• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

huleste and 9 Guests are viewing this topic.

Go Down

Corran

Tviler sterkt på at det hadde kommet så mange flere om RBH hadde gitt seg
Det er bare en populær unnskyldning for ikke å gå på Brann kamp
Slik har det vært i alle fall siden 70 tallet. Så lenge eg kan huske så har en del mennesker i Bergen sagt at å lenge de som styrer sitter der så går ikkje eg på stadion og når styre eller ledere de har klaget på går så holder de kjeft en liten stund (uten å gå på stadion) og så er det samme visen om at igjen.
Så eg vil påstå at i alle fall 90% bruker det som en unnskyldning og om rbh går så har de en annen unnskyldning (ikke så lenge den eller den sitter i styret. Ikke så lenge de er i lommen på Mohn etc etc)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: Corran on April 22, 2014, 21:22:58 PM
Tviler sterkt på at det hadde kommet så mange flere om RBH hadde gitt seg
Det er bare en populær unnskyldning for ikke å gå på Brann kamp
Slik har det vært i alle fall siden 70 tallet. Så lenge eg kan huske så har en del mennesker i Bergen sagt at å lenge de som styrer sitter der så går ikkje eg på stadion og når styre eller ledere de har klaget på går så holder de kjeft en liten stund (uten å gå på stadion) og så er det samme visen om at igjen.
Så eg vil påstå at i alle fall 90% bruker det som en unnskyldning og om rbh går så har de en annen unnskyldning (ikke så lenge den eller den sitter i styret. Ikke så lenge de er i lommen på Mohn etc etc)


For ikke å snakke om unnskyldningen om at det er så få lokale på laget.
Legg ned hele klubben!

Corran

Siste der har jeg ikke hørt på en stund. Men har faktisk hørt at de ikke balanserer riktig mellom lokal og andre
Eller han som sa når eg for en god del år siden ramset opp lokale og fra jr avdeling (var i tiden rundt wasberg/Bjørklund/Lundekvam) at de fleste var jo striler

Ellers så var den beste på en god stund hun som sto foran meg i køen i pausen og sa på fult alvor at om ikke Brann vinner i dag så får vel treneren sparken. Jeg lirte av meg at tror nok han får sjansen en stund til og fikk tilbake "Tror du virkelig det".
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: Corran on April 22, 2014, 22:09:45 PM
Siste der har jeg ikke hørt på en stund. Men har faktisk hørt at de ikke balanserer riktig mellom lokal og andre
Eller han som sa når eg for en god del år siden ramset opp lokale og fra jr avdeling (var i tiden rundt wasberg/Bjørklund/Lundekvam) at de fleste var jo striler

Ellers så var den beste på en god stund hun som sto foran meg i køen i pausen og sa på fult alvor at om ikke Brann vinner i dag så får vel treneren sparken. Jeg lirte av meg at tror nok han får sjansen en stund til og fikk tilbake "Tror du virkelig det".


Herregud så latterlig! Folk innbiller seg at i Brann sparker vi trenere hele tiden. Altså... vi er ikke i nærheten av å bytte trenere oftest, og Skars var her i 3,5 år med stadig forverring av resultatene. Og se hvordan det er i utlandet! Der er jo 3,5 år ekstrem tålmodighet. Likevel er Brann visstnok "helt umulig" å trene. Hvorfor skulle Brann sparke treneren etter 4 kamper? Norling er jo ikke noe panikkprosjekt for å få umiddelbar suksess fra dag 1. Det er en signering for å få laget på rett kjøl - og folk vet jo at det vil ta tid. Spillemessig er vi på vei. Hvem skulle vi hente som er bedre - og selvsagt innenfor det som er oppnåelig for en klubb som Brann? Norling er på den øverste hyllen vi kan nå opp til. Men fra dem som mente Skars var knall i padden og fikk for lite tid til å bygge lag, fikk vi jo allerede høre at "ka sa eg? hjælpar isje å bytte trenar!".
Legg ned hele klubben!

