• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Go Down

ostraume

Garantert klipp og lim fra forrige uke. Ikke noen krise det, men det fremstår jo rimelig talentløst.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Jose Arrogantio

På tide med Algerøy må gå banner på stadion? :P

Klaus_Brann

Quote from: Utmedsnolken on May 06, 2014, 11:28:04 AM
kjøp med kort => sett kortet i en av mange maskiner som står klar utenfor stadion => maskinen printer ut billettene


Mange gode forslag, men jeg velger å svare på denne. Dette har jeg foreslått for Brann ved flere anledninger i et par år nå.
Tilgjengelighet, synlighet og brukervennlighet. Tenk så lett for guttene som bruker Nymark dag ut og dag inn, at de bare kan løpe bortom billettautomatene utenfor stadion for å kjøpe billett, utenom å måtte tenke på åpningstid.

Dette er kun ett av mange gode eksempler på hvordan Brann ved relativt enkle grep kan gjøre seg selv tjenester, men det tas ingen slike grep virker det som.

For tre uker siden skrev jeg en seriøs mail til Algerøy, men det har han ikke tatt seg tiden til å svare på, kanskje fordi det jobbes så mye med en masterplan?
Dette bør bli årsmøtesak hvor det bør kreves mye bedre løsninger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

roaldinho

Klaus; Hva om flere sender samme mail? Hvis jeg får innholdet så kan jeg fint sende også.

Flere gode forslag her, og alle burde vært på pulten til Daffy.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Det eneste jeg kan tenke meg er at Brann frykter svartebørshaier. Ikke at der er så veldig aktuelt akkurat nå

Klaus_Brann

Quote from: roaldinho on May 06, 2014, 20:44:15 PM
Klaus; Hva om flere sender samme mail? Hvis jeg får innholdet så kan jeg fint sende også.

Flere gode forslag her, og alle burde vært på pulten til Daffy.


Ja, det er bare å kjøre på, jeg har sendt deg pm.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on May 06, 2014, 21:22:34 PM
Det eneste jeg kan tenke meg er at Brann frykter svartebørshaier. Ikke at der er så veldig aktuelt akkurat nå


Den dagen vi får den utfordringen, bør det heller applauderes.
Det kan jo helt sikkert også enkelt løses ved at man f.eks. sender Brann til 1985, får en kode som er knyttet opp mot telefonen og som kun kan brukes én gang til å kjøpe et visst antall billetter.

Evt. at man kun kan betale med kort i disse maskinene, og at den registrerer deg da slik at du ikke får kjøpt billetter. Osv osv osv.
Det er garantert flere muligheter enn hindringer med slike løsninger, men Algerøy og Brann virker ikke å være spesielt interessert.

Hvor ble det av Barmen og hans plan om 10 000 medlemmer?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: Klaus_Brann on May 06, 2014, 21:28:05 PM


Hvor ble det av Barmen og hans plan om 10 000 medlemmer?


Ja,lurer på denne selv. Er vi oppe i 2-3000 nå ?

Northside

Quote from: roaldinho on May 06, 2014, 20:44:15 PM
Klaus; Hva om flere sender samme mail? Hvis jeg får innholdet så kan jeg fint sende også.

Flere gode forslag her, og alle burde vært på pulten til Daffy.


Send til de over Daffy. Han leser her og har fått alt av tips... Problemet er å sette i gang å få til noe.

roaldinho

Quote from: Northside on May 06, 2014, 21:57:10 PM
Quote from: roaldinho on May 06, 2014, 20:44:15 PM
Klaus; Hva om flere sender samme mail? Hvis jeg får innholdet så kan jeg fint sende også.

Flere gode forslag her, og alle burde vært på pulten til Daffy.


Send til de over Daffy. Han leser her og har fått alt av tips... Problemet er å sette i gang å få til noe.


Done!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

The Boss

Quote from: Hansi_95 on May 06, 2014, 15:05:04 PM
"Hjertelig velkommen til lokal-derby mot FKH på Stadion i morgen!"... er hva mailen om "kjøp 16-mai billetter nå!" avsluttes med. Mailen ble sendt ut for to timer siden, signert av ingen andre enn DFA.

Er det virkelig så mye giddalaushet hos billettsjefen vår? Merker jeg blir litt provosert av en så liten fillesak. Er det virkelig sånn at han bruker en mal fra forrige mail som han redigerer? Eller har han ikke fått med seg at FKH kampen er over for en uke siden?

