• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Go Down

nero

Det at det er forbannet tungvint å skaffe billetter er helt håpløst. Som flere andre har påpekt, det var jo en tid en bare kunne stikke innom Narvesen og kjøpe billetter. Skjønner virkelig ikke Brann at brukervennlighet er i deres egen interesse? Og at de fremdeles nekter å innse at den generelle oppfatningen er at "produktet" er massivt overpriset i forhold til kvaliteten, er egentlig intet mindre enn en skandale.
Lions led by donkeys.

Eivind

Det er jo bare å spørre rundt i sine miljøer, de fleste har sikkert opplevd at det er færre og færre bekjente som går på stadion.

Standardsvar på de jeg spør om de skal på kamp, eller hvorfor de ikke går lenger:

"Gidder no for faen isje å betale en formue for å se på det dritet der oppe. Kan heller se den på TV".

Det er klart at det er mange faktorer som virker inn på tilskuersvikten.

- Prisen. Folk flest har også en oppfatning om at det er dyrt, og lar det ligge med det. Man vet gjerne ikke engang om at det finnes "billigbilletter".

- Sportslige prestasjoner siste årene. (ref. det dritet).

- Lett tilgang til heller å se kampen på TV.

- Mistillit til styre og stell. (les. RBH).  

- Veldig få profiler på laget som alene trekker noen ekstra tilskuere. Er vell pr dags dato ingen slike profiler.

På en dag som denne vil det nok bli pinlig glissent.  Strålende vær, påske, siste dag av ferien, horribel sesongstart, dårlig markedsføring, ingen kampanjer, osv. Blir MEGET overrasket om vi bikker 10.000 i dag.

krøvel vellevold

Quote from: Eivind on April 21, 2014, 11:36:49 AM
Det er jo bare å spørre rundt i sine miljøer, de fleste har sikkert opplevd at det er færre og færre bekjente som går på stadion.

Standardsvar på de jeg spør om de skal på kamp, eller hvorfor de ikke går lenger:

"Gidder no for faen isje å betale en formue for å se på det dritet der oppe. Kan heller se den på TV".

Det er klart at det er mange faktorer som virker inn på tilskuersvikten.

- Prisen. Folk flest har også en oppfatning om at det er dyrt, og lar det ligge med det. Man vet gjerne ikke engang om at det finnes "billigbilletter".

- Sportslige prestasjoner siste årene. (ref. det dritet).

- Lett tilgang til heller å se kampen på TV.

- Mistillit til styre og stell. (les. RBH).  

- Veldig få profiler på laget som alene trekker noen ekstra tilskuere. Er vell pr dags dato ingen slike profiler.

På en dag som denne vil det nok bli pinlig glissent.  Strålende vær, påske, siste dag av ferien, horribel sesongstart, dårlig markedsføring, ingen kampanjer, osv. Blir MEGET overrasket om vi bikker 10.000 i dag.


10000 vil pr nå være en STOR overraskelse. Skal være glad om vi i det hele tatt bikker 9000.

Men det er utrolig provoserende at Brann hele tiden avfeier nedgangen med at ingenting nytter. Dermed opprettholdes landets høyeste prisnivå og den dårlige markedsføringen. Det var jo det samme med Skars-forlengelsen i fjor: "Hjelper jo isse å bytte trenar, så då jøsse vi det!"

En mann som Barmen, som det er litt tak i, må jo ta tak i denne tafattheten og apatien som er i klubben. Har han en idé om hvordan vi kan øke fra 700 til 10 000 medlemmer, bør han ha en idé om hvordan vi kan øke fra 8000 til 12 000 tilskuere - i første omgang.
Legg ned hele klubben!

nero

Quote from: krøvel vellevold on April 21, 2014, 12:30:45 PM


En mann som Barmen, som det er litt tak i, må jo ta tak i denne tafattheten og apatien som er i klubben. Har han en idé om hvordan vi kan øke fra 700 til 10 000 medlemmer, bør han ha en idé om hvordan vi kan øke fra 8000 til 12 000 tilskuere - i første omgang.


