• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

Ikke? Det skulle man da tro?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Når Brann sender ut spesifikt til sesongkortinnehavere? Vil tro det selges på sete da ja.

kabelmann

Noe annet ville vært rart. Det er ihvertfall det de har gjort tidligere.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

gunnar

Prisfordel, men ellers ingen andre fordeler. Tror ikke de lager nummererte billetter. Har ikke fått brevet ennå, regner med det er i posten i dag. Men jeg aner at det er kun TL-kamper som er tilrettelagt i systemet for faste plasser. Tiden får vise, men det blir vel de samme klagene som etter kampen mot Suduva. Viktigste er nå at vi stiller på Stadion og støtter laget uansett tribune. Med antatt 6-7000 tilskuere, og alle tribunene sannsynligvis åpne,  bør det være greit å få en god plass for alle.  8)
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Nixon

Quote from: "gunnar"Men jeg aner at det er kun TL-kamper som er tilrettelagt i systemet for faste plasser.


Vi har fått mulighet til å kjøpe plassene våre til slike kamper så lenge jeg har hatt partoutkort. Så jeg regner med at det vil bli slik denne gangen også.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

Jeg vil ikke ha en "god" plass, jeg vil ha MIN plass! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3


krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"150 er da langt fra stive priser. Vil faktisk tro Brann får god respons fra de som har sesongkort.


Mener å huske at billettprisen for sitteplass til den legendariske Sampdoria-kampen i 1989 var kr. 150. På den tiden kostet sitteplass til vanlig seriekamp ca 60-70 kroner tror jeg. Så sett i det perspektivet, kan vi ikke klage på 150 kroner. Koster ikke en vanlig sitteplass ca. 230-250 på seriekamper for tiden?
Legg ned hele klubben!

gunnar

Jeg har ikke fått fordelsbrevet i posten pr. idag onsdag 05.09. Ifølge Brann skal vi ta kontakt med Billettluka hvis ikke vi hadde fått brevet innen tirsdag, altså igår. Snakket med Billettluka og der kunne damen opplyse om at de ikke hadde sendt ut billetter ennå. Ja, ja sier no eg. Dette lukter svidd.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Brannmus

Quote from: "gunnar"Jeg har ikke fått fordelsbrevet i posten pr. idag onsdag 05.09. Ifølge Brann skal vi ta kontakt med Billettluka hvis ikke vi hadde fått brevet innen tirsdag, altså igår. Snakket med Billettluka og der kunne damen opplyse om at de ikke hadde sendt ut billetter ennå. Ja, ja sier no eg. Dette lukter svidd.

De mener vel mest sannsynligvis neste tirsdag.. Siden det står det sendes ut sånn ca nå..

Nixon

Brevet sendes ut i uke 36 står det på brann.no. Det er denne uken. Og man har frist til neste tirsdag til å kjøpe billetten.

Så ingen grunn til panikk!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

atlascopo

Og er nummererte seter som alltid når det er forkjøpsrett. Så dere som er redd for å ikke få sitt sete må ta det med ro.

Nytt av året er det at man slipper å få biletten. P-kortet ditt blir aktivert i systemet, og man bare bruker dette som det skulle være en vanlig seriekamp. Luksus med andre ord.

Ricky

Haha.. Aldri lagt merke til denne på Billettluka

"Vi oppfordrer barnefamilier til ikke å kjøpe billetter på felt D på Frydenbø"

Super Hasund

Quote from: "Ricky"Haha.. Aldri lagt merke til denne på Billettluka

"Vi oppfordrer barnefamilier til ikke å kjøpe billetter på felt D på Frydenbø"
La Folket Synge

*Feltz*

olebrann3

sånn på hele hansa sier eg

pissepåengen

Bergen ut av norge!

Desperado

Quote from: "atlascopo"Og er nummererte seter som alltid når det er forkjøpsrett. Så dere som er redd for å ikke få sitt sete må ta det med ro.

Nytt av året er det at man slipper å få biletten. P-kortet ditt blir aktivert i systemet, og man bare bruker dette som det skulle være en vanlig seriekamp. Luksus med andre ord.


Kor har du dette fra, stod det i brevet? Kan ikke se å ha sett det noe sted på brann.no...

EDIT: Fant en avkreftelse. http://www.brann.no/index.php?mapping=221

"Partoutkortene vil ikke kunne brukes til denne kampen, billetter må hentes hos Narvesen eller i Brannbutikkene."

