• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

Optimist

I alle fall passert 12.000, og over halvveis til 12.500 vil jeg tro. Med støtte fra billettboten. Har god tro på at vi passerer 13.000 innen søndag.
Kokende idiot

Gulløl

Store Stå. Utsolgt for enkeltbilletter til Fredrikstad kampen men fremdeles mulig å kjøpe partoutkort på feltet.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on March 17, 2024, 23:03:05 PMStore Stå. Utsolgt for enkeltbilletter til Fredrikstad kampen men fremdeles mulig å kjøpe partoutkort på feltet.

De meldte jo for over en uke siden at det var utsolgt for partoutkort på Store Stå? 🤔
Kokende idiot

RepublikkenBergen

Quote from: Optimist on March 17, 2024, 23:22:57 PM
Quote from: Gulløl on March 17, 2024, 23:03:05 PMStore Stå. Utsolgt for enkeltbilletter til Fredrikstad kampen men fremdeles mulig å kjøpe partoutkort på feltet.

De meldte jo for over en uke siden at det var utsolgt for partoutkort på Store Stå? 🤔

800 partoutkort solgt og utsolgt. Da var det 200 igjen til løssalg.

Optimist

Quote from: RepublikkenBergen on March 17, 2024, 23:26:23 PM
Quote from: Optimist on March 17, 2024, 23:22:57 PM
Quote from: Gulløl on March 17, 2024, 23:03:05 PMStore Stå. Utsolgt for enkeltbilletter til Fredrikstad kampen men fremdeles mulig å kjøpe partoutkort på feltet.

De meldte jo for over en uke siden at det var utsolgt for partoutkort på Store Stå? 🤔

800 partoutkort solgt og utsolgt. Da var det 200 igjen til løssalg.

Jepp, var sånn jeg og forstod det. Derfor spesielt at Gulløl så at det fortsatt var mulig å kjøpe partoutkort på feltet. Men ikke mulig da jeg sjekket nå nettopp.
Kokende idiot

Hickok

Det er nå følgende igjen:
SPV - ca 500
BT - ca 1400. Avhengig av hvor mange gratisbilletter som er avhentet på felt A (som jeg antar er holdt av til sånt).
Bortefelt - Ca 30% utsolgt på sittefeltet.
Fjordkraft - Knappe 700. I tillegg kommer ståplassene.
Frydenbø - 63 plasser. I tillegg kommer evt ståplassene merket på setekartet.

Totalt er det nok passert 12.500, men er fortsatt et stykke unna 13.000.

Gulløl

March 18, 2024, 11:13:09 AM #17506 Last Edit: March 18, 2024, 11:14:50 AM by Gulløl
X-boten viser at 12.798 solgt og at det dermed mangler 202 billetter til 13.000. Men hvor nøyaktig boten er blitt etter hvert og hvor det kan være eventuelle feilkilder hadde vært interessant å visst litt om. Fanger den f.eks opp salget på ståfeltet på bortefeltet eller er det lagt inn en form for prognose på det feltet ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on March 18, 2024, 11:13:09 AMX-boten viser at 12.798 solgt og at det dermed mangler 202 billetter til 13.000. Men hvor nøyaktig boten er blitt etter hvert og hvor det kan være eventuelle feilkilder hadde vært interessant å visst litt om. Fanger den f.eks opp salget på ståfeltet på bortefeltet eller er det lagt inn en form for prognose på det feltet ?

Boten utelukker bortefeltet 100%. Er så stor andel ståplasser der at det ikke er vits i å ta med setene. Så like greit å bare telle hjemmebilletter. Boten utelukker for øvrig også ståplassene på Fjordkraft.
Kokende idiot

Gulløl

Satser på to gladnyheter fra Brann før helgestart. At alle 10.000 partoutkort er utsolgt og at billettsalget til Fredrikstad kampen har passert 13.000. Meldinger om god interesse trigger ytterligere interesse !
Med kun 3000 billetter igjen på hjemmefeltene og over to uker til kampstart må folk virkelig på farten på seg for å få bra plasser til første hjemmekamp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Jeg tipper de har passert 12.800, og med fribilletter er de nok over 13.000. Partoutkort kan det ikke være mange igjen av. Jeg holder med deg at det kommer annonsering av begge før helgen, men 13.000 tipper kommer allerede etter damekampen i morgen.

