• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

April 10, 2023, 16:06:11 PM #16400 Last Edit: April 10, 2023, 16:47:18 PM by Superjack
Uten å fintelle, men 50+ billetter igjen på Bt tribunen og kanskje 250 igjen på Fjordkraft og tilsvarende på SPV. Altså 5-600 sitteplasser igjen, sett bort fra bortetribunen

1 1/2 time før start er det bare 3 plasser som er ledig samlet i svingen på BT.  Resten av plasssene som er å kjøpe samlet er på premiumplasser på SPV eller Fjordkraft.

Er 15500 en mulighet her?
Brannsupporter.

Gulløl

April 12, 2023, 14:26:04 PM #16401 Last Edit: April 12, 2023, 14:41:08 PM by Gulløl
Ser allerede nå når jeg kikker på billettfeltene at Brann har fått en rakettstart på billettsalget til neste hjemmekamp mot VIF om 10 dager. Sikkert solgt et tresifret nye antall partoutkort også i går og i dag.

Derfor bør Brann klare å selge mer enn dei 15.244 billettene som ble solgt mot FKH:

1. Vålerengen er en mer attraktiv motstander for publikum.

2. Bedre kamptidspunkt med lørdag kl.18.00 enn mandag kl.19.15. Topp for barnefamiler men også topp for de som ønsker forspill og festkamp på Stadion før de går på byen.

3. ALLE som var på FKH kampen hadde en flott opplevelse og ønsker å komme tilbake.

4. God og fyldig dekning av Brann etter seieren mot FKH i Tv2 + lokale medier og landsdekkende medier. Til og med på frokost TV på Tv2 var det fokus på Brann med utdeling av Brann skjerf. En total mediaoppmerksomhet som gjør at flere vil på kamp på Brann Stadion og oppleve den fantastiske stemningen.

5. Et seier mot Odd borte er gunstig, et tap vil kanskje påvirke billettsalget litt negativt. Brann er favoritt mot Odd.

6. Ser at AccuWeather melder sommertemperaturer i den uken med 17 grader og sol i langtidsvarselet på kampdag.

7. Kampen er ikke gratiskamp på Tv2 slik som mot FKH. Noe som nok gjør at flere vil se den på Stadion.

Flere grunner som kan påvirke billettsalget i positiv eller negativ retning ?

Skal vi kanskje allerede nå spå utsolgt og 16.750 tilskuere ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

fortune

Skarverennet går samme dag, det er riktignok et redusert antall deltakere siden toppårene, men helt sikkert negativt for oppmøtet.
First is first, second is nothing

Lasaron

Trio G14 var ballgutter på mandag. Er det et ledd i en strategi for å vinne tilbake Sunnhordland?
Tren på langskudd

kabelmann

En møkkadag og drittidspunkt å spille kamp på. Her burde NFF, Brann, vif, regjeringen med statsministeren i spissen vært inne og sjekket om ikke denne datoen kanskje krasjet med noens konfirmasjon!
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Gulløl

Brann melder, allerede over 8000 billetter solgt til Vålerengen kampen. Flott start :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Huff

Quote from: kabelmann on April 12, 2023, 16:51:33 PMEn møkkadag og drittidspunkt å spille kamp på. Her burde NFF, Brann, vif, regjeringen med statsministeren i spissen vært inne og sjekket om ikke denne datoen kanskje krasjet med noens konfirmasjon!

Velkommen inn i de voksnes rekker.

Optimist

Herlig med 8000 solgt allerede 🙌 Lørdag kl 18 er et herlig for veldig mange!
Og det er ikke Brannkampen som krasjer med andre ting, det er andre ting som krasjer med Brannkampen. Brann er førsteprioritet 😉
Kokende idiot

Optimist

Vif med 4 dager til kamp: 6500 solgte ca.
Brann med 11 dager til kamp: drøye 8000 solgt.
Kokende idiot

RepublikkenBergen

Quote from: Optimist on April 12, 2023, 21:15:40 PMHerlig med 8000 solgt allerede 🙌 Lørdag kl 18 er et herlig for veldig mange!
Og det er ikke Brannkampen som krasjer med andre ting, det er andre ting som krasjer med Brannkampen. Brann er førsteprioritet 😉

Konfirmasjon i Hardanger på kampdagen...............