Jose Arrogantio

Etter Wenger, så er Alan Pardew den treneren i Premier League som har sittet lengst i posisjonen sin. Han har sittet et halvt år lengre enn Skarsfjord fikk i Bergen.

Northside

Skulle sjekke noe på billettsiden til Brann og oppdaget at jeg ikke får valgt billett til Brann vs Haugesund. Flere enn meg som sliter?

Falkman

Quote from: pidre on April 22, 2014, 19:55:47 PM
Quote from: Jose Arrogantio on April 22, 2014, 18:30:57 PM
Quote from: Belfort on April 22, 2014, 17:58:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 22, 2014, 17:48:10 PM
At RBH skulle ha stor innvirkning på tilskuertallet nekter jeg å tro på, og det er i alle fall ikke mange tusen som dropper kamp pga. RBH.
Det viktigste er at vi leverer og kjemper om medaljer/gull, og det må være lett å kjøpe billetter hele tiden.


Skal slett ikke undervurdere det at mange holder seg borte fra stadion pga Geniet. Var et innslag på Dagsrevyen før siste seriekamp i fjor der en ung lærer nektet å gå på stadion før Geniet er borte. Jeg personlig kjenner 6-7 som ikke sitter sin fot på stadion før han er ute.

At det er mellom 500-1000 personer som ikke kommet pga den katastrofale jobben Brunn har gjort er jeg overbevist om.


Så om Brann kjemper om medalje eller til og med gull, så vil ikke de komme på stadion så lenge Geniet er i klubben?


Det handler vel meir om å ha tru på klubben. Omdømmet til klubben er dårlig. For nokre år sidan var det kult å gå rundt i byen med Brann-drakt - er vel ikkje like pop det lenger.

RBH er symbolet på alt det negative. Fortent eller ikkje. Vis et bilde av Brann Stadion og folk tenker på RBH. Det påvirker folk sin interesse.


at RBH har tatt en del elendige beslutninger som har skadet klubben, er hevet over tvil. men å unnlate å gå på kamper på grunn av ham, er selvforherligende vissvass, og ingenting annet.

Zolkan

Tror det kommer over 10.000 mot FKH. Fri dagen etter, sol og god fyrestemning. Spår 11.650

krøvel vellevold

Quote from: Zolkan on April 28, 2014, 14:14:08 PM
Tror det kommer over 10.000 mot FKH. Fri dagen etter, sol og god fyrestemning. Spår 11.650


Ser ikke slik ut foreløbig i hvert fall. Ligger an til å bli et tall på nivå med sist kamp. Eller; ja det kommer vel en del bortesupportere. Men det er jo uansett bare snakk om noen hundre i forskjell. De har hatt en svak åpning og det er arbeidsdag - riktignok med fri dagen etter.
Legg ned hele klubben!

dokken

Uff ja, billettsalget ser ganske stusselig ut. Tok en runde over feltene nå. Gadd ikke telle, men det er godt med ledige billetter på alle felt.

Tror likevel på godt over 10.000 - kvelden før 1. mai må da være en god dag?

Igjen må jeg etterlyse hva Brann gjør for å piske opp stemningen. Ingen kampanjer, ingen mediestrategi eller stands såvidt jeg kan se. Det er for passivt når publikumsutviklingen er såpass alarmerende. Begynner å tvile på at vi fyller opp stadion på 16. mai engang, i hvert fall hvis Algerøy & Co tror det går av seg selv.

Jeg har tidligere fnyst litt av kampanjer. Men slik situasjonen er nå, må det tas grep. Hva med å henge seg på allerede populære arrangement? Eksempel: 8000 mennesker skal gå syvfjellsturen 25. mai. Samme kveld spiller Brann mot VIF. Tilby alle som har fullført billig/gratis billett til stadion (sitteplass, selvsagt...) på BT-tribunen feks. En gimmick, men det bidrar til å fylle litt, Og dette er folk som neppe vil kjøpt billett ellers (man er ganske sliten etter en slik tur).

