• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

ThomasC

Fikk 4 plasser ved siden av hverandre på BT.

GÃ¥r fint,  bare ha tÃ¥lmodighet. Plassreservasjonen du har gjort er gjeldende selv om du blir satt i kø etter Ã¥ ha valgt plasser. Tok oppimot 20 min før betalingssiden kom opp.

Thomas.

hansagutt1

Quote from: "Speedy"
Quote from: "Klaus_Brann"Det funket greit på telefon, kom inn som nr. 22 i køen og ble sittende i 20 min, så fikk jeg fire billetter.


Hva er nummeret?


815 11 500

krøvel vellevold

30/5 kl. 19:56: Det er 87 vanlige sitteplasser igjen, 497 sitteplasser igjen pÃ¥ feltene som selges gjennom BT's kundeservice, og det er 365 stÃ¥plasser pÃ¥ Felt T.  AltsÃ¥ 949 ledige billetter etter tre timer med salg. Blir nok neppe utsolgt i dag.
Legg ned hele klubben!

Baunebob

Er felt T nedenfor gamle hovedtribune ? Hvor den gode gamle altanen er plassert osv ?

slang

ansa 08

anders_flanderz

eg gjekk gjennom internett systemet,, stod først 5 min i kø for å finne plassen, så 5 min kø for å komme til betalings greiene,,, så eg synes ikke det var så gale..


btw så har EG sesongkort, var til madamen eg bestilte;)
rite Drite Drite Drite på Oslo By

tr0Ndemann

Quote from: "anders_flanderz"eg gjekk gjennom internett systemet,, stod først 5 min i kø for å finne plassen, så 5 min kø for å komme til betalings greiene,,, så eg synes ikke det var så gale..


btw så har EG sesongkort, var til madamen eg bestilte;)


Skal hun sitte alene på stadion? :o
What a waste of council tax, we paid for your hats!

smaalanda

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "anders_flanderz"eg gjekk gjennom internett systemet,, stod først 5 min i kø for å finne plassen, så 5 min kø for å komme til betalings greiene,,, så eg synes ikke det var så gale..


btw så har EG sesongkort, var til madamen eg bestilte;)


Skal hun sitte alene på stadion? :o



Langt ifra. Det blir jo utsolgt!
KMO!!!

tr0Ndemann

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "anders_flanderz"eg gjekk gjennom internett systemet,, stod først 5 min i kø for å finne plassen, så 5 min kø for å komme til betalings greiene,,, så eg synes ikke det var så gale..


btw så har EG sesongkort, var til madamen eg bestilte;)


Skal hun sitte alene på stadion? :o



Langt ifra. Det blir jo utsolgt!


Sant, sant. ^^ Jeg bestilte på felt A @ BT Svingen, tenkte å ta felt B men hadde ikke øynene med meg da jeg bestilte. Oh well, digg utsikt derfra og vet jeg!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

anders_flanderz

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "anders_flanderz"eg gjekk gjennom internett systemet,, stod først 5 min i kø for å finne plassen, så 5 min kø for å komme til betalings greiene,,, så eg synes ikke det var så gale..


btw så har EG sesongkort, var til madamen eg bestilte;)


Skal hun sitte alene på stadion? :o


neida,, ska presse hon inn der eg står;) men måtte lissom få hun på frydenbø tribunen slik at ho kom seg inn dar.. kjem jo ikke inn på alle tribunene med forskjellige billetter no for tiden jo..
rite Drite Drite Drite på Oslo By

hansagutt1

307 billetter igjen nå. 295 av disse som ståplasser på felt T hos billettluka. I tillegg er det vel sikkert noen muligeter for BT-abonnenter.

Atlet Orvanger

Viser nå utsolgt både hos billettluka.no og gjennom BT.

Natan

Vel, hos meg viser det knappe 200 ledige plasser, riktignok på felt T.

lillestrøm

Hvor mange billetter får Kanari-Fansen til kampen mot dere 10 juni??
Noen som kan svare???

Brannfrelst

Quote from: "lillestrøm"Hvor mange billetter får Kanari-Fansen til kampen mot dere 10 juni??
Noen som kan svare???


Står på brann.no at ingen bortebilletter blir frigitt fordi dere tar hele kvoten,og d.v.s 850 billetter. Så mange tror jeg aldri kanarifansen har vert i Bergen før.
2.10.07-Gullet kom hem!

