viks

June 30, 2014, 20:25:35 PM #11152 Last Edit: June 30, 2014, 21:38:52 PM by viks
Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2014, 16:13:37 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 28, 2014, 14:31:01 PM
Quote from: roaldinho on June 28, 2014, 13:52:29 PM
Hvor mange var innenfor portene mot Ranheim? Så veldig glissent ut.


2600 betalende. Regner med at de fleste som har kjøpt billett til denne kampen spesifikt (og det hadde jo alle som hadde billett til denne kampen), faktisk også dukket opp. P-kortene gjelder jo ikke. Så da regner jeg med at det var omtrent 2600 faktisk fremmøtte også.


Jeg møtte Algerøy utenfor stadion og tipset han om at de burde gjøre det mulig å "fylle på" cupkamper inn på partoutkortet, han svarte at de jobbet med det og skulle få det klart til cupen neste år.


Ikke sikkert det var så lurt. Da setter han sikkert opp prisene på parto kort neste år fordi cup kamper er inkludert,og sikkert fordi en sponsor insights undersøkelse viste at betalingsevnen blant norske innbyggere er høy..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

hasunds

July 03, 2014, 14:25:36 PM #11153 Last Edit: July 03, 2014, 15:01:06 PM by hasunds
http://www.brann.no/news/article/1btyto592u1ua12htdzzaglq3m/title/billigere-stadion-billetter-i-sommer brann tek endeleg grep! 200 for vaksne 100 for born enkelt og greit. Treng fleire tiltak ja men Dag Frode har vel sagt at pris ikkje tyder noko så lurer på om han er med på tiltaket. :P   Få opp enkle mobilløysingar for betaling gjerne inkludert skyssbillett til og frå kamp. Få opp automatar på Lagunen, Vestkanten, Sartor, ikea og andre grufulle stader der folk ferdast. Tidlegare var det lett tilgjenge på narvesen og 7-eleven. No må ein ha grunnkurs i Java for kjøp...
Ahlsen-Geddi-Kniksen-Hasund

dokken

Greit det. Men det må følges opp med kraftig markedsføring av tilbudet, kampanjer mot målrettede grupper etc. Kjør f.eks stands i sentrum under Cutty Sark o.l. Inviter ferieklubben og andre tiltak for barn som er hjemme i sommerferien.

nero

På høy tid. Eller kanskje litt for sent?
Lions led by donkeys.

Petter Puddefjord

Går folk "mann av huse" til kommende hjemmekamp, etter triumfen i Stavanger?

Gulløl

Quote from: Petter Puddefjord on July 10, 2014, 09:41:13 AM
Går folk "mann av huse" til kommende hjemmekamp, etter triumfen i Stavanger?


Nei.

De to siste hjemmekampene. Det var 9180 mot Vålerenga. Det var 8510 mot Odd.

Fellesferie trekker ned. Mye VM fotball har gjort folk enda mer mett på fotball trekker ned.

Viking seieren trekker opp. Billetter på billigsalg trekker opp.

Tror de to punktene som trekker opp i beste fall kompenserer for de to punktene som trekker ned.

Tipper mellom 8700 og 9200.

Sier litt om interessen at det bare er kjøpt 161 billetter på dette tilbudet som det har kommet mailer på en periode til de som er medlemmer.
http://letsdeal.no/deal/2022623/?utm_source=email&utm_medium=newsletter&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=dailymail
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Rød makt på Hansa

pidre

Saludar a los monos!

dokken

Quote from: Gulløl on July 10, 2014, 10:32:22 AM
Quote from: Petter Puddefjord on July 10, 2014, 09:41:13 AM
Går folk "mann av huse" til kommende hjemmekamp, etter triumfen i Stavanger?


Nei.

De to siste hjemmekampene. Det var 9180 mot Vålerengen. Det var 8510 mot Odd.

Fellesferie trekker ned. Mye VM fotball har gjort folk enda mer mett på fotball trekker ned.

Viking seieren trekker opp. Billetter på billigsalg trekker opp.

Tror de to punktene som trekker opp i beste fall kompenserer for de to punktene som trekker ned.

Tipper mellom 8700 og 9200.

Sier litt om interessen at det bare er kjøpt 161 billetter på dette tilbudet som det har kommet mailer på en periode til de som er medlemmer.
http://letsdeal.no/deal/2022623/?utm_source=email&utm_medium=newsletter&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=dailymail


171 nå. Og siden alle er på BT-tribunen, blir det i hvert fall flere der enn det var på Odd-kampen. Tror jeg talte 130-140 tilskuere på HELE BT-tribunen mot Odd (husker ikke nøyaktig, men jeg påtok meg faktisk å telle. Og det tok ikke lang tid.)