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: dokken on April 29, 2014, 14:57:49 PM
Uff ja, billettsalget ser ganske stusselig ut. Tok en runde over feltene nå. Gadd ikke telle, men det er godt med ledige billetter på alle felt.

Tror likevel på godt over 10.000 - kvelden før 1. mai må da være en god dag?

Igjen må jeg etterlyse hva Brann gjør for å piske opp stemningen. Ingen kampanjer, ingen mediestrategi eller stands såvidt jeg kan se. Det er for passivt når publikumsutviklingen er såpass alarmerende. Begynner å tvile på at vi fyller opp stadion på 16. mai engang, i hvert fall hvis Algerøy & Co tror det går av seg selv.

Jeg har tidligere fnyst litt av kampanjer. Men slik situasjonen er nå, må det tas grep. Hva med å henge seg på allerede populære arrangement? Eksempel: 8000 mennesker skal gå syvfjellsturen 25. mai. Samme kveld spiller Brann mot VIF. Tilby alle som har fullført billig/gratis billett til stadion (sitteplass, selvsagt...) på BT-tribunen feks. En gimmick, men det bidrar til å fylle litt, Og dette er folk som neppe vil kjøpt billett ellers (man er ganske sliten etter en slik tur).


Kampanjer er noe alle klubber driver på med. Og så kan du jo spørre hva som er "kampanjer". Sammenlignet med det prisnivået vi har, så er jo det meste de fleste andre klubber selger "kampanje".

Brann gjør lite eller ingenting. De sitter med hendene i fanget og insisterer på at pris ikke betyr noe, at vi har det mest betalingsvillige publikummet (Ja kanskje de 9000 er betalingsvillige, men hva med de 491 000 i Hordaland som IKKE er villige til å betale for å se Brann?), og at den eneste formen for markedsførting som hjelper er å sende mailer i hytt og kanel.
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: Klaus_Brann on April 29, 2014, 16:11:58 PM


Ikke noe poeng i det. Meste som blir foreslått skjer ikke uansett.

krøvel vellevold

Ser ut til å være solgt ca 8400. Regner vi med ca 300 bortefans, snakker vi 8700...
Legg ned hele klubben!

ostraume

Og hvor mange selges typisk på kampdag? 1000?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian

Dette er vel en kampanje, er det ikkje?


Ikkje at de gjør noe med prisene i denne forbindelse, men de prøver i alle fall å skape oppmerksomhet.

Spelaren

Adblock på her i gården, whops.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on April 30, 2014, 07:07:33 AM
Og hvor mange selges typisk på kampdag? 1000?


Tror vi solgte mer enn det sist. Men 2. påskedag er det gjerne mulig det blir ekstra mye i siste liten fordi folk har vært bortreist eller i påskemodus, og plutselig kommer på at det er kamp. Er gjerne ikke noe man tenker på før man reiser bort. Til dagens kamp kan det kanskje også være litt "siste liten" pga det tette kampprogrammet. Folk tenker gjerne ikke på neste hjemmekamp før runden foran er spilt, og det at det er kamp i dag - på en onsdag - kommer kanskje også litt brått på folk.

Vi har solgt like mange "hjemmebilletter" til dagens kamp nå, som det var to og en halv time før forrige kamp. Så salget ligger foran. I tilegg kommer det vel noen hundre flere bortefans. Så det skal kunne bikke 10000 i dag. Johooooo!
Legg ned hele klubben!

Yngve

Er ikkje 300 bortefans litt i knappaste laget? Dagen før fridag og langhelg for mange, så bør dei jo fylla opp bortefeltet sine 850 plassar.

dokken

Quote from: Christian on April 30, 2014, 07:21:10 AM
Dette er vel en kampanje, er det ikkje?