Chris*

Kanaris har årets tur til Bergen i år, så de kommer nok til å gi bra lyd fra seg. Da er det jaggu viktig at vi trøkker skikkelig til også :)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

thesevs

eg gruer meg litt.. vel.. gruer e vel et feil ord å bruke her.. frykter den irriterende monotone dunkingen på trommen kommer til å ta knekken på mitt venstre øre...muligens det høyre og...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

benny

Noen burde knabbe den trommen. Trommingen overdøver jo syngingen deres, umulig å få med seg hva de synger.

benny

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "lillestrøm"Hvor mange billetter får Kanari-Fansen til kampen mot dere 10 juni??
Noen som kan svare???


Står på brann.no at ingen bortebilletter blir frigitt fordi dere tar hele kvoten,og d.v.s 850 billetter. Så mange tror jeg aldri kanarifansen har vert i Bergen før.


Det var noen på kanarienes sider som skrev at de hadde fått 500 billetter.

Brannmus

Svaret er vel at Kanarifansen har, som FFK sist, sagt at de reduserer kvoten sin til 500, så har Brann solgt de resterende 350 i den første runden med billettsalg. Dermed kan de ikke frigi flere bortebilletter enn det de allerede har..

Stalin

Pleier ikke kanaris stille opp med typisk 20 mann i bergen?

Er vel nå vi må slå til mtp på å få ødelagt tromma.

Nightfox

Haha... Der var det jaggu minst én positiv ting i forbindelse med at jeg mest sansynlig ikke rekker kampen i bergen den helgen.

krøvel vellevold

3/6 kl. 21:00:

Brann - LSK er i realiteten utsolgt. Det står at det er 20 billetter igjen, men disse er ikke å få tak i på nettet i hvert fall... Ca 3000 billetter gikk altså unna på 4 dager. Sitteplassene forsvant vel første to dagene.

RBK - FFK går samme dag. De har 4283 billetter igjen utenom bortefeltet. Så der er det solgt over 16000 hvis Kjernen-feltet er utsolgt. Solgt litt over 300 billetter siste 9 dager.

Viking - TIL uken etter har 3466 ledige utenom bortefeltet. Dermed er det solgt oppunder 12000 der. Solgt ca 400 billetter på 4 uker.

AaFK - Stabæk går også om to uker. Der er det 861 ledige utenom bortefeltet. Dermed har de fremdeles ikke rundet 10000. De har solgt hele 5 billetter siste 2 døgn.

Start - Sandefjord neste mandag har 4673 ledige utenom bortefeltet. Dermed har de solgt ca 9000. Start har ikke vært i nærheten av å selge ut sitt stadion etter åpningskampen.
Legg ned hele klubben!

anders_flanderz

Quote from: "krøvel vellevold"3/6 kl. 21:00:


Start - Sandefjord neste mandag har 4673 ledige utenom bortefeltet. Dermed har de solgt ca 9000. Start har ikke vært i nærheten av å selge ut sitt stadion etter åpningskampen.



Det er faen ikke rart,,med de blodprisene de har!
rite Drite Drite Drite på Oslo By

benny

Har ikke start omtrent samme priser som vi har da?

Hansakongen

Quote from: "benny"Har ikke start omtrent samme priser som vi har da?


tror nok ikke det du... mener at borte supporterne måt ut med ufattelige 220 pr .billett for å komme innom portene der og hva er det resten ligger på rundt 140-150 i snitt???

BrannSupporter

Plutselig 11 ledige sitteplasser i BT til Lillestrøm-kampen.

http://bildr.no/view/72772

Corran

Sikkert billetter som ikke er hentet/betalt. Eller at det ikke har vært dekkning på en konto etter at billettene er reservert
Mange muligheter. Det samme skjer når en bestiller konsert billetter på BT. Mange som reserverer dem men ikke henter dem
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Erlend

Quote from: "Hansakongen"
Quote from: "benny"Har ikke start omtrent samme priser som vi har da?


tror nok ikke det du... mener at borte supporterne måt ut med ufattelige 220 pr .billett for å komme innom portene der og hva er det resten ligger på rundt 140-150 i snitt???

Leste ihvertfall at de hadde Tippeligaens dyreste partoutkort på supporterfeltet

lillestrøm

Kanari Fansen har så langt solgt 300 billetter til kampen på søndag.

krøvel vellevold

Quote from: "lillestrøm"Kanari Fansen har så langt solgt 300 billetter til kampen på søndag.