Corran

Siden det er en lørdagskamp så kan en vel regne med mange Engen supportere også.
Tror borte feltet kan bli bra fylt opp spesielt hvis de slår Sarpsborg nå til helgen.

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Bikket 9000 billetter til Engen-kampen. Langt foran skjema sammenlignet med kampen på mandag.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

opplett

1000 solgt på under et døgn nesten to uker før kamp? Noe er på gang for tiden.
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

SKBCPH

Ellevilt, gu kor deilig.
- Vi har den treneren vi har.

Optimist

Helt sinnsykt. Jeg har aldri opplevd et slik trøkk rundt Brann (var ikke interessert i 2005-2008-perioden).
Lørdagskamper er ikke så dumt 😉
Kokende idiot

opplett

Quote from: Optimist on April 13, 2023, 11:00:47 AMHelt sinnsykt. Jeg har aldri opplevd et slik trøkk rundt Brann (var ikke interessert i 2005-2008-perioden).
Lørdagskamper er ikke så dumt 😉

Da var det et enormt trøkk. Husker tilbake på reportasjen om han grinende mannen som ikke fikk billett!
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Optimist

Quote from: opplett on April 13, 2023, 11:21:00 AM
Quote from: Optimist on April 13, 2023, 11:00:47 AMHelt sinnsykt. Jeg har aldri opplevd et slik trøkk rundt Brann (var ikke interessert i 2005-2008-perioden).
Lørdagskamper er ikke så dumt 😉

Da var det et enormt trøkk. Husker tilbake på reportasjen om han grinende mannen som ikke fikk billett!

Har hørt mye historier fra den tiden ja! Spent på om denne karen var å se på stadion i OBOS og LAN-tiden.
Kokende idiot

Gulløl

April 13, 2023, 11:35:47 AM #16417 Last Edit: April 13, 2023, 11:46:29 AM by Gulløl
Det er ikke spørsmål om det blir utsolgt på hjemmefeltene, men når det blir utsolgt.

En liten usikkerhet om Engen klarer å selge ut hele bortefeltet på 850. Bare et par dager siden de begynte å selge. Det koker godt der i leiren også, hjemmekampen mot Lillestrøm 01 mai har allerede solgt 11.000 og forventes utsolgt i neste uke.

Brann bør ha verdens enkleste jobb å selge ut de 1050 restaurant plassene (øvre del av nedre Sp.V) + ca.700 VIP plasser i god tid før kampstart. Brann klarte langt fra det mot Haugesund men den kampen var nok ikke like lett å selge slike plasser til der mange nok var usikker på når de var tilbake fra påskeferie og bedrifter og firma som er de som kjøper mest slike plasser hadde langfri.

Og så må Brann i god tid legge ut de 600 ståplassene bak på Fjordkraft. Jeg sitter selv høyt på Fjordkraft og har registrert at det har vært romslige ståplasser når de har vært brukt på et par 16 mai kamper. Her bør absolutt Brann søke NFF i god tid om å få lov til å øke til 1000 plasser. Er NFF usikkert bør i det minste Brann få dispensasjon i kampen mot Vålerengen som en test og prøveprosjekt. Trist om ikke alle som vil på kampen får lov fordi dette ståfeltet skal være ekstra romslig. Går en oppjustert kapasitet med 400 på dette feltet bra i denne kampen kan det forhåpentligvis bli godkjent til fremtidige hjemmekamper også. Håper Christian Kalvenes her tar tak.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

opplett

Solgt ca 300 bortebilletter til VIF
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Gulløl

Med dette tempoet ser ser det ut som sitteplasser ved siden av hverandre på øvre Frydenbø er utsolgt i morgen.

Felt Z (D) kanskje allerede utsolgt før denne dagen er ferdig om en vil ha plasser ved siden av hverandre.