Ikkje at de gjør noe med prisene i denne forbindelse, men de prøver i alle fall å skape oppmerksomhet.


Jo da, men slike annonser er det foran hver hjemmekamp. Er vel en del av sponsoravtalen med BT. Skulle også bare mangle at man annonserer.

Jeg tenkte mer på stunts og sprell som gir medieoppmerksomhet. Holdt nesten på å si at jeg savner mer klovnestreker fra Algerøy. Før virket han i hvert fall desperat etter å selge billetter, nå gir han øyensynlig blaffen.

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on April 30, 2014, 08:54:38 AM
Er ikkje 300 bortefans litt i knappaste laget? Dagen før fridag og langhelg for mange, så bør dei jo fylla opp bortefeltet sine 850 plassar.


De var bare 506 på en fredag i fjor  - og det midt i innspurten til en historisk bronse. (Selv om de på deres egne hjemmesider skryter av at de var 1400... TV-bildene bekrefter at bortefeltet på 850 pl ikke var fullt). Dette er jo på en måte "fredag" det også, og denne gang har de jo åpnet bedritent. Neppe stort mer enn 500 i hvert fall.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: dokken on April 30, 2014, 09:41:17 AMJeg tenkte mer på stunts og sprell som gir medieoppmerksomhet. Holdt nesten på å si at jeg savner mer klovnestreker fra Algerøy. Før virket han i hvert fall desperat etter å selge billetter, nå gir han øyensynlig blaffen.


Ja nettopp. Synlighet! Frierier ut mot idrettslag og skoleklasser. Og så må det bli billigere å ta med barn/familien, uten å måtte flytte bort på de mest bedritne plassene. Folk som allerede har relativt gode plasser, flytter ikke vekk derfra for å få råd til å ta med ungene. Og da blir det til at de ikke tar med ungene...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Northside on April 29, 2014, 19:41:36 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 29, 2014, 16:11:58 PM


Ikke noe poeng i det. Meste som blir foreslått skjer ikke uansett.


Forsåvidt sant. Han har snart brukt et par uker på å svare på billettkritikken.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hansi_95

Hva er det med Brann å ikke være ute i god tid med billetter? Var innom brannbutikken i sentrum på mandag og etterlyste 16-mai billetter. Jeg fikk beskjed om at de enten ble tiilgjengelige senere samme dag eller tirsdag dagen etter.
Jeg dro tilbake neste dag, og fikk nøyaktig samme svar: Senere idag eller imorgen. Jeg ringer inn i dag og får beskjed om at det er "kluss med billettsystemet".

Noe er hakkende gale med dette systemet de har nå, ikke funker det på mobil (og såvidt på pc), også å akseptere oppgitte antall billetter (oppgir man 3 billetter, så kommer det f.eks Invalid Request eller noe). Møkkaopplegg!

DFA må gå.

nero

Quote from: Hansi_95 on April 30, 2014, 13:26:49 PM
Hva er det med Brann å ikke være ute i god tid med billetter? Var innom brannbutikken i sentrum på mandag og etterlyste 16-mai billetter. Jeg fikk beskjed om at de enten ble tiilgjengelige senere samme dag eller tirsdag dagen etter.
Jeg dro tilbake neste dag, og fikk nøyaktig samme svar: Senere idag eller imorgen. Jeg ringer inn i dag og får beskjed om at det er "kluss med billettsystemet".

Noe er hakkende gale med dette systemet de har nå, ikke funker det på mobil (og såvidt på pc), også å akseptere oppgitte antall billetter (oppgir man 3 billetter, så kommer det f.eks Invalid Request eller noe). Møkkaopplegg!

DFA må gå.


Klovnestrekene fortsetter. Alt er ved det "gode" gamle. Det funket vel egentlig best da man kunne kjøpe på Narvesen, og det er vel en stund siden..
Lions led by donkeys.