Har dere hele 5%-kvoten på ca 850, eller var det så at dere bare skulle ha 500 billetter?
Legg ned hele klubben!

Superjack

Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "krøvel vellevold"3/6 kl. 21:00:


Start - Sandefjord neste mandag har 4673 ledige utenom bortefeltet. Dermed har de solgt ca 9000. Start har ikke vært i nærheten av å selge ut sitt stadion etter åpningskampen.



Det er faen ikke rart,,med de blodprisene de har!


Tror dette er nesten totalt uavhegig av prisene. De har ett nedslagsfelt som blir pa storrelse med det molde har, og vil vel nar det gir seg a vare spennende med ny stadion paa 5-6000 mennesker maks pa kampene.
Erik Soler tror at Start er en storklubb, bare fordi de nesten klarte a ta gullet for 2 aar siden.
Er redd mange av de nye fine stadionene kommer til aa vare bare halvfulle om 1-2 sesonger. Det kommer fortsatt til aa vare Brann, RBK, Viking og ViF som trekker over 10000 tilskuere, ellers kommer det til aa bli mye ledige plasser.
Brannsupporter.

lillestrøm

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "lillestrøm"Kanari Fansen har så langt solgt 300 billetter til kampen på søndag.


Har dere hele 5%-kvoten på ca 850, eller var det så at dere bare skulle ha 500 billetter?

Vi tok bare 500 billetter.

anders_flanderz

Quote from: "Superjack"
Quote from: "anders_flanderz"
Quote from: "krøvel vellevold"3/6 kl. 21:00:


Start - Sandefjord neste mandag har 4673 ledige utenom bortefeltet. Dermed har de solgt ca 9000. Start har ikke vært i nærheten av å selge ut sitt stadion etter åpningskampen.



Det er faen ikke rart,,med de blodprisene de har!


Tror dette er nesten totalt uavhegig av prisene. De har ett nedslagsfelt som blir pa storrelse med det molde har, og vil vel nar det gir seg a vare spennende med ny stadion paa 5-6000 mennesker maks pa kampene.
Erik Soler tror at Start er en storklubb, bare fordi de nesten klarte a ta gullet for 2 aar siden.
Er redd mange av de nye fine stadionene kommer til aa vare bare halvfulle om 1-2 sesonger. Det kommer fortsatt til aa vare Brann, RBK, Viking og ViF som trekker over 10000 tilskuere, ellers kommer det til aa bli mye ledige plasser.



trur FFK klarer å holde over 10,000 og... håper no det:)
rite Drite Drite Drite på Oslo By


anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

krøvel vellevold

9/6 kl. 01:40:

Brann - LSK 10/6: Utsolgt.

RBK - FFK 10/6: 3865 billetter igjen utenom bortefeltet og Kjernen-feltet. Dvs. at selv om både bortefeltet og Kjernen-feltet og alle VIP-felter og "gi bort billetter for en billig penge til idrettslag"-felter skulle være utsolgt (noe det garantert ikke er), så er det ikke solgt mer enn ca 18000 billetter - regnet ut fra en kapasitet på 21900 (som det var på 16.mai). Tviler sterkt på at RBK klarer 20000 på søndag.

Start - Sandefjord 11/6: 4541 billetter igjen utenom bortefeltet og Menigheden-feltet. Så her sliter de nok med å runde 10000 på mandag.

Viking - TIL 17/6: 3071 billetter igjen utenom bortefeltet. Dermed er det solgt ca 12000 der.

AaFK - Stabæk 17/6: 818 billetter igjen utenom bortefeltet som ikke er på mer enn 105 til denne kampen. Dermed har de solgt 9848. Havner vel på rett i overkant av 10000 til slutt. Enkeltbillettsalget går MEGET tregt.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

49 minutter før kampstart i Trondheim er det 3225 ledige utenom VIP, bortefeltet og Kjernen-feltet på Lerkendal. Hvis både vip-plassene, bortefeltet (kun felt HB som tar ca 350) og Kjernen-feltet (som tar ca 1500) er utsolgt, samt at alle "ikke ledige plasser" faktisk er solgt (og ikke bare er lagt til side), så er det solgt 18676 der oppe. Da regner jeg tilskuertallet 16/5 på 21901 som max. kapasitet. Tror ikke de klarer 20000 i dag.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Ved kampstart i Trondheim var det 3010 billetter igjen. Dette betyr at tilskuertallet neppe blir over 19000.
Legg ned hele klubben!