Ja, der har du jo 10 000 dollarspørsmålet. Tror vi virkelig at Barmen har en "cunning plan" om dette?
Lions led by donkeys.

Gulløl

Rekorder er tingen. Klarer vi å sette ny bunnrekord i forhold til fjoråret og tilskuertallet på 9 348 mot Hønefoss ? Litt usikker. Mitt optimistiske tips: 9500 +/- 200.

Og vi suser inn mot et snitt på 13000 Algerøy  ;D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krakra

Quote from: nero on April 21, 2014, 12:35:58 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 21, 2014, 12:30:45 PM


En mann som Barmen, som det er litt tak i, må jo ta tak i denne tafattheten og apatien som er i klubben. Har han en idé om hvordan vi kan øke fra 700 til 10 000 medlemmer, bør han ha en idé om hvordan vi kan øke fra 8000 til 12 000 tilskuere - i første omgang.


Ja, der har du jo 10 000 dollarspørsmålet. Tror vi virkelig at Barmen har en "cunning plan" om dette?
Ja

Spelaren

Tenk så fett om me hadde ytterligere 100 millioner i gjeld og 4-5000 flere tomme seter å vise fram!
Gå av.

krøvel vellevold

Hvis vi regner med ca 100 bortesupportere, er det solgt ca 8400 nå. Tipper vi ender opp med 9148 og det dårligste siden 2003.
Legg ned hele klubben!

Corran

Kan være en del som akkurat nå oppdager at kampen ikke går på tv2 men cmore og som reiser opp og kjøper billett på stadda
I alle fall av de mange som kom hem fra påsketur i går
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Rett og slett pinlig. Og selv om ikke Brann hjelper mye til, vet svært mange godt at det finnes en klubb i Bergen som heter Brann og som skal spille i kveld. Men de bryr seg ikke. Rett og slett pinlig sammenlignet med andre tilskuertall rundt om.

Det blir sikkert bra med trafikk i denne tråden under kampen...
Rød makt på Hansa

Sindre32

Sier seg selv at 12 timers reise og minimum seks tusen per tur hindrer meg i å komme meg dit, men forumaktiviteten 50 minutter fra kamp tyder trolig på at det er mange som fortsatt er på påskefjellet. Jeg kommer til å bidra i denne tråden, i hvert fall, uten at det har stort å si for oppmøtet i dag.

Yngve

Hadde det ikkje vore for det fine vêret i dag, hadde det vore enno dårlegare enn dei 9600 eller kva det var i dag.

Rett før avspark stod køen i ein Y inn mot billettlukene, så det var nokon hundre der.

Elendig oppmøte, men kva kan ein forventa etter svært få poeng sidan sommaren 2013..

Klaus_Brann

Quote from: krakra on April 21, 2014, 12:49:43 PM
Quote from: nero on April 21, 2014, 12:35:58 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 21, 2014, 12:30:45 PM


En mann som Barmen, som det er litt tak i, må jo ta tak i denne tafattheten og apatien som er i klubben. Har han en idé om hvordan vi kan øke fra 700 til 10 000 medlemmer, bør han ha en idé om hvordan vi kan øke fra 8000 til 12 000 tilskuere - i første omgang.


Ja, der har du jo 10 000 dollarspørsmålet. Tror vi virkelig at Barmen har en "cunning plan" om dette?
Ja


Den har fungert dårlig hittil i alle fall, men han sparer den kanskje litt til...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Yngve on April 21, 2014, 20:14:07 PM
Hadde det ikkje vore for det fine vêret i dag, hadde det vore enno dårlegare enn dei 9600 eller kva det var i dag.


