• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hausberg

ser nÃ¥ at det ``bare`` er i underkant av 2500 billetter igjen sÃ¥ da er vel det totale salget oppe i 14200 ca. visst makspsitet er 16700?!?  Det kan bli fullt hus dette her:)
itt hjerte står i Brann......

grei

Quote from: "tormi"Og forskjellen på CL og UEFA bør ikke være så stor for en norsk supporter da ingen av våre klubber når langt uansett.

Jo, forskjellen mellom CL og UEFA er enorm. Hadde vi spilt i CL hadde alle billettene vært revet vekk forlengst, og halvannen time før kamp hadde det boblet i kroppen og vi hadde pumpet ned nervøse halvlitere. I stedet sitter vi på nett og har en følelse som minner om den man har før en cup-kamp i 4. runde. Dette sytet om at folk ikke er skikkelige fans fordi de ikke er helt gale etter å se Brann i UEFA er bare vås.

gitarbroiler

Støttes 100%!!!

PS: Forbanna barnevakten gikk hen å ble syk i siste liten, så jeg får ikke gå allikevel. Hadde planlagt å kjøpe billett i porten i dag for første gang på maaaaaaange år.

Ricky

Quote from: "grei"
Quote from: "tormi"Og forskjellen på CL og UEFA bør ikke være så stor for en norsk supporter da ingen av våre klubber når langt uansett.

Jo, forskjellen mellom CL og UEFA er enorm. Hadde vi spilt i CL hadde alle billettene vært revet vekk forlengst, og halvannen time før kamp hadde det boblet i kroppen og vi hadde pumpet ned nervøse halvlitere.



Selv kvaliken til CL er en helt annen verden enn uefa-cupen. Mot Levski Sofia gikk vel billettene temmelig dyrt på svartebørsen.
Uefa-cupen handler om de nest beste som kun spiller om æren. Derfor er også oppmøtet ganske labert over hele Europa. Tror faktisk våre 13.000 står seg greit på listen over tilskuertall i denne gruppespillsrunden.

Belfort

Er helt utrolig at ikke flere møter opp. Folk rundt i Norge lurer jo på hvorfor man ikke klarer og fylle stadion i e-cup. Er som jeg har sagt før, e-cup og Brann hører bare ikke sammen.
PS. Jeg fikk dessverre ikke reist fra oslo til Bergen i kveld.

enavgutta

Kjenner det koker etter denne kampen !!!
Hvor i helvete er alle som griner over at de ikke får billetter til Stadion?!?!?! EN SKAM AT DET IKKE ER UTSOLGT IDAG!!

benny

Quote from: "Belfort"Er helt utrolig at ikke flere møter opp. Folk rundt i Norge lurer jo på hvorfor man ikke klarer og fylle stadion i e-cup. Er som jeg har sagt før, e-cup og Brann hører bare ikke sammen.
PS. Jeg fikk dessverre ikke reist fra oslo til Bergen i kveld.


Er det noen andre lag i Norge som klarer å fylle stadion i UEFA-cupen da?

Brannfrelst

Quote from: "benny"
Quote from: "Belfort"Er helt utrolig at ikke flere møter opp. Folk rundt i Norge lurer jo på hvorfor man ikke klarer og fylle stadion i e-cup. Er som jeg har sagt før, e-cup og Brann hører bare ikke sammen.
PS. Jeg fikk dessverre ikke reist fra oslo til Bergen i kveld.


Er det noen andre lag i Norge som klarer å fylle stadion i UEFA-cupen da?


Det er et godt poeng. Tror Norge generelt har et dårlig forhold til UEFA-cupen,og dette må gjørest noe med. 13.000 idag når vi nettopp har vunnet serien og møter et tysk storlag. Tør ikke tenke på hvor skammelig det blir seende ut mot Dynamo Zagreb...
2.10.07-Gullet kom hem!

Chris*

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "benny"
Quote from: "Belfort"Er helt utrolig at ikke flere møter opp. Folk rundt i Norge lurer jo på hvorfor man ikke klarer og fylle stadion i e-cup. Er som jeg har sagt før, e-cup og Brann hører bare ikke sammen.
PS. Jeg fikk dessverre ikke reist fra oslo til Bergen i kveld.


