• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Var 1050 igjen nå nettopp. Ingenting tilgjengelig for åpent salg, dvs samtlige ståplasser blåst bort de første 15 minuttene... Regner med det som er igjen er på BT, blir nok lagt ut 10-20 billetter for åpent salg en gang mellom nå og kampstart siden man bare kan bestille 2 samlede der.

Viking er jo en av få tilreisende som fyller bortefeltet, neppe noe unntak i år selv om det må se storebror få uttdelt gullmedaljer. Blir nok ikke lagt ut billetter for R/S til denne kampen.

Slik som dette kan det bli til 13 kamper neste sesong :)

hakeide

Quote from: "RC"13.33
Mange 14 åringer som fikk vite om Brann for en uke siden (flertallet jenter) Blir stoppet i sentrum av BA og spurt hvor mye de gleder seg til kamp. De sier de elsker Brann og håper de vinner serien.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3063195.ece

"Vi kom like før klokken seks. Vi er trøtte, men det er verdt det. De skal jo få medaljer og greier, så dette er veldig viktig. Det er jo helt sykt å oppleve gull til Brann, sier Miriam Henriksen (17), Charlotte Lundgren (18) og Line Kuven (17) til BA.no, som alle har fulgt Brann siden de var små og frekventerer Stadion hver gang det er hjemmekamp.

- Dere har ikke vurdert sesongkort, så dere slipper å sitte her og fryse på morgenkvisten for å få billetter?

- He he. Det blir vi helt klart nødt til å vurdere nå når det blir gull og alt!

Gulløl

Viking kampen er utsolgt fikk jeg beskjed om nÃ¥, sÃ¥ det er ikke noen vits Ã¥ prøve mer. Forbanna  :-(
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Snublefot

FY FAEN JEG HATER BILLETTLUKA!!!!

Har sittet i kø, fikk endelig kommet gjennom.. etter lang tid med å finne noen ledige plasser og oppdateringer i hytt og pine fikk jeg ett felt med 5 ledige billetter..

trykket på det og fikk "tildelt" billettene, trykket fortsett.. så kommer det opp en jævla melding om at jeg har vært pålogget for lenge og måtte logge på igjen.. jeg logger på igjen og kommer da til begynnelsen,hvor jeg må vente hele veien igjen.

FY FAEN JEG HATER BILLETTLUKA!!!!!!!!!!!!!!!!

vekkreist

Jaja..sÃ¥nt skjer nÃ¥r kun 1600 billeter legges ut for salg. og resten tildeles fiffen...  :P

anders_flanderz

nei..er 600 biletter igjen.
rite Drite Drite Drite på Oslo By

ThomasC

Er det noen som kommer seg inn på BT-siden?

skmilla82

Jeg var nummer 4 i køen på telefonen fem på tolv, så kom det plutselig ringetone og en stemme som sa at linjen er opptatt og legg igjen en beskjed etter pipetonen... Etter at ingenting skjedde måtte jeg legge på. Var samtidig på nettet og kom endelig frem. Valgte billetter og fikk så beskjed om at de valgte billettene var solgt. Fikk ikke valgt andre billetter. Nå er jeg på gråten. Og for dere som lurer på hvorfor jeg ikke har partoutkort -er svoren branntilhenger som akkurat hjem fra et lengre utenlandsopphold (skulle være lengre men brann holder jo på å vinne gull).

Gulløl

Noen som har et bra tips for hvordan en skal klare å logge inn på bt ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

skmilla82

noen som har noe tips til å få tak i billett eller er toget gått?

anders_flanderz

Quote from: "skmilla82"noen som har noe tips til å få tak i billett eller er toget gått?



svarte børsen!
rite Drite Drite Drite på Oslo By


steinbygger

Quote from: "vekkreist"Jaja..sÃ¥nt skjer nÃ¥r kun 1600 billeter legges ut for salg. og resten tildeles fiffen...  :P


Tja, vet nå ikke om patourkortinnehavere er fiffen. I tillegg blir det lagt ut 1400 billetter på BT. Det som evt "fiffen" (sponsorene får) er minimalt og for min del så kunne Hardball fått alle billettene til denne kampen, det er de som skal ha æren for at gullet e heme

Gulløl

Er det noen her i hele tatt som har klart å kjøpe gjennom bt i dag ?
Hvordan klarte dere å komme inn ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Så lenge interessen er så mye større enn både tilgangen til billetter og kapasitet på nettet burde Brann lagt ut billettene på en lørdag. Da hadde mange flere enn skoleungdom hatt mulighet til å stille seg i kø ved Brannbutikkene.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

fortune

Dessverre ja...Skyr svartebørshaiene som pesten, men denne anledningen er så stor at jeg om jeg får muligheten nok kommer til å legge prinsippene til side.. Når man har vært med på en del nedturer på stadion, (tape 1-4 for Enga?) og måtte spille kvalifisering mot Sandefjord etter å ha sett laget falle sammen på få år, vil man gjerne også være med på det positive klimakset.

