• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

ostraume, Lasaron and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Om du ser en post lenger opp så ser du at det omtrent ikke er solgt en billett mandag.

paf

18. september klokken 11:45:
Odd: 417 ledige ståplasser
Club Brügge: 6.171 ledige plasser - alt unntatt BT-tribunen og borteseksjonen er lagt ut.

Ricky

UEFA Cup 1.runde / Brann - Club Brügge
Sted:   Brann Stadion (7900 eller flere ledige plasser )

paf

Quote from: "Ricky"UEFA Cup 1.runde / Brann - Club Brügge
Sted:   Brann Stadion (7900 eller flere ledige plasser )

Det er mulig. Jeg bare regnet sammen antall ledige pr seksjon for Ã¥  fÃ¥ tallet...

Xminator

Da ligger kanskje BT-tribunen låst gjennom BTs system? Noen som har muligheten til å sjekke der. Det er ikke helt umulig de "av gammel vane" har låst disse billettene så ingen får kjøpt der i det hele tatt.

Frydenbø felt A er nå nede i 400 og noe fra 800 og noe etter at de endelig fikk lagt det ut for salg.

Og siden paf nevner at det er ferre billetter for åpent salg enn som vises i systemet, så viser 7800 ledige til totalen. Solgt ca 8600 om det stemmer. Inkludert idrettslagene.

Plekter

Salgstallet er skuffende, men som en var inne på her så har det ikke vært snakk om brugge kampen fra media eller Brann sin side i det hele tatt, kun fokus på seriegullet.

Nå må det fokuseres på at om vi slår Brugge så kan vi havne i gruppespill med Bayern München og andre "storlag" som Everton, Tottenham eller Bolton...

Vil nok se litt mer salg utover onsdagen og torsdagen, men trist er det om det ikke blir fullt...

Brannfrelst

Quote from: "Xminator"Da ligger kanskje BT-tribunen låst gjennom BTs system? Noen som har muligheten til å sjekke der. Det er ikke helt umulig de "av gammel vane" har låst disse billettene så ingen får kjøpt der i det hele tatt.

Frydenbø felt A er nå nede i 400 og noe fra 800 og noe etter at de endelig fikk lagt det ut for salg.

Og siden paf nevner at det er ferre billetter for åpent salg enn som vises i systemet, så viser 7800 ledige til totalen. Solgt ca 8600 om det stemmer. Inkludert idrettslagene.


Ja,billettene på BT-tribunen er låst til BT-abonnement og koster det vanlige,160kr for 1 voksen+1 barn.
I.O.M at det er felt A,B og F(altså de ytterste feltene) som har solgt mest,kan dette tyde på at idrettslagbillettene er her?
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Bt.no:

"Tirsdag ettermiddag klokken 16 var det solgt 8.300 billetter til UEFA-cupens 1. runde mellom Brann og det belgiske laget. "
Legg ned hele klubben!

Xminator

Tirsdag 17:30
7380 ledige
Frydenbø: 1754 ledige
Søndre: 1893 ledige
SPV: 2053 ledige
BT: (1680 ledige)?

Alexåsane

Vet om flere som prøvde å kjøpe billett i en uke nå og får beskjed at den er utsolgt. Fikk billett til slutt, men er trolig mange som ikke gidder å stresse mer når de får beskjed at den er utsolgt! TRagisk system, og tragisk markedsføring!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

lusken

Noen som har dagens salgstall?
Har vi passert 10tusen?

Hausberg

har ikke dagens salgstall på brugge kampen men kampen mot odd har jeg tall på.
klokken 17.10 i dag var det 175 ståplassbilletter igjen. så det er så godt som utsolgt:)
itt hjerte står i Brann......

SKBMiller

samma med odd, den blir utsolgt uannsett. er mer spennende med bruggekampen.

Xminator

Brugge-kampen: 6780 ledige. Er vel 300 billetter til før det bikker 10000 Tøsse skal få slite hardt med å komme over 14000, 10000 burde være grei skuring.

krøvel vellevold

6660 billetter igjen til Club Brugge i morgen. Siden kapasiteten er ca 16800, og de vel 800 plassene på R og S (bortefeltet) er unntatt fra salget, så betyr det at det er solgt ca 9340.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Quote from: "krøvel vellevold"6660 billetter igjen til Club Brugge i morgen. Siden kapasiteten er ca 16800, og de vel 800 plassene på R og S (bortefeltet) er unntatt fra salget, så betyr det at det er solgt ca 9340.


Men inkluderer de 6600 billettene BT tribunen også? De er jo ikke på salg verken på billettluka.no eller via BT`s kundesystem..
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Om BT billettene nå er fjernet så betyr det vel at man har fylt opp den med idrettslag og det som var forhåndssolgt av sesongkort og gjennom BTs system.

Dette ligger for åpent salg:
Frydenbø: 1509
Søndre: 1697
SPV: 1772
Totalt: 4987

1633 billetter mangler ett eller annet sted, og det kunne stemt godt med "usolgt BT". Uansett, over 10000 mot Brugge er vel greit nok historisk sett.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

anders_flanderz

Tippeligaen 2007 / TIL - Brann
Sted: Alfheim Stadion (3830 eller flere ledige plasser )
rite Drite Drite Drite på Oslo By

atlascopo

I følge bilettluka 12.35 i dag er dette status på biletter.