SKBMiller

i morgen skal jeg ha billett til odd-brann. kan jeg da kjøpe billett direkte i en narvesenkiosk på østlandet? eller må det bestilles på nett først?

Xminator

Det er vel liten fare for kø i kiosken på østlandet. Jeg ville nok likevel kjøpt på nett for å være sikker. Nå som systemet til Billettluka endelig virker å være stabilt...

Hausberg

Quote from: "SKBMiller"i morgen skal jeg ha billett til odd-brann. kan jeg da kjøpe billett direkte i en narvesenkiosk på østlandet? eller må det bestilles på nett først?


odd- brann er du vel enten alt for sein til eller alt for tidlig til. de kan rykke ned.
itt hjerte står i Brann......

SKBMiller

er det noen form for restriksjoner på antall billetter per kunde på branns hjemmekamper? vi er en gjeng på 5 stk. kan jeg kjøpe for alle?

Bossmann

Ca 600 sittepalsser og i underkant av 1000 ståplasser igjen til Brann-Odd. Sitteplassene ryker kanskje i løpet av dagen.

Mico

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Xminator"150 er da langt fra stive priser. Vil faktisk tro Brann får god respons fra de som har sesongkort.


Mener å huske at billettprisen for sitteplass til den legendariske Sampdoria-kampen i 1989 var kr. 150. På den tiden kostet sitteplass til vanlig seriekamp ca 60-70 kroner tror jeg. Så sett i det perspektivet, kan vi ikke klage på 150 kroner. Koster ikke en vanlig sitteplass ca. 230-250 på seriekamper for tiden?

SKBMiller

jeg fikk kjøpt 5 billetter  i dag. 280 kroner per student på Hansa felt D

Xminator

Odd-Brann 11. september 15:40
2020 ledige. 980 ståplasser, 300ognoe på R/S.

Har ikke tilgang til BT-sidene, men med såpass mange solgte er det ikke lenge før de blir lagt ut for åpent salg (dvs når man ikke kan bestille 2 ved siden av hverandre lenger).

dudo

Midt oppe i alt dette snakket om Odd-Brann finner jeg det på sin plass å opplyse om at denne kampen spilles i Bergen, altså Brann-Odd! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: "dudo"Midt oppe i alt dette snakket om Odd-Brann finner jeg det på sin plass å opplyse om at denne kampen spilles i Bergen, altså Brann-Odd! ;-p


Faktorenes orden er likegyldig!

Brann-Odd 12. september 16:00: 1020 ledige, 890 ståplasser. R/S er enten utsolgt eller fjernet.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: "Xminator"Faktorenes orden er likegyldig!


Spørs om de som hadde møtt opp i Skien hadde sagt det samme! ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

anders_flanderz

eg har ikke fått nåke brev?:S
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Northside

Quote from: "anders_flanderz"eg har ikke fått nåke brev?:S


"overraskene" nok fikk heller ikke jeg noe brev. Forventet i grunn det og ringte dermed billettluken for å få det nummeret som trengs.

Får man mer enn 2 stykker foran seg i køen er det i grunn bare å legge på... Tok 20 minutter å vente, som nr 2 i køen!
Men + for at Narvesen faktisk fikk ut billetten min, uten noe rot! Det har ikke skjedd meg før...

klysa

Fikk brev i dag.

Er det slik å forstå att jeg tar med meg brevet\reversansenummeret til nevnte nevnt steder i brevet og jeg får min billet?
Da jeg ikke er i nærheten av verken Brannbutikken,Narvesen eller 7 eleven før fredag, lurer jeg på om det er noen som vet om en kan "reservere" billeten til feks fredag og på hvilken måte.

på forhånd takk.

Stoffi

Dette systemet er helt tåpelig. Skal man få 2 dagers frist for å hente ut billettene? Makan til idioti.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannmus

To dager er jo bare feil å påstå.

Mandag kl. 12.35 så informerte Brann om hvordan du kunne fikse billetten din uten brevet.

Du hadde dermed halve mandag til å ringe Billettluka og resten av dagen til å hente billetten. Du kunne gjøre det samme hele tirsdag. Du kunne gjøre det samme i hele dag, og du kan gjøre det frem til kl. 11 i morgen.

klysa


Brann_ruler86

Kom ikke noe brev her i dag heller, så jeg ringte til Billettluka og fikk referansenummeret mitt. Snodig ettersom en kamerat av meg som bor hundre meter oppe i veien fikk brev i går.
Gå ta banen!