Gulløl

May 08, 2014, 00:20:15 AM #10861 Last Edit: May 08, 2014, 00:33:12 AM by Gulløl
16 mai kampen i år. Tror 12 eller 13 tusen tallet er det som er realistisk ut fra tilskuertallene hittil i år, tabellposisjon og ut fra hvor tregt salget har gått foreløpig. Kanskje vi i beste fall ser 14 tusen tallet om det kommer en uventet seier mot Aalesund. Brann er i gang med en kjempesprekk på tilskuerbudsjettet, kun kraftig klatring på tabellen kan snu dette. Et snittsvikt på 2000 tilskuere gir en inntektsvikt på minst 6 millioner(billettinntekter, effekt salg og kiosk salg). Det er som kjent budsjettert med 13000 i snitt i år.

Håper Brann ihvertfall har kontroll på sponsorinntektene slik at det ikke kommer flere millioner i tillegg på den posten, slik at det ikke er en skjult "VIF-bombe" under oppseiling under ræven til Roald Bruun-Hanssen. Håper styret er våkne og følger med og ikke stikker hodet i sanden som strutsen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on May 08, 2014, 00:20:15 AM
16 mai kampen i år. Tror 12 eller 13 tusen tallet er det som er realistisk ut fra tilskuertallene hittil i år, tabellposisjon og ut fra hvor tregt salget har gått foreløpig. Kanskje vi i beste fall ser 14 tusen tallet om det kommer en uventet seier mot Aalesund. Brann er i gang med en kjempesprekk på tilskuerbudsjettet, kun kraftig klatring på tabellen kan snu dette. Et snittsvikt på 2000 tilskuere gir en inntektsvikt på minst 6 millioner(billettinntekter, effekt salg og kiosk salg). Det er som kjent budsjettert med 13000 i snitt i år.

Håper Brann ihvertfall har kontroll på sponsorinntektene slik at det ikke kommer flere millioner i tillegg på den posten, slik at det ikke er en skjult "VIF-bombe" under oppseiling under ræven til Roald Bruun-Hanssen. Håper styret er våkne og følger med og ikke stikker hodet i sanden som strutsen.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

En ting som spiller inn for tilskuertilstrømningen til 16 mai kampen i år er en klart mer fallende "forventning/entusiasme kurve" en i fjor, fra første kamp til 16 mai kampen. Det har gått fra gull snakk til nedrykk snakk på noen uker. Så snitt høyere tilskuertall på 16.mai-kampen enn øvrige seriekamper er vel sannsynligvis lavere i år en vanlig snitt ?

Kan nevnes at en må helt tilbake til 1998 på en 16 mai kamp der det kom under 15000 tilskuere på Stadion. Da kom det 12290 tilskuere i en kamp der Brann tapte 1-4 mot Viking. I forhold til snittet av sesongens øvrige hjemmekamper i serien det året var tilstrømningen litt over 40 % høyere til denne kampen.

Ikke noe godt tegn at billigfeltene enda ikke er utsolgt. Billettsalget har pågått i seks døgn.

Men som sagt med seier mot Aalesund ser jeg muligheten for å se 14 tallet. Men la oss håpe at folk går av gammel vane og at det blir høyere.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on May 08, 2014, 10:50:59 AMKan nevnes at en må helt tilbake til 1998 på en 16 mai kamp der det kom under 15000 tilskuere på Stadion. Da kom det 12290 tilskuere i en kamp der Brann tapte 1-4 mot Viking. I forhold til snittet av sesongens øvrige hjemmekamper i serien det året var tilstrømningen litt over 40 % høyere til denne kampen.



16. mai-kampen i 1998 var spesiell fordi den krasjet med FA-cup-finalen.
Legg ned hele klubben!

Henki

Quote from: krøvel vellevold on May 08, 2014, 11:14:36 AM
Quote from: Gulløl on May 08, 2014, 10:50:59 AMKan nevnes at en må helt tilbake til 1998 på en 16 mai kamp der det kom under 15000 tilskuere på Stadion. Da kom det 12290 tilskuere i en kamp der Brann tapte 1-4 mot Viking. I forhold til snittet av sesongens øvrige hjemmekamper i serien det året var tilstrømningen litt over 40 % høyere til denne kampen.