Det vet jeg neimen ikke. Jeg ser for meg at ganske mange f.eks. heller velger noen kalde og grillmat på terassen med slikt vær.
13 grader og overskyet derimot.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Med seier mot Varegg og Rbk stiger det nok bra til neste hjemmekamp.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

To tøffe bortekmaper det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Heispassasjer

9600 på stadion og dårlig aktivitet på forumet etter kamp. Ka skjer med den entusiastiske Brannsupporteren?

Klaus_Brann

Mange års manglende satsing har satt sine spor, både hos medgangssupportere og de mer interesserte, dessverre.
Tar nok tid å snu det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on April 21, 2014, 21:38:51 PM
To tøffe bortekmaper det.


Ja, og spesielt den på Stemmemyren.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krøvel vellevold

Quote from: roaldinho on April 22, 2014, 01:11:58 AM
Quote from: Klaus_Brann on April 21, 2014, 21:38:51 PM
To tøffe bortekmaper det.


Ja, og spesielt den på Stemmemyren.


Skal ikke ta den kampen for gitt. Vi har slitt med flere 3. divisjonslag de siste årene. I 2010 røk vi for Fyllingen, i 2011 var vi minutter fra å ryke mot Fana, i 2012 slet vi veldig med Bjarg som ledet 1-0.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Branns snitt er hittil 10441, kan man forvente 11 000 mot Haugesund, og deretter 16 000 16. mai mot B/G? Ser stygt ut.
Gå av.

Nightfox

Siden jeg lever en smule i uvisshet om hvor jeg kommer til å bo på kloden de kommende årene har jeg bestemt meg for å kjøpe enkeltbilletter i år. Men "enkeltbilletter" er langt fra enkelt. Avgjørelsen med å gå på Brann - Stabæk ble tatt på sparket og jeg forsøkte å kjøpe billetter til Brann.no. Jeg hadde såklart ikke passordet mitt for hånden, så jeg fikk passordet tilsendt på epost. Jeg åpner eposten og der står passordet mitt pluss en ny linje hvor Brann skriver: "Takk for hjelpen". Joda, ingen årsak. Foreløpig har jeg ikke hjulpet dere med en drit.

Jeg logger meg så inn på billettsiden og velger to billetter. "Feil antall billetter" får jeg opp. Nei, for faen. To billetter er helt korrekt. Jeg prøver på nytt. "Feil antall". Nei, det er fortsatt helt korrekt. Hvordan vet Brann.no hvor mange kompisser jeg ønsker å dra på kamp med?

Jeg gir opp Brann.no, de vil ikke selge meg billetter uansett. Siden jeg nå etter hvert har en smule dårlig tid kaster jeg meg på bybanen til stadion. Utenfor Stadion er det naturligvis megakø. Når Brann har et så håpløst billettsystem burde alle mulige ressurser bli satt i verk for å faktisk få solgt unna så mange billetter som mulig, men det som møter meg er 4 boder. Det er her mange som også ønsker å hente partoutkort med mer. Totalt kaos, men jeg rakk kampen med ca 5 minutters margin. Greit nok, men frykten er at mange snur når de ser hvor lang køen er, og at de ikke gidder ta turen oppom stadion når Brann ikke ønsker å selge dem billetter.

Klok av skade bestemmer jeg meg for å gjøre unna billettbestilling i god tid før kamp i går. Jeg var allerede på farten og kjørte via stadion. Brannbutikken åpnet visstnok ikke før tre timer før kampstart. Var billettluken åpen mon tro? Dette vet jeg ikke, jeg glemte å sjekke det i forbifarten. Jeg kjører så ned til sentrum for å undersøke om Brannbutikken kanskje var åpen på kampdag der. Den var stengt. Jeg kjører så opp igjen på stadion og må stå 20 minutter i kø. Mange hadde sikkert gitt opp for mindre. Jeg brukte da i underkant av halvannen time av min egen tid på å kjøpe billetter. Informasjonen jeg trengte ligger mest sannsynlig tilgjengelig på Brann.no, men dette handler om å være tilgjengelig for alle. Det er viktig å tiltrekke seg både de engasjerte og de som finner tid til kamp i siste liten. Det skal ikke være en hinderløype å skaffe seg billetter.