Er det noen andre lag i Norge som klarer å fylle stadion i UEFA-cupen da?


Det er et godt poeng. Tror Norge generelt har et dårlig forhold til UEFA-cupen,og dette må gjørest noe med. 13.000 idag når vi nettopp har vunnet serien og møter et tysk storlag. Tør ikke tenke på hvor skammelig det blir seende ut mot Dynamo Zagreb...


Så sant så sant, billettprisene er hårreisende, jeg tipper under 10 000 mot zagreb
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Super Hasund

Uansett pris. En gjeng med tapere de som isje møtte opp. Griner og helt ifra seg for at de isje får te viking kampen. Kor var dokker idag?
La Folket Synge

*Feltz*

Nightfox

Jeg, blandt annet, var i Sandnes. Hadde dukket opp hadde det vært helg, men torsdag?? Er nok en god del TROFASTE som vendte klubben "ryggen" idag, rett og slett fordi vi har en god del som reiser et godt stykke for å se kamp. Sier ikke at det utgjør alle de ledige plassene, men noen..

Og nei, dette er ikke en "protest" mot ugunstig tidspunkt. Alle vet når europacupkamper spilles, sånn ca...

Nightfox

Takk for at du kalte meg taper, forresten. Varme ord. Sender de i retur av den grunn at du må presisere mer hva du mener..

Endre

Noen som vet hvorfor man plutselig ikke kan hente billetter på 7-Eleven eller Narvesen? Jeg dro innom Narvesen på vei til stadion, og ble fortalt at "Brann har bestemt at alle billetter må hentes på stadion eller Brann-butikken".
Hadde jo vært greit om dette ble annonsert, slik at man kan forberede seg. Det var en laang kø på Brann-butikken bare en halv time før start, garantert mange som kom for sent pga dette.

Så dette er nok helt klart en (av flere) grunner til det svake salget til kampen i går.

kabelmann

Quote from: "Endre"Noen som vet hvorfor man plutselig ikke kan hente billetter på 7-Eleven eller Narvesen? Jeg dro innom Narvesen på vei til stadion, og ble fortalt at "Brann har bestemt at alle billetter må hentes på stadion eller Brann-butikken".

Det virker på meg som at du kjøpte billetten på nett, og i så tilfelle stod dette på kvitteringen du fikk tilsendt per mail.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Markmus

Enig med krøvle. Det var røde flekker her og der, men jeg nekter å tro at de skulle utgjøre 3800 plasser.
Ka du ve?

vebo

Quote from: "krøvel vellevold"Det er ikke sikkert at det er "de som gråt over å ikke få billett til Viking-kampen" som sviktet. Det kan like gjerne være at en stor del av p-kort-innehaverne ikke gadd å gå nå som de måtte løfte en finger for å skaffe seg billett.


Enig, var også mye rart som sto på Hansa i går. Alt fra barnefamilier til bønder. Det vil jo si at folk fra bataljonen ikke har giddet å kjøpe setene sine selv. En del ble jo faktisk sinte for at de ikke fikk sitte.
Tiocfaidh ár lá

thesevs

Quote from: "krøvel vellevold"Det er ikke sikkert at det er "de som gråt over å ikke få billett til Viking-kampen" som sviktet. Det kan like gjerne være at en stor del av p-kort-innehaverne ikke gadd å gå nå som de måtte løfte en finger for å skaffe seg billett.


Har lansert ideen før om at man burde kunne "fylle på" partout-kortet sitt på nettet med billetter (fortrinnsvis hos andre enn billettluka.no). Logge seg på brann.no eller et annet sted, brukernavnet kunne vært id.nr. som står på kortet, eget passord - få en oversikt over kampene som ikke er inkludert i kortet, betale og bruke kortet i døren.
Det er i utgangspunktet teit, men jeg tror nok en del er giddalaus nok til å droppe kamp pga de må "stresse" for billetten.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brannfrelst

Quote from: "krøvel vellevold"


Tja. Var vel iallefall 12-1300 ledige på BT. Borte på felt P og R var det noen hundre ledige. Store flekker på Sparebanken vest tribunen. Og på de nederste radene på Hansa. Så det er kanskje ikke S� urealistisk?
2.10.07-Gullet kom hem!

