• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Go Down

Baunebob

Hvor mange tørr vi å håpe på?

Belfort

Quote from: Baunebob on September 18, 2014, 08:46:52 AM
Hvor mange tørr vi å håpe på?



10200. Brann er på trygg plass og ser ut til å redde plassen......

krøvel vellevold

September 18, 2014, 09:28:50 AM #11302 Last Edit: September 18, 2014, 09:30:22 AM by krøvel vellevold
Quote from: Belfort on September 18, 2014, 09:14:48 AM
Quote from: Baunebob on September 18, 2014, 08:46:52 AM
Hvor mange tørr vi å håpe på?



10200. Brann er på trygg plass og ser ut til å redde plassen......


Ja det er helt latterlig! Vi ligger ett poeng over nedrykk og har vunnet litt kamper i det siste, og da gidder ikke folk gå "for nå er plassen sikret". Folk tror jobben er gjort og at resten blir peace of cake. Mange av de samme folkene mente nok også for en måned eller to siden at vi med 100 % sikkerhet kom til å rykke ned...
Legg ned hele klubben!

Kjell249

Husker at du for en liten stund siden var ganske sikker på at Brann ville rykke ned:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krøvel vellevold

Quote from: Kjell249 on September 18, 2014, 09:44:52 AM
Husker at du for en liten stund siden var ganske sikker på at Brann ville rykke ned:)
Legg ned hele klubben!

Buljongmannen

Bør bli over 12000 i morgen!

Kagain

Hmm. Når tilskuertallet kommer opp så er det bedriftsmarkedet som svikter. Sluttresultat: RBH må atter en gang kommer tl Mohn med hatten i hånd. Blir ikke Mohn lei han etterhvert?

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7591767.ece

Gulløl

Har nå passert 12000. Algerøy tror at det blir rundt 13500 i dag.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7593288.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Godt å se en fredagskamp som trekker såpass (sett i forhold til tidligere i sesongen)
Så får vi håpe at ikke Puddefjorden har rett og taco folket ødelegger stemningen helt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

aleksanderhjelleseth

Taco folket lager sikkert en bedriten stemning. Visst tacoen er dårlig blir det gjerne et lite opprør også. Brann leker med ilden.

Hatleking

Kan tacoen ironisk nok forårsake RBH sin avgang då tacofolket kan kome til å halde han ansvarleg for kvaliteten på tacoen?

Gulløl

Quote from: aleksanderhjelleseth on September 19, 2014, 14:49:45 PM
Taco folket lager sikkert en bedriten stemning. Visst tacoen er dårlig blir det gjerne et lite opprør også. Brann leker med ilden.

Og tidenes storming av banen. Det bør være et solid sikkerhets oppbud med vakter foran "tacoveggen".
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Akkurat nå frister det kanskje ikke så mye med kamp neste søndag. Men det er vel liten tvil om at sjansen for seier øker for hver tilskuer som kommer for å støtte laget. Det viste seg da folk mobiliserte tidligere i høst. Så her gjelder det for alle som vil at Brann skal beholde plassen å kjempe mot de negative følelsene og stille på Stadion mot Start!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Tro om de halvinteresserte nå gir opp og ikke kommer på Stadion mot Start, slik at tilskuertallet faller under 10000 igjen. Eller klarer mann en eller annen form for mobilisering og tilskuertall opp mot 15000 igjen ?
Brann burde gjort sitt bidrag og kjørt kompispriser på 99 kr på de tre siste kampene.
"Brann uansett hva" er viktige en noen gang.
https://www.facebook.com/BrannSupporter?fref=ts
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dr_cyanid

Quote from: Gulløl on September 28, 2014, 20:36:17 PM
Tro om de halvinteresserte nå gir opp og ikke kommer på Stadion mot Start, slik at tilskuertallet faller under 10000 igjen. Eller klarer mann en eller annen form for mobilisering og tilskuertall opp mot 15000 igjen ?
Brann burde gjort sitt bidrag og kjørt kompispriser på 99 kr på de tre siste kampene.
"Brann uansett hva" er viktige en noen gang.
https://www.facebook.com/BrannSupporter?fref=ts


Nå, mer enn noen gang, bør de vurdere å kaste billetter etter folk. Spørsmålet er om full stadion hjelper noe i det hele tatt, eller om det bare skremmer vettet av spillerne...