Billetter er nødt til å være tilgjengelige. Brann er nødt til å gå inn i samarbeid med enten narvesen, 7-eleven, rema 1000 eller et annet utsalgssted. Brann er nødt til å enten fikse billettsalgssiden sin eller outsource det, Brann er nødt til å få produsert en app hvor man kan kjøpe billetter enkelt og greit på sekundet. Og hva er greien med billettsalgsgebyr på 25 kroner pr billett? Jeg regner med det er et gebyr for manuell håndtering av billetter, men det er ikke noe merarbeid som kan forsvare kostnaden dersom man kjøper flere billetter. Hvor er kvantumsrabatten? Hvilke administrasjonskostnader påløper dersom jeg kjøper 10 billetter kontra 1? Skal man ha billettsalgsgebyr så holder det i massevis med et gebyr pr kunde, og ikke et gebyr pr billett. Jeg kjøpte i går tre billetter, og endte opp med 75,- i billettsalgsgebyr.
Det latterlige er at det ikke er spesifisert på billetten engang. Dersom det viser seg at jeg skal få refundert pengene fra noen, vil jeg tape penger. Og da spør jeg meg selv om lovligheten rundt det hele. Jeg synes det virker en smule shady å ta betalt for en tjeneste som ikke er spesifisert. Dette er tyveri i mine øyne.

Lasaron

Bet meg merke i det du skreiv om feil antall billetter. Billettsalgsopplegget til SK Brann er totalt elendig. Noe må gjøres. Vi tapter både inntekter og godt rykte.
Tren på langskudd

dokken

God beskrivelse, Nightfox, og det er bare en av mange tilsvarende historier jeg har hørt. Brann hadde ikke særlig bra billettsystem før, men nå er det enda verre. I går var det for eksempel tekniske problemer i flere timer på formiddagen, som gjorde at mange ikke fikk kjøpt billetter til ståtribunen (kanskje du ble rammet av det). Generelt er det altfor mye innlogging, Java- og passorddrit man må igjennom.

Helt enig med at noe må gjøres. Men jeg er skeptisk til at Brann skal utvikle app eller lage noe selv. I min historie som Brann-publikummer har det fungert best de årene Brann hadde Billettservice som leverandør. Det er et stort firma som har god kapasitet på serverne. Det er en grunn til at alle storkonserter bruker dem, de kan håndtere stort trykk på kort tid. Ikke minst kan man hente eller kjøpe billetter på Narvesen og 7-Eleven, noe som betyr at man slipper å printe (langt fra alle har printer tilgjengelig). Også de tar 25 kroner per billett, men det er til å leve med hvis tjenesten fungerer.

Mobilapp bør selvsagt også komme (og er visstnok på vei), og vi får ikke byttet leverandør midt i sesongen. Derfor må Brann i mellomtiden bruke kreftene på å åpne flere billettboder på stadion, holde brannbutikkene åpne (men den i sentrum skal jo legges ned i sommer!) og informere bedre på brann.no. I tillegg til å skjelle ut Tickethour.

nero

Brann er nesten litt sjarmerende med sin amatørmessighet, men den sjarmen blir fort litt tynnslitt når man må kaste bort en masse tid for noe så tilsynelatende enkelt som å skaffe seg en billett til en fotballkamp.

Er du her inne og leser, Daffy? Fiks det!
Lions led by donkeys.

Nixon

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Brann-har-alt-tapt-en-knapp-million-kroner-431818_1.snd#.U1ZUEirSf-l

Brann ligger allerede nesten en million bak tilskuerbudsjettet.