Gepard


Xminator

Quote


Nei, det du så er hvorfor 19000 tilskuere på ett stadion med 25000 seter ikke "ser tomt ut". Eller for den del at Viking trenger 23000 tilskuere på sitt luftslott for at det skal se noenlunde fult ut. Du kan nok også gå en del lavere på dekningsprosenten før du får glissenfølelsen. Mest sannsynlig ned mot 70%.

grei

Syns nå det så ganske glissent ut i går.

kabelmann

Quote from: "krøvel vellevold"

Hvis kapasiteten igår var 16 800 og TL-kapasiteten er 17 600 (?), vil det si at det ikke står mer enn 800 mennesker foran gamle sitte i TL-kampene? Det ser da vitterlig ut som at det står mange flere der, men det er kanskje bare innbilning.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961


Xminator

Den debatten hører hjemme i den andre tråden

sydnes76

Quote from: "Super Hasund"Uansett pris. En gjeng med tapere de som isje møtte opp. Griner og helt ifra seg for at de isje får te viking kampen. Kor var dokker idag?


Satt i personamøte...Oi for en taper jeg er. Men følte det som et tap...Kan strekke meg så langt.

krøvel vellevold

Quote from: "Petter Puddefjord"


Ja, vi så jo tydelig at vi trengte et stadion med 26000 seter i går! Det er ikke S� stor forskjell mellom interessen for uefa-cup mot storlag og vanlige seriekamper, at det ene trekker dobbelt så mye som det andre. Gårsdagens 13000 tyder vel på at interessen for seriekampene neppe er veldig mye høyere enn de 17700 de slipper inn. Mest sannsynlig ville det på de fleste kampene stoppet på rundt 20000 hvis det var plass til alle.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Xminator"[ Nei, det du så er hvorfor 19000 tilskuere på ett stadion med 25000 seter ikke "ser tomt ut". Eller for den del at Viking trenger 23000 tilskuere på sitt luftslott for at det skal se noenlunde fult ut. Du kan nok også gå en del lavere på dekningsprosenten før du får glissenfølelsen. Mest sannsynlig ned mot 70%.


Hadde du tatt alle de tomme setene og plassert på Hansa, så hadde du neppe fylt hele tribunen. Dette handler ikke om en "det VIRKET SOM det var flere"-følelse. Dette handler om at alle kan se at det antallet tomme seter på Stadion i går ikke nesten tilsvarer kapasiteten på Hansa. Det må ha vært 3800 ledige seter, og kapasiteten på Hansa er 4153. Hvis vi sier at det i snitt var 500 ledige seter på hver side, så tror jeg vi er ganske nære. Kanskje det var så mye som 1000 ledige på BT. Uansett kommer man ikke opp i mer enn 2000-2500 ledige seter. Så at det var over 14000 i går, er jeg ganske sikker på. Og jo: Jeg fikk glissenfølelsen i går. Det SKAL være fullt på slike kamper, og da får man glissenfølelsen når man ser et par tusen røde stoler lyse opp på Stadion.
Legg ned hele klubben!

Xminator


Ricky

Regner med at minst én finner glede i at 20.048 løste billett på Lerkendal i går kveld. Dermed endte snittet deres på 19.903 denne sesongen..

Xminator

Vi får satse på at de roter til neste år også så Brann kan krone seg som publikumsmester 2009 og førstemann over 20000 ;) Tviler på at det skjer, både fordi RBK vil mobilisere og at vi klarer å fylle stadion tilstrekkelig i 15 kamper med kapasitet på 22000.


Klaus_Brann

The big one: Klarte RBK å jukse seg til 20.000 i snitt?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

smaalanda

Jukse mener du gratisbilletter, rabatter etc? Da rettet vertfall Vålerenga seg fra en plassering på nivå med de alle dårligste.
KMO!!!