Forøvrig har Godsetunionen fått nok påmeldinger til å sende en buss, så da kommer det vel en 30 stk der. Alle monner drar i disse tider.

Spelaren

Gå av.

dokken

186 solgte billigbilletter nå. Faen, nå har jeg funnet noe nytt å telle på. Må ut i solen.

Xminator

Rett tiltak, men det kommer nok for tett opp i kampen.

Corran

Quote from: dokken on July 11, 2014, 15:02:57 PM
186 solgte billigbilletter nå. Faen, nå har jeg funnet noe nytt å telle på. Må ut i solen.

Må du ikke blokkere bookingsystemet slik at folk ikke får kjøpt billetter
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Henki

Hvis det går som det ser ut skal altså Brann spille 1.divisjon neste år. Hva tror Dere at det vil gjøre med billettprisene, og hva mener Dere er riktig pris for sesongkort og billetter på Brann stadion i 1.divisjon?
Ballen skal fremover!

Nixon

Vanskelig å si. På den ene siden er det naturlig å senke prisene en god del. Noen vil kanskje ha halverte priser. På den andre siden vil dette gjøre det vanskeligere å opprettholde den sportslige kvaliteten og organisasjonen som helhet. Selv om sistnevnte sikkert kan kuttes på er det ikke sikkert det er så lurt å bygge den for mye ned. Rykker vi opp igjen på første forsøk bør klubben ha så mye kompetanse (minus RBH...) som mulig innenfor stadionportene og ikke bruke for mye tid og ressurser på å bygge seg opp igjen.

Så litt reduksjon er på sin plass, men kanskje ikke alt for mye. Satt på spissen er vi jo der for å se på Brann og vi burde derfor drite i hvem vi møter. Og sannsynligvis vil vi få flere gode opplevelser med seirer enn de siste par årene. He he, neida, det er vel å trekke det litt langt!;)

Brann kan jo f.eks. si at de senker prisene med 20 % og at de som velger å kjøpe partoutkort er garantert å få samme pris også i TL de to neste årene.
Rød makt på Hansa

dudo

Det bør ihvertfall være en del tilgjengelig til ca 1000, og langt mindre enn det for barn og studenter. Da handler alt om å bygge opp igjen publikumsmassen, og partoutkortinnehavere bør også være garantert en fin pris ved neste opprykk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: Henki on July 20, 2014, 20:53:20 PM
Hvis det går som det ser ut skal altså Brann spille 1.divisjon neste år.

Ja to poeng opp til trygg plass og 14 kamper igjen å spille, vi er ikke på nedrykksplass på formtabellene for siste 4, 5, 6 eller 7 kamper, andre lag mister spillere - vi henter inn nye. Likevel: Nedrykket er omtrent avgjort. Vi kan like godt trekke laget. Ikke sjans å ta dette igjen.
Legg ned hele klubben!

Henki

Quote from: krøvel vellevold on July 20, 2014, 21:25:32 PM
Quote from: Henki on July 20, 2014, 20:53:20 PM
Hvis det går som det ser ut skal altså Brann spille 1.divisjon neste år.

Ja to poeng opp til trygg plass og 14 kamper igjen å spille, vi er ikke på nedrykksplass på formtabellene for siste 4, 5, 6 eller 7 kamper, andre lag mister spillere - vi henter inn nye. Likevel: Nedrykket er omtrent avgjort. Vi kan like godt trekke laget. Ikke sjans å ta dette igjen.


Joa, det kan godt være at pessimismen tok fullstendig overhånd da jeg skrev innlegget. Men hovedpoenget mitt handler om eventuelle billettpriser i 1.divisjon. Det er mange interessante spørsmål knyttet til det synes jeg.
Ballen skal fremover!

Lasaron

Billettprisene skal selvsagt være mye lavere i 1. divisjon.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on July 21, 2014, 10:19:13 AM
Billettprisene skal selvsagt være mye lavere i 1. divisjon.


Men hvor mye da? Som jeg skrev tidligere vi en veldig stor reduksjon føre til at klubben får mye mindre inntekter.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Nixon on July 21, 2014, 10:48:12 AM
Quote from: Lasaron on July 21, 2014, 10:19:13 AM
Billettprisene skal selvsagt være mye lavere i 1. divisjon.