Kagain

...eller om det utgjør noen forskjell overhodet ettersom jeg regner med at de fleste av de "nye" supporterne ikke er av den mest bråkete varianten, men som snarere får de som går der allerede til å yte det lille ekstra...

Nixon

Alle medlemmer av Brann kan få to gratisbilletter på valgfri tribune til kampen mot Start. Billettene må hentes på brannbutikken på Stadion før lørdag kl. 14.00.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Ser at både øvre og nedre C på Frydenbø er oppført som utsolgt til Start kampen. Er kanskje billetter som er reservert medlemmene i Brann som får to gratisbilletter hver på valgfri tribune.

Den andre kampanjen med 800 gratisbilletter som er delt ut på skolene er vel trolig på BT på endene.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Eivind

Noen tips på tilskuertall i dag? Bikker vi 11.000 ?

Gulløl

October 05, 2014, 10:47:01 AM #11319 Last Edit: October 05, 2014, 10:58:09 AM by Gulløl
Tror vi klarer 11000 greit men det er for svakt. Ikke den store farten i billettsalget, i dag får vi en god nedgang fra de siste hjemmekampene.

Har folk begynt å gi Brann litt opp, at de kommer til å rykke ned uansett ? Når ordføreren også roper det ut i avisspaltene via twitter så begynner vel flere å tro på det også. Selv om vi er mange som synes kvinnfolket er en skravlehøne som roper høyt i tide og utide er det vel mange av de halvinteresserte som ser opp til spetakkelet og hører på ho. Hjelper ikke en døyt at ho i ettertid har gått tilbake på det ho kringkastet.

Brann har ikke vært flink med å markedsføre dagens kamp og hvor viktig den er. Brann burde absolutt fortsatt med vennebilletter til 99 kr på resten av hjemmekampene. Dette for å holde trøkket oppe på tribunene, men overbevisningen om at pris ikke betyr noe lever vel fremdeles. Forskjellen mellom 11000 og 15000 på tribunene er stor, kan være det som vipper kampen mellom tap og seier, og klubben mellom nedrykk og ikke nedrykk. Algerøy har heller ikke giddet å hausse opp kampen og ikke gitt oss oppdateringer for antall solgte og prognose slik han har gjort i de siste hjemmekampene.

Dette er en slik leve etter dø kamp, med seier er optimismen tilbake, med tap begynner håpet å forsvinne nesten helt. Kan kalles årets viktigste kamp, folk bør kjenne sin besøkelsestid. Mer spenning rundt Brann har det vel ikke vært siden gullåret 2007 og i forkant av cupfinalen 2011, ihvertfall for oss som har litt tro på at dette kan gå resultere i fortsatt eliteseriespill. Men problemet er vel at mange har mistet troen og ikke gidder møte i dag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Belfort

Tror en del har gitt opp nå faktisk

1908

Alt er jo helt åpent.. Viking på 8 plass kan jo fort ende i trøbbel om de fortsetter å tape.. Men det er sen kamptid og den går på tv2.. Da velger fort folk det letteste..

Gulløl

October 05, 2014, 11:28:24 AM #11322 Last Edit: October 05, 2014, 11:32:22 AM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on October 05, 2014, 10:47:01 AMBrann burde absolutt fortsatt med vennebilletter til 99 kr på resten av hjemmekampene. Dette for å holde trøkket oppe på tribunene, men overbevisningen om at pris ikke betyr noe lever vel fremdeles.


Dette har vært skrevet om tidligere. Brann fortsatte ikke med vennebillettene av hensyn og respekt for alle med partoutkort, og ikke minst hensynet til at disse skal fornye kortene etter sesongen. Hvem gidder vel å betale fullpris dersom man halve sesongen kan få billetter på billigsalg. Så det har ikke noe å gjøre med at de tror at pris ikke betyr noe.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Dette minner meg om bedre tider da Brann stadig vekk truet med fulle hus og lange køer, og på den måten skremte vekk de siste tilskuerne som kunne fylt de siste plassene. Gode minner!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

ostraume

Må si jeg er positivt overrasket over dette.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Jeg syns det bare skulle mangle at folk ikke kom på denne kampen. Kanskje er ikke alle så motiverte til å støtte laget, men alle bergensere må jo ha lyst til å være tilstede når Brann rykker ned.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Gulløl

Algerøy ser ut til å få rett, om det ikke blir utsolgt blir det ihvertfall bortimot.