Det koker !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Nixon on April 13, 2023, 10:21:25 AMBikket 9000 billetter til Engen-kampen. Langt foran skjema sammenlignet med kampen på mandag.

WOW! Det gikk fort. Her gjelder det å sikre seg billett tidlig. Kan potensielt bli første kamp på veldig lenge som ikke alle som vil gå får billett til. Får vi en genuin Grinemann på TV 2 igjen?
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Superjack

April 13, 2023, 12:54:51 PM #16421 Last Edit: April 13, 2023, 12:56:25 PM by Superjack
Grinemannen kommer garantert frem ved en eventuell cupfinale for Brann.

Kommer til å være flust av dem som Alltid har gått på stadion og Alltid støttet Brann som ikke får billetter.

Passere 16.000 mot Vif?

Forresten litt morsomt at han fyren som grein sekunder  på tv før Brann-Viking i 2007 er blitt bilde på et fenomen og en legende i Brannsammenheng.



Brannsupporter.

Gulløl

April 14, 2023, 07:49:29 AM #16422 Last Edit: April 14, 2023, 07:51:11 AM by Gulløl
Er dette en feil i billettsystemet ? STORE STÅ Ungdom under 18 år har vært oppført som utsolgt siden i går tidlig. I siste perioden av billettsalget til FKH kampen merket jeg meg at denne prisgruppen "ble fylt på" ganske raskt etter den gikk tom og billetter overført fra beholdningen over 18 år. Men grunnen kan eventuelt også være at Brann nå har innført et maks antall billetter til denne aldergruppen på Store Stå og at det er utsolgt.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Da har Brann fikset det jeg nevnte i mitt forrige innlegg, nå er det igjen disponibelt billetter for de under 18 år.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 14, 2023, 09:41:59 AM #16424 Last Edit: April 14, 2023, 09:46:35 AM by Gulløl
10.000 solgte passert 😊.
FKH kampen passerte dette nivået 4 døgn og 3 timer før kampstart. VIF kampen passerte dette nivået 8 dager og 8 timer før kampstart. Det koker og bobler som bare det 😎. Om vi ikke har passert 12.000 på søndag allerede gjør vi det i hvertfall på mandag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Quote from: Gulløl on April 14, 2023, 09:41:59 AM10.000 solgte passert 😊.
FKH kampen passerte dette nivået 4 døgn og 3 timer før kampstart. VIF kampen passerte dette nivået 8 dager og 8 timer før kampstart. Det koker og bobler som bare det 😎. Om vi ikke har passert 12.000 på søndag allerede gjør vi det i hvertfall på mandag.

Dette er så sykt, skjønner ingenting! Med den farten som har vært siden 8000 solgte er det veldig sannsynlig at 12.000 blir passert før søndag er omme. Siden 8000 solgte ble meldt har det gått 1 døgn og 14 timer før 10.000 ble meldt - altså 8-10 dager før kampstart!! Slike tall er det jeg har drømt om i mine 10 år som aktiv Brannsupporter 😇
Kokende idiot

Billy Elliott

Dette er uvirkelig salgsfart! Her må folk rett og slett løpe og kjøpe om de skal rekke å sikre seg billett før det blir fullt.

Kanskje klubben til og med burde gå ut i pressen for å "advare" folk mot å vente for lenge. Litt ut i neste uke kan det være for sent dersom man ønsker å kjøpe flere plasser ved siden av hverandre.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

April 14, 2023, 10:31:35 AM #16427 Last Edit: April 14, 2023, 10:33:12 AM by Gulløl
Øvre Frydenbø og sitteplasser ved siden av hverandre er det lite igjen av, utsolgt før dagen er ferdig ser det ut til.
Begge midtfeltene på nedre Frydenbø har bare noen ytterst få sitteplasser ved siden av hverandre igjen.
Om folk helst vil unngå å sitte på endrefeltene A og D på nedre holder tiden på å løpe ut !

Registrer også at de rosa billigfeltene på Fjordkraft går fort mot utsolgt. Har fulgt spesielt med D feltet som hadde mye billetter ledig for 3 timer siden. Siden da har det omtrent vært jevnt støvsugd unna i godt tempo på det feltet.

