• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

benny

Har virkelig Aalesund gitt klanen 10% av billettene på bekostning av sine egne supportere???? Ufattelig

monzilla


krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Nixon"Aafk har gått andre veien når det gjelder Klanen. Oslopakket har lagt årets tur opp til Sunnmøre og har fått ca 10% av billettene. Man er altså villig til å stenge vel 500 Aafk-supportere ute for å gi bortesupporterne ekstra billetter.


Dette gjorde de vel i fjor også? Mener Klanen betalte 200kr tur/retur med buss og fikk hele svingen hos Aafk.


Kan ikke huske at VIF spilte i Adecco i fjor. Men de gjør jo det en gang i blant, sååå :-)

Det er typisk Klanen med sånne prosjekter. Hvis ikke ting blir lagt til rette, så er det bare den indre kjernen som gidder å reise. Noen eksempler: I 2005 var de ca 1400 borte mot AaFK, men bare ca 300 borte mot MFK - som faktisk spiller bittelitt nærmere Oslo enn det AaFK gjør. Hvor er logikken i det? Dessuten var de ca 400 borte mot TIL, som er desidert lengst borte. Men de var bare ca 30 borte mot Bodø, som tross alt er 500 km. kortere å reise hver vei (selv om man riktignok uansett må fly). Så var det ca 1500 borte mot Djurgården i halvinteressante Royal League. Men når de spiller Tippeliga borte mot Brann (som er en av deres erkerivaler), så kommer det ca 560 på kampen? Er det noe logikk i disse tallene? Nei, det synes ganske åpenbart at den store hopen reiser på hype-kampene med lav pris og alt er tilrettelagt. Mens gjengen som reiser når det ikke er "årets bortetur - her skal vi jaggu bli mange!", er forholdsvis liten.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Med alle mulige tidligere forklarte forbehold, så er salgstallene 14/4 kl. 12:40 som følger:

Brann - Godset: ca 15924 utenom bortetribunen. 161 billetter igjen - ingen på billettluka.no, alle på BT's kundeservice.

Brann - VIF: ca 15282 utenom bortetribunen. 803 billetter igjen - 40 på billettluka.no, 763 på BT's kundeservice.

RBK - TIL: ca 19101 utenom bortetribunen. Det er i hvert fall bare 1418 billetter igjen utenom bortefeltet, vip-tribuner og kjernefeltet.

AaFK - FFK neste runde: Det er 357 billetter igjen utenom bortefeltet. Det er dermed solgt ca 10108. Kampen har imidlertid vært lagt ute for salg i flere uker, og da var det de ca 2000 siste billettene som ble lagt ut. (De har en bortetribune for 306, og de har 300 med forkjøpsrett utenom de 8000 med sesongkort). Med andre ord: Det går ikke like raskt unna som det gjorde i første sesongen. Men fullt blir det nok. til slutt.

I helgens runde kan vi faktisk oppleve at 6 av 7 kamper blir utsolgt i Tippeligaen. Brann og RBK går mot utsolgt (hhv 17000 og 21166), FFK og Start er allerede utsolgt (hhv 12800 og 14563), Odd kan bli utsolgt (6000) og Sandefjord kan bli utsolgt (6000). Bare VIF sliter med å fylle sitt stadion.
Legg ned hele klubben!

Brannfrelst

Se ikke bort fra at Hafslund fyller opp Ullevaal med gratisbilletter til alle utenforstående i tiggerstaden,er jo nok å velge av.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Det er typisk Klanen med sånne prosjekter. Hvis ikke ting blir lagt til rette, så er det bare den indre kjernen som gidder å reise. Noen eksempler: I 2005 var de ca 1400 borte mot AaFK, men bare ca 300 borte mot MFK - som faktisk spiller bittelitt nærmere Oslo enn det AaFK gjør. Hvor er logikken i det? Dessuten var de ca 400 borte mot TIL, som er desidert lengst borte. Men de var bare ca 30 borte mot Bodø, som tross alt er 500 km. kortere å reise hver vei (selv om man riktignok uansett må fly). Så var det ca 1500 borte mot Djurgården i halvinteressante Royal League. Men når de spiller Tippeliga borte mot Brann (som er en av deres erkerivaler), så kommer det ca 560 på kampen? Er det noe logikk i disse tallene? Nei, det synes ganske åpenbart at den store hopen reiser på hype-kampene med lav pris og alt er tilrettelagt. Mens gjengen som reiser når det ikke er "årets bortetur - her skal vi jaggu bli mange!", er forholdsvis liten.


