• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on August 16, 2012, 19:12:45 PM
Ja, alle som har fablet om 10.000 pluss har vært historieløse og naive. Jeg tror kanskje ikke vi hadde kommet over 10.000 i tilsvarende kamp i 2007, og da når vi det aldri i år.


Før Huseklepp-hysteriet var det jo stort sett under 10000 reelt fremmøtte på nesten alle kampene i år. Til dels godt under 10000 også. En god del av disse kom nok sikkert bare fordi de allerede hadde betalt gjennom p-kortet. Med andre ord: Hadde man ikke hatt p-kort, og folk hadde måttet kjøpe fra kamp til kamp, så hadde det reelle fremmøtet antagelig vært enda dårligere. Om det kommer 7000 mot Godset, så viser det egentlig at det er omtrent samme interesse for en cup-kvartfinale som en vanlig seriekamp.

Som jeg har sagt før; folk blir passivisert av p-kort. Hadde de hatt for vane å kjøpe billett fra kamp til kamp, så hadde det neppe spilt noen stor rolle om det var seriekamp mot Stabæk eller cupkamp mot Godset. Men når folk har p-kort, så blir det plutselig et ork å måtte gjøre noe for å skaffe seg billett. Folk sitter i villrede og har ikke peiling på hvordan de skal gjøre det. Og tenk å bruke mer penger på Brann enn det de allerede har gjort gjennom p-kortet...

Og spesielt bedrifter med p-kort, tror jeg nok er vanskelige å få til å kjøpe billetter til enkeltkamper utenom.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

August 16, 2012, 19:53:50 PM #9551 Last Edit: August 16, 2012, 19:55:34 PM by Gulløl
I tillegg til den kraftige svikten fra bedriftene som ikke kjøper på sine kort er det ikke rabatterte BT billetter til denne kampen(gjelder kun seriekamper). Dermed er muligheten for to billetter til 300 kr borte, og det er umulig å få kjøpt en voksen sitteplass lavere en 200 kr. Selv på det elendige T-ståfeltet må voksne betale 200 kr. Jeg kjøpte selv to billetter til to syttenåringer i går og betalte 400 kr, det er for dyrt til en slik lav-interesse kamp. Denne kampen kunne Brann kjørt en skikkelig lavpris-happening med kun to billettpriser, 100 kr for voksne og 50 kr for barn, og trukket mye mer folk. Dette er en mulighet de ikke har i en vanlig seriekamp. Men mulig Brann var så naive at de trodde de fleste fra FKH kampen ville komme tilbake til kvartfinalen. Lurt å kikke litt på historiske tall før en lager prisstrategien til en slik kamp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on August 16, 2012, 19:53:50 PMMen mulig Brann var så naive at de trodde de fleste fra FKH kampen ville komme tilbake til kvartfinalen.


Vel, du trodde det i alle fall...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

August 16, 2012, 20:07:47 PM #9553 Last Edit: August 16, 2012, 20:16:46 PM by krøvel vellevold
Vel 2700 er solgt på de feltene man kan se på brann.no. I tillegg kommer det som er på sangfeltene og SpV.

Uansett; det vil nok helt sikkert komme seg. Selv til siste hjemmekamp - med 15000 tilskuere - ble det meste av enkeltbilletter solgt de siste dagene. Og det til en kamp folk visste det ville bli folksomt. Kvartfinalen er imidlertid en kamp folk vet det ikke blir mer enn halvfullt, og der de fint kan vente helt til søndag ettermiddag med å kjøpe billett til. Jeg tror vi vil få se et solid salg på kampdagen - i hvert fall hvis været blir bra.

Når det er sagt; søndag kl 2000 er IKKE noe bra tidspunkt. Bra TV2 skal sende hovedkampen kl 1900 heretter. Blir det ekstraomganger og straffer på søndag, er ikke kampen ferdig før ca 2245.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Quote from: Nixon on August 16, 2012, 19:56:19 PM
Vel, du trodde det i alle fall...

Hæææ har du drømt ?
Jeg skrev at 10000 var et fornuftig mål "å strekke seg etter", men skrev samtidig at det var optimistisk men at vi burde klare 9000. Justert ned til 8.000(eller i underkant) i en prognose i dag basert på de 4000 som var solgt til i går.