16. mai-kampen i 1998 var spesiell fordi den krasjet med FA-cup-finalen.


Jeg nekter å tro at en FA-cupfinale mellom Arsenal og Newcastle ga store utslag på publikumstallet på Brann stadion 16.mai. Det må ha vært andre ting som fikk større betydning.
Ballen skal fremover!

DumboMumbo

Hvor lenge har VIP boksene stått tomme ? Er vel en 5-6 som ikke er i bruk nå.

Er jo svært dårlig signaleffekt når flere av disse boksene står tomme mtp de firmaene som evt skal fornye etter sesongslutt.

Gulløl

May 08, 2014, 20:20:34 PM #10867 Last Edit: May 08, 2014, 20:43:29 PM by Gulløl
Quote from: Henki on May 08, 2014, 19:54:17 PM
Jeg nekter å tro at en FA-cupfinale mellom Arsenal og Newcastle ga store utslag på publikumstallet på Brann stadion 16.mai. Det må ha vært andre ting som fikk større betydning.


Bunnstrid og stort sett siste plass hele vårsesongen var nok helt sikkert det som virket mest inn den gang. Brann vant ikke en seriekamp før i 12. serieomgang 7. juli. Selv om det den gang såg litt mer ille ut poengmessig og tabellmessig før 16 mai kampen en i år, skal vi ikke undervurdere at plassering i bunnen av tabellen virker inn på billettsalget til årets 16 mai kamp. Tror det bør jubles om vi klarer å se 14 tallet i år slik situasjonen er tabellmessig.

Våren 1998 var ellers skikkelig turbulent. Bråk og misnøye med Kjell Tennfjords der han også ble sparket oppover til manager og Aabrekk kom inn som trener. Styremedlemmene Møller og Schjelderup gikk av i protest mot beskyldninger fra direktør Harry Herstad om å lekke til pressen. Det kokte i korridorene på Stadion den våren.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Ricky

Quote from: Henki on May 08, 2014, 19:54:17 PM
Quote from: krøvel vellevold on May 08, 2014, 11:14:36 AM
Quote from: Gulløl on May 08, 2014, 10:50:59 AMKan nevnes at en må helt tilbake til 1998 på en 16 mai kamp der det kom under 15000 tilskuere på Stadion. Da kom det 12290 tilskuere i en kamp der Brann tapte 1-4 mot Viking. I forhold til snittet av sesongens øvrige hjemmekamper i serien det året var tilstrømningen litt over 40 % høyere til denne kampen.



16. mai-kampen i 1998 var spesiell fordi den krasjet med FA-cup-finalen.


Jeg nekter å tro at en FA-cupfinale mellom Arsenal og Newcastle ga store utslag på publikumstallet på Brann stadion 16.mai. Det må ha vært andre ting som fikk større betydning.


(Den kommende) Hansatribunen var stengt pga byggearbeider. Kapasiteten i Klokkesvingen var også redusert en del etter byggingen av felt P/R/S, samt at deler av svingen var reservert bortesupporterne.
Tror ikke vi nødvendigvis hadde plass til så veldig mange flere enn 12.500 på 16.mai, og i så fall var det nok de mest rævva billettene som forble usolgt. Fant en artikkel foran cupsemien mot Rosenborg samme år hvor kapasiteten ble sagt å være 17.000 (etter at Hansasvingen var åpnet med sine 4000+ seter).

Vi hadde også rundt 12.000 tilskuere på de par første hjemmekampene (mens vi fortsatt var en gullkandidat, og folk var lykkelig uvitende om elendigheten som skulle komme). Det tyder vel kanskje også på at det var omtrent der kapasiteten lå i de første månedene i 98.

krøvel vellevold

Quote from: Ricky on May 08, 2014, 21:30:42 PM
Quote from: Henki on May 08, 2014, 19:54:17 PM
Quote from: krøvel vellevold on May 08, 2014, 11:14:36 AM
Quote from: Gulløl on May 08, 2014, 10:50:59 AMKan nevnes at en må helt tilbake til 1998 på en 16 mai kamp der det kom under 15000 tilskuere på Stadion. Da kom det 12290 tilskuere i en kamp der Brann tapte 1-4 mot Viking. I forhold til snittet av sesongens øvrige hjemmekamper i serien det året var tilstrømningen litt over 40 % høyere til denne kampen.



16. mai-kampen i 1998 var spesiell fordi den krasjet med FA-cup-finalen.


