• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

ACHTUNG and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

pissepåengen

hade vært mye bedre med mail.
Bergen ut av norge!

Brannfrelst

På billettluka dot no står det at billettprisene til Brann-Brugge er 130 kr for barn og voksne. +20 kr i gebyr. Dvs 150 kr. Da vil det jo ikke vere noen stor fordel for oss partoutkortinnehavere med 150 kr vs 200.
2.10.07-Gullet kom hem!

Alzheimer/Silverspurs

Japp kjøpte til kamerat for 150 spenn, samme som eg med partout fekk dagen før. At folk betaler same pris for ein kamp er heilt greit for meg, men at dei ikkje klarer å halde det dei lovar (50 spenn billigare for partoutkortfolk enn "vanlige" folk) er irriterande.

SKBMiller

de me dpartout burde heller glede seg over at det blir flere tilskuere på kampen med 150 per pers uannsett partout eller ikke.

Hausberg

blir nå meget spennende å se når alle billetter blir lagt ut for salg hvor mye som er solgt, flere jeg har snakket med sier de tror det vil bli fullt, men jeg har mine tvil, men la nå meg for guds skyld ta feil:) ingen som har noen tall nå på hvor mange som har kjøpt??
itt hjerte står i Brann......

SKBMiller

regner med vi får var på det i morra kl 15 når fristen for partoutkjøperne har gått ut. da får vi se gjennstående billetter.

Xminator

Odd-Brann 950 ledige. BT-billettene er lagt ut for salg.

Brann-Brugge. 2000 og noe ledige, BT-tribunene er ikke lagt ut, og regner med at alle setene som er solgt som sesongkort er låst som reservert. Vi får se over helgen.

Brannfrelst

Quote from: "SKBMiller"de me dpartout burde heller glede seg over at det blir flere tilskuere på kampen med 150 per pers uannsett partout eller ikke.


Joda,helt riktig det,men føler det blir feil av Brann å gå ut til p.kort innehaverne å si at det er 50 kr billigere for dere enn alle andre. Om du hadde kjøpt en mobil,og du hadde fått beskjed om at den var 200  kr billigere for deg,fordi du f.eks har chess abonnement,kjøpte mobilen,men hadde funnet ut at du betalte vanlig pris for mobilen,hadde du ikke følt deg litt lurt da?
2.10.07-Gullet kom hem!

paf

Quote from: "Brannfrelst"På billettluka dot no står det at billettprisene til Brann-Brugge er 130 kr for barn og voksne. +20 kr i gebyr. Dvs 150 kr. Da vil det jo ikke vere noen stor fordel for oss partoutkortinnehavere med 150 kr vs 200.

De har ikke mulighet til å ha forskjellige priser og så lenge fristen for å hente partoutkort er utsatt igjen blir prisen 150 kroner frem til i morgen klokken 15.

dudo

Ellers ser jeg egentlig ikke noe poeng i at vi partoutkortinnehavere skal ha rabatt på Brügge-kampen. Ihvertfall ikke om formålet er å øke rekrutteringen. Men det er jo hyggelig da.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SKBMiller

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "SKBMiller"de me dpartout burde heller glede seg over at det blir flere tilskuere på kampen med 150 per pers uannsett partout eller ikke.


Joda,helt riktig det,men føler det blir feil av Brann å gå ut til p.kort innehaverne å si at det er 50 kr billigere for dere enn alle andre. Om du hadde kjøpt en mobil,og du hadde fått beskjed om at den var 200  kr billigere for deg,fordi du f.eks har chess abonnement,kjøpte mobilen,men hadde funnet ut at du betalte vanlig pris for mobilen,hadde du ikke følt deg litt lurt da?


ble du lokket med 50 kroner billigere billett til SK Brann - Club Brugge 20. september da du kjøpte ditt partoutkort før jul i fjor? skjønner om du hadde blitt skuffet om din pris hadde blitt satt opp til 200 kroner, men når alle får det billigere må det jo være flott for  de andre supporterne av klubben din? da blir det mere folk og bedre stemning.

kabelmann

Quote from: "dudo"Ellers ser jeg egentlig ikke noe poeng i at vi partoutkortinnehavere skal ha rabatt på Brügge-kampen. Ihvertfall ikke om formålet er å øke rekrutteringen. Men det er jo hyggelig da.

Enig i det. Så lenge jeg har fått min faste plass så er jeg happy.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Hausberg

samme hva de andre får billetten til, så lenge den ikke er billigere enn hos oss partoukort innehavere, vi er jo alle av samme rase, nemlig brann rasen:)
itt hjerte står i Brann......