Haugen2

18007 på Lerkendal i kveld.

krøvel vellevold

Quote from: "Haugen2"18007 på Lerkendal i kveld.


Har regnet litt på hva RBK må ha for IKKE å klare 20000 i snitt.

vs LSK 21800
vs AaFK 18000 (fellesferie)
vs Viking 19000 (fellesferie)
vs Stabæk 18000 (skoleferie)
vs VIF 21500 (men er VIF så interessante nå som de er bunnlag?)
vs Sandefjord 18500
vs Odd 19500
vs Lyn 21594

Da ender RBK på 259993 tilskuere, noe som gir 19999,461 i snitt. Og dette tallet må selvsagt rundes av til 19999. Kommer det en tilskuer mer (259994) får de 19999,538 i snitt - noe som kan rundes av til 20000. Syns det hadde vært OK om RBK ikke klarte de 20000 i snitt de har vært overbevist om at de ville klare å runde i år.
Legg ned hele klubben!

Nightfox

Hahaha... VIF frigjorde 6000 gratisbilletter før kampstart siden kampen ikke er så ettertraktet. Alle disse gratisbillettene kan umulig ha blitt utdelt, men et logisk tall kan sies å være ca halvparten. Det vil si at antallet BETALENDE tilskuere på ullevaal var ca 7-8000.

krøvel vellevold

Quote from: "Nightfox"Hahaha... VIF frigjorde 6000 gratisbilletter før kampstart siden kampen ikke er så ettertraktet. Alle disse gratisbillettene kan umulig ha blitt utdelt, men et logisk tall kan sies å være ca halvparten. Det vil si at antallet BETALENDE tilskuere på ullevaal var ca 7-8000.


10300 tilskuere, og da må man vel regne med at kanskje 800 holdt med Odd. Da sitter man igjen med 9500. VIF har 8000 sesongkort...
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Hvorfor var det en god del ledige seter på seksjonen over Lillestrøm supporterene i går ? Skulle ikke alle de selges i dagene før kampen ?
Litt synd for det var nok av folk som ville se kampen og ikke fikk tak i billetter.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

BrannSupporter

Hvordan så det ut på SbV? Var alle setene i bruk der? Så på TV at det var noen ledige rett bak spillerbenkene.

For etter som jeg har forstått så er det fremdeles ca 300 ledige billetter på allmenningen, men har de blitt solgt som enkeltbilletter kanskje? På 16 mai var det i hvertfall tilnærmet fullt på SbV.

Xminator

Det var som vanlig noen seter tomme her og der. Dette er seter der sesongkortene er solgt, men eieren nok har gode grunner til å ikke kunne stille på hver kamp. Hvordan det så ut nede på tribunen er umulig å se fra SPV :)

steinbygger

Quote from: "BrannSupporter"Hvordan så det ut på SbV? Var alle setene i bruk der? Så på TV at det var noen ledige rett bak spillerbenkene.

For etter som jeg har forstått så er det fremdeles ca 300 ledige billetter på allmenningen, men har de blitt solgt som enkeltbilletter kanskje? På 16 mai var det i hvertfall tilnærmet fullt på SbV.


Det var noen ledige plasser nederst, men ikke så mange som i de første kampene. Dette er billetter som ikke blir solgt enkeltvis, men slik jeg forstår det gir Brann disse billettene til idrettslag osv. Det skal ha noe med skjenkebevilgningen å gjøre at de ikke kan selge de.

Klaus_Brann

Ser at man kunne kjøpe billetter til cupkampen i går. Er neste mulighet på kampdag der ute, eller før??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Fabregas

Når det gjelder Brann Stadion, hvilke områder er lagt ut for fritt slag? Jeg har kun skaffet billetter gjennom BT foreløpig men lurer på om det er mulig å få tak i billetter på SPV eller hovedtribunen litt vekk fra bortesupporterne. Er dette mulig hvis jeg står først i køen eller ble mulighetene for dette vekke nåe jeg ikke kjøpte partoutkort?

Jeg hadde satt pris på hvis noen sakkyndige skrev noen linjer om hen det er frisalg og hen det er kun partoutkort.

Klaus_Brann

Hvordan er billettsalgstallet for Sør-Arena i dag?Det ser frytelig tomt ut noen steder der...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up