Men hvor mye da? Som jeg skrev tidligere vi en veldig stor reduksjon føre til at klubben får mye mindre inntekter.


I flere år nå har vi supportere i større eller mindre grad følt oss pisset på av ledelsen. Situasjonen blir ikke bedre av et nedrykk. Da må prisene såpass ned at det bidrar til at vi ikke føler oss pisset på.
Tren på langskudd

Yngve

For min del så vil eg akseptera at me ikkje rører prisane det fyrste året, om det er det som skal til for at klubben skal kunne satsa og rykka opp igjen på fyrste forsøk.

Men utover det, forventar eg nedgang i prisane frå sesong to av, om det skulle verta aktuelt, måtte Gud forby..

Men usnsett vil me alltid vera den klubben med dyrast billettar i 1.divisjon. Me kan aldri samanliknast med klubbar som Nest o.l.

Gulløl

July 24, 2014, 16:13:55 PM #11174 Last Edit: July 24, 2014, 16:16:05 PM by Gulløl
Brann har utviklet ny billettside teknologi. Dagens gladnyhet, oppfinner prisen er vel omtrent i boks. Hva blir det neste, at telefaxen blir skiftet ut?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Klaus_Brann

Noen klarer å se det negative i alt, godt gjort.
De sier i tillegg at mobile biletter også snart blir tilgjengelig, det blir vannvittig mye lettere for folk å kjøpe seg billetter fremover.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann_ruler86

Dette ble veldig mye bedre, langt mer oversiktlig når man velger seter. Også veldig positivt at man i fremtiden vil kunne både kjøpe og skanne billetten på mobilen, jeg har vært veldig kritisk til at det i lang tid har vært få alternativer å velge mellom når man kjøper billetter. Satser på at dette blir bra!
Gå ta banen!

Klaus_Brann

Noen som vet hvor mange billetter det er solgt?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Dette er veldig bra. Det ser i utgangspunktet helproft ut. Så får vi håpe at det ikke kommer feil og problemer med på kjøpet. Når man kan kjøpe "mobilett" er iallefall de yngre generasjonen godt ivaretatt.

Petter Puddefjord

Det ryktes at det er satt igang en enorm kampanje for å fylle stadion på fredag. Kan dere med kompetanse på telling av solgte billetter oppdatere oss uinnvidde? Takk.

RC

Det er forsåvidt helt ok med en slik kampanje. Men jeg savner tiltak fra klubben! Hva om hver spiller kjøpte to billetter hver? Disse kunne vært tilgjengelig inntil 1 time før avspark for eksempel. Første mann til mølla prinsippet. Spillerene må vise at de bryr seg og vil ha folk på tribunen. Spillemessig viser de knapt noe, så finn på noe annet!

Og for all del, senk prisene på billettene! En kan ikke levere et dårligere produkt for hvert år som går og likevel heve prisen.

Eivind

Denne facebook-kampanjen BA skriver om? Finner den ikke på Facebook jeg?

Ricky

Må innrømme at jeg heller ikke har sett noe til denne kampanjen, unntatt i BA. Kan umulig gi rare boosten på oppmøtet.

Petter Puddefjord

Sjekk siden "Brann uansett hva" på Facebook !

krøvel vellevold

Quote from: Ricky on August 05, 2014, 10:04:03 AM
Må innrømme at jeg heller ikke har sett noe til denne kampanjen, unntatt i BA. Kan umulig gi rare boosten på oppmøtet.


Nei jeg tror ikke en fb-kampanje lokker folk til Stadion.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Hva med å få inn noen profiler på banen? Har hørt slikt hjelper på entusiasme og trykk rundt laget...

Klaus_Brann

Quote from: Petter Puddefjord on August 05, 2014, 09:21:58 AM
Det ryktes at det er satt igang en enorm kampanje for å fylle stadion på fredag. Kan dere med kompetanse på telling av solgte billetter oppdatere oss uinnvidde? Takk.


Utsolgt. Algerøy er fra seg og lurer på hvorfor ikke styret for 10 år siden tok tak i problemet med at stadion er altfor liten, og bygget ut til i alle fall 25 000.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

huleste

Er det noe trøkk i salge i det hele tatt? Jeg har iallefall klart å overtale en god gjeng til å være med på fredag. Håper folk står litt på for å få folk med!

Henrik8

Quote from: RC on August 05, 2014, 09:31:02 AM
Det er forsåvidt helt ok med en slik kampanje. Men jeg savner tiltak fra klubben! Hva om hver spiller kjøpte to billetter hver? Disse kunne vært tilgjengelig inntil 1 time før avspark for eksempel. Første mann til mølla prinsippet. Spillerene må vise at de bryr seg og vil ha folk på tribunen. Spillemessig viser de knapt noe, så finn på noe annet!