Jeg nekter å tro at en FA-cupfinale mellom Arsenal og Newcastle ga store utslag på publikumstallet på Brann stadion 16.mai. Det må ha vært andre ting som fikk større betydning.


(Den kommende) Hansatribunen var stengt pga byggearbeider. Kapasiteten i Klokkesvingen var også redusert en del etter byggingen av felt P/R/S, samt at deler av svingen var reservert bortesupporterne.
Tror ikke vi nødvendigvis hadde plass til så veldig mange flere enn 12.500 på 16.mai, og i så fall var det nok de mest rævva billettene som forble usolgt. Fant en artikkel foran cupsemien mot Rosenborg samme år hvor kapasiteten ble sagt å være 17.000 (etter at Hansasvingen var åpnet med sine 4000+ seter).

Vi hadde også rundt 12.000 tilskuere på de par første hjemmekampene (mens vi fortsatt var en gullkandidat, og folk var lykkelig uvitende om elendigheten som skulle komme). Det tyder vel kanskje også på at det var omtrent der kapasiteten lå i de første månedene i 98.


Store Stå hadde plass til 3300, sittetribunen bak ca 2700 tror jeg, Gamle Sitte har vel 4400 eller noe sånt, ståtribunen foran har jo ca 1000, og så har vi Klokkesvingen som vel hadde ca 3-4000. Så kapasiteten var jo 14400-15400. Men bare 7100 av dette var sitteplasser og 3300 var på Store Stå. Så det var bare 10400 som var noenlunde ok plasser.
Legg ned hele klubben!

Northside

Viking har solgt 9600 billetter til 16.mai. Det er flaut for vår del!

krøvel vellevold

Quote from: Northside on May 09, 2014, 07:05:49 AM
Viking har solgt 9600 billetter til 16.mai. Det er flaut for vår del!


Lokalderby.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on May 09, 2014, 08:32:26 AM
Quote from: Northside on May 09, 2014, 07:05:49 AM
Viking har solgt 9600 billetter til 16.mai. Det er flaut for vår del!


Lokalderby.


Pluss at Viking ligger i andre enden av tabellen.
Rød makt på Hansa

dokken

Daffy har sendt ut tilbud til alle klubber i Hordaland, 75 kr for barn, 250 for voksne.

Det burde hjelpe på. Men vi trenger nok en ok kamp i dag for å komme over 15.000.

Er likevel mer bekymret for de etterfølgende hjemmekampene. Klarer vi 9000 mot Odd på en torsdag i juni?

Gulløl

Kampanje og rabatterte billetter til en 16 mai kamp på Stadion, det har ikke skjedd før som jeg kan huske. Virker litt desperat. Er normalt det en finner på til de minst attraktive kampene, ikke til årets publikumskamp.

http://www.fotball.no/Kretser/Hordaland/Aktivitet/Nyheter-2014/05mai/SK-Brann-inviterer-til-16mai-fest/
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kagain


Nixon

Quote from: Gulløl on May 10, 2014, 09:06:17 AMVirker litt desperat.


Du har fått med deg det ynkelige billettsalget? Denne kampen fyller seg ikke av seg selv. Men dersom du har andre tiltak enn prisreduksjon som ikke virker desperat, så må du endelig komme med det.
Rød makt på Hansa

dokken

Quote from: Gulløl on May 10, 2014, 09:06:17 AM
Kampanje og rabatterte billetter til en 16 mai kamp på Stadion, det har ikke skjedd før som jeg kan huske. Virker litt desperat. Er normalt det en finner på til de minst attraktive kampene, ikke til årets publikumskamp.

http://www.fotball.no/Kretser/Hordaland/Aktivitet/Nyheter-2014/05mai/SK-Brann-inviterer-til-16mai-fest/


All grunn til å være desperat. Brann-interessen er i fritt fall i denne byen (i hvert fall når det gjelder å få folk til stadion). Vi bør ha kampanjer i hver bidige kamp denne sesongen, spesielt overfor barn og unge.

Nixon

Faren med for mange kampanjer er at folk begynner å forvente det og legger opp billettkjøpet deretter. Det vil si at de sitter på gjerdet og venter i håp om at Brann skal senke prisen. Noe som i verste fall kan gi seg utslag for partoutkortsalget til høsten. For hvorfor skal man betale full pris for et partoutkort når man kanskje kan komme billigere fra det med å kjøpe enkeltbilletter når sesongen begynner?