Ellers er Brann klar over problemene med nettsiden. Og de har ikke minst en rekke grep å vudrere dersom trenden med få solgte billetter fortsetter. Hvilke grep vil i klubben si noe om. Tiltakene må først forankres i klubben og vedtas i styret. Så da tar det nok en stund...
Rød makt på Hansa

nero

Quote from: Nixon on April 22, 2014, 12:31:42 PM
http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Brann-har-alt-tapt-en-knapp-million-kroner-431818_1.snd#.U1ZUEirSf-l

Brann ligger allerede nesten en million bak tilskuerbudsjettet.

Ellers er Brann klar over problemene med nettsiden. Og de har ikke minst en rekke grep å vudrere dersom trenden med få solgte billetter fortsetter. Hvilke grep vil i klubben si noe om. Tiltakene må først forankres i klubben og vedtas i styret. Så da tar det nok en stund...

Ja, første bud for å løse et problem er jo å innse at man har et problem...
Lions led by donkeys.

krakra

- Vi har hatt færre tilskuere enn vi hadde håpet på. Nå er det slik at noen kamper er mer attraktive enn andre, men vi hadde håpet på i alle fall et snitt på 12.000 etter de to kampene. Det har vi ikke klart, sier Roald Bruun-Hanssen.


"Vi har gjort det dårligere enn vi hadde håpet" må være RBHs mest brukte frase i sin Brannkarriere. Blir han aldri lei? Og håpet? De er langt under det de har satset budsjettet på. Jeg "håper" at budsjettet ikke settes opp ved at Daffy og RBH tenker ut hva de håper.

Han sier at noen kamper er mer attraktive enn andre, og det er jo rett, men hvor mange kamper er mer attraktive enn årets første hjemmekamp? Der vi var 2000 bak snittet de "håper" på.

Lasaron

Det er, som Krøvel har vært inne på, denne holdningen som gjelder: "Vi stikkar hovve i sand'n og håpar det ska snu av seg sjøl."
Tren på langskudd

krakra

Quote from: Nixon on April 22, 2014, 12:31:42 PM
http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Brann-har-alt-tapt-en-knapp-million-kroner-431818_1.snd#.U1ZUEirSf-l

Brann ligger allerede nesten en million bak tilskuerbudsjettet.

Ellers er Brann klar over problemene med nettsiden. Og de har ikke minst en rekke grep å vudrere dersom trenden med få solgte billetter fortsetter. Hvilke grep vil i klubben si noe om. Tiltakene må først forankres i klubben og vedtas i styret. Så da tar det nok en stund...
Og dette er tiltak som "skal forankres" HVIS vi ikke begynner å selge 14000 billetter hver kamp nå. HVIS. For det første må Brann være ganske blåst hvis de ikke leser skriften på veggen nå. Om Brann vinner de neste tre Tippeligakampene vil vi neppe se en økning på 4000. For det andre skjønner jeg ikke hvorfor disse tiltakene er noe å vente om. Om Brann begynner å vinne og trekker folk på grunn av det er det da krise at de har satt i gang tiltak som skaffer enda flere? Er alle tiltakene å nærmest gi bort billetter? Det kan jeg ikke tenke meg siden pris betyr så lite.

Spelaren

Skal Brann klare publikumssnittet på 13 500 må det kort fortalt gullkamp til. Neste heimekamp gir neppe stort mer enn 11 000, 16. mai-kampen minst 16 000 men deretter er det rett ned til mulige firesifrede tall - med mindre det plutselig løsner for alle og enhver og poengene strømmer inn.

Budsjetteringen var helt på trynet.
Gå av.

nero

Quote from: krakra on April 22, 2014, 12:36:14 PM

Han sier at noen kamper er mer attraktive enn andre,

Og denne fantastiske innsikten hadde de ikke da de satte opp budsjettet? Du Roald, du Roald!
Lions led by donkeys.

dokken


Huff

Hvis resultatene uteblir tror jeg fort snittet ender rundt 10.000 i snitt. Med dette snittet og snittinntekt per billett tatt i betraktning betyr dette åtte mill i minus over en hel sesong*. Dette er slett ikke urealistisk, jeg tror likevel det er mer sannsynlig at ting tar seg opp både spille og publikumsmessig, da tror jeg snittet ender rundt 11.500. Det betyr likevel over fire mill i minus ift budsjett*. 13.300 er uansett urealistisk, noe det var fra dag en.

