• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Tror ikke det ligger på mer enn 11500..
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Noen oppdateringer på antall solgte billetter til kampen mot Viking?


Jeg sjekket i går kveld, og da var det solgt 11711.
Legg ned hele klubben!

BrannSupporter

1948 på Levanger-kampen for å være helt nøyaktig.

Hvor mange kan vi vente oss på Viking-kampen tror dere?

Brannfrelst

Quote from: "BrannSupporter"1948 på Levanger-kampen for å være helt nøyaktig.

Hvor mange kan vi vente oss på Viking-kampen tror dere?


Neppe mer enn 14.000 tror eg.
2.10.07-Gullet kom hem!

Petter Puddefjord

Tror det blir godt over 15.000. Hvis Krøvels tall er riktige, ligger vi godt an så langt. Det er lenge til den 17. juli, og det er solgt nærmere 12.000 billetter. Dessuten tror jeg tapet på Hamar kan ha positiv effekt, da det knytter seg mer spenning til denne kampen enn om vi hadde tatt nye tre poeng. Det KAN spisse seg til i teten, og det er mot en av erkerivalene. Brann-Viking klinger godt i folks ører. Mener Brann-Vålerengen i fjor sommer trakk over 16.000, hvis jeg ikke husker feil...

Mr_Soma

Men nå er VIF-oppgjørene et annet en "vestlandsderbyet" mot kjedelige siddiser.

BrannFa(e)n

Nå skal det si at den kommentaren kom fra mister-minst-23000. For å få et litt mer realistisk tall, kan man ta vekk et par tusen tilskuere. Hehe.
rannfasiten

krøvel vellevold

For en times tid siden var det solgt 12260 billetter. En økning på 549 fra samme tid i går kveld. Men 490 av denne økningen har kommet på BT's felt D. Et felt der billettsalget hadde stått helt i ro i dagesvis. Og det er plutselig ikke en billett igjen på feltene nedenfor inngangene. Dette er som regel de plassene som går sist, så her har nok en sponsor vært og forsynt seg med noen hundre billetter ja!

Utenom disse tallene, så kommer det vel noen hundre Viking-fans. Dermed er vel det reelle salgstallet på nærmere 12500. Blir været bra, kommer det vel 15-16000. Selv om det er fellesferie, er det ikke mer enn det bør være på det nærmeste vi kommer et lokalderby i år, når vi atpåtil leder serien.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

7/7 21:25: Det er nå solgt 12359. Opp 99 fra omtrent samme tid i går kveld.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

8/7 kl. 21:12: Det er solgt 12429. Opp 70 fra i går på omtrent samme tid.
Legg ned hele klubben!

blahblah

Quote from: "krøvel vellevold"8/7 kl. 21:12: Det er solgt 12429. Opp 70 fra i går på omtrent samme tid.

salget gÃ¥r nok opp en del  i løpet av uken, nei tror pÃ¥ fulsatt stadion mot viking!

GBS

Det er faktisk solgt flere billetter 9 dager foran den kommende Viking kampen enn det var solgt 9 dager foran VIF kampen tidligere i vår.
Kan bli bra dette.

krøvel vellevold

Quote from: "GBS"Det er faktisk solgt flere billetter 9 dager foran den kommende Viking kampen enn det var solgt 9 dager foran VIF kampen tidligere i vår.
Kan bli bra dette.


Det er bare det at det ikke er helt sammenlignbart. Vi har ikke hatt en hjemmekamp av særlig betydning på 6 uker, så folk har hatt god tid til å "konsentrere seg" om Viking-kampen. 9 dager før VIF-kampen vil si 3 dager etter hjemmekampen mot LSK. De som kjøper enkeltbillett kjøper som regel bare til neste hjemmekamp (en kamp av gangen), hvis du skjønner hva jeg mener. Hadde vi hatt hjemmekamp for 3 dager siden, hadde vi aldri vært oppe i 12500 til Viking-kampen på dette tidspunkt!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

VM-finale eller ikke: Noen tar ansvar og holder hjulene i gang!