Da kan de kanskje annonsere 600 solgte partoutkort for damene også. Det kan ikke være langt unna i så fall.

Hickok

Det går senere med salget enn forventet, men nå kan de ikke være langt unna 13.000 solgte, avhengig av salget av ståplasser på bortefeltet.

Partoutkort ser ut til å stoppet helt opp.

Superjack

Folk er nok mest i påskeferiemodus.

Tar seg nok opp i løpet av påskeferien.

Så kan det også hende at det er noe usikkerhet i mange, siden Brann tapte mot Molde og det fortsatt er lenge til kamp.
Brannsupporter.

Gulløl

Brann melder nå på hjemmesiden over 13.000 solgte billetter til årets første kamp.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 24, 2024, 22:44:20 PM #17513 Last Edit: March 24, 2024, 22:45:52 PM by Gulløl
Etter noe labert tempo i billettsalget en periode er det siste 12 timer satt fart og tatt ut nærmere 200 billetter til Fredrikstad kampen. Om dette er et midlertidig oppsving av en eller annen årsak vet jeg ikke. Men X- boten viser 13.470 solgte nå så 14.000 trenger ikke være så mange dager unna.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Jeg ser det er noe over 1500 ledige på BT og Fjordkraft til sammen. Jeg tipper det tallet må ned mot 5-600 før de åpner salget på ståplasser. Spørsmålet er om de åpnes i påsken, eller om de venter til etter serieåpningen.

Optimist

Tror at Twitterboten viser ganske nøyaktige tall nå som den viser tall til enkeltkamper kontra partoutkort. Ikke mer enn 100 i feilmargin i alle fall ser det ut som.
Kokende idiot

Hickok

Quote from: Optimist on March 25, 2024, 10:34:27 AMTror at Twitterboten viser ganske nøyaktige tall nå som den viser tall til enkeltkamper kontra partoutkort. Ikke mer enn 100 i feilmargin i alle fall ser det ut som.
Det eneste som muligens er et avvik er felt A på BT. Dette feltet har ikke vært lagt ut for salg og ser utsolgt ut, men jeg mistenker at det er her alle frikortene sitter, og at resten av dette derfor ikke legges ut før fristen for å hente frikort har gått ut. Jeg lurer på om det er 48 timer før avspark.

Optimist

Quote from: Hickok on March 25, 2024, 10:55:05 AM
Quote from: Optimist on March 25, 2024, 10:34:27 AMTror at Twitterboten viser ganske nøyaktige tall nå som den viser tall til enkeltkamper kontra partoutkort. Ikke mer enn 100 i feilmargin i alle fall ser det ut som.
Det eneste som muligens er et avvik er felt A på BT. Dette feltet har ikke vært lagt ut for salg og ser utsolgt ut, men jeg mistenker at det er her alle frikortene sitter, og at resten av dette derfor ikke legges ut før fristen for å hente frikort har gått ut. Jeg lurer på om det er 48 timer før avspark.

Felt A er vel vanskelig ja. Jeg tror også den sliter litt med VIP-en. Er ikke helt rett-frem-salg på den tribunen.
Kokende idiot

Gulløl

Quote from: Hickok on March 25, 2024, 10:55:05 AMDet eneste som muligens er et avvik er felt A på BT. Dette feltet har ikke vært lagt ut for salg og ser utsolgt ut, men jeg mistenker at det er her alle frikortene sitter, og at resten av dette derfor ikke legges ut før fristen for å hente frikort har gått ut. Jeg lurer på om det er 48 timer før avspark.
Felt B på BT tror jeg ikke det blir så mye ledig når ansatte og spillere har tatt sine billetter til en slik publikums attraktiv kamp som forventes å bli utsolgt eller nesten utsolgt. Damelaget og apparatet rundt tipper jeg også nå har rett til å hente ut billetter her, derfor går det unna mer. Men en mindre rest blir det vel som blir overført i billettsystemet. Det har opptil flere dager tidligere vært salg på dette feltet i billettsystemet, mer enn to døgn mener jeg å huske.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

March 27, 2024, 12:34:24 PM #17519 Last Edit: March 27, 2024, 13:09:37 PM by Gulløl
Tar utgangspunkt i at maks-kapasitet på Brann Stadion i år er 16.832 som var oppgitt solgte i de tre mest besøkte kampene i fjor. Trekker deretter i fra borte-feltkapasiteten på 838 billetter og restbeholdning på 2000 billetter på hjemmefeltene som Brann melder om i dag. Da er det tall-teoretisk solgt totalt 13.994 billetter. Tipper det blir frigitt ganske lite billetter på BT-A, det meste går nok internt. X-boten oppgir vel BT-A som utsolgt i sine tall ??