Du skrev selv at du var i tvil om at det var realistisk med 10000 (12/8). Da trudde vel du også på noe under.
Men det sikreste er vel å ikke tro noe og heller sette spørsmålstegn bak  ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

blobby winters

Firmaet jeg jobber for har 10 partoukort som deles ut gratis til kunder og de ansatte hver hjemmekamp.

Sekretæren har sikkert fått e post om kjøp av billetter til kvartfinalen. Men, en slik mail er mye enklere å slette enn å gjøre noe med. Det blir ihvertfall 10 færre tilskuere på søndag.

Det som virkelig irriterer meg er at de 4 billettene til finalen i fjor gikk til de ansatte etter lodd trekning. De heldige vinnerne hadde selvsagt aldri vært i nærheten av Stadion før.

Det bør være mulig å finne et loyalitets system som sikrer at de som bryr seg om Brann og stiller opp til slike cup kamper som vi har på søndag får prioritet dersom det blir en cup final !!

Gulløl

August 16, 2012, 20:27:13 PM #9556 Last Edit: August 16, 2012, 20:30:03 PM by Gulløl
Quote from: krøvel vellevold on August 16, 2012, 20:07:47 PM
Vel 2700 er solgt på de feltene man kan se på brann.no. I tillegg kommer det som er på sangfeltene og SpV.


Solgt i underkant av 4000 totalt i går, men det står ikke tidspunktet på døgnet. Se link. Går ut fra at det er et pålitelig oppgitt totalsalg oppgitt av Algerøy.
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=900
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Men, det er ein vesentlig forskjell på kvartfinale i cupen og cupfest på Ullevaal, folkens. Just sayin.
Og her er enda eit lojalitetsprogram; medlemskap. Det koster så lite.
Gå av.

Utmedsnolken

Er det 3 mailer daffy har sendt ut om kampen nå? Lange køer blir det vel uansett. Er vel ikke så vanskelig å selge billettene på stadion litt mer effektivt enn de gjør nå?
"og der snubler Sæternes igjen"

Hansakongen

Hvis det er kun solgt ca 4000 billetter i går, har jeg mine sterke tvil på at det neppe kan ha godt over 5000 i dag. Men jeg her vel mistet troren på at vi klarer 10000 på søndag ut fra de siste opplysningene salgs sjefen på stadion. Men vi for heller se på det "positive" de tallene der gjelder ikke i forhold til seriekampene med kamper på rad under/ over 10000 går jeg ut fra :). Uansett mener jeg brann burde gitt en "gulerot" til de par 3-4000 første som kjøpte at de var garantert en evt finale billett, framfor hylekoret/rabalderet som starter etter at brann er klar for en evt finale i oslo seint i november. når 40-50000 vil ha billett og brann kanskje har 8000-9000 til rådighet.

KEO

Quote from: Hansakongen on August 16, 2012, 21:45:42 PM
Hvis det er kun solgt ca 4000 billetter i går, har jeg mine sterke tvil på at det neppe kan ha godt over 5000 i dag. Men jeg her vel mistet troren på at vi klarer 10000 på søndag ut fra de siste opplysningene salgs sjefen på stadion. Men vi for heller se på det "positive" de tallene der gjelder ikke i forhold til seriekampene med kamper på rad under/ over 10000 går jeg ut fra :). Uansett mener jeg brann burde gitt en "gulerot" til de par 3-4000 første som kjøpte at de var garantert en evt finale billett, framfor hylekoret/rabalderet som starter etter at brann er klar for en evt finale i oslo seint i november. når 40-50000 vil ha billett og brann kanskje har 8000-9000 til rådighet.
Nu kør vi!

Ricky

Vurderer litt frem og tilbake om jeg skal kjøpe billett til de andre kvartfinalekampene, hvor hjemmelagene er store favoritter.. Haugesund går langt i å love forkjøpsrett ved en eventuell cupfinale, og Tromsø er såpass små at de kan tenkes å finne på noe lignende.
Får billett til 50 kr i Tromsø og til snaut hundrelappen i Haugesund..