Det er et voldsomt trykk i billettsalget i dag ser jeg. Mobiliseringen er i gang folkens.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Herman1


Er man nødt til å sette opp et regnestykke for å finne ut av hvor mange bill. som er solgt?
Tribune for tribune.

Herman1


Krøvel: Vet du hvor mange billetter som er solgt til Sogndal-kampen pr. nuh?
Skal opp på Stadion i e.m., Fjordkraft-bill. til 100 kr. var fristende.

krøvel vellevold

Gidder ikke telle, men ut fra en kikk på feltene kan jeg ikke fatte og begripe denne tilskuertall-optimismen. Det er solgt veldig lite.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Eg var innom i dag og kjøpte. Me var ikkje mange, men berre då rauk det ut 6-8 billettar. Så det går no jamnt og trutt.

Forøvrig bad eg om ein billett på Hansa-tribunen: Vart møtt med eit tomt blikk. Historielaust.

krøvel vellevold

10350 solgt. Langt igjen til utsolgt. 4 dager igjen til kamp.
Legg ned hele klubben!

YadaYada

Hvordan fungerer kjøp av "kompisbillett"? Kan man kjøpe på hvilken som helst tribune eller gjelder det bestemte felt?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Gulløl

Quote from: krøvel vellevold on October 29, 2014, 12:24:28 PM
Gidder ikke telle, men ut fra en kikk på feltene kan jeg ikke fatte og begripe denne tilskuertall-optimismen. Det er solgt veldig lite.


Lite og lite. Må heller se på tempoet i billettsalget som var meget bra i går. Billettsalget startet ikke skikkelig før etter Glimt kampen. F.eks. sitteplassene på øvre og nedre C på Frydenbø gikk unna i stort tempo i går og det vil ikke være så mye ledig der når denne dagen er ferdig. Algerøy har truffet ganske bra i sine prognoser før i år så ha vel en føling med det.

10350 solgt totalt kl.13.00 i dag.

Et realistisk skjema videre basert på erfaringer fra tidligere storkamper/publikumskamper:

Resten av onsdagen: 650
Torsdag:1000
Fredag:1000
Lørdag: 1000
Søndag: 2000

Totalt: 16000

En ting er sikkert etter min mening og det er at det havner mellom 14500 og 17600. Men hvor er vanskelig å si.

Kjører Algerøy oppslag for hver passerte 1000 utover i uka på brann.no (hausser) og at media henger seg på bidrar det til ytterligere billett trøkk og da er det ikke umulig at det kan bli utsolgt.

En skal huske på at det er grådig billige billetter til denne kampen, egentlig kan ALLE som vil få billetter til 99 kr.

1. Alle partoutkort innehavere kan få et ubegrenset antall billetter til 99 kr.

2. De som ikke kjenner noen med partoutkort kan bare melde seg inn i "Brann uansett hva" på facebook og få et ubegrenset antall billetter de også til 99 kr. Ser at Brann ikke gjør oppmerksom på denne muligheten i sin artikkel i dag, men det bør de gjøre. Nå er det viktigst at tribunene blir fulle.
Kopi av innlegget på facebook:




Til slutt. Hadde vært en god BA artikkel å lage en sak på at dette er den billigste kampen å kjøpe billett til på mange år. ALLE kan få billetter til 99 kr og det har vel ikke skjedd på veldig mange år. I tillegg er det en utrolig viktig kamp. Rene kinderegget. Media fokus på dette og muligheten for at det blir utsolgt er stor.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 29, 2014, 13:55:24 PM #11336 Last Edit: October 29, 2014, 14:10:18 PM by Gulløl
Anbefaller "Brann uansett hva" å låse fast innlegget om spesialpris på 99 kr øverst på sin facebook side helt frem til kampstart på søndag. Nå er det falt nedover på siden og mange har sikkert ikke fått det med seg. Blir dette tilbudet mer kjent gjennom media også (kontakt BA og brann.no) vil også medlemstallet løfte seg kraftig fra 3145. Først trykke like og så til Stadion for å hente 99 kroners billetter, enkelt som bare det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

The Boss

Var innom brann butikken klokken 13, og det sto det 4-5 stk. foran meg i køen, så fikk beskjed om å gå opp i resepsjonen, der var det bare en når jeg kom, også kom det to stk når jeg sto der. Billettene går nok jevnt og trutt nå, tenker eg.