Nixon

DFA burde vært byens mest synlige mann slik situasjonen er nå. I stedet for er han helt usynlig. Man kan jo lurer på om han har mistet motivasjonen. Jeg vet f.eks. at han søkte på andre jobber i vinter.
Rød makt på Hansa

nero

Quote from: Nixon on April 30, 2014, 13:47:09 PM
. Jeg vet f.eks. at han søkte på andre jobber i vinter.


Det forklarer jo en del.
Lions led by donkeys.

Nixon

Quote from: nero on April 30, 2014, 14:21:57 PM
Quote from: Nixon on April 30, 2014, 13:47:09 PM
. Jeg vet f.eks. at han søkte på andre jobber i vinter.


Det forklarer jo en del.


For å korrigere meg selv litt. Han søkte i alle fall på én annen jobb. Men om det har en sammenheng med at vi synes han gjør en dårlig jobb for tiden er selvsagt ikke sikkert.
Rød makt på Hansa

nero

Det virker jo i hvert fall som hodet hans er en annen plass. Sett utenfra, vel og merke.
Lions led by donkeys.

krøvel vellevold

Ser ut til å være solgt ca 9400 utenom bortefeltet, og det er ca 1100 mer enn på tilsvarende tid før LSK-kampen. Kanskje vi kan strekke det til 500 på bortefeltet, så har vi solgt 9900.

Tipper det blir 10618
Legg ned hele klubben!

olebrann3

Quote from: Hansi_95 on April 30, 2014, 13:26:49 PM
Hva er det med Brann å ikke være ute i god tid med billetter? Var innom brannbutikken i sentrum på mandag og etterlyste 16-mai billetter. Jeg fikk beskjed om at de enten ble tiilgjengelige senere samme dag eller tirsdag dagen etter.
Jeg dro tilbake neste dag, og fikk nøyaktig samme svar: Senere idag eller imorgen. Jeg ringer inn i dag og får beskjed om at det er "kluss med billettsystemet".

Noe er hakkende gale med dette systemet de har nå, ikke funker det på mobil (og såvidt på pc), også å akseptere oppgitte antall billetter (oppgir man 3 billetter, så kommer det f.eks Invalid Request eller noe). Møkkaopplegg!

DFA må gå.


Skal du ha billetter til Storestå så er de tilgjengelig i bataljonen sin nettbutikk. Der er alle hjemmekampene lagt ut

skuteviken

Det som burde skje nå er faktisk det som Osdal foreslår:

Partoutkort-innehavere, og spesielt de som har betalt mest for sitt enkle sete, bør få fordeler stappet opp i ræven på de. Da tenker jeg på billetter osv, de er Branns beste ambassadører å det gjør det så mye enklere å rekruttere nye folk. Det kunne vært et personlig gavekort som personen som PK-holderen ville gi det til måtte møte opp å veksle i en billett, jeg tenker da som et grep for å forhindre at det går inflasjon i svartebørsen, og folk bare får en blankbillett.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

krøvel vellevold

Quote from: skuteviken on May 01, 2014, 16:39:39 PM
Det som burde skje nå er faktisk det som Osdal foreslår:

Partoutkort-innehavere, og spesielt de som har betalt mest for sitt enkle sete, bør få fordeler stappet opp i ræven på de. Da tenker jeg på billetter osv, de er Branns beste ambassadører å det gjør det så mye enklere å rekruttere nye folk. Det kunne vært et personlig gavekort som personen som PK-holderen ville gi det til måtte møte opp å veksle i en billett, jeg tenker da som et grep for å forhindre at det går inflasjon i svartebørsen, og folk bare får en blankbillett.


Andre klubber praktiserer "vennebilletter" der man til gitte kamper kan ta med en kompis eller to for en latterlig billig penge.
Legg ned hele klubben!

dokken

Var 15.347 tilskuere på VIF - Godset 1. mai. Klarer vi det tallet på selveste 16. mai? Er jammen ikke sikker.