Klaus_Brann

Det kunne vært oppnådd med bedre markedsføring, det er en viktig kamp, Brann er i form, spesielt hjemme, vi møter serielederen osv.
5000 færre enn forrige seriekamp burde absolutt vært mulig. Folk er late og følger ikke med, det må bli lagt bedre til rette for slike kamper.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stig

Quote from: KEO on August 16, 2012, 22:10:40 PM
Quote from: Hansakongen on August 16, 2012, 21:45:42 PM
Hvis det er kun solgt ca 4000 billetter i går, har jeg mine sterke tvil på at det neppe kan ha godt over 5000 i dag. Men jeg her vel mistet troren på at vi klarer 10000 på søndag ut fra de siste opplysningene salgs sjefen på stadion. Men vi for heller se på det "positive" de tallene der gjelder ikke i forhold til seriekampene med kamper på rad under/ over 10000 går jeg ut fra :). Uansett mener jeg brann burde gitt en "gulerot" til de par 3-4000 første som kjøpte at de var garantert en evt finale billett, framfor hylekoret/rabalderet som starter etter at brann er klar for en evt finale i oslo seint i november. når 40-50000 vil ha billett og brann kanskje har 8000-9000 til rådighet.


Brann fikk vel mellom 6-7000 billetter ved forrige finale.

Alle vet at det er langt flere Brannsupportere der, og det er pga diverse trekninger, NFF-sponsore og småkreative tiltak ala Ricky sin idè.
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: Hansakongen on August 16, 2012, 21:45:42 PM
Hvis det er kun solgt ca 4000 billetter i går, har jeg mine sterke tvil på at det neppe kan ha godt over 5000 i dag. Men jeg her vel mistet troren på at vi klarer 10000 på søndag ut fra de siste opplysningene salgs sjefen på stadion. Men vi for heller se på det "positive" de tallene der gjelder ikke i forhold til seriekampene med kamper på rad under/ over 10000 går jeg ut fra :). Uansett mener jeg brann burde gitt en "gulerot" til de par 3-4000 første som kjøpte at de var garantert en evt finale billett, framfor hylekoret/rabalderet som starter etter at brann er klar for en evt finale i oslo seint i november. når 40-50000 vil ha billett og brann kanskje har 8000-9000 til rådighet.


Hvis de 4000 første hadde fått cupfinalebillett, da hadde vel salget nærmest stoppet opp etter 4000...
Legg ned hele klubben!

Yngve

Quote from: Klaus_Brann on August 16, 2012, 22:42:02 PM
Det kunne vært oppnådd med bedre markedsføring.


Betre marknadsføring? Kva med marknadsføring i det heile?

For folk flest er mailar spam. Folk har ikkje tid til det. I min jobb får eg lett 100 ++ mailar om dagen. Mas frå Daffy vert då ikkje prioritert.

Ut i bybiletet med deg Daffy, lysingar i avisa (nei Krøvel, me startar ingen anonnseplassdiskusjon no) og andre tiltak må iverksetjast.

Men det skjer sjølvsagt ikkje.

Logikken til Daffy er at dei ikkje har rekna med ei krone i inntekter til denne kampen (vanleg måte å gjera det i Brann, og heilt greitt). Difor tenker han at 4000*200 er mykje betre enn 10.000*200 minus utgifter til reklame.

vebo

Jeg tror at cupkamper bør inn på partoutkortet. Frem til evt finale selvfølgelig.
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: vebo on August 17, 2012, 08:29:13 AM
Jeg tror at cupkamper bør inn på partoutkortet. Frem til evt finale selvfølgelig.


Du mener at alle med partoutkort skal få disse kampene gratis? Kanskje ikke dumt for å få flere folk. Men jeg tror nok at Brann i alle fall ville satt grensen ved en semifinale på hjemmebane. En slik kamp har potensiale til å trekke litt folk.
Rød makt på Hansa

Yngve


Nixon

Jeg tenkte på det også. Men trodde kanskje ikke at Vebo kom med et så dårlig forslag!:) For jeg tror ikke at veien å gå for høyere partoutkortsalg er å gjøre det dyrere med flere kamper. Og hvordan løses dette andre steder? Forhåndsbetaler de for kamper som det kanskje ikke blir noe av? I Bergen er det jo slett ikke hvert år at det blir hjemmekamp i cupen.
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

P-kortene burde blitt registrert ved bruk. Har det blitt brukt på 15 seriekamper og f.eks. kvartfinale - ja, så stiller du først i køen om cupfinalebilletter. Har du rett og slett ikke muligheten til å gå på absolutt alle kampene; lån det ut til noen du kjenner, slik at det blir brukt - og dermed registrert. Slik kan man få opp det faktiske fremmøtet, og slik kan man få opp salget blant p-kort-folk til en kvartfinale. Kanskje cupkamper til og med skulle telt for to. Har du vært på 14 seriekamper og en kvartfinale og en semifinale, ja så har du 18 poeng. Har du bare brukt kortet ditt på fire seriekamper og ingen cupkamper, ja så har du bare fire poeng og vil ikke bli prioritert når cupfinalebillettene deles ut.