Xminator

Fredag 16:20
Brann-Brugge: 3560 billetter ledig. SPV er nå lagt ut for salg. Rikelig med gode VIP-plasser ledig, men spesielt felt-d har hatt god uttelling på forkjøpsretten.
BT-tribunen er fortsatt ikke lagt ut for salg. Holdes denne stengt eller er det denne som er brukt til idrettslagene? R/S ser også ut til å være låst.

Brann-Odd: 900 ledige, 798 ståplasser.

SKBMiller

virker ikke som de billettene som ble igjen etter partoutsalget er lagt ut på billettluka. for det har ikke kommet flere billetter ut nå etter kl 15 enn det det var i går.

krøvel vellevold

Quote from: "SKBMiller"virker ikke som de billettene som ble igjen etter partoutsalget er lagt ut på billettluka. for det har ikke kommet flere billetter ut nå etter kl 15 enn det det var i går.


Njaa. Var det ikke ca 2500 ledige i går ettermiddag, og ca 3800 ledige i dag formiddag? I så fall gikk det opp med ca 1300. Men jeg syns det er merkelig hvis kun 1300 av 12000 p-kortinnehavere IKKE har benyttet seg av forkjøpsretten. Kan aldri tenke meg at mer enn 2/3 av p-kortinnehaverne gjorde det. Selvsagt BURDE alle sammen komme nå også. Men erfaringsmessig er ikke slike lag og UEFA-cup i det hele tatt på langt nær like interessant for folk som seriekamper. 5-6000 tilskuere mot Lokomotiv, Werder og PSV, tyder jo på det. Alle disse tre er større og bedre klubber enn Club Brugge. Så har det også noe med at disse med p-kort ofte ikke gidder å gå på kamp hvis de må gjøre noe aktivt for å skaffe seg billett. Gjelder ikke kortet, gidder de ikke gå.
Legg ned hele klubben!

SKBMiller

jeg håper iallefall gullfeberen smitter over på uefapublikumet. seier over ffk og vi har nesten fullsatt stadion på torsdag

The Boss

Kan noen gi meg et eksakt tall på hvor mange billetter som er solgt til denne kampen? Ikke bare et tall på ledige og resevert å bla bla.. Krøvel eller mr.X??

Ricky

Vissnok 1905 billetter igjen nå, Felt A (Frydenbø, ca 950 seter?), Felt R/S (bortefelt, ca 700 seter?), VIP-losjene (700 seter?) og BT-tribunen (3806 seter) unntatt.

Det blir da ca 8000 seter som er "unaccounted for", mens vi får anta at de øvrige 8.700 setene er solgt.
Høres vel egentlig ganske riktig ut. 2500 idrettslagsbilletter, pluss kanskje 25-35% av partoutkorthaverne som har benyttet seg av sin forkjøpsrett. I tillegg til et par dagers salg av billetter på det åpne markedet.

Ingo

eg gikk på narvesen i fem tiden, da fikk eg beskjed at alt var utsolgt.
Hadde vanskeligheter med å tror det, blir nesten ikke forbauset   lenger av dette gode billett systemet

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "SKBMiller"virker ikke som de billettene som ble igjen etter partoutsalget er lagt ut på billettluka. for det har ikke kommet flere billetter ut nå etter kl 15 enn det det var i går.


Njaa. Var det ikke ca 2500 ledige i går ettermiddag, og ca 3800 ledige i dag formiddag? I så fall gikk det opp med ca 1300. Men jeg syns det er merkelig hvis kun 1300 av 12000 p-kortinnehavere IKKE har benyttet seg av forkjøpsretten. Kan aldri tenke meg at mer enn 2/3 av p-kortinnehaverne gjorde det. Selvsagt BURDE alle sammen komme nå også. Men erfaringsmessig er ikke slike lag og UEFA-cup i det hele tatt på langt nær like interessant for folk som seriekamper. 5-6000 tilskuere mot Lokomotiv, Werder og PSV, tyder jo på det. Alle disse tre er større og bedre klubber enn Club Brugge. Så har det også noe med at disse med p-kort ofte ikke gidder å gå på kamp hvis de må gjøre noe aktivt for å skaffe seg billett. Gjelder ikke kortet, gidder de ikke gå.

Brannfrelst

Da var mine billetter til rad 16,felt C på Sparebanken Vest tribunen sikret;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Red Rabitt

Quote from: "Brannfrelst"Da var mine billetter til rad 16,felt C på Sparebanken Vest tribunen sikret;)


Ja, det er jo blandt de  beste billettene på stadion , de tre midterste feltene på spv hvor det er ca 400 ledige og de 4 ytterste hvor det er ca 600 ledig, så her er det vel bare å løpe å kjøpe.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"


Pølse-vip'en de mest ivrige? Husker da Brann slo VIF 4-1 i vår og minst halvparten av dere hadde gått da kampen ble avblåst! Mest ivrige på å komme seg hjem, kanskje? Bildet ditt av Hansa er helt feil. Det er gamle Store Stå DU snakker om!

