• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Vålerengen og Odense foran Brann, som befinner seg på 150? Statistikk er en fin ting, men tegner sjelden hele bildet. Chelsea europas beste lag, etterfulgt av AC Milan og Liverpool? Joda, hvorfor ikke?

Går utfra at det er utelukkende poeng oppnåd i europacup-sammenheng det dreier seg om og ikke basert på serieinnsats.

Breiflabben

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

kabelmann

Enig i det. Forrige posten min ble litt i overkant bombastisk. Jeg får la den stå uredigert til spott og spe.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Torvanger

Quote from: kabelmann on August 13, 2008, 14:27:26 PM
Enig i det. Forrige posten min ble litt i overkant bombastisk. Jeg får la den stå uredigert til spott og spe.


Det forteller nok noe likevel, og Marseille er et godt lag, det skal ikke stikkes under en stol. Men jeg tror også at man bør roe ned opphausingen en smule, for det kan fort bli til at mange som har fått en oppfatning av at laget kommer fra en annen planet får seg en liten overraskelse ikveld.

Torvanger

Quote from: Breiflabben on August 13, 2008, 14:26:37 PM
3900


3773. Vi må da ha rundet 11.000, eller hur Krøvel?

kapteinen

Quote from: smaalanda on August 13, 2008, 12:46:52 PM
Jepp! Tre seter per mann, her skal det rables!


Tør du ikke å synge da kanskje?
Z

kapteinen

Min bror er trener på en fotballskole og de hadde fått 200 gratisbilletter av Brann til kampen ikveld så de forventet nok ikke fulle hus siden de delte ut disse for en liten stund siden!
Z

Hausberg

3181 ledige på luka nå, kan bli fullt dette allikavel:) Visst bergenserene kommer seg ut av den jævla sofaen;)
itt hjerte står i Brann......

lewis

Alle billettene er vel ikke lagt ut for salg? Er noen åpne felt..

abe78

Forstår ikke hvor du har det i fra?

3608 - GO! GO!
.og husk!

BBB-Tony

Kanskje har denne mld som Brann sendte ut virket på noen? Om disse siste tallene fra forumet stemmer, så er det hvertfall bedre enn hva jeg hadde sett for meg for noen dager siden.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Torvanger

Det vil garantert komme et par tusen til i timene før kampstart. Tipper 12-13.000, men må uansett si at jeg er imponert over finishen.

lewis

Quote from: abe78 on August 13, 2008, 14:54:41 PM
Forstår ikke hvor du har det i fra?

3608 - GO! GO!


Har det bare fra Krøvel. Regnet med at han vet hva han snakker om. Felt F på BT f.eks.ligger ikke ute. Kan seff. være utsolgt, men det ville være merkelig når det det er så mye ledig på resten av BT. Svingen mellom BT har heller ikke vært åpen for salg tidligere, men er det no. Kan være derfor antall ledige har hoppet opp og ned etter hvert som flere billetter har blitt tilgjengelig?
Ser jo forøvrig ut som salget går relativt bra

krøvel vellevold

Må si jeg er litt spørrende til tallene som kommer frem nå. Siden kl. 13 har antall ledige rast ned på flere av feltene. Om dette skyldes at man har stengt en del seterader for å samle folk mer, eller om det faktisk skyldes at disse plassene er solgt, er ikke godt å vite. Det var en del tall som var gått påfallende raskt ned etter at salget såvidt har beveget seg både tidligere i dag og de andre dagene. Men er tallene reelle, så vil det si at det nå er solgt:

Hansa: 2886 av 4053
Søndre: 2513 av 3850 utenom bortefeltet
BT: 2888 av 3897
SpV: 3088 av 3603
OM-fansen: Skulle komme 200.
Losjene: La oss si at tallet er kommet opp i 300 nå. Jeg har ikke oversikt her.

Totalt: 11875 skulle man tro.

Men så mens jeg skrev dette, så fikk jeg svar fra Brann om at de akkurat har passert 10000, men at de hadde printet ut en del billetter som de skal selge ute. Så da var det ikke så fantastisk likevel, og jeg tipper vi lander på 11000.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Det skal visst være solgt litt over 10000 (utenom de 200 OM-supporterne jeg tok med i regnestykket), og så er det printet ut 1500 ekstra. Dermed stemmer det med mitt anslag om at totalt ca 11800 måtte være solgt/printet ut.
Legg ned hele klubben!

kapteinen

Quote from: krøvel vellevold on August 13, 2008, 15:23:14 PM
Det skal visst være solgt litt over 10000 (utenom de 200 OM-supporterne jeg tok med i regnestykket), og så er det printet ut 1500 ekstra. Dermed stemmer det med mitt anslag om at totalt ca 11800 måtte være solgt/printet ut.