X-boten angir 13.653 solgte i foremiddag. Boten utelukker bortefeltet 100% er tidligere blitt nevnt her i tråden. Sittefeltet i bortesvingen har solgt 61 plasser, noe som er synlig i Fredrikstad sitt billettsystem, altså halvparten av sittefeltet. Størstedelen av differansen mellom 13.994 og 13.653 utgjør vel solgt på bortefeltet  + noen andre mindre feilkilder her og der ?

Registrerer at Fredrikstad blir et av de store publikumslagene i år, dei har allerede solgt 8000 billetter til første serierunde og håper å passere 10.000 til kampstart andre påskedag. Hvor mange de stiller med på Brann Stadion er jeg usikker på, kanskje over 400 ?. Ser dei har satt opp to busser, blir vel en del privatbiler, og så bor det det vel en del Fredrikstad folk i Bergen og omegn som stiller.

Tipper at Brann melder over 14.000 solgte på fredag.
Om vi klarer å passere 16.000  til kampstart ? Tror det må seier over Tromsø til kombinert med godt spill for å klare det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hickok

Jeg antar det er et sprik mellom reserverte frikort og avhentete. Det fort dette som lager avvik i tallene. Jeg antar frikortene ikke regnes inn før det blir hentet ut.

Optimist

Tror ikke vi er langt unna 14.000 solgte til første hjemmekamp nå.
Kokende idiot

Gulløl

March 28, 2024, 13:23:42 PM #17522 Last Edit: March 28, 2024, 13:35:20 PM by Gulløl
Salget av billetter går trått. Nå er det kun på de to lite attraktive nabofeltene til bortesvingen det er mulig å få sitteplasser ved siden av hverandre trygt ute av regnet. Mindre attraktive plasser på dei første radene og enkeltplasser lenger oppe på feltene reduserer naturlig nok salget. Det bør være på tide å åpne "Norges beste ståfelt" øverst på Fjordkraft som også har en folkelig pris, sikkert en god del som venter på dei billettene før kjøp. Altså mulig å få bedre fart i salget om Brann vil.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on March 28, 2024, 13:23:42 PMSalget av billetter går trått. Nå er det kun på de to lite attraktive nabofeltene til bortesvingen det er mulig å få sitteplasser ved siden av hverandre trygt ute av regnet. Mindre attraktive plasser på dei første radene og enkeltplasser lenger oppe på feltene reduserer naturlig nok salget. Det bør være på tide å åpne "Norges beste ståfelt" øverst på Fjordkraft som også har en folkelig pris, sikkert en god del som venter på dei billettene før kjøp. Altså mulig å få bedre fart i salget om Brann vil.

Tror ikke du at Brann gjerne vil selge litt flere mindre attraktive plasser før de åpner de gode ståplassene? Er det forresten noen som har statistikk på når Brann pleier å åpne ståplassene? Hadde vært interessant å se hvor mange hjemmebilletter som pleier å være solgt før de åpner.
Kokende idiot

Superjack

Mitt inntrykk er at ståplassene åpnes når det er nesten helt utsolgt ellers.
Brannsupporter.

Gulløl

March 29, 2024, 10:42:35 AM #17525 Last Edit: March 29, 2024, 10:58:34 AM by Gulløl
Quote from: Optimist on March 28, 2024, 14:06:54 PMTror ikke du at Brann gjerne vil selge litt flere mindre attraktive plasser før de åpner de gode ståplassene?
Enig i at det har vært en god strategi i flere tidligere kamper når tempoet i billettsalget har vært bedre ni dager før kampstart. Da forsvinner enkeltsetene og de dårlige setene også rimelig raskt. Men i dette tilfellet opp mot denne kampen når snittet har falt til under 100 solgte siste dagene og det går trått er det nok større markedsmessig gevinst og gi mer blest om kampen og åpnet ståfeltet på Fjordkraft og fått det solgte antallet over 14.000 og 14.500 raskere. Folk har ikke billett-angst enda når det er meldt 2000 ledige og når de vet at noen av de beste utsiktplassene kommer i salg senere. Når den totale restbeholding er kommet ned i 1000-1500 begynner nok folk mer å kjenne at det haster og at det er en kamp "alle" skal på. Er god en del psykologi opp i dette, blir det knapphet for noe som for eksempel egg til påske(uten videre sammenligning) begynner folk å skynde seg, stresse og kjenne på angsten :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