Samme som i Bergen med andre ord. For det samme skjer her.
Hvor mange reiste ikke til Malmö-kampen når BBB lagde et lignende opplegg i forhold til de andre bortekampene i det området? Mange av disse kom seg ikke engang over broen til kampen...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Atlet Orvanger

Om valget stod mellom Tromsø og Bodø er det ikke tvil om hva jeg ville valgt. Tromsø er da en langt finere by, noe jeg tror betyr litt for folk også.

krøvel vellevold

14/4 kl. 16:15:

Det er 132 billetter igjen til Godset-kampen. Dvs. ca 15953 solgt utenom bortefeltet.

Når det gjelder RBK - TIL, så står det på rbk.no at det sent i går kveld var solgt 17000. Dette er ca 1800 mindre enn det jeg kom frem til regnet ut fra antall ledige utenom bortetribunen. Hvis tallet på rbk.no er riktig, så betyr altså det at jeg hadde rett i mine antagelser om at ikke alle "ikke ledige" billetter nødvendigvis var solgt, men at en del av dem kunne være lagt til side for bestemte grupperinger.
Legg ned hele klubben!

Corran

og hvor mange er det mulig å få ved siden/nærheten av hverandre?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

paf

Quote from: "Corran"og hvor mange er det mulig å få ved siden/nærheten av hverandre?

Er du ikke BT-abonnent: Ingen. Er du: Sjekk selv. Jeg er ikke, men tipper: Ingen.

krøvel vellevold

Quote from: "paf"
Quote from: "Corran"og hvor mange er det mulig å få ved siden/nærheten av hverandre?

Er du ikke BT-abonnent: Ingen. Er du: Sjekk selv. Jeg er ikke, men tipper: Ingen.


På BT-A kan man sitte en gjeng på 70 stykker samlet om man vil!
Legg ned hele klubben!

Corran

bare så i en annen tråd at en var sur for det gikk ikke an å sitte 7 stk (feks) vedsiden av hverandre mao så er det mer mangel på kreativitet en et reelt problem :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Fabregas

Synes det er litt stusslig at vi er såpass langt bak RBKs tilskuerkapasitet, selv om vi har bygget om. Vi har flere innbyggere enn Trondheim og vi skryter alltid av en enorm patriotisme rundt Bergen og Brann, men alle medgangssupportere til RBK gjør vel at de slår oss ned i støvlene. Men å bygge rett ut til 26 000 ville vel vært idiotisk og risikabelt. Så jeg håper virkelig at bergenspublikummet i år fyller stadion på hver eneste hjemmekamp, uansett hvordan det går med laget.

Klaus_Brann

Quote from: "Fabregas"Synes det er litt stusslig at vi er såpass langt bak RBKs tilskuerkapasitet, selv om vi har bygget om. Vi har flere innbyggere enn Trondheim og vi skryter alltid av en enorm patriotisme rundt Bergen og Brann, men alle medgangssupportere til RBK gjør vel at de slår oss ned i støvlene. Men å bygge rett ut til 26 000 ville vel vært idiotisk og risikabelt. Så jeg håper virkelig at bergenspublikummet i år fyller stadion på hver eneste hjemmekamp, uansett hvordan det går med laget.


Det tror jeg nok desverre ikke kommer til å skje, hvis vi ikke presterer.
Men kom an, det skulle da bare mangle at trønderne klarte å karre til seg noen fler medgangssupportere når de vinner år etter år, etter år, etter år...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

RBK hadde 20323 i dag, og VIF hadde 18226. Av disse to må det sies at VIF overrasket mest på publikumstall. Har de delt ut tusenvis av gratisbilletter igjen? RBK's tall var omtrent som forventet. Like forventet som at de kom til å score seiersmålet langt på overtid. Håper de ikke klarer å runde 20000 i snitt i år heller. Men det skal holde hardt!

15/4 kl. 20:55: Nå ser det ut til at det er utsolgt til Godset-kampen! Altså ca. 16085 utenom bortefeltene R og S.

Til VIF-kampen er det 803 ledige (22 på billettluka.no og 781 på BT's kundeservice). Dermed er det solgt ca 15282 utenom bortefeltet.