Brannmus

Brevene ble sendt ut fredag. Om du bor i Bergen og ikke har mottatt det onsdag, så er det ikke Brann du bør være sur på, men Posten som ikke klarer å få sendingen frem i løpet av fem dager.

Og nei, jeg er ikke svidd. Men antar at en del av de 12 000 partoutkortinnehaverne har vært innom Brann sine nettsider minst en gang siden mandag. Og jeg regner med at en del har vært innom dette forumet, hvor linker ble postet flere steder siden mandag.

men det er vel omtrent det samme som å sitte på nett hvert bidige sekund for deg.

Overdrivelser lenge leve.

Hele verden må gå!

Red Rabitt

Herlig! Fikk plassen min:) Satser på at folk skjønner viktigheten av denne kampen og kjøper bilett, hadde vært digg med fullsatt stadion.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Brann har solgt 2359 billetter til idrettslag i hordaland til brugge kampen.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

erik1

Er det noen som vet om man kan ringe til bilett service osv, å bestille bilett, å om man kan komme å hete de på sønadg/mandag bilette, eller e jeg fo sen med det?
Er det narvesen man kan få kjøpt bilett på?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

SKBMiller

fantastisk. billettluka har selvsagt tekniske problemer. er det mulig??

Atlet Orvanger


Brannmus

Siden ikke alle sitter klistrert til dataen 24 timer i døgnet, så sliter de vel med å få dette med seg.

QuoteTil tross for at brevene om forkjøpsrett ble sendt fredag, så er det fortsatt noen supportere som melder at de ikke har mottatt dette. Brann syntes selvfølgelig dette er beklagelig, og har derfor besluttet å holde reservasjonene til alle partoutkortinnehavere frem til i morgen, fredag, kl. 15.


QuoteSkulle du motta brevet ditt i dag, så kan du gå til alle våre vanlige utsalgssteder og kjøpe din billett. Skulle du ikke motta brevet, eller skulle du ønske å sikre deg din billett snarest mulig, så kan du gjøre to ting:

- Du kan ta turen i Brann-butikken på Stadion eller Galleriet. Der vil betjeningen hjelpe deg med å finne din reservasjon når du oppgir navnet ditt.

- Skulle du ikke ha anledning til å besøke en av våre butikker, så kan du ringe Billettluka og få opplyst ditt reservasjonsnummer. Når du har ditt reservasjonsnummer kan du så hente billetten hos alle våre vanlige utsalgssteder.


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5762

Er sikkert altfor dårlig tid dette også nå, men så lenge styre ikke går så blir det sikkert aldri bedre. huff og huff..

SKBMiller

jeg fikk ordna billetter ved å dra til en narvesen. etter 10 mins klarte damen i kassa og finne kampen og bestille billetter.

jeg tror på 16 tusen mot Brugge

LengeLeveFansen

jeg tror faktisk på fullt hus mot Brugge. Har ikke fått noe brev av Brann enda, og begynner å lure på om jeg bare skal kjøpe en valig billett. Den fristen for å kjøpe mitt egent sete er vel gått ut?

Brannmus

Hva med å lese mer enn bare første og siste post i en tråd?

Fristen går ut i morgen kl. 15.

LengeLeveFansen

Aiiiight. Takk, jeg følger ikke alltid like mye med. Hørte av en venn at den var gått ut ;)

Brannmus

Det viser bare at man ikke kan stole på vennene sine.. ;0)

LengeLeveFansen

Sant nok. Da må det fikses imorgen. Nok en gang må jeg si at jeg både håper og tror at det blir utsolgt til denne kampen. Selvfølgelig er jeg meget optimist, men det er jo tross alt første ordinære runde i UEFA-cupen, flommlys, og forhåpentligvis har vi en mulighet til å slå Brugge. Hadde ikke vært dumt å ta med seg en seier til Beliga. Skal forøvrig til Belgia selv, og håper på at det blir en festlig tur, både sportslig og ellers...

kabelmann

Quote from: "Brannmus"Er sikkert altfor dårlig tid dette også nå, men så lenge styre ikke går så blir det sikkert aldri bedre. huff og huff..

Akk o ve, denne så altfor oppbrukte sarkasmen. Du må da skjønne at av 12 000 partoutkortinnehavere så er det mange som verken har anledning eller mulighet til å kunne oppdatere seg på hva som skjer via nett hele tiden. Det skal ikke måtte være nødvendig å ringe ned Brann/Billettluka for å få vite hva som skjer. Brevet kunne vært sendt praktisk talt samme dag som kamptidspunkt var klart.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up