*(om jeg ikke har regnet feil, noe som uheldigvis er overhengende sannsynlig)


krakra

Fakta er at tilskuerbudsjettet kommer til å sprekke med mange millioner. Det kommer til å ta flere runder med seire for å få opp en optimisme som gir over 13300 tilskuere på kamp. Vi kommer til å ha kamper i sommer der tilskuetallet faller.
Dette er et budsjett som aldri hadde realisme og det bør få konsekvenser for de som har satt det sammen når det viser seg at det sprekker. RBH kan være så sur og tverr han bare orker når spørsmålet blir tatt opp og mase alt han vil om at vi bare har spilt noen få kamper. Budsjettet kommer til å sprekke uansett. Da bør han sparkes.

Om det viser seg at Mohn dekker opp for underskuddet er det mindre katastofe, men jeg syns fortsatt det virker amatørmessig at vi setter opp budsjetter totalt uten realisme fordi "onkel Mohn" dekker underskuddet uansett. Er det i det hele tatt lov?

ostraume

Tromsø-taktikken altså. Urealistiske budsjett og Onkel Trond fikser biffen. Pinlig.

Men nå må det sies at "Norling-effekten" på tilskuertallet er skuffende.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

pidre

For mange er det slik at man føler ein ulyst å gå på stadion så lenge RBH sitter der.
Saludar a los monos!

krøvel vellevold

Quote from: ostraume on April 22, 2014, 16:27:37 PM
Tromsø-taktikken altså. Urealistiske budsjett og Onkel Trond fikser biffen. Pinlig.

Men nå må det sies at "Norling-effekten" på tilskuertallet er skuffende.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: pidre on April 22, 2014, 16:37:17 PM
For mange er det slik at man føler ein ulyst å gå på stadion så lenge RBH sitter der.


Det tror jeg påvirker ekstremt få. Hvor mange kan det være som lar seg affisere av hvem som er daglig leder når de er på Stadion for å se fotball? 50?
Legg ned hele klubben!

pidre

Fleire eg har snakket med faktisk. Mulig du har rett, men folk opplever at RBH er personifiseringen av alt som har gått galt med klubben. Delvis er det rett.

Med RBH i førarsetet er det mange som ikkje trur på klubben, og ikkje gidder meir - mister interessen.
Saludar a los monos!

Klaus_Brann

At RBH skulle ha stor innvirkning på tilskuertallet nekter jeg å tro på, og det er i alle fall ikke mange tusen som dropper kamp pga. RBH.
Det viktigste er at vi leverer og kjemper om medaljer/gull, og det må være lett å kjøpe billetter hele tiden.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

1908

Var no langt over 10.000 i går.. De fleste billettene på Hansa ble jo ikke registrert.. 10-15 min før kamp virket systemet igjen...

Belfort

Quote from: Klaus_Brann on April 22, 2014, 17:48:10 PM
At RBH skulle ha stor innvirkning på tilskuertallet nekter jeg å tro på, og det er i alle fall ikke mange tusen som dropper kamp pga. RBH.
Det viktigste er at vi leverer og kjemper om medaljer/gull, og det må være lett å kjøpe billetter hele tiden.


Skal slett ikke undervurdere det at mange holder seg borte fra stadion pga Geniet. Var et innslag på Dagsrevyen før siste seriekamp i fjor der en ung lærer nektet å gå på stadion før Geniet er borte. Jeg personlig kjenner 6-7 som ikke sitter sin fot på stadion før han er ute.