Aberet med dette, er at man må være 100 % sikker på at registreringen faktisk funker.
Legg ned hele klubben!

vebo

Neinei. Jeg mener at cupkamper bør inn i totalpakken. Blir litt gambling, men vil tro at over tid vil det ikke være noen stor ugift. Det ville jo i så fall gjort partoutkortet mer attraktivt. Vi må få opp interessen for fotball, og for å se fotball live. Og da mener jeg tillgjengelighet er alfa omega. Man kan jo uansett ikke budsjettere med inntekt på cupkamper, vi er jo tross alt Brann.

Forøvig så kan jeg være enig at semi kanskje bør holdes utenfor.
Tiocfaidh ár lá

Nixon

God ide, Krøvel. Dette vil ikke minst bli et godt intensiv for bedrifter til å bruke partoutkortene sine mer aktivt.
Rød makt på Hansa

vebo

Et annet alternativ er jo også å differensiere billettene. At de som har kort får billetter for hundringsen. Hadde jo også vært en gulrot for å selge flere partoutkort.
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on August 17, 2012, 08:53:25 AM
Quote from: vebo on August 17, 2012, 08:29:13 AM
Jeg tror at cupkamper bør inn på partoutkortet. Frem til evt finale selvfølgelig.


Du mener at alle med partoutkort skal få disse kampene gratis? Kanskje ikke dumt for å få flere folk. Men jeg tror nok at Brann i alle fall ville satt grensen ved en semifinale på hjemmebane. En slik kamp har potensiale til å trekke litt folk.


Disse kampene, det er gjerne maks én kamp i året vi får hjemme, og den kunne vært gratis ja.
Og kanskje greit å sette grensen ved semi. Fler folk trekker fler folk, og vi kunne fort ha solgt mer enn det vi gjør nå da, i tillegg til de med partourkort.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Quote from: krøvel vellevold on August 17, 2012, 09:34:43 AM
P-kortene burde blitt registrert ved bruk. Har det blitt brukt på 15 seriekamper og f.eks. kvartfinale - ja, så stiller du først i køen om cupfinalebilletter. Har du rett og slett ikke muligheten til å gå på absolutt alle kampene; lån det ut til noen du kjenner, slik at det blir brukt - og dermed registrert. Slik kan man få opp det faktiske fremmøtet, og slik kan man få opp salget blant p-kort-folk til en kvartfinale. Kanskje cupkamper til og med skulle telt for to. Har du vært på 14 seriekamper og en kvartfinale og en semifinale, ja så har du 18 poeng. Har du bare brukt kortet ditt på fire seriekamper og ingen cupkamper, ja så har du bare fire poeng og vil ikke bli prioritert når cupfinalebillettene deles ut.

Aberet med dette, er at man må være 100 % sikker på at registreringen faktisk funker.

Desperado

Det latterlige med hele greia er jo prisen man som partoutkortinnehavere blir avkrevd for å kjøpe "sitt eget sete" - sitter på øvre Hansa, og der skulle Daffy ha 300kr - med andre ord mer enn jeg betaler i gjennomsnitt for seriekampene.

De oppfører seg som om "garantert plass" er ett gode - kan noen vekke Daffy og fortelle ham at vi ikke lever i 2007 lenger?

stig

Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: stig on August 17, 2012, 14:07:38 PM
Ja, det er flaut at eneste fordelen med partoutkort er forkjøpsrett til ditt sete i to uker.


Legg ned hele klubben!

Oppreist

Quote from: Desperado on August 17, 2012, 13:32:53 PM
Det latterlige med hele greia er jo prisen man som partoutkortinnehavere blir avkrevd for å kjøpe "sitt eget sete" - sitter på øvre Hansa, og der skulle Daffy ha 300kr - med andre ord mer enn jeg betaler i gjennomsnitt for seriekampene.