Og alle de 12000 som har p-kort bestilte ikke det kortet i det øyeblikket Brann la p-kortene ut for salg. Tross alt var det 11500 som hadde kortet i fjor (i hvert fall enten p-kort eller et sponsorkort med forkjøpsrett til alle kampene), og jeg regner med at minst 95% av disse fornyet det.
Legg ned hele klubben!

Red Rabitt

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"


Pølse-vip'en de mest ivrige? Husker da Brann slo VIF 4-1 i vår og minst halvparten av dere hadde gått da kampen ble avblåst! Mest ivrige på å komme seg hjem, kanskje? Bildet ditt av Hansa er helt feil. Det er gamle Store Stå DU snakker om!

Og alle de 12000 som har p-kort bestilte ikke det kortet i det øyeblikket Brann la p-kortene ut for salg. Tross alt var det 11500 som hadde kortet i fjor (i hvert fall enten p-kort eller et sponsorkort med forkjøpsrett til alle kampene), og jeg regner med at minst 95% av disse fornyet det.

Viss 95% hadde fornyet måtte jo hele gamle umbro fått tilbud om fornyelse, noe som ikke skjedde da det var førstemann til mølla når det gjaldt den nye spv tribunen. Det var mye oppstyr rundt det pga nettopp dette.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

krøvel vellevold

Quote from: "Red Rabitt"Viss 95% hadde fornyet måtte jo hele gamle umbro fått tilbud om fornyelse, noe som ikke skjedde da det var førstemann til mølla når det gjaldt den nye spv tribunen. Det var mye oppstyr rundt det pga nettopp dette.


Men de fikk vel fornye p-kortet fordi om de ikke fikk den samme plassen?
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Red Rabitt"Viss 95% hadde fornyet måtte jo hele gamle umbro fått tilbud om fornyelse, noe som ikke skjedde da det var førstemann til mølla når det gjaldt den nye spv tribunen. Det var mye oppstyr rundt det pga nettopp dette.


Men de fikk vel fornye p-kortet fordi om de ikke fikk den samme plassen?


De stilte likt med alle andre når SPV ble lagt ut for salg.

Ricky

Auda... Mange tusen seter som har blitt ledige mot Brügge nå.

1284 ledige på Hansa (felt B, C, D)
2414 ledige på SPV.
pluss ca 1000 ledige på søndre langside.
I tillegg kommer nok flere tusen i BT-svingen.

"7310 eller flere ledige plasser"

SKBMiller

om det allerede er solgt 10 000 er jeg fornøyd. blir jo solgt flere på kampdag og til uken. seier mot ffk vil plusse på noen tusen til.

krøvel vellevold

Quote from: "Ricky"Auda... Mange tusen seter som har blitt ledige mot Brügge nå.

1284 ledige på Hansa (felt B, C, D)
2414 ledige på SPV.
pluss ca 1000 ledige på søndre langside.
I tillegg kommer nok flere tusen i BT-svingen.

"7310 eller flere ledige plasser"


Akkurat ja! Det var for utrolig at nesten alle p-kortinnehaverne hadde benyttet seg av forkjøpsretten...

Det er ca 9500 ledige nå. Ut fra en kapasitet på ca 16800 og at bortelaget skal ha ca 800, så er det solgt ca 6500. Nesten 3000 av dette er idrettslagsbilletter. Så interessen er nok ikke så stor likevel...
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det blir nok ikke utsolgt nei.

Prisen er gått opp også, neppe det helt store sjakktrekker fra Jæger som nok en gang kommer til å spekulere på hvorfor det ikke ble fullt.

ostraume

Quote from: "Ricky"Auda... Mange tusen seter som har blitt ledige mot Brügge nå.

1284 ledige på Hansa (felt B, C, D)
2414 ledige på SPV.
pluss ca 1000 ledige på søndre langside.
I tillegg kommer nok flere tusen i BT-svingen.

"7310 eller flere ledige plasser"


2400 ledige på SPV? Ikke mange av de "mest trofaste" som har løst inn partoutkortet der.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Barode

Merkligt, ser at plassen jeg har kjøpt fremdeles står som ledig sete hos billettluka. Og jeg kjøpte den faste plassen som jeg har via partoutkortet innen fristen.

