• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Go Down

brann:)

Det er da vertfall nesten solgt like mange billetter som til Tromsø kampen for øyeblikket. Det var ikke lenge siden salget var ett par hundre bak så tror vi får Branns høyeste tilskuertall på torsdag sålangt denne sesongen.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

April 28, 2009, 21:01:00 PM #5101 Last Edit: April 28, 2009, 21:02:57 PM by krøvel vellevold
1544 ledige nå. Solgt 173 på fire og en halv time. Dermed skal tallet ligge på ca 14760 utenom bortefeltet nå. LSK kommer sikkert også flere bortesupportere enn TIL, selv om kampen går en torsdag. Dermed henter vi inn litt der også.

Men nå har vi faktisk passert salget til TIL-kampen. For ved midnattstider to dager før TIL-kampen, var det solgt ca 14752. Og vi har enda to timer til det.
Legg ned hele klubben!

Northside

Det fine været kan også lure en del ekstra personer på kamp Torsdag.

Brann sier det er solgt ca 150 billetter til bortefeltet. Svakt fra fuglene, igjen!

Markmus

Må vel spille for tomme tribuner om noen uker/måneder om dette svineriet kommer til lands ;)
Ka du ve?

krøvel vellevold

1501 ledige. Solgt ca 14803. Salget ligger ca 51 foran salget før TIL-kampen. Kanskje vi kan runde 16000 denne gang?
Legg ned hele klubben!

Markmus

Burde strengt tatt fylle Stadion på torsdag. 1. mai er helligdag, så det er ingen som skal hjem og rekke senga.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Viking har kanskje solgt så mye som 14600 til søndagens kamp mot Glimt. Eller... solgt og solgt... De har jo delt ut 4000 gratisbilletter. Dessuten er jeg litt usikker på hvilken kapasitet man skal regne ut fra. Det har vært 16600 plasser tidligere, men nå er det visst bare 16300 i følge Vikings hjemmesider. Men så lenge ståplassene ikke brukes (er vel sikkert på bortefeltet og bakerst på hordenes tribune man kan stå), så må man vel regne ut fra en sittekapasitet på 15800. Trekker man fra vel 700 plasser på bortefeltet, så er det snakk om 15100 plasser minus vel 1300 ledige, og da havner vi på 13800. Skal bli spennende om vi klarer å slå dem på tilskuere denne runden.

Rosenborg har nesten 6200 ledige bare på de feltene som er for åpent salg. I tillegg kan vi regne med et antall hundre ledige på Kjernens felt (har vel enda ikke vært fullsatt etter flyttingen), bortefeltet, bufferfeltet ved siden av bortefeltet, vip-tribunene og andre felt som er ikke er for åpent salg. Vi snakker sikkert om minst 7500 ledige plasser, og det er et forsiktig anslag. Ergo har de neppe solgt mer enn 14000 til søndagens kamp. Sannsynligvis mindre. I og med at de hadde 15900 sist, så skulle det ikke være umulig å slå dem på tilskuere denne runden.
Legg ned hele klubben!

nummer9

Er redd endel er skremt fra å gå på Stadion på "impuls" etter den utrolige dårlige bemanningen de hadde på bilettlukene på Stadion sist hjemmekamp. Folk stod gjerne 1 time i kø, og det var fortsatt lang kø når vi var ferdig i den 15 minutter etter kampstart (stod i kø pga rot med ene partoutkortet).

Yngve

Quote from: nummer9 on April 29, 2009, 07:48:51 AM
Er redd endel er skremt fra å gå på Stadion på "impuls" etter den utrolige dårlige bemanningen de hadde på bilettlukene på Stadion sist hjemmekamp. Folk stod gjerne 1 time i kø, og det var fortsatt lang kø når vi var ferdig i den 15 minutter etter kampstart (stod i kø pga rot med ene partoutkortet).


Eg kan ikkje skjøna at akkurat det skjrøymer dei, med tanke på at slik er det meir eller mindre alltid. Ikkje for det, Brann gjer, og har oftast gjort ein dårleg jobb nett her. Dei legg ikkje til rett for fleire drop inn kundar akkurat..

nummer9


kabelmann

Det har alltid vært dårlig billetthåndtering på stadion, og har de ikke lært til nå har jeg vanskelig for å se at det skal bli så mye bedre i fremtiden.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

laop

Quote from: Markmus on April 28, 2009, 23:13:14 PM
Burde strengt tatt fylle Stadion på torsdag. 1. mai er helligdag, så det er ingen som skal hjem og rekke senga.


Vel 1.mai er ingen hellig dag, og kommer vel kanskje aldri til å bli det;) men at det er en fridag for de fleste kan jeg være enig i. Uansett vi e Brann, og tribunene burde være fullle uansett dato og motstand

Markmus

Quote from: laop on April 29, 2009, 09:18:08 AM
Quote from: Markmus on April 28, 2009, 23:13:14 PM
Burde strengt tatt fylle Stadion på torsdag. 1. mai er helligdag, så det er ingen som skal hjem og rekke senga.