Vet hele Bergen og omegn kommune at det snart koker fullstendig over ? BT, BA, Nordhordland, Strilen, Sunnhordland og Hardanger Folkeblad er ikke på ballen enda selv om innbyggerne strømmer mot Brann Stadion. Det er rett og slett 2007 kok !
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Optimist

Nå må BT, BA og tv2 på jobb ja! Hordaland og hele Norge må få vite hvilket (naturlig forårsaket) kok som er i Bergen.
Kokende idiot

Leffen

Dette er utrolig gøy! Må si jeg er overrasket over hvor stor interessen er.

Seier mot Odd og man kan kanskje drømme om fullt hus?

Superjack

Mange er begeistret, og kanskje en del ser at det er en reell fare for å ikke få billetter?

Og Brann er blitt en snakkis igjen.

Nå må momentet utnyttes.
Brannsupporter.

Hickok

Jeg kan ikke skjønne annet enn at vi er nært 11.000 solgte nå. Tipper vi bikker det i god tid før midnatt.

Superjack

Det er jo litt frem i tid, (2 uker) men det kan jo fort bli vårens kamp i ES og generalprøve på en eventuell cupfinale. Borte mot Glimt. Den går på en lørdag og det er mulig for folk å reise.

Kan det risikeres å få mye folk på den? Var ganske bra med folk når Brann kjempet mot nedrykket i 2021 i 100 minusgrader.
Kan en toppkamp i plussgrader friste folk å ta den turen?
Brannsupporter.

Gulløl

I løpet av en av de neste timene melder Brann at 11.000 er passert.

Store Stå har solgt over 800. Altså her må folk virkelig skynde seg for å sikre seg blant de i underkant av 200 billettene som er igjen. Store Stå kommer til å være utsolgt flere dager før kampstart.

På bortfeltet er det ca.400 solgte. De 450 billettene som er igjen tar vel Klanen unna siste åtte salgsdager (?). Endelig skal Bataljonen få noen å bryne seg på der borte i svingen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Ikke sjekket i dag, men er det fart i salget i dag?
Mulig mange venter og ser til hvordan det går mot Odd?

Tror at med en solid prestasjon og seier mot Odd i morgen så er det en realistisk mulighet å passere 16000 mot Vif, altså mer eller mindre utsolgt.
Brannsupporter.

Gulløl

April 15, 2023, 16:57:10 PM #16435 Last Edit: April 15, 2023, 17:00:48 PM by Gulløl
Brann har nok allerede passert 11.000 solgte. Men mulig Brann forsøker en ny vri og går rett fra å melde 10.000 på fredag til å sjokkmelde 12.000 solgte på mandag :)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Quote from: Gulløl on April 15, 2023, 16:57:10 PMBrann har nok allerede passert 11.000 solgte. Men mulig Brann forsøker en ny vri og går rett fra å melde 10.000 på fredag til å sjokkmelde 12.000 solgte på mandag :)


Om det var 11 i formiddag er det vel ikke utenkelig at de kan sjokkmelde 13 til lunsj på mandag, gitt at Brann overbeviser i morgen.
Og da tror jeg det blir utsolgt rimelig hurtig.
Brannsupporter.

opplett

Ja, jeg tipper det blir fokus mot kampen i morgen, så får vi nye tall mandag😊
Norling skryter likevel av oppholdet i Norge . - Menneskene i Brann var fantastiske. Klubben var vakker som s****.

Eivind

Over 15.000 på Viking - LSK også. Virkelig en ny giv rundt norsk fotball!

Gulløl

April 15, 2023, 19:01:29 PM #16439 Last Edit: April 15, 2023, 19:14:11 PM by Gulløl
Quote from: Eivind on April 15, 2023, 18:47:47 PMOver 15.000 på Viking - LSK også. Virkelig en ny giv rundt norsk fotball!
Jysla bra for Viking å være, selv om en trekker fra 6000 gratisbilletter.
Med "juks" slo de Brann sin rekord for årets eliteserie med 7 tilskuere. Siddisene skjønner ka som ska te.
Men dessverre Viking, på denne tiden neste lørdag har Brann tatt årets tilskuerrekord tilbake uten en eneste gratisbillett. Og fremdeles er Viking under Brann på tabellen med en kamp mer spilt ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Eivind

6000 gratisbilletter? Ok den hadde jeg ikke fått med meg. Men gode tall uansett ja.