Viking - Sandefjord: De har solgt ca 11300. Det er omtrent det samme som antall sesongkort, og de har altså omtrent ikke solgt noe siden salget åpnet i går.

AaFK - FFK: De har solgt ca 10143 og har fremdeles 322 billetter igjen. For fire dager siden var det 360 billetter igjen...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Av disse to må det sies at VIF overrasket mest på publikumstall. Har de delt ut tusenvis av gratisbilletter igjen?


To billetter og en T-skjorte til 100 kroner.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Northside

Tror jeg hadde blitt litt irritert hadde jeg invistert 2000kr i sesongkort, så får pokker meg folk plasser på samme tribunen for 100kr tilsammen, inkludert en t-skjorte!

krøvel vellevold

Quote from: "NorthsideFCDH"Tror jeg hadde blitt litt irritert hadde jeg invistert 2000kr i sesongkort, så får pokker meg folk plasser på samme tribunen for 100kr tilsammen, inkludert en t-skjorte!


Er det rart VIF "bare" har solgt 8000 sesongkort?
Legg ned hele klubben!

Erlend

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Fabregas"Synes det er litt stusslig at vi er såpass langt bak RBKs tilskuerkapasitet, selv om vi har bygget om. Vi har flere innbyggere enn Trondheim og vi skryter alltid av en enorm patriotisme rundt Bergen og Brann, men alle medgangssupportere til RBK gjør vel at de slår oss ned i støvlene. Men å bygge rett ut til 26 000 ville vel vært idiotisk og risikabelt. Så jeg håper virkelig at bergenspublikummet i år fyller stadion på hver eneste hjemmekamp, uansett hvordan det går med laget.


Det tror jeg nok desverre ikke kommer til å skje, hvis vi ikke presterer.
Men kom an, det skulle da bare mangle at trønderne klarte å karre til seg noen fler medgangssupportere når de vinner år etter år, etter år, etter år...

Ja, stor forskjell på 14 seriegull på 15 år og knapt en dritt på 15 år

brann:)

Quote from: krøvel vellevoldRBK hadde 20323 i dag, og VIF hadde 18226. Av disse to må det sies at VIF overrasket mest på publikumstall. Har de delt ut tusenvis av gratisbilletter igjen? RBK's tall var omtrent som forventet. Like forventet som at de kom til å score seiersmålet langt på overtid. Håper de ikke klarer å runde 20000 i snitt i år heller. Men det skal holde hardt!

15/4 kl. 20:55: Nå ser det ut til at det er utsolgt til Godset-kampen! Altså ca. 16085 utenom bortefeltene R og S.

Til VIF-kampen er det 803 ledige (22 på billettluka.no og 781 på BT's kundeservice). Dermed er det solgt ca 15282 utenom bortefeltet.

Viking - Sandefjord: De har solgt ca 11300. Det er omtrent det samme som antall sesongkort, og de har altså omtrent ikke solgt noe siden salget åpnet i går.

AaFK - FFK: De har solgt ca 10143 og har fremdeles 322 billetter igjen. For fire dager siden var det 360 billetter igjen...



Står fortsatt på bilettluka at det er "100 eller flere ledige plasser "
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Brannfrelst

På setekartet til billettluka er det 0 billetter å oppdrive,og på BT sin side er salget til den kampen stengt. Men står alikevel at det er 100 billetter igjen.
2.10.07-Gullet kom hem!

Lilleheil

var selv nettopp inne på bilettluka for å sjekke status med biletter. står 100 ledige på den vanlige, men bt-greiene hadde plutselig 800... men gikk ikke ann og kjøpr grunnet tekniske problmer.. faen for en skandale.. Brann stadion kommer aldri noen gang til å bli uttsolgt grunnet inkompetanse has bilettluka

grei

Er det utsolgt, eller er det ikke? Det virker som Brann liker at det er litt usikkerhet om antall solgte, for å få folk til å kjøpe sesongkort eller være tidligere ute "neste gang". Det virker nok bra for sesongkortsalghet, men ikke alle har så stor interesse at de vil på absolutt alle kampene. Jeg kjenner folk som hadde tenkt å gå i dag, men som lar det være fordi de har hørt det er utsolgt.

brann:)

Det står at det er utsolgt nå så vi for satse på det.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Pepto_I

Jeg var innom Brannbutikken på stadion i 12-tiden idag og personen foran meg i køen kjøpte 3 billetter ved siden av hverandre. Virker ikke som at det er helt utsolgt likevel..

boleole

Noen steder på Laksevåg de selger biletter?
**************************************
og nicket mitt er bare for å tøffe meg...
****************************************

Brannfrelst

Bekreftet på Brann.no at det er utsolgt nå.
2.10.07-Gullet kom hem!

krøvel vellevold

Det er 703 billetter igjen til Brann - VIF. Samtlige er gjennom BT's kundeservice.
Legg ned hele klubben!