Og for all del, senk prisene på billettene! En kan ikke levere et dårligere produkt for hvert år som går og likevel heve prisen.


Den første delen der skjønner jeg ingenting av. At spillerne skal delta utover kamp og trening, ved f eks å besøke skoler, barneavdelinger på sykehus etc er jeg helt for. Hvorfor spillerne skal kjøpe billetter til kampene de skal spille skjønner jeg imidertid ikke. Og jeg tror heller ikke det ville blitt møtt med særlig forståelse i garderoben, noe jeg har forståelse for.
Kjør over pakket 09`

Nixon

http://www.brann.no/latest-news/article/1ovx2l5sgo4f319j0ffnr4k6lz/title/bruk-molbilen-din-som-brann-billett

Det er da noen gode nyheter som kommer fra Stadion. Nå kan man endelig bruke mobilen som billett.
Rød makt på Hansa

Yngve

Me kjem til å ha det beste billettopplegget i 1.divisjon. Saman med den klart beste daglege leiaren.

1908

Medlemmer i Bataljonen få kjøpt billett til Frydenbø for 99 kr. Må kjøpes i Brannbutikken eller luken...

Herman1

August 06, 2014, 19:15:35 PM #11192 Last Edit: August 06, 2014, 19:21:02 PM by Herman1
Quote from: Klaus_Brann on July 25, 2014, 13:15:05 PM
Noen klarer å se det negative i alt, godt gjort.
De sier i tillegg at mobile biletter også snart blir tilgjengelig, det blir vannvittig mye lettere for folk å kjøpe seg billetter fremover.

Herman1


Hva med å kjøre noen pakkepris-kampanjer, da?

Barnemeny på McDonald's pluss Brann-billetter til noe redusert pris for familier?

Bussbillett pluss Brann-billetter for dem som kommer til kamp fra nabokommuner?

Kinobillett pluss Brann-billetter med redusert totalpris?

Fergebillett pluss Brann-billetter for dem som kommer med bil fra nabokommunene?

Halv pris på billett nummer tre om du får med en kompis et.c.?

Autografer og muligheten for å hilse på en Brann-spiller om du kjøper partoukort for hele familien?

+++

Viktig å vekke Brann-interessen hos neste generasjon stadiongjengere.

Herman1

Quote from: dokken on July 11, 2014, 15:02:57 PM
186 solgte billigbilletter nå. Faen, nå har jeg funnet noe nytt å telle på. Må ut i solen.


Jævlig irriterende med disse tvangshandlingene våre, eller hva?

;P

Herman1


Eller Brannbilletter pluss lapdance til halv pris på Dreams Showbar?

http://www.dreams.no/

Tipper det blir en god del ekstra ungkarer på tribunene da. Hehehehe.

;P

Herman1

Quote from: Yngve on August 06, 2014, 19:05:11 PM
Me kjem til å ha det beste billettopplegget i 1.divisjon. Saman med den klart beste daglege leiaren.


Hahaha. Ja, uff.

Herman1

Quote from: Klaus_Brann on August 05, 2014, 18:27:44 PM
Quote from: Petter Puddefjord on August 05, 2014, 09:21:58 AM
Det ryktes at det er satt igang en enorm kampanje for å fylle stadion på fredag. Kan dere med kompetanse på telling av solgte billetter oppdatere oss uinnvidde? Takk.


Utsolgt. Algerøy er fra seg og lurer på hvorfor ikke styret for 10 år siden tok tak i problemet med at stadion er altfor liten, og bygget ut til i alle fall 25 000.


Ja, den debatten slukket seg selv på ubestemt tid...

Herman1

Hva med bedre pauseunderholdning?

Sikkert noen kjente Bergens-band som vil synge et par låter til en rimelig pris.
Er nok dem som har hjertet i Brann hos dem også...

Edit: RBH kan sikkert stå på hendene for oss i pausen?

roaldinho

Pauseunderholdning?

Hva med skyte en ball fra midtbanen og i mål uten å være i bakken? Gevinst kan være kampbilletter, branndrakt og andre ting fra Brann-butikken.

Triksekonkurranse med 5-6 stykker og samme gevinst som over?

Stand up med Dagfinn Lyngbø eller andre komikere fra Bergen?

Beatbox med Stian Blipp?

Bare forslag, men bør jo være mulig.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Go Up