Så blir det mange kampanjer i år må det også gjenspeile seg i partoutkortprisene etter denne sesongen.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Trikset er jo å gjøre det så vanskelig og tungvindt som mulig å kjøpe enkeltbilletter.
Gå av.

nero

Quote from: dokken on May 10, 2014, 08:32:51 AM
Daffy har sendt ut tilbud til alle klubber i Hordaland, 75 kr for barn, 250 for voksne.



Er det bare meg, eller er det flere som synes at tilbudet på 250 kroner for å se en kamp også er i drygeste laget, sett i forhold til kvaliteten på "produktet"? Vel, noen blir aldri fornøyd.  ;D Uansett, det er jo en start, og prisen for barn er rimelig.
Lions led by donkeys.

nero

May 10, 2014, 12:31:48 PM #10881 Last Edit: May 10, 2014, 19:28:43 PM by nero
Quote from: Spelaren on May 10, 2014, 12:21:49 PM
Trikset er jo å gjøre det så vanskelig og tungvindt som mulig å kjøpe enkeltbilletter.

Ja, dette er alfa og omega hvis man vil bli en toppklubb. Eksklusivitet er tingen! Ting skal ikke komme gratis, man må være innstilt på å gjøre en innsats for å få tak i de ettertraktede billettene!
Lions led by donkeys.

huleste

Håper det blir litt mer fart i sakene her nå! :D

Klaus_Brann

Det bør det, i dag spilte vi bra, og folk bør kjenne sin besøkelsestid både på 16. mai og ikke minst i hjemmekampene etter det, så tror jeg vi får en positiv oppsving.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Landåsgutt

Bare meg som ikke får kjøpt billetter til ståfeltet på Brann.no?

Nixon

Blir spennende å se om gårsdagens flotte seier gir seg utslag i billettsalget. Nå er jo det blitt oppfylt to kriterier som mange har ment har hemmet billettsalget. Vi vinner en borteseier og vi har lokale spillere som ikke bare er med, men som også er blant de beste på laget. Da skal etter sigende folk komme tilbake...
Rød makt på Hansa

Buljongmannen

May 12, 2014, 11:58:21 AM #10886 Last Edit: May 13, 2014, 08:50:27 AM by Buljongmannen
Prøver å kjøpe billetter på SPV. Får feilmelding på de nederste radene.

krøvel vellevold

Ser ut til å være solgt 750 på ståfeltet.
Legg ned hele klubben!

dokken

May 13, 2014, 09:38:24 AM #10888 Last Edit: May 13, 2014, 09:40:38 AM by dokken
Det betyr at vi kanskje for første gang får oppleve et fullt ståfelt. Det er vel snakk om at det tar 1000 mennesker, men hittil har det vært maks 750.

Håper det ikke blir så trangt at det går ut over stemningen (type gamle Store Stå på fulle kamper, da man knapt klarte å få hendene opp).

For øvrig begynner det å fylle seg opp på "billigfeltet" A, mens det er rundt 100 igjen på F, med samme pris.

Bra salg på BT, regner med at det delvis er kampanjen til klubbene.

Skuffelsen er langsidene, der det er hauger med plasser igjen. Viser jo hvor mange gamle partoutkortholdere som har forsvunnet de siste årene. Gamle Sitte var jo feks nesten full av dem tidligere, nå er det ledig overalt.

Tror vi får 15.000 fredag, men tviler sterkt på "fullt hus" (17.000+). Til det er det for mange, dyre langsidebilletter igjen. På SPV koster f.eks billettene som er til salgs 475 kroner! På Felt D, helt oppe i hjørnet bak mål, koster det i år 350 kr!! (i fjor 250).

Gulløl

May 13, 2014, 10:22:10 AM #10889 Last Edit: May 13, 2014, 10:24:12 AM by Gulløl
Frydenbø er blitt mer og mer den tribunen folk foretrekker på Stadion. Har nok med at det er den klart beste tribunen stemningsmessig.  Samtidig har begge langsidene gått i motsatt retning og blitt ganske glissent.
Sp.Vest har priset seg helt ut. Gamle sitte har blitt mindre attraktiv når tribunen kom lenger fra banen+lite nyrekruttering når de eldre garde(mange pensjonister) har blitt for gamle til å gå på Stadion.