Det er 9/7 kl. 21:18 solgt 12504. Opp 75 fra i går.
Legg ned hele klubben!

tormi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "GBS"Det er faktisk solgt flere billetter 9 dager foran den kommende Viking kampen enn det var solgt 9 dager foran VIF kampen tidligere i vår.
Kan bli bra dette.


Det er bare det at det ikke er helt sammenlignbart. Vi har ikke hatt en hjemmekamp av særlig betydning på 6 uker, så folk har hatt god tid til å "konsentrere seg" om Viking-kampen. 9 dager før VIF-kampen vil si 3 dager etter hjemmekampen mot LSK. De som kjøper enkeltbillett kjøper som regel bare til neste hjemmekamp (en kamp av gangen), hvis du skjønner hva jeg mener. Hadde vi hatt hjemmekamp for 3 dager siden, hadde vi aldri vært oppe i 12500 til Viking-kampen på dette tidspunkt!


Men fellesferien er jo også begynt så det er absolutt brukbart med såpass mange solgte billetter...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

BrannFa(e)n

Joda. Alt har sin bortforklaring..
rannfasiten

oslo øst

hva er grunnen til at man ikke kan kjøpe til alle branns sine hjemmekamper nå ????????????????
det virker som om det er 3-4 kamper omgangen
noen som har ett svar ????????????????????

Esskåbrann

Nei, har ingen svar, men tror folk skjønner settingen selv om du lar vær å bruke 10 000 spørsmålstegn etter hvert spørsmål.
Ã¥ skal det skje!

krøvel vellevold

10/7 kl. 21:20: Solgt 12685. Opp 181 fra i går.
Legg ned hele klubben!

tormi

Quote from: "oslo øst"hva er grunnen til at man ikke kan kjøpe til alle branns sine hjemmekamper nå ????????????????
det virker som om det er 3-4 kamper omgangen
noen som har ett svar ????????????????????


Grunnen som ble nevnt forut for sesongstart (men det var jo med den gamle sitte kapasiteten) var at de ville unngå billetter på svartebørs... Er vel kanskje ikke like relevant nå som kapasiteten har øket...
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Brannfrelst

Er vel det fortsatt om Brann KAN ta gull i en av de siste hjemmekampene. Mange som er villig til å betale gode penger for å se laget ta gull.
Selv om de fleste som virkelig vil sikkert har sikret seg billett.
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

11/7 kl. 21:24: Det er solgt 13139. Opp 454 fra i går.
Nå begynner det å skje ting her!
Legg ned hele klubben!

blahblah

Quote from: "krøvel vellevold"11/7 kl. 21:24: Det er solgt 13139. Opp 454 fra i går.
Nå begynner det å skje ting her!

Hvor får du tallene fra?

blahblah

Quote from: "blahblah"
Quote from: "krøvel vellevold"11/7 kl. 21:24: Det er solgt 13139. Opp 454 fra i går.
Nå begynner det å skje ting her!

Hvor får du tallene fra?
Link?

Xminator

Han logger sikkert inn på billettluken og summerer.

Petter Puddefjord

Shit!

Mitt tips på 15.879 kommer vel til å ryke..... Midt i fellesferien klarer vi altså kanskje å fylle stadion..... Hører jeg noen nevne at 20.000 er nok? :)

grei

Nei, det blir ikke utsolgt. Og ja, 20000 er nok (tilskuertallet i denne kampen er irrelevant i så måte). Og vennligst få en slutt på denne spamkampanjen med mas om antall plasser.

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"Shit!