De oppfører seg som om "garantert plass" er ett gode - kan noen vekke Daffy og fortelle ham at vi ikke lever i 2007 lenger?

300 kr er jo småpenger i vår oljesmurte økonomi... Det er jo 3-4 halvlitere ute, og halvparten av hva mange kaster bort på konserter med forlengst utgåtte artister.  Jeg nekter å tro at det er prisen som gjør at billettsalget går tregt - det går mer på mangelfull markedsføring og late supportere. 
Stein på stein blir Steinar.

dudo

De siste årene har det vært ekstremt mye mer givende å bruke 300 kr på øl eller konsert ... Dessuten er det ikke nødvendigvis 300 kr, men gjerne 900 om en far vil ha med seg sine barn.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

stig

Quote from: krøvel vellevold on August 17, 2012, 15:13:20 PM
Quote from: stig on August 17, 2012, 14:07:38 PM
Ja, det er flaut at eneste fordelen med partoutkort er forkjøpsrett til ditt sete i to uker.




hehe....Tar selvkritikk på at jeg ikke formulerte det tydligere på hvilke cupfordeler man får av partoutkort.

Men jeg kom til å tenke på at Brann begrunnet vel leie av sete i 6,10 eller 15 år på spv-tribunen med at det var eneste mulighet til å være sikret sete sitt fra år til år. Har de gått vekk i fra det mon tro?  Bare en kurositet
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: stig on August 17, 2012, 16:24:58 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 17, 2012, 15:13:20 PM
Quote from: stig on August 17, 2012, 14:07:38 PM
Ja, det er flaut at eneste fordelen med partoutkort er forkjøpsrett til ditt sete i to uker.




hehe....Tar selvkritikk på at jeg ikke formulerte det tydligere på hvilke cupfordeler man får av partoutkort.

Men jeg kom til å tenke på at Brann begrunnet vel leie av sete i 6,10 eller 15 år på spv-tribunen med at det var eneste mulighet til å være sikret sete sitt fra år til år. Har de gått vekk i fra det mon tro?  Bare en kurositet


Tullprat! De har også tilgang til pølser og toaletter i pausen.
Legg ned hele klubben!

vebo

Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: vebo on August 17, 2012, 18:29:42 PM
Kalde pølser...


En slags sushi, bare at det er pølser i stedet for fisk.
Legg ned hele klubben!

blobby winters

Quote from: dudo on August 17, 2012, 15:50:19 PM
De siste årene har det vært ekstremt mye mer givende å bruke 300 kr på øl eller konsert ... Dessuten er det ikke nødvendigvis 300 kr, men gjerne 900 om en far vil ha med seg sine barn.


Kampen har avspark kl 2000. Med mulighet for ekstraomganger og straffer er det etter kl 2300 før barna er hjemme og i sengen. Mange far som ville ha tatt med seg barn uansett. Men, tror moren kommer til å sette foten ned og poengtere at de også skal stå opp for skolen dagen etter. Jeg tror ikke det kommer mange barn på Stadion søndag uansett prisen på billetter.

stig

Bra hovedkampen på Tv 2 er kl 19 fra nå av. Dette blir da siste kamp må så seint avspark
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Quote from: stig on August 17, 2012, 23:20:07 PM
Bra hovedkampen på Tv 2 er kl 19 fra nå av. Dette blir da siste kamp må så seint avspark


Gjelder det cupen og? Det er jo NRK.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

The Boss

Nei, det gjelder hovedkampen søndag på TV2.

vebo

Quote from: blobby winters on August 17, 2012, 22:09:58 PM
Kampen har avspark kl 2000. Med mulighet for ekstraomganger og straffer er det etter kl 2300 før barna er hjemme og i sengen. Mange far som ville ha tatt med seg barn uansett. Men, tror moren kommer til å sette foten ned og poengtere at de også skal stå opp for skolen dagen etter. Jeg tror ikke det kommer mange barn på Stadion søndag uansett prisen på billetter.