(så skal det selvsagt sies at flere tusen av de fremmøtte på Ullevaal holdt med Godset, og Glimt stiller vel med maks 50 bortesupportere hos oss).

ostraume

VIF hadde og 5000 gratis billetter kjøpt av DnB.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dokken

Ok. Med andre ord ikke så veldig imponerende likevel. Men var uvant å se noenlunde velfylte tribuner på Ullevaal.

Akkurat som det er uvant å se et velfylt Brann Stadion. Er fryktelig lei av å se på plastseter i stedet for publikum på norsk fotball. Kjør på med gratisbilletter og kampanjer.

Northside

Godset fylte i tillegg hele borteseksjonen, det er vel 2500stk sånn ca.

Det irriterer uansett ekstremt mye at vi har en evneveik billettsjef i klubben. Det er jo hundre muligheter og forslag til forbedring, men det skjer ingen verdens ting. Helt håpløst!

The Boss

May 02, 2014, 18:15:50 PM #10837 Last Edit: May 02, 2014, 18:19:35 PM by The Boss
En bekjent av meg skreiv bachelor oppgave for noen få år siden, med problemstilling "Hvordan kan Brann få flere tilskuere på stadion" (noenlunde sånn)

De var 2 eller 3 stk, og var i noen møter med Algerøyen. Midtveis uti oppgaven fikk de ikke tak i Algerøy, han var visst gått i permisjon, uten å informere de som skreiv! Han besvarte ikke lenger e-post. Utrolig svakt av billettsjefen.

huleste

Er det noe fart i 16. mai-salget? Ville vært utrolig trist å se mange tomme seter på den kampen..

dokken


dokken

Summetonen i BA i dag: Daffy svarer på relevant kritikk mot billettsystemet fra mann som har strevd livet av seg for å kjøpe billett til de tre første. "Det ser ut til at Brann ikke ønsker meg som tilskuer i år, så da får det bli tv-stolen i stedet for" konkluderer mannen.

Daffys svar: "Vår anbefaling er å alltid ha siste versjon av Java lastet til datamaskinen. Etter at Java er lastet ned, lukkes nettleser og maskinen startes på nytt". Og "Vår leverandør jobber hardt for å lansere ny versjon basert på HTML5. Sammen med innlogging via Facebook-profil vil dette øke brukervennligheten betydelig".

WTF?? Brann har også et system som kun de som har aller siste versjon av Java kan bruke (det kommer som kjent nye versjoner i et bankende kjør, og svært mange av oss har for lengst gitt opp det der Java-maset). Dessuten planlegger de et system der man logger seg inn via Facebook.

For det første: Hvorfor trenger man å logge seg inn i det hele tatt? Kjøp billett, velg sete, betal og print. Hvor er det man trenger innlogging der?

For det andre: Hvorfor i helvete kan ikke Brann bruke billettservice e.l. som leverandør. Selv det vi hadde i fjor var bedre enn årets løsning.

Nå har summeren i BA gitt opp. Det er en færre tilskuer. Og du kan banne på at han langt fra er alene. Hver gang folk strever livet av seg for å få tak i en billett, mister de lysten til å gjenta bestrebelsene.

Utmedsnolken

skulle tro at brukervennlighet kom høyt opp på kravlisten når man jaktet på ny leverandør, men her har kanskje Brann mye til felles med Skyss?
"og der snubler Sæternes igjen"

Lasaron

Jeg syns det er lett å kjøpe kinobillett. Forslaget mitt er å kjøre etter samme lest som kinoen.
Tren på langskudd

Henki

Quote from: dokken on May 06, 2014, 09:19:52 AM
For det første: Hvorfor trenger man å logge seg inn i det hele tatt? Kjøp billett, velg sete, betal og print. Hvor er det man trenger innlogging der?


Det med innlogging blir jo aktuelt når man skal registrere billetter på et partoukort (f.eks. til en cupkamp) eller på et sånn der "Brann-kort". Da er det greit å ha et datasikringsystem.