Mitt tips på 15.879 kommer vel til å ryke..... Midt i fellesferien klarer vi altså kanskje å fylle stadion..... Hører jeg noen nevne at 20.000 er nok? :)


Ja vi leder jo serien hvert eneste år!
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Nye tall krøvel? Kan det stemme at det er solgt et par hundre til nå?? Utifra mine beregninger er det litt mindre enn 5.000 billetter igjen.
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Quote from: "Brannfrelst"Nye tall krøvel? Kan det stemme at det er solgt et par hundre til nå?? Utifra mine beregninger er det litt mindre enn 5.000 billetter igjen.


12/7 kl. 14:06: Solgt 13430. Opp 291 fra i går kveld.
Legg ned hele klubben!

Petter Puddefjord

Oppdatering Krøvel? :-)

EvenSteven

Nå har kanskje ikke jeg Krøvels kredibilitet eller statistikk-skills, men jeg tok 18200 (som den oppgitte kapasitet) og trakk fra antall billetter som er til salgs på billetluka.no...
Og kom frem til at det er 3532 ledige plasser...
Altså det er solgt 14668.....
Men det virker jo som det er endel rot med dette billettgreiene så du må gjerne komme med korreksjon Krøvel.....

Lennono8

BA ga bort 200 billetter i avisen i går. Vet ikke hvordan det passer inn i regnestykket, men de gjorde ihvertfall det...

Bataljonen

Quote from: "Lennono8"BA ga bort 200 billetter i avisen i går. Vet ikke hvordan det passer inn i regnestykket, men de gjorde ihvertfall det...


Disse billettene ligger i samarbeidsavtalen BA har med Brann. Ba er kampsponsor til Viking kampen.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

BrannFa(e)n

Quote from: "EvenSteven"Nå har kanskje ikke jeg Krøvels kredibilitet eller statistikk-skills, men jeg tok 18200 (som den oppgitte kapasitet) og trakk fra antall billetter som er til salgs på billetluka.no...
Og kom frem til at det er 3532 ledige plasser...
Altså det er solgt 14668.....
Men det virker jo som det er endel rot med dette billettgreiene så du må gjerne komme med korreksjon Krøvel.....


Men da har du gått ut ifra at det er nesten utsolgt på heeeele BT-tribunen.
rannfasiten

Brannfrelst

Nå er jo de 2 ytterste(solgt et par billetter) og det midterste(ca 200 billetter igjen) ikke tatt med i regnestykker,pluss bortetribunen. Er vel på en god dag solgt oppimot 14.000 vil eg tro. Krøvel?
2.10.07-Gullet kom hem!

GBS

Det er solgt ca 14300 billetter (ikke inkludert eventuelle billetter til Viking-supporterne)

Har gått utifra kapasitet på 18494.

Northside

Vi får vente til Krøvel har komt seg hjem fra Belfast, så får vi sikkert en god liten oppsummering på antall solgte billetter :wink:

abe78

Husk at felt T ikke er solgt selv om det står utsolgt på billettluka. Dermed kan dere sikkert trekke fra 700 på de tallene over, uten at jeg har sjekket alle detaljer.
.og husk!

krøvel vellevold

Har vært på ferie, så det har ikke blitt oppdatering i det siste.

14/7 kl. 19:20: Det er solgt 14201. Opp 771 siden onsdag i 14-tiden. Dvs. en oppgang på ca. 349 pr. 24 timer.

Men hvorfor i all verden kommer det antagelig mer tilskuere på mandag midt i fellesferien, når vi atpåtil er i dårlig form og det (delvis) kolliderer med Sting-konsert, enn når vi var midt i vår beste form og det ikke var ferie og det ikke kolliderte med noe annet storarrangement? Merkelig!
Legg ned hele klubben!

BrannFa(e)n

Det er jo tydelig at du kan se salget på BT-tribunen, Krøvel. Hvordan er salget på de "utsolgte" feltene?
rannfasiten

Northside

Quote from: "krøvel vellevold"
Men hvorfor i all verden kommer det antagelig mer tilskuere på mandag midt i fellesferien, når vi atpåtil er i dårlig form og det (delvis) kolliderer med Sting-konsert, enn når vi var midt i vår beste form og det ikke var ferie og det ikke kolliderte med noe annet storarrangement? Merkelig!