Breiflabben

Her har vi fått rapporter om et utsolgt stadion men det var jo en drøss med ledige seter. Mest på bortetribunen men ellers var det jo og en del.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

benny

blir jo ikke helt fult når bortespporterne ikke klarer å fylle opp sin seksjon.
ellers ble det oppgitt ca. 17100 tilskuere, husker ikke helt nøyaktig. Solid økning fra første hjemmekamp i fjor.

Nixon

Det var hele rader ledige nede på SPV-tribunen.
Ikke vet jeg hvorfor. Krøvel har kanskje en forklaring.
Det er hans tråd...:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Brannfrelst

Hva skulle Godset med 850 plasser? 500 hadde vert nok. Hvorfor er det seter bak innbytterbenken om disse ikke skal benyttes? Og nederste rad på SPV var jo tom.
2.10.07-Gullet kom hem!

Lilleheil

Det som er innteresant er at Brann ikke selger de setene på vipen som ikke allerede er forhåndskjøpt... hvordan er planen med å plassere folk her? funket dårlig i dag iallefall...

krøvel vellevold

Det var litt mer vip-plasser oppunder taket enn jeg først anslo. Det finnes jo ikke noe billettkart over disse plassene, sÃ¥ det er ikke lett Ã¥ fÃ¥ det nøyaktige tallet. Jeg har nÃ¥ kommet frem til at kapasiteten er ca 17016. I tillegg skulle det jo være 100 stÃ¥plasser pÃ¥ Felt T.  Totalt 17116 plasser. SÃ¥nn sett høres jo et tilskuertall pÃ¥ 17175 ikke helt fjernt ut. Men nederste rad pÃ¥ SpV var jo halvfull. Med andre ord 100 i minus der. Dessuten var det jo minst et par-tre hundre ledige pÃ¥ bortefeltet. Tror neppe det reelt sett var mer enn ca 16700 pÃ¥ kampen. Ser ikke bort i fra at 17175 blir nedjusert senere.
Legg ned hele klubben!

Tore Larsen

Quote from: "krøvel vellevold"Det var litt mer vip-plasser oppunder taket enn jeg først anslo. Det finnes jo ikke noe billettkart over disse plassene, sÃ¥ det er ikke lett Ã¥ fÃ¥ det nøyaktige tallet. Jeg har nÃ¥ kommet frem til at kapasiteten er ca 17016. I tillegg skulle det jo være 100 stÃ¥plasser pÃ¥ Felt T.  Totalt 17116 plasser. SÃ¥nn sett høres jo et tilskuertall pÃ¥ 17175 ikke helt fjernt ut. Men nederste rad pÃ¥ SpV var jo halvfull. Med andre ord 100 i minus der. Dessuten var det jo minst et par-tre hundre ledige pÃ¥ bortefeltet. Tror neppe det reelt sett var mer enn ca 16700 pÃ¥ kampen. Ser ikke bort i fra at 17175 blir nedjusert senere.


Brann teller vel antall solgte billetter og ikke hvor mange som reelt er innenfor porten ? er vel kun Rbk som gjør dette ?
Mvh

Tore

Breiflabben

Men hvordan kan det være sÃ¥ mange tomme seter pÃ¥ SPV nÃ¥r stadion var utsolgt?.  Her mÃ¥ Tøssen forklare seg.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

krøvel vellevold

Og hvordan kan de regne flere hundre tomme seter på bortefeltet som solgte billetter? Var det liksom 3-400 Godset-fans som hadde kjøpt billett som ikke kom?
Legg ned hele klubben!

Tore Larsen

Quote from: "krøvel vellevold"Og hvordan kan de regne flere hundre tomme seter på bortefeltet som solgte billetter? Var det liksom 3-400 Godset-fans som hadde kjøpt billett som ikke kom?