Jeg kjenner flere med barn som dropper kampen av denne grunn. Men fotball er jo for tv-publikum..
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Solgt ca 3300 på de feltene man kan sjekke.
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Quote from: Oppreist on August 17, 2012, 15:44:25 PM
Quote from: Desperado on August 17, 2012, 13:32:53 PM
Det latterlige med hele greia er jo prisen man som partoutkortinnehavere blir avkrevd for å kjøpe "sitt eget sete" - sitter på øvre Hansa, og der skulle Daffy ha 300kr - med andre ord mer enn jeg betaler i gjennomsnitt for seriekampene.

De oppfører seg som om "garantert plass" er ett gode - kan noen vekke Daffy og fortelle ham at vi ikke lever i 2007 lenger?

300 kr er jo småpenger i vår oljesmurte økonomi... Det er jo 3-4 halvlitere ute, og halvparten av hva mange kaster bort på konserter med forlengst utgåtte artister.  Jeg nekter å tro at det er prisen som gjør at billettsalget går tregt - det går mer på mangelfull markedsføring og late supportere. 


Nå er det jo ikke mange som går og ser den samme utgåtte artisten 14-15 ganger i året heller da.
"og der snubler Sæternes igjen"

Yngve

7751 på kamp i går - 40.000 skal ha billett til ein eventuell finale. #Gloryhunters

krøvel vellevold

Molde passerte oss på bortesupporter-tabellen etter deres bortekamp mot AaFK. Skal vi ta dem igjen på fredag, må vi ha 492. I fjor var vi 334 på en søndag, så det er nok glemmesak.

Hvis MFK får 300 borte mot Brann (152 i fjor), 250 borte mot Odd (110), 800 borte i "seriefinalen" mot Godset (205 i fjor), 100 borte mot TIL (41 i fjor) og 800 borte mot FFK i det som kanskje er avgjørende kamp om gull i siste runde (164 der i fjor), så får de 6128 totalt. Høye tall her sammenlignet med i fjor, men det er jo forutsatt at de kjemper om gull.

Skal Brann da slå dem, må vi ha f.eks. 300 mot Odd (334 i fjor), 350 mot Ulf, 450 mot Godset (420 i fjor), 500 mot FFK (751 i fjor), 500 mot Viking (413 i fjor) og 650 mot Sogndal (648 i fjor).

http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/735365_antall-bortesupportere-2012
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Oppdatert etter denne runden:

http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/735365_antall-bortesupportere-2012

Klarer vi å unngå pinligheten det er å komme bak MOLDE på antall bortesupportere?
Legg ned hele klubben!

Hansi_95

Noen som har peiling på hvor mange billetter som er solgt til hovedkampen på staddaen?

Nixon

Quote from: Hansi_95 on September 02, 2012, 00:36:56 AM
Noen som har peiling på hvor mange billetter som er solgt til hovedkampen på staddaen?


Nei, det sier vel litt om interessen når selv Krøvel ikke gidder å telle!:)

Ellers var det visstnok så lite om 4000 tilskuere på Ullevaal fredag kveld. Får ikke håpe at vi noen gang kommer dit...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on September 02, 2012, 12:33:02 PM
Quote from: Hansi_95 on September 02, 2012, 00:36:56 AM
Noen som har peiling på hvor mange billetter som er solgt til hovedkampen på staddaen?


Nei, det sier vel litt om interessen når selv Krøvel ikke gidder å telle!:)

Ellers var det visstnok så lite om 4000 tilskuere på Ullevaal fredag kveld. Får ikke håpe at vi noen gang kommer dit...


Oioioi... For noen år siden var Klanen alene anslagsvis 4000.

Nei jeg tar en telling ca to timer før, men det er egentlig ikke så mye vits i når man uansett ikke kan finne ut hvordan det ligger an på sikkert halvparten av feltene.

BT-tribunen åpnet de ikke for salg for her i går eller i forgårs.... Kan ha tapt en del tilskuere på folk som trodde at familiepakkene der var utsolgt.
Legg ned hele klubben!

Christian

Har noen faktisk spurt disse salgsfolka i Brann om hvorfor de åpner for salg så seint? Det virker jo helt latterlig.

kabelmann

Quote from: krøvel vellevold on September 02, 2012, 12:54:59 PM
Oioioi... For noen år siden var Klanen alene anslagsvis 4000.


De var vel oppe i både 12 og 13000 rundt den tiden de tok seriegullet. Fikk inntrykk av at klanen var mer poppis enn laget.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up