• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Go Down

FredrikOslo

Feil opstått hos meg også :evil:  
kjenner igjen feilmeldingsiden fra iste før de la ut billettene for salg.. salget er tydligvis stoppet da....
RANN!

Romani3

Quote from: "atlascopo"Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
   <system.web>
       <customErrors mode="Off"/>
   </system.web>
</configuration>


Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
   <system.web>
       <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
   </system.web>
</configuration>




GKH



No kommer den der opp hver gang eg prøver å gå inn på nytt.....
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

vekkreist

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

jeg får samme feilen, etter å ha stått i kø 30 min..  HELVETE

Scottishman

går d an og kjøpe billetter på tlf til billettluka?

The Boss

Quote from: "Scottishman"går d an og kjøpe billetter på tlf til billettluka?


optimist du...

Mr_Soma

En person med litt videre datakunnskaper kan uten store hindringer får en dataserver til å crashe, eller virker crashet, for så å ha siden for seg selv.

Perfekt for utspekulerte svartebørshaier.

Brannfrelst

Fy faen for et skandaløst jævelsk system. No har eg stått i kø lenge,så får eg error,og må stille meg bakerst i køen. Hater,hater hater billettluka!
2.10.07-Gullet kom hem!

FredrikOslo

nå funker internettsiden igjen.. jeg kom igjennom!
RANN!

brann:)

E det i heiletatt nåken so har kommt igjennom og fått kjøpt biletter eller? Sitter med ein følelse at ingen får gjort det eller har gjort det.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Romani3

Her funker det ikkje... Error hele tiden..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Brannfrelst

Jaja. Godt å abbonere på Bt da:) Noen som er interressert i noen billetter?
2.10.07-Gullet kom hem!

Romani3

Quote from: "Brannfrelst"Jaja. Godt å abbonere på Bt da:) Noen som er interressert i noen billetter?


Dumt spørsmål...
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Chris*

Får du bestillt gjennom BT ? har bt-abb...
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Utmedsnolken

Quote from: "Brannfrelst"Jaja. Godt å abbonere på Bt da:) Noen som er interressert i noen billetter?


jeg skjønner ikke hvor jeg skal trykke inne på "mitt bt". Ser ikke noen link til kjøp av billetter.
"og der snubler Sæternes igjen"

Brannfrelst

Ja du går innpå minbt.bt.no og registrerer deg. Så har du plutselig tilgang til 4 billetter.
2.10.07-Gullet kom hem!

atlascopo

bilettluka er nede her....

Scottishman

kjøpte nettop 4 billetter på tlf, herlig!!!

Chris*

Er det mulighet å bli stoppet hvis en går inn 4 voksne på bt billettene. det er jo egentlig 2 barnebilletter...
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Brannfrelst

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Brannfrelst"Jaja. Godt å abbonere på Bt da:) Noen som er interressert i noen billetter?


jeg skjønner ikke hvor jeg skal trykke inne på "mitt bt". Ser ikke noen link til kjøp av billetter.

Først logger du deg inn,så skal det stå ganske tydelig at du kan kjøpe billetter til brannkamper i et rødt banner.
2.10.07-Gullet kom hem!

Oppreist

Er nede på Narvesen også - ser ut til at hele forbanna systemet er nede.  Amatører!!
Stein på stein blir Steinar.

nummer9

Jeg er logget inn på Bt greiene på bilettluken, og der stod det at det ikke var ledige billetter?!?

Utmedsnolken

Quote from: "Brannfrelst"Ja du går innpå minbt.bt.no og registrerer deg. Så har du plutselig tilgang til 4 billetter.


Jeg gjør akkurat det det står jeg skal gjøre, men får ikke opp noe link som heter "kjøp billetter til brannkampen". hadde ikke det vært for at jeg hadde billetter, så hadde jeg blitt utrolig irritert nå.
"og der snubler Sæternes igjen"

Chris*

Kommer meg ikke inn via bt.no heller jeg. Siden har nå lastet i 5 min.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

atlascopo

endelig en ny feil melding.

Service Unavailable :lol:

anita

har nå fått opp service unavailable...

Romani3

"The page cannot be displayed" kommer opp no.. På billettluka..
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Utmedsnolken

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Brannfrelst"Jaja. Godt å abbonere på Bt da:) Noen som er interressert i noen billetter?


jeg skjønner ikke hvor jeg skal trykke inne på "mitt bt". Ser ikke noen link til kjøp av billetter.

Først logger du deg inn,så skal det stå ganske tydelig at du kan kjøpe billetter til brannkamper i et rødt banner.


