• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Vi hadde 5111 mot Lokomotiv Moskva i tilsvarende kamp for to år siden. Så lavt kommer vi neppe denne gangen. Jeg vil tro vi får over 10.000 uansett motstander. Men vi må nok trekke et av de engelske lagene, Bayern München, spansk eller italiensk for å trekke fulle hus.
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Vil heller trekke et av de letteste lagene i 1.runde og gå videre,for å møte storlagene hjemme i gruppespillet.
Selv om sannsynligheten for eliminering i 1.runde er svært sannsynlig uansett motstander.
2.10.07-Gullet kom hem!

Superjack

Om været blir som lovet fra meteorologisk så tror jeg på over 7000, kanskje også over 8000 personer i morgen.

Brann vant mot RBK og det er lenge til neste kamp. :)
Brannsupporter.

Brannfrelst

Quote from: "Superjack"Om været blir som lovet fra meteorologisk så tror jeg på over 7000, kanskje også over 8000 personer i morgen.

Brann vant mot RBK og det er lenge til neste kamp. :)


Og været som ble lovet lyder som?
Tror det blir rundt 6000. Solgt bortimot 2500 nå.
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Superjack"Om været blir som lovet fra meteorologisk så tror jeg på over 7000, kanskje også over 8000 personer i morgen.

Brann vant mot RBK og det er lenge til neste kamp. :)


Og været som ble lovet lyder som?
Tror det blir rundt 6000. Solgt bortimot 2500 nå.


14 grader, overskyet, med mulighet for sol sør for Stadt.
Virker som vi fort kan nærme oss 7-8000 i morra, skader sikkert ikke at det både var artikkel om dette og reklame i dagens BA..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

The Boss

Kliner til med 5487 tilskuere..

pissepåengen

Bergen ut av norge!

monzilla


Pondan


Fotballjent'n=)

ølv betyr ikke en skitt!:)

tauraren1

ordan har "vi" det i dag da?

Xminator


Ricky


tolind

Mitt tips: 5814 :=) Selve kampen vinner vi 3-1..
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Superjack

Noen som vet hvor mange solgte?
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Quote from: "Superjack"Noen som vet hvor mange solgte?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Det kan se ut som om at salget til kveldens kamp ligger på ca 4500 akkurat nå.
Legg ned hele klubben!

Hausberg

ja, 2900 ledige billetter totalt, 500 på spv og 2400 på hansa ( frydenbø)
så visst salget startet på nærmer 8000 vil det si nesten 5000 solgte billetter:) tørr vi håpe på 10????
itt hjerte står i Brann......

Brannfrelst

Quote from: "Hausberg"ja, 2900 ledige billetter totalt, 500 på spv og 2400 på hansa ( frydenbø)
så visst salget startet på nærmer 8000 vil det si nesten 5000 solgte billetter:) tørr vi håpe på 10????


Ikke med dette drittværet her. 4700 solgte. Tror det kommer 7000-7500. Noe jeg iallefall er fornøyd med;)
2.10.07-Gullet kom hem!

arntf

Håper dere tar en ond og grusom hevn med østeuropeerne da!
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Bombefar

Kan det være fare for at det blir utsolgt, eller åpnes en ny tribune hvis det er nnødvendig? Har tenkt å kjøpe billett når jeg kommer ned

Hausberg

Quote from: "Bombefar"Kan det være fare for at det blir utsolgt, eller åpnes en ny tribune hvis det er nnødvendig? Har tenkt å kjøpe billett når jeg kommer ned


det har de sagt at de skal gjøre, men vil anbefale deg å kjøpe billett på en 7- eleven eller narvesen på vei ned til stadda, da slipper du køen i regnet utenfor stadda. og den pleier som regel å være stor...
itt hjerte står i Brann......

Manx

Om billettsalget startet på 7700 billetter er det nå solgt 6000.
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

tauraren1

Quote from: "tauraren1"6787

Tv2 sumo viser den så då blir det 6735
ordan har "vi" det i dag da?

Hausberg

itt hjerte står i Brann......

Hausberg

nå har de åpnet bt tribunen og. tydeligvis litt interresen for kampen. for øvrig med utgangspunkt i at det var 7700 de la ut først er det solgt 6400 billetter. men nå er den totale kapasiteten på 10700 med bt.
itt hjerte står i Brann......

Bossmann

3680 billetter tilgjengelig nå, dvs at det er solgt i overkant av 7000. Blir bra med folk i dag da.

pissepåengen

Quote from: "pissepåengen"7450



noen som var nærmere? ;)
Bergen ut av norge!

krøvel vellevold

Imponerende tilskuertall i dag! Også i DET pisseværet, da!!!
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det var ihvertfall ikke noen god reklame for SPV... Det regner som vanlig på samtlige pølsevip, om man må helt opp på restaurant-setene før man sitter tørt. Taket på BT-tribunen går mye lenger utover setene, og man satt tørt langt ned der selv når vinden snudde mot tribunen.