Eller gitt vekk..
Z

krøvel vellevold

Nedre B, C og D på Frydenbø er nesten utsolgt, og nå har de åpnet nedre A for salg.
Legg ned hele klubben!

vebo

Mer enn de gjorde mot Ventspils, da hadde de vel bare sperret av hele feltet.
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Det er nå solgt eller lagt til side ca 12600 billetter. 1500 av disse er bare gjort klare til salg ute. Ergo er det solgt ca 11100. Men da har jeg tatt høyde for 200 OM-supportere. Kanskje vi kan klare over 12000 også nå?
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Tipper 12.500 i kveld. Tror og håper på kjempestemning,da de tilstedeværende faktisk har betalt gode penger for å se kampen,og ikke er der i bedriftssammenhenger osv. Kjør over pakket!
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Alzheimer/Silverspurs

Det er jo MYKJE meir sannsynleg med 11326. Eg tipper det.

weirus

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Gubrask

12432.. Snakkes på stadion!

BBB-Tony

Quote from: kapteinen on August 13, 2008, 15:24:07 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 13, 2008, 15:23:14 PM
Det skal visst være solgt litt over 10000 (utenom de 200 OM-supporterne jeg tok med i regnestykket), og så er det printet ut 1500 ekstra. Dermed stemmer det med mitt anslag om at totalt ca 11800 måtte være solgt/printet ut.

Eller gitt vekk..


Ingen billetter blir gitt vekk til denne kampen..
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

enavgutta

August 13, 2008, 18:58:54 PM #4325 Last Edit: August 13, 2008, 19:02:58 PM by enavgutta

krøvel vellevold

Brann - RBK neste søndag: Regnet ut fra en kapasitet på 17967 og fratrukket ca 400 som legges av til frikort, 845 på bortetribunen, ca 200 som ikke selges som enkeltbilletter på SpV og 1023 ledige plasser, så er det solgt 15499 hvis losjeplassene er utsolgt. Blir nok sikkert utsolgt til slutt.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Solgt ca 15557 til Brann - RBK nå.
Legg ned hele klubben!

kapteinen

Quote from: tonynord on August 13, 2008, 18:15:18 PM
Quote from: kapteinen on August 13, 2008, 15:24:07 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 13, 2008, 15:23:14 PM
Det skal visst være solgt litt over 10000 (utenom de 200 OM-supporterne jeg tok med i regnestykket), og så er det printet ut 1500 ekstra. Dermed stemmer det med mitt anslag om at totalt ca 11800 måtte være solgt/printet ut.

Eller gitt vekk..


Ingen billetter blir gitt vekk til denne kampen..


Jo, 200 til en fotballskole
Z

atlascopo

Leser på kjernen at RBK har forhandlet seg frem til flere biletter til denne kampen?


krøvel vellevold

Quote from: atlascopo on August 20, 2008, 21:38:06 PM
Leser på kjernen at RBK har forhandlet seg frem til flere biletter til denne kampen?




Hæ? Er liksom ikke 850 nok? Og tror ikke Brann at de kommer til å selge ut resten av Stadion selv?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Har vanskelig for å tro at Kjernen stiller med mer enn 850 ...

BBB-Tony

August 21, 2008, 07:18:56 AM #4332 Last Edit: August 21, 2008, 07:20:27 AM by tonynord
Tror heller ikke Kjernen stiller med mer enn 850 mann. Kan det være ett lite skremmeskudd fra Brann sin side siden det har vært så labert oppmøte i det siste? I så fall, så burde det jo komme frem andre plasser enn på kjernen sine nettsider. Til syvende og sist, så tror jeg ikke de får noe mer enn det de har krav på. Når Brann ser at salget går bra, så dropper de nok tanken om å gi RBK flere billetter.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

De har jo sjelden kommet så mange, selv om de har kjempet om gull. Unntakene var i fjor og i forfjor,da det var veldig viktige kamper. I fjor var det jo vi som var serieleder og den kampen var deres siste håp om å ta oss igjen. I forfjor var det en slags seriefinale der de omtrent kunne avgjøre gullet. Før det har de aldri pleid å være mange. Så hvorfor akkurat i år når hverken RBK eller Brann kjemper i toppen?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Kanskje det har Bergen som årets tur i år. Jeg vet ikke om Kjernen driver med slikt. Men det kan være en forklaring.
Rød makt på Hansa

atlascopo

"Etter å ha forhandlet med Brann har vi fått flere billetter. Vi har nå utvidet fristen for å forhåndsbestille. Skulle ikke alle billettene bli forhåndsbestillt, vil resterende legges ut for salg i vårt billett-telt ved borteinngangen på kampdag.

Siste frist for å forhåndsbestille billett til Brann - RBK er lørdag 23.august kl 18.00"

www.kjernen.com

BBB-Tony

Hvorfor? Tenker Guntveit & Co kun på penger?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Herr Smed

Quote from: atlascopo on August 21, 2008, 11:22:07 AM
"Etter å ha forhandlet med Brann har vi fått flere billetter. Vi har nå utvidet fristen for å forhåndsbestille. Skulle ikke alle billettene bli forhåndsbestillt, vil resterende legges ut for salg i vårt billett-telt ved borteinngangen på kampdag.