Alle tribuner åpen for salg.
Bortefeltet stengt.

Ledige biletter var 6409 utenom bortefelt.
Med bortefeltet på 800 blir dette 7209 biletter.

Ryktene sier vel 100 brugge fans


altså solgt ca 10 000


Lilleheil

Ser det e litt forskjell på Brann og Vålerenga når det kommer til billetsalget i første runde.. Mens Brann Selger Billetter til 180kr stykke med nummererte plasser, selger VIF unummererte til 80kr for voksne og 30 kr for barn/studenter te sin kamp.. viser vel litt forskjell i proffesjonalitet. Dette Vif gjør minner meg mer om en første runde i NM og ikke europacup.. regner da også med at interessen e så som så der borte

Hausberg

Kl. 16.00 har salget akkurat bikket 10000., håpet på 14000 ser ut for å være langt langt vekke
itt hjerte står i Brann......

Superjack

Quote from: "Superjack"Jeg er nesten helt sikker på at det kommer over 10.000 og blir ikke overrasket om det passerer 12.000.



Blir ikke langt unna da. :)
Brannsupporter.

Hausberg

klokken 17.00 er det solgt ca 10500 så det er noen etternølere, satser på at det er noen til da....
itt hjerte står i Brann......

Red Rabitt

kapasiteten er 17800-1000(t-feltet) = 16800. Antall ledige biletter kl 17.18 er 5830. 16800- 5830= 10970 solgte biletter hvist tallene stemmer.
Nå har jo rushet og begynnt kraftig her så ser ut som det er en del som har bestemmt seg i siste liten.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Lilleheil

Etter at kampen mellom Brann og Odd har vært utsolgt en tide er det nå dukket opp en 150 nye ledige billetter på felt S/R. Altså over bortesupporterne... så de av dere som ikkje har fått fingen ut enda.. løp og kjøp!!!!! Rart at ikkje brann eller noen andre har kommentert at de har lagt nye billetter ut for salg.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Quote from: "Lilleheil"Etter at kampen mellom Brann og Odd har vært utsolgt en tide er det nå dukket opp en 150 nye ledige billetter på felt S/R. Altså over bortesupporterne... så de av dere som ikkje har fått fingen ut enda.. løp og kjøp!!!!! Rart at ikkje brann eller noen andre har kommentert at de har lagt nye billetter ut for salg.

Ja det er nå 96 ledige sitteplassbiletter igjen på S/R, de hadde selvfølgelig vært revet bort om folk hadde visst om det.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

thesevs

Utsolgt mot Odd...

LINK

QuoteMot Odd i dag er vi nok en gang utsolgt, så det vil dermed ikke være mulig å kjøpe billetter i døren på Stadion, opplyser Tøsse.


QuoteTotalt er det solgt nærmere 17 500 billetter til kveldens kamp på Stadion. Noe som innebærer at Brann for åttende gang denne sesongen samler over 17 000 mennesker på Stadion til en Tippeliga-kamp.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krøvel vellevold

RBK ligger an til å få ca 18000 i kveld. Får de akkurat 18000, må de ha tilsammen 41875 på de to siste for å få 260 000 totalt og nøyaktig 20000 i snitt. Hvis vi regner 21901 som fullt hus (siden det var tallet på 16.mai), så må de f.eks. ha fullt hus og 21901 i siste hjemmekamp mot Lyn og 19974 på kampen mot Odd. Kommer det 18000 i dag, kommer det neppe 20000 mot Odd som ikke er noe mer interessant enn dagens motstander (SF). Men så har vi dette med RBK og gratisbilletter og rekorder. RBK vil sikkert mer enn gjerne bryte den magiske 20000-grensen, og kommer sikkert til å dele ut gratisbilletter i bøtter og spann til de to siste kampene for å klare det. Men vi får ta en ny utregning når dagens tall er offentliggjort.
Legg ned hele klubben!

arntf

Næh, 20000-snittet røyk nok i kveld. Dagens tall ble 17562.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

krøvel vellevold

RBK klarer 260 000 totalt og 20000 i snitt, hvis de klarer 21901 (det samme som 16.mai og antagelig max-kapasitet) i siste kamp mot Lyn, og 20411 mot Odd i den nest siste. Det kan RBK klare med kampanjekjør for å bryte 20000-grensen. Men ikke under normale omstendigheter.