Som vanlig har vel Brann kontroll.....
Mvh

Tore

Bassew

Underlige greier på Stadion i dag. Ankom ca. 45 min før kampen. Hele Nymark var sperret med gjerde. Stilte meg i kø nede ved Nymarksbanen - inngangen nærmest Nordre Sitte(sitter på felt-z)etter en lengre rundtur. Da jeg endelig var kommet frem viste deg seg at jeg ikke kom inn, grunnet at jeg måtte inn inngang 12 og ikke 10. Greit nok, men det er jo på andre siden av Stadion! Når jeg så kommer meg opp på søndre del av Stadion så står det på skiltene at inngang 12 er for felt A og B, stod ikke noe om D(felt-z), som jeg sitter på og som var der jeg nettopp kom fra! MEN jeg kommer likevel inn, og må gå langs hele midtrekken på Hansa for å komme meg opp på øvre del av felt-z. Dette virker ikke som noe god løsning. Det er to innganger som heter 10. Disse burde vært for felt C og D(felt-z), en for nedre og en for øvre, inngang 11 burde vært for nedre felt A og B, mens inngang 12 burde vært for øvre del A og B. Men kanskje jeg ikke skal klage, den ekstra lange turen for å komme seg inn brenner nok en god del overflødig kalorier som ellers bare ligger og koser seg
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Tore Larsen

Quote from: "Bassew"Underlige greier på Stadion i dag. Ankom ca. 45 min før kampen. Hele Nymark var sperret med gjerde. Stilte meg i kø nede ved Nymarksbanen - inngangen nærmest Nordre Sitte(sitter på felt-z)etter en lengre rundtur. Da jeg endelig var kommet frem viste deg seg at jeg ikke kom inn, grunnet at jeg måtte inn inngang 12 og ikke 10. Greit nok, men det er jo på andre siden av Stadion! Når jeg så kommer meg opp på søndre del av Stadion så står det på skiltene at inngang 12 er for felt A og B, stod ikke noe om D(felt-z), som jeg sitter på og som var der jeg nettopp kom fra! MEN jeg kommer likevel inn, og må gå langs hele midtrekken på Hansa for å komme meg opp på øvre del av felt-z. Dette virker ikke som noe god løsning. Det er to innganger som heter 10. Disse burde vært for felt C og D(felt-z), en for nedre og en for øvre, inngang 11 burde vært for nedre felt A og B, mens inngang 12 burde vært for øvre del A og B. Men kanskje jeg ikke skal klage, den ekstra lange turen for å komme seg inn brenner nok en god del overflødig kalorier som ellers bare ligger og koser seg


Siden dette er et så stort problem for mange viser det seg, så bør man enten sende en generell mail om dette til Brann eller gi beskjed til Bataljonen om problemet slik at man kan få tatt det opp med Brann.
Mvh

Tore

Speedy

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Bassew"Underlige greier på Stadion i dag. Ankom ca. 45 min før kampen. Hele Nymark var sperret med gjerde. Stilte meg i kø nede ved Nymarksbanen - inngangen nærmest Nordre Sitte(sitter på felt-z)etter en lengre rundtur. Da jeg endelig var kommet frem viste deg seg at jeg ikke kom inn, grunnet at jeg måtte inn inngang 12 og ikke 10. Greit nok, men det er jo på andre siden av Stadion! Når jeg så kommer meg opp på søndre del av Stadion så står det på skiltene at inngang 12 er for felt A og B, stod ikke noe om D(felt-z), som jeg sitter på og som var der jeg nettopp kom fra! MEN jeg kommer likevel inn, og må gå langs hele midtrekken på Hansa for å komme meg opp på øvre del av felt-z. Dette virker ikke som noe god løsning. Det er to innganger som heter 10. Disse burde vært for felt C og D(felt-z), en for nedre og en for øvre, inngang 11 burde vært for nedre felt A og B, mens inngang 12 burde vært for øvre del A og B. Men kanskje jeg ikke skal klage, den ekstra lange turen for å komme seg inn brenner nok en god del overflødig kalorier som ellers bare ligger og koser seg


Siden dette er et så stort problem for mange viser det seg, så bør man enten sende en generell mail om dette til Brann eller gi beskjed til Bataljonen om problemet slik at man kan få tatt det opp med Brann.


Jeg sendte en mail til Tøsse for noen dager siden, og fikk som svar: "Du må bruke inngangen som står på kortet!". Kanskje du Tore kunne spurt han om mulighetene for å endre det og få et litt dypere svar, hvis du har anledning?
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

paf

Quote from: "Tore Larsen"Brann teller vel antall solgte billetter og ikke hvor mange som reelt er innenfor porten ? er vel kun Rbk som gjør dette ?