Men ja, jeg er helt enig i at billettsystemet til Brann virker utrolig tungvint og som enda en avskrekkende faktor for potensielle billettkjøpere.

Noen nevnte kinobilletter som et eksempel på hvor enkelt det kan gjøres. Det er jeg enig i. Hvis man hadde brukt et system tilsvarende det tror jeg ting hadde blitt bedre. Med et slikt system kunne man ha hatt billettautomater utenfor Stadion der man kunne hente reserverte billetter. Det kunne vært ett av alternativene for uthenting av billetter, i tillegg til Brannkort og utskrift.
Ballen skal fremover!

Northside

Quote from: dokken on May 06, 2014, 09:19:52 AM
For det første: Hvorfor trenger man å logge seg inn i det hele tatt? Kjøp billett, velg sete, betal og print. Hvor er det man trenger innlogging der?


Dette er blitt tatt opp med Algerøy en rekke ganger. Sist via medlemsutvalget til klubben.

Det er jo lettere å kjøpe flybillett enn enkeltbillett på Brann Stadion! Der må man ikke logge inn, kun fylle ut nødvendig info og betale.

nero

Kjære Daffy. Tre ord til deg: Brukervennlighet, brukervennlighet og brukervennlighet! Er det så vanskelig å forstå? Java, my ass.

Jeg begynner å bli kraftig lei av all amatørskapen der oppe på Stadion. Ingenting forandrer seg i Sportsklubben Brann. Dessverre.
Lions led by donkeys.

nero

Quote from: Northside on May 06, 2014, 11:22:58 AM


Dette er blitt tatt opp med Algerøy en rekke ganger. Sist via medlemsutvalget til klubben.


Og ingenting skjer. Deprimerende lesning.
Lions led by donkeys.

Utmedsnolken

May 06, 2014, 11:28:04 AM #10847 Last Edit: May 06, 2014, 11:35:08 AM by Utmedsnolken
Er jo bare å gjøre som atletico madrid:

kjøp med kort => sett kortet i en av mange maskiner som står klar utenfor stadion => maskinen printer ut billettene

hvordan billettsalget burde vært organisert

La de som vil registrere seg for å slippe å taste inn all infoen hver gang, men tillat også uregistrerte kjøpere. De som er registrerte kan kjøpe/få et Brann-kort hvor billettene blir automatisk lagt inn ved kjøp, + muligheter for å ha flere personer på samme kort om man skal ta med en venn.
Man kan alltid kjøpe partourkort for resten av sesongen (med MINST to kamper rabatt) + regelmessige salg av typen "kjøp billett til 3 kamper nå, få en gratis"/ ta med en venn osv.
Bruk samme chip som Tide og legg inn kampdatoene i kollektivsystemet og gi gratis dagskort på kampdager (evt kun for 2 timer før og etter kampstart).

I tillegg burde det lages mobilapper hvor alt dette kan gjøres og som lar deg bruke mobilen som adgangstegn. Aller helst burde denne appen ha en knapp som lar deg trykke på en knapp og da automatisk få kjøpe billett til samme setet som sist (evt. en plass du har satt som "favoritt")

Kan også ha bonuser som slår inn etter kjøp av et visst antal kampbilletter iløpet av sesongen (gratis skjerf, rabatter i butikken, gratis kaffe osv)
"og der snubler Sæternes igjen"

Hansi_95

"Hjertelig velkommen til lokal-derby mot FKH på Stadion i morgen!"... er hva mailen om "kjøp 16-mai billetter nå!" avsluttes med. Mailen ble sendt ut for to timer siden, signert av ingen andre enn DFA.

Er det virkelig så mye giddalaushet hos billettsjefen vår? Merker jeg blir litt provosert av en så liten fillesak. Er det virkelig sånn at han bruker en mal fra forrige mail som han redigerer? Eller har han ikke fått med seg at FKH kampen er over for en uke siden?

nero

Lions led by donkeys.

Go Up