RBKs rekord fra i fjor er på 252 718 over 13 kamper. Det mangler de 35030 på. Altså 17515 i hver av kampene.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

NÃ¥ er det 40 min. siden billettsalget til Lyn kampen startet. Men som vanlig hÃ¥pløst Ã¥ komme inn. Blir kastet ut av systemet etter at jeg har valgt felt. Tekniske problemer oppgis det. Helsikens elendige system som Brann og Billettluka enda ikke har fÃ¥tt orden pÃ¥  :-(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

hansagutt1

Quote from: "Gulløl"NÃ¥ er det 40 min. siden billettsalget til Lyn kampen startet. Men som vanlig hÃ¥pløst Ã¥ komme inn. Blir kastet ut av systemet etter at jeg har valgt felt. Tekniske problemer oppgis det. Helsikens elendige system som Brann og Billettluka enda ikke har fÃ¥tt orden pÃ¥  :-(


Samme her, skal kjøpe for noen venner. Stått i kø i en halvtime både gjennom vanlig kjøp og bt. Hos bt kommer jeg gjennom men får til slutt feimelding og blir bedt om å prøve igjen senere. 20kr per billett tar billettluka for dette tullet her! Blir ganske mye penger gjennom en sesong det.

Gulløl

Kom endelig inn og fikk meg billetter. Ser det går unna der inne nå, blir nok raskt utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ThomasC

Funker som bare det nå, benytt sjansen nå.

Thomas.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5813

Systemet funker, men det funker samtidig ikke. Billettluka fortsetter å levere varene..

hansagutt1

Fikk kjøpt gjennom bt nå. Billettene forsvant i et rasende tempo. Hadde systemet fungert hadde nok billettene vært utsolgt på 5min.

Nixon

Internett er et sjansespill. Jeg var oppom Brannbutikken på Galleriet. Der var det få folk og billetter igjen i alle fall til over klokken ett.
Rød makt på Hansa

Beffen

Quote from: "Gulløl"NÃ¥ er det 40 min. siden billettsalget til Lyn kampen startet. Men som vanlig hÃ¥pløst Ã¥ komme inn. Blir kastet ut av systemet etter at jeg har valgt felt. Tekniske problemer oppgis det. Helsikens elendige system som Brann og Billettluka enda ikke har fÃ¥tt orden pÃ¥  :-(


Har ikke vært problemer med å kjøpe billetter på nett til de siste kampene, men du har vel ikke vært på Stadion på en stund...............

Må tåle å "stå" litt i kø!
K BRANN - Klubben i MITT hjerte

arntf

Quote from: "krøvel vellevold"RBK klarer 260 000 totalt og 20000 i snitt, hvis de klarer 21901 (det samme som 16.mai og antagelig max-kapasitet) i siste kamp mot Lyn, og 20411 mot Odd i den nest siste. Det kan RBK klare med kampanjekjør for å bryte 20000-grensen. Men ikke under normale omstendigheter.

RBKs rekord fra i fjor er på 252 718 over 13 kamper. Det mangler de 35030 på. Altså 17515 i hver av kampene.


Eventuelt, om vi skulle klare å fylle den offisielle kapasiteten på 21166 i begge kampene, ender vi på 20.002 i snitt.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Desperado

Quote from: "Beffen"Har ikke vært problemer med å kjøpe billetter på nett til de siste kampene, men du har vel ikke vært på Stadion på en stund...............

Må tåle å "stå" litt i kø!

krøvel vellevold

Quote from: "arntf"
Quote from: "krøvel vellevold"RBK klarer 260 000 totalt og 20000 i snitt, hvis de klarer 21901 (det samme som 16.mai og antagelig max-kapasitet) i siste kamp mot Lyn, og 20411 mot Odd i den nest siste. Det kan RBK klare med kampanjekjør for å bryte 20000-grensen. Men ikke under normale omstendigheter.

RBKs rekord fra i fjor er på 252 718 over 13 kamper. Det mangler de 35030 på. Altså 17515 i hver av kampene.


Eventuelt, om vi skulle klare å fylle den offisielle kapasiteten på 21166 i begge kampene, ender vi på 20.002 i snitt.


Da må det kampanje og gratisbilletter til!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

396 billetter igjen til Lyn-kampen nå. 349 av dette er ståplasser på Felt T.
Legg ned hele klubben!

HansaInferno

Kan ikke forstå at ikke flere kjøper på T-feltet. Får du ikke billett på Hansa er T-feltet eneste vei inn utenom. Ingen som sjekker om du faktisk hører hjemme på hansa, og alle har jo stort sett alltid noen bekjente de kan stå med.
Breiflabben, baby!

vebo

Er vel slusing mellom de to tribunene?
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: "vebo"Er vel slusing mellom de to tribunene?


Usikker på hva du mener. Men det er ikke gjerder før man kommer opp til trappen i inngangen, og der er det ingen som sjekker billetten din der..Har hatt flere kompiser stående sammen med oss når de har hatt billetter på felt T tidligere..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Til siste kampen mot Viking håper eg faktisk det skal overbookes på felt T for å få plass til flest mulig,så kan de som har kjente på Hansa flytte seg opp der,slik at vi får en mektig gjeng i kampen der gullet skal heim;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"Til siste kampen mot Viking håper eg faktisk det skal overbookes på felt T for å få plass til flest mulig,så kan de som har kjente på Hansa flytte seg opp der,slik at vi får en mektig gjeng i kampen der gullet skal heim;)


Skal love deg at vi skal klare å lage syk stemning på Hansa uansett hvor mange som står der!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up