2000 seter igjen og over en uke til start? Tenker vi ligger bra an jeg. Det tar seg nok opp så fort første runde er unnagjort.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Superjack

FFK stiller nok med en de på borteseksjonen.
Om det ikke blir helt utsolgt så tipper jeg minst over 16.000 på denne.

Bra kamp / resultat mot Tromsø så blir det utsolgt.
Brannsupporter.

Hickok

Det kan ikke være langt unna 14.000 solgte billetter nå. Jeg tenker tempoet tar seg opp igjen så snart påsken er over. Med seier mot TIL ryker de nok unna ganske kjapt. Med tap, ryker de kanskje ikke unna i det hele tatt. Jeg tipper ellers at ståplassene blir lagt ut tirsdag eller onsdag.

Superjack

En kalasseier til Brann på mandag og det er billettangst for dem som ikke har fått kjøpt billett til lunsjen på jobb på tirsdag.
Brannsupporter.

Optimist

Passert 14.000 ganske nøyaktig en uke før kamp.
Kokende idiot

Gulløl

Ganske sjelden at det har vært helt utsolgt på Frydenbø en uke før kampstart.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

March 31, 2024, 21:09:54 PM #17532 Last Edit: March 31, 2024, 21:35:28 PM by Optimist
Quote from: Gulløl on March 31, 2024, 20:34:35 PMGanske sjelden at det har vært helt utsolgt på Frydenbø en uke før kampstart.

Skjedde det noen ganger i fjor bortsett fra 16. mai? Og hvis ikke: når skjedde det sist?

Edit:
-Glimt-kampen ble jo selvfølgelig utsolgt flere uker før kamp.
-Rbk-kampen og Molde-kampen ble også Frydenbø utsolgt en uke før kampstart.

Ellers må det være lenge siden sist.
Kokende idiot

Hickok

Det er ellers ca 1400 igjen på hjemmefeltene (minus utdelte fribilletter) utenom ståplassene på Fjordkraft, så jeg antar disse blir sluppet i løpet av tirsdagen.

Gulløl

April 01, 2024, 10:52:13 AM #17534 Last Edit: April 01, 2024, 11:05:14 AM by Gulløl
Da er "Norges beste ståtribune med konge-utsikt " åpnet for salg til Fredrikstad kampen.

Spre nyheten. Løp og kjøp !

Pris kun kr.200,-

Går ut fra at Brann får nyheten ut på hjemmesiden og alle sosiale kanaler rimelig raskt.

Når denne ståtribunen ble åpnet når den var ny ble 641 oppgitt som kapasitet. Egentlig er det plass til flere, 800 burde gå helt fint.

Det er lite gode sitteplasser igjen å velge mellom til en god pris så med seier mot Tromsø i kveld kan feltet bli utsolgt på to-tre dager.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Jeg stod på ståtribunen mot Molde i fjor. Trappetrinnene er såpass lave at man fort ser banen dårlig om man står rett bak noen. Synd egentlig, for før den kampen hadde jeg troen på at 6-7-800 lett kunne stått og sett bra på det feltet.
Kokende idiot

opplett

Tror Brann-FFK blir utsolgt ;)
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

huleste

Nå burde resten av billettene ryke!

opplett

Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

April 01, 2024, 21:37:19 PM #17539 Last Edit: April 01, 2024, 21:42:32 PM by Gulløl
X-boten viser solid økning mellom kl.16 og kl.22 i kveld med 213 billetter. Samme tidsrom i går kveld solgte kun 58 billetter. Altså en solid prosentvis økning.
X-boten viser totalt 14.432 solgte kl.22.
Ståfeltet på Fjordkraft som åpnet salget tidlig på dagen i dag er ikke med i dagens tall.
Tipper vi passerer 15.000 solgte før onsdagen er ferdig.
Det går mot utsolgt kamp for hjemmefeltene. Billett-angsten er nok stigende, noen blir nok skuffet for at dei ikke får billetter.


Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 02, 2024, 10:39:01 AM #17540 Last Edit: April 02, 2024, 11:17:42 AM by Gulløl
Det er BT tribunen det er blitt solgt mest på siden kampslutt i går. Det går så fort unna at det nå er kun 36 seter igjen ved siden av hverandre. Tribunen ender nok opp med kun enkeltplasser i løpet av de neste timene. Dette er en tribune som er populær for familier. På langsidene er det kun fire barnebilletter igjen på sitteplass ved siden av hverandre til 150 kr, deretter må en opp til 250 kr for Premium billetter.

Ellers valgte Brann i går kveld å løfte opp en to-tre dagers utdatert artikkel om at at det var 2000 billetter igjen. Kan gi folk inntrykk av at det ikke haster å kjøpe. Sannheten er at det raskt nærmer seg 1000 billetter i rest på hjemmefeltene. Det er nok også blitt solgt en god del på det døgnet ståfeltet på Fjordkraft har vært i salg. Er en opptatt av pris haster det definitivt å kjøpe. Tipper det koker på billettkontoret på Stadion i dag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 02, 2024, 12:25:36 PM #17541 Last Edit: April 02, 2024, 13:10:44 PM by Gulløl
Det er kun 660 sitteplasser igjen til Fredrikstad kampen.

Fordelt slik.

Fjordkraft: 165
BT: 110
Sp.V: 385

Rest av ståplasser på Fjordkraft i tillegg.

Om ikke totalt antall restbilletter allerede er under 1000 så skjer det nok i løpet av dagen, eller tidlig på dagen i morgen.

Forbehold om restbilletter som ikke er lagt ut til salgs enda. Kan være en mindre rest på felt BT-A når interne billetter er fordelt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Det meldes om snart 1500 solgte til bortekampen i Stavanger og bare noen titalls billetter igjen. Så her må man bestille kjapt om man har tenkt å reise nedover.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Hickok

Nå selges billettene ganske fort. Det er nå knappe 900 billetter igjen på hjemmefeltene, eks. ståplassene. Av disse er nesten halvparten på frikortfeltet BT-A, der det nok kommer noen billetter for salg i løpet av morgendagen, men sikkert minst halvparten er tatt. Med andre ord er nok i praksis 15.000 nå passert. Dette blir garantert utsolgt, med unntak av bortefeltet.

Hickok

Da er det plutselig 15 ledige billetter ved siden av hverandre på Hansa.

Superjack

Quote from: Hickok on April 03, 2024, 10:16:05 AMDa er det plutselig 15 ledige billetter ved siden av hverandre på Hansa.

Ingen ledige ved siden av hverandre i klokkesvingen.

Noe ledig ved siden av hverandre på SPV, og felt D på Fjordkraft.

Hvor mye har de fra Fredrikstad kjøpt?

Her blir det helt utsolgt.
Brannsupporter.

Optimist

En på Twitter som sa noe om at han hadde hørt om 250 solgte på bortefeltet. Men han var ikke sikker. Blir nok ikke fullt der, men kan de klare 500?
Er vel bare et spørsmål om tid før hjemmefeltene blir utsolgt, men litt irriterende med de dyre feltene på Spv og Fjordkraft som selger tregt.
Kokende idiot

Hickok

April 03, 2024, 15:07:24 PM #17547 Last Edit: April 03, 2024, 15:09:08 PM by Hickok
Quote from: Optimist on April 03, 2024, 14:29:12 PMEr vel bare et spørsmål om tid før hjemmefeltene blir utsolgt, men litt irriterende med de dyre feltene på Spv og Fjordkraft som selger tregt.
Status nå er dette:
SPV - 142 plasser
Brannstuen - 110 plasser
Brannbørsen - 0 plasser
BT - 461 plasser (av disse er 413 på felt A, der antakelig de fleste er gitt ut som fribilletter).
Fjordkraft - 105 plasser
Frydenbø - 0 plasser
Fjordkraft stå - Usikkert

Salget siger på jevnt og trutt, så disse resterende plassene varer neppe til kampdag.

Gulløl

Brann melder nå at 15.000 er passert.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on April 03, 2024, 16:02:24 PMBrann melder nå at 15.000 er passert.

Litt over fire salgsdager på å selge ca 1000 hjemmebilletter da.
Kokende idiot

Go Up