(Spar meg for alle kommantarer angående sesongkort, jeg studerer for tiden i Trondheim og kan ikke reise hjem annenhver helg.)
First is first, second is nothing

tormi

vedrørende ståbilletter... er alt på samme sted eller er det fysisk delt opp? står felt T på mine
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

fortune

Det er bare ett felt med ståplasser på Stadion, nemlig T-feltet nedenfor gamle hovedtribunen. BBB står riktignok, men de har sitteplasser på Frydenbø (gamle Hansa)
First is first, second is nothing

karatekid86

Lurer på kor lang tid det skal ta før brann skjønner at det e på tide å kaste hele billettluka langt faens te havs...
e det mulig å snart lage ett køsystem??? de sa at de sku gjøre det, men det har nok ikke skjedd... Stod i trondheim, fikk ikke tilgang til billettene engang.!! og billettluka på tlf brøt bare sammen.

helvete...
FÃ¥r satse pÃ¥ storskjerm  rett utafor no dÃ¥:P det hadde vært noe =)
quot;Det e godt å være bergenser i trondheim for tiden =) "

Xminator

Quote from: "Nixon"Så lenge interessen er så mye større enn både tilgangen til billetter og kapasitet på nettet burde Brann lagt ut billettene på en lørdag. Da hadde mange flere enn skoleungdom hatt mulighet til å stille seg i kø ved Brannbutikkene.


Tja, mange flere skoleungdommer hadde hatt samme mulighet også. Med interessen rundt denne kampen hadde mitt drømmestadion på 25000 vert for lite, samme hadde Puddefjords små og store planer. Dette er en happening, og de er magneter på bergensere.

Sesongkortet fremstår som en suveren investering, nå gjenstår det bare 3 tap og årets nedtur...

bulldog

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "vekkreist"Jaja..sÃ¥nt skjer nÃ¥r kun 1600 billeter legges ut for salg. og resten tildeles fiffen...  :P


Tja, vet nå ikke om patourkortinnehavere er fiffen. I tillegg blir det lagt ut 1400 billetter på BT. Det som evt "fiffen" (sponsorene får) er minimalt og for min del så kunne Hardball fått alle billettene til denne kampen, det er de som skal ha æren for at gullet e heme


til "vanlige kamper" legges det ut ca 3000 sitterplasser? til denne kampen virker det som det var bare ståplasser. da er det 3000 biletter som er solgt "under bordet" eller gitt vekk til fiffen?
bulldog

chris_henrik

Er det noen som kan bekrefte om det er utslogt via BT? Har selv fast plass, men så var det disse medgangssupporterene i vennekretsen da...
<BRANN> ..... DKFM

Nixon

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Nixon"Så lenge interessen er så mye større enn både tilgangen til billetter og kapasitet på nettet burde Brann lagt ut billettene på en lørdag. Da hadde mange flere enn skoleungdom hatt mulighet til å stille seg i kø ved Brannbutikkene.


Tja, mange flere skoleungdommer hadde hatt samme mulighet også.


Selvsagt, men det hadde blitt mer rettferdig for alle. (De som ikke jobber lørdag i alle fall...) Og jeg tenker at det kunne blitt gjort ved slike spesielle kamper som dette.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Markmus

Quote from: "hakeide"- Dere har ikke vurdert sesongkort, så dere slipper å sitte her og fryse på morgenkvisten for å få billetter?

- He he. Det blir vi helt klart nødt til å vurdere nå når det blir gull og alt!

Skjønner ikke hvorfor journalisten spør om dette når det ikke er partoutkort å oppdrive.
Ka du ve?

YadaYada

Hvordan er det med disse billettene som Bataljonen ligger ut i forkant av kampene? Hvor kommer disse fra og hvorfor har de vært tilgjengelige til hver hjemmekamp med unntak av Lyn-kampen? Og sikkert Viking-kampen også..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

fortune

Quote from: "Ricky"

13.35
De første billettene dukker opp på QXL. Selve billetten selges for pålydende, men budet for konvolutten som billetten ligger i, starter på 1000 kr.