Vel 1.mai er ingen hellig dag, og kommer vel kanskje aldri til å bli det;) men at det er en fridag for de fleste kan jeg være enig i. Uansett vi e Brann, og tribunene burde være fullle uansett dato og motstand


Helligdag/fridag, blablabla :P

Ang. billettkøene - kan ikke folk bare hente dem ut på Galleriet eller Stadin-butikken dagen før da? Eller råder latskapen virkelig så mye?
Ka du ve?

dudo

Det skal ikke være nødvendig. Dessuten kan det jo hende at det kommer noen fra omegnen òg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

evis

Går det ikke an å printe de ut selv fra iår?

Markmus

Quote from: evis on April 29, 2009, 10:35:24 AM
Går det ikke an å printe de ut selv fra iår?


Er vel ikke noe problem å kopiere noe du selv har printet, så det kan jeg ikke tenke meg?
Ka du ve?

dudo

Markmus: Du er ikke veldig velbevandret i billettenes verden, er du? ;-p Stikkordet er "e-ticket".
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Quote from: dudo on April 29, 2009, 10:41:07 AM
Markmus: Du er ikke veldig velbevandret i billettenes verden, er du? ;-p Stikkordet er "e-ticket".


Det skal jeg ikke skryte på meg, nei :P
Ka du ve?

vebo

Raskt forklart: Eticket: printes ut hjemme med en unik strekkode. Strekkoden blir lest av en egen scanner, dersom samme strekkode blir benyttet to ganger gir maskinen beskjed om det. Om du kopierer denne så skyter du seg selv i foten ;)
Tiocfaidh ár lá

Atlet Orvanger

1382 ledige billetter. Solgt ca 115 siden midnatt.

brann:)

Kommer forhåpentligvis ned i 1000 billetter i løpet av dagen. Blir tett oppmot fullt kan eg tenke meg.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

Solgt ca 14965 utenom bortefeltet nå. Oppimot fullt blir det ikke, med mindre man mener 1000 under kapasitet er oppimot fullt. Antagelig er det 200 ståbilletter som er lagt til side til frikort, siden kapasiteten er 600 mens salget startet på 400 ledige. Dessuten har vi de vanlige ca 400 ubenyttede på SpV som til forrige kamp ble lagt ut for salg den siste dagen. Og så er det de plasser bortefansen ikke benytter seg av på sitt avgrensede område. Nedre del av bortefeltene (R og S) har 413 plasser. Det er dette LSK-fansen sitter igjen med nå, og de kommer vel neppe mer enn et par hundre. Så det kan fort bli 7-800 under kapasitet selv om alle de vel 1300 ledige skulle bli solgt. Det tror jeg heller ikke de blir. Jeg tror vi ender opp med et tilskuertall på litt over 16000. Kapasiteten er 17317.
Legg ned hele klubben!

Markmus

Quote from: Markmus on April 28, 2009, 22:19:23 PM
Må vel spille for tomme tribuner om noen uker/måneder om dette svineriet kommer til lands ;)


Hva sa jeg? :P http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=552659
Ka du ve?

krøvel vellevold

Quote from: Markmus on April 29, 2009, 14:08:32 PM
Quote from: Markmus on April 28, 2009, 22:19:23 PM
Må vel spille for tomme tribuner om noen uker/måneder om dette svineriet kommer til lands ;)


Hva sa jeg? :P http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=552659


Hysteri de der greiene der. Var det ikke fugleinfluensaen som for noen år siden skulle ta 70 milliarder menneskeliv bare i Norge?

For øvrig har vi passert 15000. Ikke døde, men billetter solgt til i morgen.
Legg ned hele klubben!

dudo

Husk å vaske hendene, og dere er in the clear. Null stress. Håper finværet i morgen trekker enda litt mer folk!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on April 29, 2009, 15:38:16 PM
Hysteri de der greiene der. Var det ikke fugleinfluensaen som for noen år siden skulle ta 70 milliarder menneskeliv bare i Norge?

Tabbe for deg. Så mange mennesker finnes det ikke en gang i hele skandinavia.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Solgt ca 15154 utenom bortefeltet nå. På samme tid før TIL-kampen var det solgt ca 15000, så vi ligger omtrent 150 foran. Det bør bli over 16000 i morgen!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

ca 15239 utenom bortefeltet og frikort nå.
Legg ned hele klubben!

Heispassasjer

Quote from: kabelmann on April 29, 2009, 17:12:39 PM
Quote from: krøvel vellevold on April 29, 2009, 15:38:16 PM
Hysteri de der greiene der. Var det ikke fugleinfluensaen som for noen år siden skulle ta 70 milliarder menneskeliv bare i Norge?

Tabbe for deg. Så mange mennesker finnes det ikke en gang i hele skandinavia.


Idioter!!! Så mange finnes det ikke i hele verden engang........ ::)

krøvel vellevold

Solgt ca 15302 utenom bortefelt og frikort nå. Det er omtrent det samme som fire timer før avspark sist, så vi ligger litt foran ennå.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Det går ikke akkurat kjemperaskt unna. Solgt ca 15411 utenom bortefelt og frikort. Bare solgt 109 på nesten tre timer. 15411 er altså tallet seks timer før avspark. Fire timer før TIL-kampen lå det på 15320, og det er ennå to timer til vi er fire timer fra avspark. Altså ligger vi fremdeles foran salget til den kampen.
Legg ned hele klubben!