Ryktene sier at de skal forlenge taket på spv med en slags gardin. Håper de har rett... Det blir ihvertfall invistert i ett stykk regnponcho til høstkampene. Må bare få tak i en rød en ;)

Chris*

Quote from: "Xminator"Det var ihvertfall ikke noen god reklame for SPV... Det regner som vanlig på samtlige pølsevip, om man må helt opp på restaurant-setene før man sitter tørt. Taket på BT-tribunen går mye lenger utover setene, og man satt tørt langt ned der selv når vinden snudde mot tribunen.

Ryktene sier at de skal forlenge taket på spv med en slags gardin. Håper de har rett... Det blir ihvertfall invistert i ett stykk regnponcho til høstkampene. Må bare få tak i en rød en ;)


Fullstening latterlig. Satt 4-5 rader fra toppen i går, og det regnet helt opp på oss. Det værste var dog at det kom dryppende dråper fra taket på størrelse med en middels snøball hele tiden. Etter en omgang fikk jeg nok og flyttet til BT, men man var jo allerede gjennomvåt av å sitte på "de finere setene".
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Nixon

Quote from: "Xminator"Ryktene sier at de skal forlenge taket på spv med en slags gardin.


Kan man trekke ned gardinen hvis Brann spiller dårlig?
Det er urettferdig! Dere VIP´er får alt mulig!:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Ryktene sier at de skal forlenge taket på spv med en slags gardin.


Kan man trekke ned gardinen hvis Brann spiller dårlig?
Det er urettferdig! Dere VIP´er får alt mulig!:)


Lerret med projektor og reprise på gode kamper - mens vi spiser skillingsboller og drikker kaffe tørrskodd - ja takk.

Klaus_Brann

Quote from: "Chris*"
Quote from: "Xminator"Det var ihvertfall ikke noen god reklame for SPV... Det regner som vanlig på samtlige pølsevip, om man må helt opp på restaurant-setene før man sitter tørt. Taket på BT-tribunen går mye lenger utover setene, og man satt tørt langt ned der selv når vinden snudde mot tribunen.

Ryktene sier at de skal forlenge taket på spv med en slags gardin. Håper de har rett... Det blir ihvertfall invistert i ett stykk regnponcho til høstkampene. Må bare få tak i en rød en ;)


Fullstening latterlig. Satt 4-5 rader fra toppen i går, og det regnet helt opp på oss. Det værste var dog at det kom dryppende dråper fra taket på størrelse med en middels snøball hele tiden. Etter en omgang fikk jeg nok og flyttet til BT, men man var jo allerede gjennomvåt av å sitte på "de finere setene".


Det gjorde jeg og, og jeg ble ikke våt, men storkoste meg med herlige skillingsboller!
Er det noe vi skulle hatt på Hansa, så er det skillingsboller!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Salget til Sandefjord kampen er startet. 2810 billetter igjen.
Vil tro det blir fullt denne kampen også. Litt over 17.000.
2.10.07-Gullet kom hem!

Brannfrelst

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Chris*"
Quote from: "Xminator"Det var ihvertfall ikke noen god reklame for SPV... Det regner som vanlig på samtlige pølsevip, om man må helt opp på restaurant-setene før man sitter tørt. Taket på BT-tribunen går mye lenger utover setene, og man satt tørt langt ned der selv når vinden snudde mot tribunen.

Ryktene sier at de skal forlenge taket på spv med en slags gardin. Håper de har rett... Det blir ihvertfall invistert i ett stykk regnponcho til høstkampene. Må bare få tak i en rød en ;)


Fullstening latterlig. Satt 4-5 rader fra toppen i går, og det regnet helt opp på oss. Det værste var dog at det kom dryppende dråper fra taket på størrelse med en middels snøball hele tiden. Etter en omgang fikk jeg nok og flyttet til BT, men man var jo allerede gjennomvåt av å sitte på "de finere setene".


Det gjorde jeg og, og jeg ble ikke våt, men storkoste meg med herlige skillingsboller!
Er det noe vi skulle hatt på Hansa, så er det skillingsboller!


Riktignok svindyre skillingsboller,er jo dyrere enn de ferske du får på bakeriet jo.
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

13:10 tirsdag: 2360 ledige, 968 ståplasser. R/S (restplasser bortesupporter) er allerede lagt ut for salg, 326 ledige her.

Superjack

Jeg vil kalle det en skandale om ikke alle de resterende kampene blir utsolgt, så lenge Brann kjemper om seriegullet.
Brannsupporter.

Brannfrelst

Quote from: "Superjack"Jeg vil kalle det en skandale om ikke alle de resterende kampene blir utsolgt, så lenge Brann kjemper om seriegullet.


Tro meg,de blir nok utsolgt..
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Superjack"Jeg vil kalle det en skandale om ikke alle de resterende kampene blir utsolgt, så lenge Brann kjemper om seriegullet.


Tro meg,de blir nok utsolgt..


Med mindre bortefansen sørger for noe annet.

tr0Ndemann

Skrapt sammen noen folk no, og vi tar sjangsen på felt Z. :p Står det er 56 billetter igjen, men funker ikke å bestille. Siden henger seg opp, tror jeg..