Gulløl

Enda en kampanje. Denne gjennom Hordaland fotballkrets til lag, her også til 99 kr billetten. Går ut fra at det er felt B og F på BT-tribunen som beregnet til dette siden de er sperret for vanlig salg.

http://www.fotball.no/Kretser/Hordaland/krets/Nyheter-2014/SE-THRILLEREN-BRANN-VS-SOGNDAL-/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

October 29, 2014, 19:12:25 PM #11339 Last Edit: October 29, 2014, 19:17:13 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Herman1

October 30, 2014, 02:48:37 AM #11340 Last Edit: October 30, 2014, 03:20:27 AM by Herman1
Var innom resepsjonen i Brann Stadion i går, onsdag, og kjøpte tre stk. "Fjordkraft-billetter".
Var et par stk. foran meg i køen der, mot 4-5 nede i selve Brann-butikken.

Fikk opplyst at det var solgt ca. 10.500 bill. + ca. 400 "reserverte".

Dette var da rundt klokken 15.30.

Herman1

Quote from: Gulløl on September 28, 2014, 20:36:17 PM
Tro om de halvinteresserte nå gir opp og ikke kommer på Stadion mot Start, slik at tilskuertallet faller under 10000 igjen. Eller klarer mann en eller annen form for mobilisering og tilskuertall opp mot 15000 igjen ?
Brann burde gjort sitt bidrag og kjørt kompispriser på 99 kr på de tre siste kampene.
"Brann uansett hva" er viktige en noen gang.
https://www.facebook.com/BrannSupporter?fref=ts


Tipper vi kommer opp i en ca. 14.500/300 solgte billetter totalt.

Herman1

Quote from: krøvel vellevold on October 29, 2014, 13:04:57 PM
10350 solgt. Langt igjen til utsolgt. 4 dager igjen til kamp.


Og det synes du er dårlig med 3 dager igjen til kamp?
Sett i forhold til elendige tall mesteparten av inneværende sesong.

krøvel vellevold

Quote from: Herman1 on October 30, 2014, 03:29:18 AM
Quote from: krøvel vellevold on October 29, 2014, 13:04:57 PM
10350 solgt. Langt igjen til utsolgt. 4 dager igjen til kamp.


Og det synes du er dårlig med 3 dager igjen til kamp?
Sett i forhold til elendige tall mesteparten av inneværende sesong.


Hvor har jeg sagt at det er dårlig? Jeg bare påpekte at det er langt opp til utsolgt, som det var snakk om at det kunne bli.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Snittet vi kan få med fullt hus er 11991 (+6,1 % fra i fjor).
Får vi 16321 tilsk blir snittet 11900 (+5,3 % fra i fjor).
Får vi 14821 tilsk blir snittet 11800 (+4,4 % fra i fjor).
Får vi 13321 tilsk blir snittet 11700 (+3,5 % fra i fjor).

I fjor var snittet 11305.

2014 blir første gang siden 2007 at vi får høyere snitt enn året før.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Gå av.

ostraume

Hyll Bruun og Algerøy!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

bulldog

og klarer vi kvalik får vi en hjemmekamp til med gode tilskuertall, dersom vi holder oss opp vanker det nok store bonuser for ledelsen!
bulldog

Tom C

Kanskje æren for publikumsoppsvinget må tilfalle RBH?

Neida, kødda. Men det er bare et eksempel på hvordan man alltid kan vinkle ting slik at det gagner ens egen agenda. På samme måte som en del kritikere nå sier at det var håpløst av Norling og ikke legge om spillestilen tidligere i sesongen, når man så at man fikk dårlig uttelling. Hadde Norling derimot lagt om spillestilen og fremdeles fått dårlig uttelling, ville det vært noen som sa at han heller burde ha holdt seg til samme stilen og at uttellingen ville kommet bare spillerne fikk nok tid til å øve. Alltid noen som vet bedre.
Aldri mer Obos....

Utmedsnolken

Hva er gjennomsnittsprisen per billett? Oppsvinget skyldes vel relativt store mengder svært subsidierte billetter
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up