At det er mellom 500-1000 personer som ikke kommet pga den katastrofale jobben Brunn har gjort er jeg overbevist om.

krakra

Kvalitet, pris og tilgjengelighet er avgjørende når man skal selge. Brann stryker på samtlige. DAF kan ikke ta noe skyld for kvaliteten, men at vi er overpriset og at det er vanskelig å få kjøpt billett er hans ansvar og når det står til stryk ville det vært naturlig å si ham opp. I Brann er man for tafatte og godtar elendige resultater alt for lenge. Det er greit at en klubb er prisgitt lagets resultater, men de kunne gjort en langt bedre jobb med å få solgt billetter uavhengig av resultatene.

Jose Arrogantio

Quote from: Belfort on April 22, 2014, 17:58:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 22, 2014, 17:48:10 PM
At RBH skulle ha stor innvirkning på tilskuertallet nekter jeg å tro på, og det er i alle fall ikke mange tusen som dropper kamp pga. RBH.
Det viktigste er at vi leverer og kjemper om medaljer/gull, og det må være lett å kjøpe billetter hele tiden.


Skal slett ikke undervurdere det at mange holder seg borte fra stadion pga Geniet. Var et innslag på Dagsrevyen før siste seriekamp i fjor der en ung lærer nektet å gå på stadion før Geniet er borte. Jeg personlig kjenner 6-7 som ikke sitter sin fot på stadion før han er ute.

At det er mellom 500-1000 personer som ikke kommet pga den katastrofale jobben Brunn har gjort er jeg overbevist om.


Så om Brann kjemper om medalje eller til og med gull, så vil ikke de komme på stadion så lenge Geniet er i klubben?

dudo

Quote from: 1908 on April 22, 2014, 17:55:00 PM
Var no langt over 10.000 i går.. De fleste billettene på Hansa ble jo ikke registrert.. 10-15 min før kamp virket systemet igjen...


Var antallet solgte billetter som ble opplyst i går.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

pidre

April 22, 2014, 19:55:47 PM #10796 Last Edit: April 22, 2014, 19:57:27 PM by pidre
Quote from: Jose Arrogantio on April 22, 2014, 18:30:57 PM
Quote from: Belfort on April 22, 2014, 17:58:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 22, 2014, 17:48:10 PM
At RBH skulle ha stor innvirkning på tilskuertallet nekter jeg å tro på, og det er i alle fall ikke mange tusen som dropper kamp pga. RBH.
Det viktigste er at vi leverer og kjemper om medaljer/gull, og det må være lett å kjøpe billetter hele tiden.


Skal slett ikke undervurdere det at mange holder seg borte fra stadion pga Geniet. Var et innslag på Dagsrevyen før siste seriekamp i fjor der en ung lærer nektet å gå på stadion før Geniet er borte. Jeg personlig kjenner 6-7 som ikke sitter sin fot på stadion før han er ute.

At det er mellom 500-1000 personer som ikke kommet pga den katastrofale jobben Brunn har gjort er jeg overbevist om.


Så om Brann kjemper om medalje eller til og med gull, så vil ikke de komme på stadion så lenge Geniet er i klubben?


Det handler vel meir om å ha tru på klubben. Omdømmet til klubben er dårlig. For nokre år sidan var det kult å gå rundt i byen med Brann-drakt - er vel ikkje like pop det lenger.

RBH er symbolet på alt det negative. Fortent eller ikkje. Vis et bilde av Brann Stadion og folk tenker på RBH. Det påvirker folk sin interesse.
Saludar a los monos!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Nå var jo på en måte selve budsetteringen en skandale, men den vil ikke manifistere seg helt enda. Når den er skikkelig manifestert vil det være nok et punkt på tabbelisten til RBH, og det vil neppe gjøre at han sitter mindre trygt. Det eneste som kan få ham vekk er at Norling får en stadig stigende stjerne i klubben, samt en personkonflikt mellom de to.
Tren på langskudd

pidre

Saludar a los monos!

Go Up