Klaus_Brann

Quote from: "smaalanda"Jukse mener du gratisbilletter, rabatter etc? Da rettet vertfall Vålerengen seg fra en plassering på nivå med de alle dårligste.


Ja. Det kaller jeg juks. I alle fall når det er snakk om så store mengder med gratisbilletter. Krøvel?Regner med du har svaret..?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"The big one: Klarte RBK å jukse seg til 20.000 i snitt?


Nei. De endte opp med 19903 i snitt og 258741 totalt. De manglet altså 1259 tilskuere over 13 kamper på å klare 20000 i snitt. Men hvis vi f.eks. sier at det var 4000 tomme seter på den "utsolgte" kampen mot Odd i nest siste hjemmekamp, var det relle snittet mer enn 300 lavere enn hva de endte opp med. Dessuten vet vi jo at RBK til de fleste kamper selger en god del billetter til idrettslag for kr. 60,- pr. pers. Og også de billigste ordinærprisbillettene er mye billigere enn våre.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "smaalanda"Jukse mener du gratisbilletter, rabatter etc? Da rettet vertfall Vålerengen seg fra en plassering på nivå med de alle dårligste.


Det er jo bare å le seg i hjel av VIF som har gratis adgang på den siste kampen, og så kommer bare 11000. Tusen av dem holdt sikkert med AaFK også...
Legg ned hele klubben!

lusken

Noen som har oversikt på hvordan det ligger ann med tanke på zagreb kampen??

BrannSupporter

Quote from: "lusken"Noen som har oversikt på hvordan det ligger ann med tanke på zagreb kampen??


7000 solgte i følge kamptråden.

Manx

Tror nok det kommer godt over 10000, er tross alt en uke til kamp, og det var mange som kun kjøpte til hamburg kampen ved partoutkort salget, siden folk trodde det ble mest rift om de billetten.. Nå skjønner folk at det ikke blir fult og venter med å kjøpe til tett oppunder kampdag, slik man kunne gjøre i gamle dager.. (Par år siden)
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Ricky

Noe som også gjør at oppmøtet i stor grad blir væravhengig. Neppe mange som velger 350 kr oppe på Stadion fremfor gratis på TV2 dersom været blir som i dag.

Gud

Tror det er meldt 1 grad og sol fra skyfri himmel i morgen. Kaldt blir det i hvert fall.

Klaus_Brann

Quote from: "Gud"Tror det er meldt 1 grad og sol fra skyfri himmel i morgen. Kaldt blir det i hvert fall.


Da er det dumt det ikke er kamp i morra...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gud

Stemmer det! ;) Kaldt blir det sikkert likevel.

vebo

Quote from: "Gud"Tror det er meldt 1 grad og sol fra skyfri himmel i morgen. Kaldt blir det i hvert fall.


MÃ¥ ikke skremme meg, var redd jeg hadde glemt noe jeg.
Tiocfaidh ár lá

fortune

First is first, second is nothing

abe78

Det var ca. 10.000 på kampen og det er over snittet på denne runden av UEFA-cupen. Eller hva Krøvel?
.og husk!

Superjack

Og så skal Brann klare å komme seg videre, og være heldige å trekke f.eks Liverpool i ørtenedelsfinalen.

Da skal du se på hysteriske tilstander: BUHU, jeg får ikke billett og har gått på alle kamper siden jeg ble født etc.. Og petter puddefjord kommer tilbake og sier: Se, jeg har rett, mans kulle utvidet til 80000 plasser etc.

Pøh. Stadion er fin som den er.
Brannsupporter.

steinbygger

Ellers så var det slik jeg kun se det flest ledige plasser på Hansa i går i forhold til kapasiteten

Nixon

Quote from: "Superjack"Og så skal Brann klare å komme seg videre, og være heldige å trekke f.eks Liverpool i ørtenedelsfinalen.


Pøh! Liverpool skal ikke i noe UEFA-cup i år!:)

Men da ville det nok blitt tårer i beste sendetid en gang til, ja. Man skulle nesten gitt de som stilte opp i går forkjøpsrett til kampene etter nyttår. Hvis vi kommer oss videre da selvsagt...
Rød makt på Hansa

Go Up