En grunn er at skolen er ferdig og folk muligens har fri fra jobb. Er litt lettere å dra med seg familen på kamp når de ikke har noen direkte planer for neste dag, i tillegg har folk kanskje ikke stort annet å gjøre på i ferien?

Og sting konserten påvirker bare en brøkdel av stadion folket.

BrannFa(e)n

Kan også hende at folk legger ferien til en annen dato pga sting-konserten. Mange muligheter.
rannfasiten

krøvel vellevold

Quote from: "BrannFa(e)n"Det er jo tydelig at du kan se salget på BT-tribunen, Krøvel. Hvordan er salget på de "utsolgte" feltene?


Jeg går ut i fra at de ikke er åpnet for salg når det står et sånt forbudtskilt. Men nå er vel forsåvidt både A, B og C åpent for salg på BT, mens D og E er for bortefansen. Når det gjelder det feltet som kun selges til BT's kundeservice, så var det bare 72 billetter igjen der for halvannen time siden.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"Har vært på ferie, så det har ikke blitt oppdatering i det siste.

14/7 kl. 19:20: Det er solgt 14201. Opp 771 siden onsdag i 14-tiden. Dvs. en oppgang på ca. 349 pr. 24 timer.

Men hvorfor i all verden kommer det antagelig mer tilskuere på mandag midt i fellesferien, når vi atpåtil er i dårlig form og det (delvis) kolliderer med Sting-konsert, enn når vi var midt i vår beste form og det ikke var ferie og det ikke kolliderte med noe annet storarrangement? Merkelig!


1. Hva faen er Sting
2. Brannabstinens.
3. Viking. Nesten lokalderby. Noen lag trekker flere tilskuere uansett form, tabellplassering og generell interesse.
4. Helstad.
5. Kampen går klokken 18. Passer nok flere bedre enn 19 eller 21.

Det blir neppe fullt, men over 16000 må det være lov å håpe på.

DJ_ADG

Quote from: "Xminator"
5. Kampen går klokken 18. Passer nok flere bedre enn 19 eller 21.


kl18 é litt fortidlig på en uke dag når folk kommer rett fra jobb, og ettermidag rush. Noe man merket på 16.mai, men nå é det ferie for mange så sikkert ikkje like gale trafikk nå
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

blahblah

sikkert en del som har glemt at det er en måned siden og el så det sist hjemme-tippeliga kamp var, der har du nok det viktigste pointet, tror nå jeg..

krøvel vellevold

Det går stadig oppover:

15/7 kl. 16:40: Solgt 14444. Opp 243 fra i går kl. 19:20.

For øyeblikket er det 329 ledige sitteplasser på de feltene som er åpne for Brann-fans. I tillegg til dette, må vi jo regne med at det kommer noen hundre Viking-fans på bortetribunen. De har vel felt F og G på BT for seg selv, og det er ca 1100 plasser. Kan ikke tenke meg at det blir i nærheten av fullt der, så vi får anta at deler av dette selges lukket til sponsorer eller noe.

Slik det ser ut nå, vil jeg tippe at det kommer 17000 på mandag. Noe som er sterkt med tanke på tidlig kampstart på en dag mange er på jobb, fellesferie, Sting-konsert, dalende formkurve, bare 15300 på forrige kamp (som ikke hadde alle disse minusene), osv. Skal bli spennende å se om vi klarer å slå RBK på tilskuere denne runden. Men kjenner jeg dem rett, så har de vel 10 forskjellige kampanjer til denne kampen også.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

15/7 kl. 21:20: Solgt 14511.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

16/7 kl.18:00: Det er ett døgn til kampstart, og det er solgt 14718. Det kommer vel i overkant av 16000 da.
Legg ned hele klubben!

Go Up