Eivind b

under 1000 ledige no ligger på nesten 900 ledige no.kan bli fult hus i dag
Vi har et super lag på gang

mads1..

Får ikke bestillt billetter no på nette....Skulle bestille 3 stk til resten av fam. men får bare kontakt support@buytec.no 
Har sendt de mail men ingen svar........
D e ikke første gang d skal være så helvetes vanskelig og bestille noen billetter................
Ser lyst på året..

dudo

April 30, 2009, 12:32:13 PM #5133 Last Edit: April 30, 2009, 12:34:05 PM by dudo
Trøste og bære. De har vel begynt langhelgen allerede.

Edit: Vent, hva er problemet? Her ser det ut til å virke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

brann:)

Bare 670 billetter igjen. De har nok skreve ut en del billetter som de selger ved bodene kan eg tenke meg.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

krøvel vellevold

Hvis de faktisk er solgt alle de billettene som nå har gått, så er det nå solgt 15681 billetter utenom bortefelt og frikort. Men det er selvsagt en mulighet for at de har printet ut en del. Hvis 15681 er riktig, er salget 361 foran salget til TIL-kampen.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

15713 skal være solgt nå. Går ikke så fort nå. Nå er salget bare vel 200 foran TIL-kampen.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

ca 15770 skal være solgt (eller printet ut nå). Da ligger vi vel 160 foran TIL-kampen.
Legg ned hele klubben!

Angeln

15830 solgt/printet, 474 ledige.

foofighter

Her fra tven min (langt fra Bergen) ser det halvfullt ut på tribunen. Må jo minst være 1000 ledige på gamle sitte...

storB

15 991 tilskuere på Stadion idag..kjøpte billetter vell og merke
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

Ricky

Quote from: foofighter on April 30, 2009, 18:03:00 PM
Her fra tven min (langt fra Bergen) ser det halvfullt ut på tribunen. Må jo minst være 1000 ledige på gamle sitte...


Nå er det vel litt tidlig å telle ledige seter kl 19:03.. vet jo hvordan folk kommer sullende fem minutter ut i kampen :p

Læreren

Quote from: storB on April 30, 2009, 20:13:52 PM
15 991 tilskuere på Stadion idag..kjøpte billetter vell og merke


Eksakt det samme tilskuertallet som forrige hjemmekamp! Skuffende at vi ikke kommer over 16.000. Hadde virkelig troen i dag.

Folk kom forøvrig veldig seint inn i dag! Var glissent noen minutter før kampstart. Tok dog ikke så lang tid før de fleste var på plass virket det som.

Nixon

Tror neppe det var så mange på kampen i dag. Det var ganske glissent mange steder. Tipper mange partoutkortinnehavere har prioritert langhelg et helt annet sted enn Stadion i kveld.
Rød makt på Hansa

benny

Dårlig at det ikke ble fullt i kveld, Skuffende.
Nå må Brann bli flinkere til å gjøre en markedsføringsjobb av kampene. Det er kanskje landets klart dyreste billetter som endelig gjør seg gjeldende.
Det siste årene har kampene solgt seg selv, nå må klubben i stedet gjøre en jobb.

kabelmann

Quote from: Læreren on April 30, 2009, 21:35:49 PMFolk kom forøvrig veldig seint inn i dag! Var glissent noen minutter før kampstart.

To (!) mann (vel, ok, en av dem var kvinnelig og av det veldreide slaget, men det er en annen historie) visiterte folk foran inngang 12. I det han visiterte meg sa han over "callingen" at det var langt over hundre igjen i kø og at de godt kunne trengt litt hjelp. Ikke et sekund for tidlig.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Eg satt på bt, var inne lenge før kampstart... synes Hansa så lovlig tynn ut og lurte på om kampstart var kl 19 eller ei. Men det kom seg litt ihvertfall :) . Pleide en ikkje å stå på Store Stå leeenge før kampstart før? Synes no eg kan huske det?
Gå av.

krøvel vellevold

Det må ha vært mye som var printet ut på felt B på BT (hjørnefeltet), for der var det 10 billetter igjen, men det var jo flere hundre ledige plasser.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Det var usedvanlig lang kø ved portene i dag. Allikevell var det overraskende "lite" folk på stadion i dag.
Forøvrig utrolig at Fotballpuben ikke setter opp leddbuss som buss nr. 2.
Det var veldig mange folk som skulle på stadion som ikke kom med på buss nr. 2!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on May 01, 2009, 00:03:50 AM
Eg satt på bt, var inne lenge før kampstart... synes Hansa så lovlig tynn ut og lurte på om kampstart var kl 19 eller ei. Men det kom seg litt ihvertfall :) . Pleide en ikkje å stå på Store Stå leeenge før kampstart før? Synes no eg kan huske det?


Det var vel gamle dager, hvor man måtte komme en god stund før kampstart for å få seg gode plasser!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up