Nye regler i år sier at man skal oppgi antall tilskuere og ikke antall solgte billetter.

Red Rabitt

Grunnen til at pølsevip ikke er fullt er fordi de ikke fikk solgt alle setene.
Har ikke lagt de ut for salg pga de sikkert er usikker på hvilke billett priser de skal ta her,for å tilsvare det pakken koster må jo de ligge seg på ca 400 kr pr billett for å ikke oppnå misnøye hos dem som har kjøpt partourkort her.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Prudi

Quote from: "Red Rabitt"Grunnen til at pølsevip ikke er fullt er fordi de ikke fikk solgt alle setene.
Har ikke lagt de ut for salg pga de sikkert er usikker på hvilke billett priser de skal ta her,for å tilsvare det pakken koster må jo de ligge seg på ca 400 kr pr billett for å ikke oppnå misnøye hos dem som har kjøpt partourkort her.


Kan informere om at samme plass ble solgt opptil flere i går. Hadde to tjommier som jeg selv hadde skaffet billett til via billettluka (har selv partoutkort). Da de kom til plassene sine satt det to stykker med samme billetter. Da de konfronterte vakten med dette fikk de beskjed om å henvende seg i billettkontore i BT-svingen. Der var det først et rævhol som mente det ikke var hans jobb å ordne opp i dette. Til slutt kom det en dame som gav de to billetter på BT. Og dette hadde skjedd med mange.

Partoutkortholdere hadde kommet og oppdaget at plassene deres var solgt enda en gang via billettluka.

Hvis Brann forlenger avtalen sin med billettluka bør noen få fyken.

Nightfox

Noen som la merke til Hanøyen i går?

"Vi minner om at når du har gått INN på stadion, vil det ikke være muligheter for å gå ut av stadionområdet for så å gå inn igjen, dette av sikkerhetsmessige årsaker"
...
"For dere som har biler som er parkert i idrettsveien vil vi minne om at det kommer til å legges ut bøter her hvis dere ikke flytter bilene deres snarest"

Faen for et null...

Nixon

Quote from: "Nightfox"Noen som la merke til Hanøyen i går?

"Vi minner om at når du har gått INN på stadion, vil det ikke være muligheter for å gå ut av stadionområdet for så å gå inn igjen, dette av sikkerhetsmessige årsaker"
...
"For dere som har biler som er parkert i idrettsveien vil vi minne om at det kommer til å legges ut bøter her hvis dere ikke flytter bilene deres snarest"

Faen for et null...


Jepp, Hanøy er et diktatorisk null som tar seg til rette og lager regler akkurat slik han vil. Pakk!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

1963

Hvorfor i all verden gidde å diskutere x antall publikum "ETTER" at kampen er spilt? Det er opplyst drøyt 17000 på stadion i går punktum!
an hende vi vinner gull engang:)

Rochdale

Litt utenom tema, men tenkte å ta den med. Sønnen min "vant en plast-drikkeflaske" før kampen. Snakker om teltet der man kan få målt hastigheten på skudd.

Stolt som en hane. Lykken varte i 10 minutter. Han ble nemlig fratatt flasken ved inngangen......... Av sikkerhetsmessige årsaker. Ja ja..
quot;Kan ikke forvente å slå Molde hjemme".
Kjell Tennfjord.

Desperado

Quote from: "1963"Hvorfor i all verden gidde å diskutere x antall publikum "ETTER" at kampen er spilt? Det er opplyst drøyt 17000 på stadion i går punktum!


Fordi Brann har en lang historie for at tilskuertallet blir justert når man har fått summet seg og telt noen ganger til etter kamp. Punktum.

grei

Quote from: "Rochdale"Litt utenom tema, men tenkte å ta den med. Sønnen min "vant en plast-drikkeflaske" før kampen. Snakker om teltet der man kan få målt hastigheten på skudd.

Stolt som en hane. Lykken varte i 10 minutter. Han ble nemlig fratatt flasken ved inngangen......... Av sikkerhetsmessige årsaker. Ja ja..


Fantastisk eksempel på idiotiet dette sikkerhetshysteriet gjør seg utslag i. Greit at man er nødt til å ha litt kontroll, men makan...

Go Up