Candy King

Hvorfor er felt C på Fjordkraft sperret for salg?

RepublikkenBergen

Quote from: Eivind on April 15, 2023, 19:12:43 PM6000 gratisbilletter? Ok den hadde jeg ikke fått med meg. Men gode tall uansett ja.

Kan garantere at nærmere 3000 av de var hjemme.. Var mange ledige stoler..

Hickok

Jeg tipper vi passerer 12.000 solgte før kampstart mot Odd i morgen.

Gulløl

Fra Brann.no i kveld:
Neste helg møtes Brann og Vålerenga på Stadion, lørdag 22. april klokken 18.00. Kampen ligger an til å bli utsolgt, så det kan være lurt å kjøpe billett allerede nå.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Superjack

Quote from: Gulløl on April 15, 2023, 21:49:13 PMFra Brann.no i kveld:
Neste helg møtes Brann og Vålerenga på Stadion, lørdag 22. april klokken 18.00. Kampen ligger an til å bli utsolgt, så det kan være lurt å kjøpe billett allerede nå.

Utsolgt.
Smak på den.
Når skjedde det etter 2008, på en kamp som ikke var 16.mai??

Dette er gøy dere.
Brannsupporter.

RepublikkenBergen

Fremdeles 4-5000 som skal selges før det er utsolgt.. =) Men deilig med trykket som er no..

Gulløl

Quote from: Candy King on April 15, 2023, 19:24:31 PMHvorfor er felt C på Fjordkraft sperret for salg?
Vet tidligere at det var reservert til dommere i kretsen. Vet ikke om det er brukt til enda, om den ordningen fremdeles eksisterer.

En annen grunn kan være at det ønskes en "frisone" til Klanen om Stadion ikke blir utsolgt. Men blir nok åpnet om alt annet er utsolgt. Trengs nok mer vakter om den blir åpnet. Som vi ser på BT er den siste raden på felt F avsett i billettsystemet der vakter står. 
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Quote from: opplett on April 15, 2023, 18:06:09 PMJa, jeg tipper det blir fokus mot kampen i morgen, så får vi nye tall mandag😊
Slik er det nok, 100 % fokus på Odd kampen der spillerne blir skjermet for "støy" som kan fjerne fokus, f.eks. Engen kampen deretter. Spillerne er på sosiale medier de også, merker meg at f.eks. SHN før FKH kampen var litt opptatt av solgte billetter og tilskuertall han også slik som vi super-supportere og billett-nerder er. Det bør han og de andre spillerne bare gi blaffen i. Bra vi har en Horneland som er opptatt av å nullstille spillerne. Noe som Horneland var åpen om at var et problem etter FKH kampen med minst en trening der fokuset ikke var bra nok fra alle spillerne.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

April 16, 2023, 10:37:55 AM #16449 Last Edit: April 16, 2023, 10:51:34 AM by Gulløl
Om Brann tar tre poeng i kveld. Et tips jeg neppe bommer på er at alle sitteplasser ved siden av hverandre på Frydenbø +  Fjordkraft blir utsolgt før mandagen er ferdig. Eneste unntaket blir de dyreste feltene F og E på Fjordkraft, selv om salget går veldig bra der også. Altså med en eventuell seier og fem døgn før kampstart i morgen kveld er det trolig kun enkeltseter igjen å kjøpe på to tribunesider bortsett fra to felt. Så grådig smart å kjøpe billettene i dag. Selv med uavgjort eller tap i kveld har jeg ståltro på over 15.000 på lørdag mot Engen. Med seier i kveld, helt utsolgt med ca.17.000. Vi er allerede mange dager foran FKH-skjema. Det fosskoker.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Go Up