Skulle nesten tro det var ricky som la ut billetten for salg:)

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=519211798#questions
First is first, second is nothing

vebo

Quote from: "fortune"Det er bare ett felt med ståplasser på Stadion, nemlig T-feltet nedenfor gamle hovedtribunen. BBB står riktignok, men de har sitteplasser på Frydenbø (gamle Hansa)


Men de på BB-feltet er i høyeste grad nummererte for det. Mot Lyn måtte vi heve stemmen kraftig for å hive vekk en gjeng med fjortiser som hadde okkupert våre plasser. Tror de hadde plasser på T-feltet.
Tiocfaidh ár lá

YadaYada

Quote from: "fortune"
Quote from: "Ricky"

13.35
De første billettene dukker opp på QXL. Selve billetten selges for pålydende, men budet for konvolutten som billetten ligger i, starter på 1000 kr.


Skulle nesten tro det var ricky som la ut billetten for salg:)

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=519211798#questions


Quote
SpørsmÃ¥l fra mafortune (20)  
Heisann.. Snilt av deg å legge igjen felt, rekke og plass. Jeg har nettopp informert Brann om denne aktiviteten og satser på at det ender i inndragelse av partoutkort (ser ut til at det er det du har) og politianmeldelse. (Svartebørs er ulovlig vet du) Problemet er ikke at du selger billetten, men at du er så grådig... Mvh Fortune "


Herlig!
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

lindren

Quote from: "Nixon"
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5896&brann=07c30c5122a2ecb3864aad4d15a66aed

- I alle Narvesen kiosker i hele landet
- I alle 7-Eleven kiosker i hele landet


Dette er jo overhodet ikke tilfelle. Jeg bor i eksil på østlandet og ankom tidlig den lokale Narvesen-kiosken, og de fikk bare selge til Tromsø-kampen og E-cup. Den mot Viking fikk ikke Narvesen på østlandet tilgang til.
Det hadde vært innmari ok av Brann å informert om det på nettsidene sine i forkant, så kunne jeg for eksempel latt være å skippe forelesning, eventuelt gitt håpløse Billettluka en sjanse.

vebo

Tiocfaidh ár lá

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3064216.ece
http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1392326.ece

Skandaleoppslagene lot ikke vente på seg.
At ikke Brannbutikken kunne delt ut lapper med kønummer er ganske uforståelig. Når alle stormer til inngangen er det umulig å vite hvem som var der først.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Truls

Nixon hvordan var det med å kjøpe billett idag til uefa cupen?

Jeg hadde planer, men så opp i galleriet og der var det kø, så da utsatte jeg det til imorgen...
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Nixon

Quote from: "Truls"Nixon hvordan var det med å kjøpe billett idag til uefa cupen?

Jeg hadde planer, men så opp i galleriet og der var det kø, så da utsatte jeg det til imorgen...


Køen sperret ikke for vanlig handel i butikken før klokkken tolv. Så det gikk helt fint.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

chris_henrik

Quote from: "chris_henrik"Er det noen som kan bekrefte om det er utslogt via BT? Har selv fast plass, men så var det disse medgangssupporterene i vennekretsen da...


Prøver på nytt. Etter det jeg så, gikk minBT ned rundt kl 12. og er fremdeles nede. Betyr dette at det kanskje ligger en del usolgte billetter der?
<BRANN> ..... DKFM

Nuen

eg syntes fryktelig synd i de her inne som ikke har fått tak i billett som virkelig fortjener det, når eg ser på videoene og bildene som er tatt fra folkemengdene utenfor salgsstedene blir eg rett å slett forbanna! medganssupportere som dukker frem når brann får utdelt gullet er alt eg ser, små gutter som sikkert ikke har vært på en brann kamp før og disse fjortisene som bare er ute etter "status" for å ha vært på kampen!
takk gud for partourkort.
2.10.2007

Gulløl

Blir sikkert fordelt rundt pÃ¥ bt huset i skrivende stund  ;-)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Memelli

At det ikke er mulig å forutse at både BT og Billetluka skal kollapse er for meg helt uforståelig. BT er helt ute å kjøre, man får jo opp feil passord selv om jeg er 100 % sikker på at det er riktig...

fortune

Et triks hadde vært å forsøke å selge billetten til Viking, HSV og Dinamo som en pakke til f.eks. 1000 kr. Greit nok at det hadde rammet oss utenbysfra, men da ville man unngått at de som bare skal på èn kamp i år ville fått billett.
First is first, second is nothing

jorgent

Jeg fikk nettopp kjøpt 2 BT pakker...