Helt øverst på siden? Det er det bare oransj på min side...latterlig system. Kan du vise et screenshot av hvor banneret ligger?
"og der snubler Sæternes igjen"

Romani3

Nei, då stakk eg te by'n.. Lei av å sitte her når det jævla systemet ikkje funker.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

atlascopo

snakket nettop med en som stod i en Laaaaang kø på narvesen på sartor senter. Ingen som fikk kjøpt der. virker som alt var nede.

anita

ny melding: en feil har oppstått, prøv vennligst igjen

Brannfrelst

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Brannfrelst"Jaja. Godt å abbonere på Bt da:) Noen som er interressert i noen billetter?


jeg skjønner ikke hvor jeg skal trykke inne på "mitt bt". Ser ikke noen link til kjøp av billetter.

Først logger du deg inn,så skal det stå ganske tydelig at du kan kjøpe billetter til brannkamper i et rødt banner.


Helt øverst på siden? Det er det bare oransj på min side...latterlig system. Kan du vise et screenshot av hvor banneret ligger?

Ca midt på siden skal det vere en Brann logo,finner du ikke den?
2.10.07-Gullet kom hem!

Utmedsnolken

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Brannfrelst"Jaja. Godt å abbonere på Bt da:) Noen som er interressert i noen billetter?


jeg skjønner ikke hvor jeg skal trykke inne på "mitt bt". Ser ikke noen link til kjøp av billetter.

Først logger du deg inn,så skal det stå ganske tydelig at du kan kjøpe billetter til brannkamper i et rødt banner.


Helt øverst på siden? Det er det bare oransj på min side...latterlig system. Kan du vise et screenshot av hvor banneret ligger?

Ca midt på siden skal det vere en Brann logo,finner du ikke den?


Er ingen brann-logo hos meg.
"og der snubler Sæternes igjen"

Mr_Soma

Mulig jeg kan skaffe 4 stk på BT med mitt abbonement og kjennskap internt i BT.

Trenger bare 2 selv, så "førstemann til mølla" skal få reservert de på seg.

(Men kan ikke love noe på stående fot akkurat nå)

HappyRoy

Skandale... dette e 2006, og det er lenge siden vi har vært på månen.

klisjebarnet

Noen som kommer inn på siden i det hele tatt? Det er fremdeles error her hos meg.. =S Frustrerende.

anita

ikke noe hell her, bare beskjed om at det har oppstått en feil! Frustrerende!!

Benny Gullfot

I følge bt.no er brannbutikken det eneste stedet som har bilettsalg som fungerer

Brannfrelst

Kan være pga min treige PC,men har sittet å ventet i 30 min på Bt sine sider nå på at salgskartet skal komme opp. Fy faen om det er utsolgt når eg kommer til.
2.10.07-Gullet kom hem!

Chris*

Hva er status på kø i brannbutikken?
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

vekkreist


Benny Gullfot

Quote from: "Chris*"Hva er status på kø i brannbutikken?



laaaaaaaaaaaaaaaang

Utmedsnolken

Quote from: "Benny Gullfot"I følge bt.no er brannbutikken det eneste stedet som har bilettsalg som fungerer


"bt.no får opplyst at folk på vei i fly fra Flesland, har kastet seg rundt og kjørt tilbake til sentrum og Brann-butikken på Galleriet; det eneste utsalgsstedet som nå altså fungerer."

Snudde de flyet for å få kjøpt billetter? Da snakker vi ekte supportere
"og der snubler Sæternes igjen"

anita

huff, hvis brannbutikken er eneste utsalgsstedet ser det dårlig ut med tanke på billett ja. Er vel håpløst å tenke på å dra dit nå...

we0one

Quote from: "Chris*"Hva er status på kø i brannbutikken?
+

200-300 i følge bt.no

Brannmus

Stod vel 200-300 på bt.no nettopp.. men det er jo ikke mange, biletter nødvendigvis som blir solgt på det.. Så er jo sjanse å reise der og vente. Bare synd om de andre kommer opp igjen mens du er nummer 375 i køen.

vekkreist

Det er jo godt mulig ting roer seg ned i løpet av dagen, kanskje imorgen. Ikke sikkert alle billetene blir utsolgt idag, det er bare at folk skal ha billet samtidig...

min teori.

Benny Gullfot

i sånne stunder er jeg glad for å ha partoukort

Brannmus

Ja, er godt å ha billett sikret.. Ellers hadde jeg nå vært meget frustrert mest sannsynlig.

Brannfrelst

Quote from: "Benny Gullfot"i sånne stunder er jeg glad for å ha partoukort

Skriver under på det,og håper folk lærer til neste år. Selv prøver jeg å skaffe billetter til noen kompiser som ikke har internett,og bor langt vekke fra sivilisasjonen.
2.10.07-Gullet kom hem!

Chris*

Personlig har jeg allerede skaffet meg partoukort til neste sessong, men grunnet usikkerhet rundt studier før åretssessong, valgte jeg å ikke kjøpe i år. Kan vel si jeg har tatt bedre avgjørelser i mitt liv.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Go Up