Siste frist for å forhåndsbestille billett til Brann - RBK er lørdag 23.august kl 18.00"

www.kjernen.com


Når man tror man har sett det meste... De ansvarlige må gå! Sporenstreks.
Alle må gå.

skinkerytter

Kan det være de først har "bestilt" f.eks bare 500 billetter for så å se at pågangen ble større enn forventet og bedt om hele kvoten?

krøvel vellevold

Her kommer en oppklaring:

RBK-fansen har ikke fÃ¥tt mer enn de 850 billettene de har krav pÃ¥. Men de kommer flere enn de 400 plassene de hadde fÃ¥tt om de bare hadde fÃ¥tt nedre del av bortefeltet. Dermed fÃ¥r de hele feltet. Dette med at de har "forhandlet seg frem til flere billetter", er en misforstÃ¥else. Det de har ment, er at de har "forhandlet" seg frem til flere enn de 400 de kunne sittet igjen med om de signaliserte at de kom færre enn dette. De har sagt at de kommer flere enn dette, og de fÃ¥r dermed alle de 5% de har krav pÃ¥. I følge Brann selv var det solgt 16972 inkl. 450 til bortefansen kl. 14 i dag.   
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Så de kommer 50 ekstra og opptar dermed også øvre delen?Flotters.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

nummer9

Er vel uansett dritt-plasser.
Regner med det nok blir tilnærmet fullt til slutt på søndagens kamp, men de som ikke har fikset billett til nå har vel ikke så stor interesse for kampen uansett...

psv-hasund

Jeg var og hentet billetten min til O. Marseille - Brann og fikk opplyst at det kun var solgt noen og tredve billetter til Brann supportere. Det må være tidenes dårligste oppmøte på en så viktig kamp.

Felt Ã?

August 22, 2008, 20:02:15 PM #4343 Last Edit: August 22, 2008, 20:19:56 PM by Felt Ã?

psv-hasund

NÃ¥r de spiller for 70 mill. sÃ¥ driter jeg i om MIM og RBH styrer skuten mot den sikre avgrunnen. Det er kanskje pengene og suksessen som styret trenger for Ã¥ bli kvitt uønskede personer pÃ¥ stadion og fÃ¥ inn nye som forhÃ¥pentligvis er bedre. Møt gjerne opp for Ã¥ drite ut spillerne etter et eventuelt tap, men om det skaper respekt for kg. oscars gutta er vel lite trolig.  Er forsÃ¥vidt enig i din frustrasjon, men tror pÃ¥ samme løsning men med andre metoder. Uansett 30 billetter er latterlig lite.

Felt Ã?

Quote from: psv-hasund on August 22, 2008, 20:19:36 PM
NÃ¥r de spiller for 70 mill. sÃ¥ driter jeg i om MIM og RBH styrer skuten mot den sikre avgrunnen. Det er kanskje pengene og suksessen som styret trenger for Ã¥ bli kvitt uønskede personer pÃ¥ stadion og fÃ¥ inn nye som forhÃ¥pentligvis er bedre. Møt gjerne opp for Ã¥ drite ut spillerne etter et eventuelt tap, men om det skaper respekt for kg. oscars gutta er vel lite trolig.  Er forsÃ¥vidt enig i din frustrasjon, men tror pÃ¥ samme løsning men med andre metoder. Uansett 30 billetter er latterlig lite.


Fint du ser min frustrasjon psv-Hasund.......handler ikke om respekt,handler ikke om guttene,det handler om Brann...handler om følelser for en klubb som er til de grader vanstyrt.Gir man ikke beskjed nå så kan det være for sent.......
...snakkes i Marseille psv-Hasund-..


Alt for Brann og respekt for Kg Oscarsgtes gutter.


BBB-Tony

Latterlig at det er solgt 30 billetter til en så viktig kamp. Til sammenligning, så var det over 2000 i England i fjor! Dette er en kamp som er fullt på høyde med den i mine øyner! Greit nok at det var sluttspillet i UEFA-cupen, men dette er siste hinder for oss før Champions Leauge venter på oss folkens! Om vi har ett dårligt utgangspunkt, så var utgangspunktet forran returkampen mot Everton enda dårligere!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

Vi vant serien i fjor. Der har du forskjellen. Mange som sitter å si at det er dårlig med 30 solgte, men skal alle dere nedover da?
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Quote from: HansaInferno on August 22, 2008, 23:53:25 PM
Vi vant serien i fjor. Der har du forskjellen. Mange som sitter å si at det er dårlig med 30 solgte, men skal alle dere nedover da?


Ja, vi er en god gjeng som reiser nedover, så jeg sitter her med bort i mot 1/4 av billettene som er solgt! Latterlig!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: HansaInferno on August 22, 2008, 23:53:25 PM
Vi vant serien i fjor. Der har du forskjellen.


Seriegullet hjalp selvfølgelig på, pluss at vi hadde hatt suksess i UEFA-cupen både mot Brügge og i gruppespillet, og når vi da møter et engelsk lag sier det seg selv at det blir en del.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up