Edit; fant nettop ut at man bare kan bestille for 2 personer der.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Brannfrelst

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Superjack"Jeg vil kalle det en skandale om ikke alle de resterende kampene blir utsolgt, så lenge Brann kjemper om seriegullet.


Tro meg,de blir nok utsolgt..


Med mindre bortefansen sørger for noe annet.


Utsolgt blant hjemmesupportere da.
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Chris*"
Quote from: "Xminator"Det var ihvertfall ikke noen god reklame for SPV... Det regner som vanlig på samtlige pølsevip, om man må helt opp på restaurant-setene før man sitter tørt. Taket på BT-tribunen går mye lenger utover setene, og man satt tørt langt ned der selv når vinden snudde mot tribunen.

Ryktene sier at de skal forlenge taket på spv med en slags gardin. Håper de har rett... Det blir ihvertfall invistert i ett stykk regnponcho til høstkampene. Må bare få tak i en rød en ;)


Fullstening latterlig. Satt 4-5 rader fra toppen i går, og det regnet helt opp på oss. Det værste var dog at det kom dryppende dråper fra taket på størrelse med en middels snøball hele tiden. Etter en omgang fikk jeg nok og flyttet til BT, men man var jo allerede gjennomvåt av å sitte på "de finere setene".


Det gjorde jeg og, og jeg ble ikke våt, men storkoste meg med herlige skillingsboller!
Er det noe vi skulle hatt på Hansa, så er det skillingsboller!


Riktignok svindyre skillingsboller,er jo dyrere enn de ferske du får på bakeriet jo.


Tenkte på det selv, men det er jo sånn med alt man kjøper på sånne steder, det er ikke billig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

fortune

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Chris*"
Quote from: "Xminator"Det var ihvertfall ikke noen god reklame for SPV... Det regner som vanlig på samtlige pølsevip, om man må helt opp på restaurant-setene før man sitter tørt. Taket på BT-tribunen går mye lenger utover setene, og man satt tørt langt ned der selv når vinden snudde mot tribunen.

Ryktene sier at de skal forlenge taket på spv med en slags gardin. Håper de har rett... Det blir ihvertfall invistert i ett stykk regnponcho til høstkampene. Må bare få tak i en rød en ;)


Fullstening latterlig. Satt 4-5 rader fra toppen i går, og det regnet helt opp på oss. Det værste var dog at det kom dryppende dråper fra taket på størrelse med en middels snøball hele tiden. Etter en omgang fikk jeg nok og flyttet til BT, men man var jo allerede gjennomvåt av å sitte på "de finere setene".



Det gjorde jeg og, og jeg ble ikke våt, men storkoste meg med herlige skillingsboller!
Er det noe vi skulle hatt på Hansa, så er det skillingsboller!


Riktignok svindyre skillingsboller,er jo dyrere enn de ferske du får på bakeriet jo.


Tenkte på det selv, men det er jo sånn med alt man kjøper på sånne steder, det er ikke billig.


Bollene er visst bakeri-boller fra Baker Brun, og da er ikke 20 kr langt unna vanlig utsalgspris..
First is first, second is nothing

krøvel vellevold

Tipper tilskuertallet på Lerkendal er ca 20000 i dag. Eller rett under. Da må de ha ca 19000 vs Odd og SF, og fullt hus (ca 21900?) mot Lyn for å klare 20000 i snitt. Det skal visstnok være 1200 fra Klanen på Lerkendal i dag - altså under 19000 RBK-fans. Når kun 19000 kommer mot "selveste" VIF, klarer de nok ikke noe mer mot Odd eller SF heller. Med mindre de skulle blande seg inn i gullkampen igjen, da...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "fortune"
Bollene er visst bakeri-boller fra Baker Brun, og da er ikke 20 kr langt unna vanlig utsalgspris..


Er klar over det, og det er som sagt rett ogg rimelig at de er litt dyrere på steder som fotballstadioner.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

duttleif

e da skrivefeil eller har dei bjynt å kreva 430 kr for plass på hansa felt A? (billettluka.no)

Bombefar

Kjøpte skillingsbolle fra Baker Brun i dag. 18 kr!

krøvel vellevold

Quote from: "krøvel vellevold"Tipper tilskuertallet på Lerkendal er ca 20000 i dag. Eller rett under.  .


Med 19914 tilskuere, må mitt tips sies å kunne være sånn noenlunde... hehe...

Dermed må RBK ha 19000 mot SF, 19000 mot Odd og 21867 i siste hjemmekamp (nest siste runde) mot Lyn, for å klare 20000 i snitt. I og med at det var ca 1200 fra Klanen i dag, så var det ca 18700 "egne" fans mot "erkerival" VIF. Da klarer de neppe flere enn dette mot SF og Lyn heller. Disse lagene stiller også bare med noen få hundre supportere. Tror RBK skal få slite med å klare 20000 i snitt nå!

(Men de deler vel ut massevis av gratisbilletter for å klare det likevel?)
Legg ned hele klubben!

Xminator

Og vi er enige om at 19999.9 ikke er 20000 i snitt?

Go Up