Barode

Nei faen så feil på feil felt gitt , tror jeg skal gå og ta meg ett par kopper med kaffe :P

Ricky

Stemmer oversikten på billettluka, så vil jeg påstå at det er urealistisk å tro på noe stort mer enn 8000 tilskuere.

olebrann3

med den seieren i dag tror eg det blir solgt mer

Chris*

Det gjelder å markedsføre også!
Ut med reklame i avisene, både på nett og papir!
Man kan ikke sitte på gjerdet å forvente fullehus i en e-cup kamp, mot et middels europisk lag, uten å markedsføre det.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

brann02

Quote from: "ostraume"
Quote from: "Ricky"Auda... Mange tusen seter som har blitt ledige mot Brügge nå.

1284 ledige på Hansa (felt B, C, D)
2414 ledige på SPV.
pluss ca 1000 ledige på søndre langside.
I tillegg kommer nok flere tusen i BT-svingen.

"7310 eller flere ledige plasser"


2400 ledige på SPV? Ikke mange av de "mest trofaste" som har løst inn partoutkortet der.


Så fikk vi brevet i posten dagen før,.....skammelig

Ricky

Jeg fikk også brevet i posten dagen før fristen, og hentet dem før jobb dagen etter. Hvor mange er det egentlig som trenger MER enn to dager på å komme seg til en Narvesen-kiosk?

thesevs

Quote from: "Ricky"Jeg fikk også brevet i posten dagen før fristen, og hentet dem før jobb dagen etter. Hvor mange er det egentlig som trenger MER enn to dager på å komme seg til en Narvesen-kiosk?


Det er vel ikke det som er poenget her. Poenget er at Brann har sendt ut disse brevene ALTFOR sent. De burde ha kommet minst(!) en ukes tid før fristen gikk ut.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ricky

Ja, selvfølgelig burde man hatt lengre frist for bekvemmelighetens skyld, og for å sikre at ALLE kunne ha hentet billettene. Med kort frist er det alltid noen det vil bli vanskelig for.
Men faktum er at ca 10.000 partoutkort-innehavere valgte å ikke benytte seg av forkjøpsretten, og sikkert 9.000 av disse hadde helt sikkert ikke hatt nevneverdige problemer med å få hentet ut billetten sin.

Og det er jo ikke bare det at disse folkene ikke har løst inn forkjøpsretten. De har ikke kjøpt billetter på vanlig måte heller. Og der kan ingen klage på dårlig tid.

Red Rabitt

Kampen er livsviktig for Branns annerkjennelse internasjonalt og burde allerede vært utsolgt. Uansett skjønner jeg ikke at folk lar være å utnytte muligheten til å få se Brann, de tre neste hjemmekampene vil jo bli som cupfinaler å regne og det blir ikke enkelt å få seg billett.
Digger at gullfølelsen er ankommet!;)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

atlascopo

Ja. men de må blåse opp kampen i media. Vanlige folk vet jo ikke at det skal være kamp på torsdag enda. Skammelig av markedsavdelingen.

Xminator

Det er en tabbe å ikke kjøre denne kampen for 50 kroner også.

Superjack

Jeg er nesten helt sikker på at det kommer over 10.000 og blir ikke overrasket om det passerer 12.000.

Det er lenge siden sist hjemmekamp, det koker i pressen etter FFK slakten. Her er det heller ikke noe fare for at det blir utsolgt, så folk kjøper ikke ukesvis i forveien.
Det kommer til å stå lange køer før kampen om det er fint vær.
Brannsupporter.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Rune felt F

Quote from: "Ricky"Jeg fikk også brevet i posten dagen før fristen, og hentet dem før jobb dagen etter. Hvor mange er det egentlig som trenger MER enn to dager på å komme seg til en Narvesen-kiosk?

Jeg...
Var bortreist i to dager, og kom hjem dagen etter fristen. Men har kjøpt billett nå da

dudo

Quote from: "Klaus_Brann"Hmm..Trodde de ikke hadd nådd den magiske grensen enda:

http://www.nifs.no/tilskuertall.php?h2hskjul=1&land=&t=&u=&visou=


De har ikke det, det snittet er hittil i år, og de har hjemmekamper igjen mot SF, Odd og Lyn, som (ihvertfall i forhold til RBKs tabellplassering) kommer til å dra snittet ned under 20 000.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

17. sept;
Brann-Odd: 530 ledige, alle ståplasser.
Brann-Brugge: 9260 ledige. Felt A på frydenbø er nå kommet i salg.

The Boss

Krøvel: Hvor mange folk kommer på torsdag? Er det solgt masse i dag mandag som en slags "feber" etter ffk kampen? Bør vel bikke 10k?

Go Up