Så dersom dere har BT abb. er det bare å fortsette å prøve!

fortune

First is first, second is nothing

YadaYada

Quote from: "Nuen"eg syntes fryktelig synd i de her inne som ikke har fått tak i billett som virkelig fortjener det, når eg ser på videoene og bildene som er tatt fra folkemengdene utenfor salgsstedene blir eg rett å slett forbanna! medganssupportere som dukker frem når brann får utdelt gullet er alt eg ser, små gutter som sikkert ikke har vært på en brann kamp før og disse fjortisene som bare er ute etter "status" for å ha vært på kampen!
takk gud for partourkort.


Medgangssupportere vil det alltid være. Alle i Bergen er jo på en eller annen måte interessert i Brann. Og når Brann spiller om gull så vil jo selvsagt de fleste se kampen live.

I denne kampen har det vært pågang fra hele vestlandet. Snakket med en bekjent på Karmøy, han hadde stått i en 10 meter lang kø på den lokale Narvesen-kiosken.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

jorgent

Quote from: "fortune"Noe triks?


Trikset var bare å gå på http://minbt.bt.no/pages/login.jsp , prøv helt til siden laster så mye at du får skrive inn brukernavn/passord.

Skriv inn brukernavn/passord, trykk enter, og vent (jeg ventet lenge).

Når du nå får opp sidene trykker du på Brann linken nede til venstre, og vips får du opp noen ("spesielle") linker til billettluka.

Kjell249

Hvorfor i h...... får jeg opp feil brukernavn og passord hele tiden?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Memelli

Samme skjer med meg. Utrolig frustrerende.

skmilla82

jeg forsøker fremdeles på bt.no men får beskjed om at det er feil brukernavn/passord. Er nok noe gale her også for jeg vet jeg bruker riktig brukernavn/passord.... Noen som kan hjelpe?

jorgent

Quote from: "skmilla82"jeg forsøker fremdeles på bt.no men får beskjed om at det er feil brukernavn/passord. Er nok noe gale her også for jeg vet jeg bruker riktig brukernavn/passord.... Noen som kan hjelpe?


Skriv inn mobilnummeret ditt her http://minbt.bt.no/pages/glemt_passord.jsp så får du iallefall sjekket om at det virkelig er det riktige passordet..

BrannSupporter

Dette var surt. Skjønte at dette kom til å bli bingo, men dette er første gang jeg ikke får billett faktisk. Flaksen min må være oppbrukt.

Trykket på linken "kjøp" med en gang den dukket opp, ble så satt inn i kø, og kom frem til bestillingen like før kl 13:00.
http://bildr.no/view/113094

Som dere ser var utseende på billettkartet helt anderledes enn ellers. I tillegg står det jo at det er 970 billetter tilgjengelig, men gikk ikke an å kjøpe noen av dem. Dette var vel BT-billetter. Hvordan folk har fått tak i billetter gjennom billettluka.no er en gåte for meg.

Jeg allierte meg for øvrig med en her i Hamar som var innom både Narvesen og 7/11, men de fikk selvsagt ikke ut noen billetter.

YadaYada

Quote from: "skmilla82"jeg forsøker fremdeles på bt.no men får beskjed om at det er feil brukernavn/passord. Er nok noe gale her også for jeg vet jeg bruker riktig brukernavn/passord.... Noen som kan hjelpe?


Hele siden til bt.no er "fåkket". Jeg får feil under opprettingen av kontoen selv om jeg har korrekt abbonementsnummer.

Ifølge billettluka er det 400 ledige plasser på bt-tribunen akkurat nå.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Kai-Olai

Stod i kø på Narvesen i Haugesund, og tenkte at dette blir ikke noe problem.. Ihvertfall ikke siden jeg var nummer 3 i køen.. Men det endte med at førstemann fikk kjøpt tre billetter, og så var det slutt..
Har ikke bodd i Bergen de siste tre årene, så derfor ikke sesongkort.. Men neste år skal jeg gjøre alt jeg kan for å skaffe meg dette, selv om jeg bare kommer meg på halvparten av kampene.. =/

Her er forresten en hatgruppe mot billettluka på facebook.. =D
http://www.facebook.com/group.php?gid=5095609428&ref=mf

skmilla82

Jeg vet jeg har korrekt brukernavn og passord. Ifølge billettluka er det nå nede i ca 370 billetter, for noen minutter siden var det 380. Det betyr at det er en åpen kanal ett eller annet sted der folk får kjøpt billetter. Men hvor?

Go Up