På fredagens 16 mai kamp kan det se ut som at alle felt på Frydenbø blir så og sei utsolgt bortsett fra øvre og nedre D som nok vil ha en del ledige plasser.

Når det gjelder russen, noen som vet om at det er slutt på tradisjonen å samles på Stadion 16 mai ? Synes det er blitt mindre og mindre russ de siste årene. Nedre felt D var vel et tribunefelt de brukte mye for noen år siden. Gir de blaffen og samles og fester andre steder kanskje ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Northside

Flerer bekjente som ikke har for vane å gå på Stadion irriterer seg grønn over billettsystemet.
Han ene hadde glemt passord og fikk aldri tilsendt nytt for å kunne benytte denne totalt unødvendige innloggingen. Han og de 3 ungene han skulle kjøpe til dropper kampen.

En kollega som også ville på kamp med ungene droppet billettkjøp grunnet java-problemer.

Lurer på hvor mange fans det er totalt som dropper Stadion grunnet billettsystemet? Media burde vært på banen, for Brann har gjennom laaaang tid ikke vist tegn til forbedring, til tross for klager fra Bataljonen, medlemsutvalget og supportere generelt!

nero

Quote from: Northside on May 13, 2014, 10:51:32 AM

Lurer på hvor mange fans det er totalt som dropper Stadion grunnet billettsystemet? Media burde vært på banen, for Brann har gjennom laaaang tid ikke vist tegn til forbedring, til tross for klager fra Bataljonen, medlemsutvalget og supportere generelt!

Ja, det er helt utrolig at de ikke tar tak i dette. Og det gjelder både Brann og media.
Lions led by donkeys.


Gulløl

May 13, 2014, 11:05:30 AM #10893 Last Edit: May 13, 2014, 11:14:46 AM by Gulløl
Det er passert 12000 solgte billetter. Algerøy tror på 16000.

http://www.brann.no/news/article/1u56mj40i4qn6zpjm4xrf0ppk/title/200-ledige-billetter-pa-store-sta

Få tilbakemeldingene om problemer med billettsystemet nå melder Algerøy. Dere som fremdeles har problemer, send en mail til Algerøy og forklar problemet. E-mail: dfa@brann.no.
Men oppdaterer selvfølgelig Java og nettlesere før dere sender klage.
Jeg har vært inne og testet systemet en del ganger siste dager og det ser ut som at Algerøy har rett med at det fungerer greit.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Flott med mediaoppslag om godt billettsalg. Det øker interessen ytterligere fordi mange leser BA og BT, mens relativt få er inne på Brann sine sider.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7352912.ece
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on May 13, 2014, 11:05:30 AM
Det er passert 12000 solgte billetter. Algerøy tror på 16000.


Jeg kom til ca 11300 på feltene utenom bortefeltet og ståfeltet foran gamle sitte. Da har jeg bare anslått ca 400 (av vel 700) VIP-plasser som solgt. Så 12000 kan være rikitg hvis de har åpnet deler av bortefeltet for noe annet, det er solgt litt på ståfeltet foran sitte, og det er solgt ekstra plasser i losjene.
Legg ned hele klubben!

dokken

Ja, nå skal Brann ha ros for at de kjører på med oppdateringer. Samtidig er det store webannonser på bt.no. Det er sånn som trigger folk: "Oi, nå må jeg få fingen ut og kjøpe billett. "Alle" skal jo på stadion".

Poenget er: stadionkampene må selges inn som attraktive og populære. Da blir de det. Hvis man bruker tiggemetoden - "Vær så snille å støtte oss i en tung tid", kommer bare menigheten.

Xminator

Eller 1/3 av billettene er fortsatt ikke solgt. Eller 70% av billettene for fritt salg er ikke solgt. Høres ikke ut så det brenner veldig på billettkontoret.

Lasaron

475 kr for enkeltbillett er sykt dyrt. Det er rett og slett uintelligent dyrt. Jeg fatter det ikke.
Tren på langskudd

nero

Quote from: Lasaron on May 13, 2014, 11:34:47 AM
475 kr for enkeltbillett er sykt dyrt. Det er rett og slett uintelligent dyrt. Jeg fatter det ikke.

Hvor er de billettene til? VIP-losjen? Inkludert champagne og kaviar?  ;D

Latterlig er ordet.
Lions led by donkeys.

Go Up