• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK-BRANN I FARE

Started by Pilsen19, April 03, 2006, 20:42:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pilsen19

Ser at banen i plankebyen er langt fra spille klar og seriestarten til Brann står i fare:(

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=96026
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

YadaYada

Den dugnaden burde startet for minst en uke siden. Skandale!
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

weirus

hva skjer hvis ikke det blir kamp...får vi penger tilbake for biletten eller får vi ny bilett når ny dato blir satt??
noen som vet??
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Nixon

Et annet viktig spørsmål er selvsagt når kampen kan bli avlyst.
Er det ikke dommeren som avgjør dette? Og i verste fall kan jo han sette ned foten først noen timer før kampstart. Og da står man der i Fredrikstad med lang vei hjem...
Rød makt på Hansa

Superjack

Brannsupporter.

Christian

Virker jo helt sløvt at snø på tribunene skal kunne stoppe kampen. Snø på tribunene?! Det har vel ikkje dumpet ned i løpet av natten? Flott planlegging dette - satse på at snøen forsvinner av seg sjøl.

Superjack

Det er vel ikke tribunene som vil stoppe kampen, men at banen er en myr...
Brannsupporter.

Snublefot

gjørmefotball er da artig??

atlascopo

Har nå sendt mail til FFK's arrangements ansvarlig bjorn.bagstevold@fredrikstadfk.no og spurt om de refundere fly, tog og kampbillettene, hvis de som eneste lag i de to øverste divisjonene ikke klarer å ha banen klar til seriestart.

Annbefaler alle andre til å sende mail og spørre også.

Superjack

Quote from: "Snublefot"gjørmefotball er da artig??


Joda, spesielt om det er flotte damer som spiller, toppløse.
Men når det er snakk om eliteseriepoeng så er det ikke like morro.

Brann er ett lag som vil tjene på fine baner og ikke å spille over midtbanen...

Men jeg skal innrømme at jeg nok får ett lite snev av vinterdepresjon om kampen  blir avlyst...
Brannsupporter.

krøvel vellevold

Quote from: "atlascopo"Har nå sendt mail til FFK's arrangements ansvarlig bjorn.bagstevold@fredrikstadfk.no og spurt om de refundere fly, tog og kampbillettene, hvis de som eneste lag i de to øverste divisjonene ikke klarer å ha banen klar til seriestart.

Annbefaler alle andre til å sende mail og spørre også.


FFK kommer NEPPE til å betale noe som helst. Den é grei! De vil jo selvsagt påstå at de har gjort alt som har stått i deres makt for å få banen klar, og at de ikke styrer over værgudene. Så kommer de til å si at de har et gammelt stadion og alt blir så mye bedre når de får nytt stadion neste år. Så vil de avslutte svaret (om du får noe svar i det hele tatt), med at de beklager det inntrufne og ønsker oss lykke til i sesongen og velkommen til Fredrikstad ved en senere anledning, men at de ikke kan gjøre noe med været.
Legg ned hele klubben!


Christian

Ja, banen selv er det viktigste, ingen tvil om det. Likevel stod det i saken at FFK var avhengig av dugnadshjelp fra minst 100 personer i Plankehaugen for å få ryddet tribunene for snø. Det var det eg reagerte på. Baneforhold må gjerne være grunn til at en kamp blir utsatt, men tribunen bør være relativt grei å holde i stand.

Snublefot

for å si det sånn...

hadde Brann utlyst en dugnad hvor de trengte 300 personer i Bergen til å bidra med måking av tribuner for å få brann stadion klar til første seriekamp, så tror jeg det hadde "nesten vært kø", om å få bidra...

hvis ikke engang 100 plankegutter klarer å få sving på skuffene, så viser jo det bare deres interesse for laget sitt...  

fredrikstad er en av norges mest fotball intereserte byer, og jeg regner med at er det dette det står på så kommer nok mange til å bidra med det de kan..

så er det dette med flere tonn sand som må på banen da.. og da blir det vell fotball som vi så på ullevåll den gangen de måtte ty til det samme..

nei, fredrikstad har 1 uke på å få stadion og banen i best mulig stand, klarer de det i sandefjord bør de ihvertfall klare det i fredrikstad!!!

YadaYada

Matten på Fredrikstad stadion var hvit, nå er den GUL, forhåpentligvis blir den grønn til mandag ;)
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

|Netti|

Dersom folk skulle få litt ekstra tid i plankebyen kan eg anbefalle "La Boheme" - litt tvilsomt klientell, men ingenting å utsette på ølprisene :)

Nixon

Quote from: "|Netti|"Dersom folk skulle få litt ekstra tid i plankebyen kan eg anbefalle "La Boheme" - litt tvilsomt klientell, men ingenting å utsette på ølprisene :)


Mye det samme som Fotballpuben med andre ord...
Rød makt på Hansa

YadaYada

Quote from: "Nixon"
Quote from: "|Netti|"Dersom folk skulle få litt ekstra tid i plankebyen kan eg anbefalle "La Boheme" - litt tvilsomt klientell, men ingenting å utsette på ølprisene :)


Mye det samme som Fotballpuben med andre ord...


Heller mer som Ugla Café..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Nille

Det klientellet som er i nye Ugla dvs. lukket klubb? Cafe Skinken?
Lange flate baller?
I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league.' - Mark Viduka

Snublefot

hvis noen har sett forsiden av VG i dag står det at det skal være knallvær i 10 dager i strekk på østlandet i påsken..

da får vi håpe dette bidrar til at ffk banen er klar til kamp, og at vi får nye sola under kampen..


når sola først viser seg varmer den godt på denne tiden av året, så dette skal nok bli bra=)

YadaYada

Quote from: "Snublefot"hvis noen har sett forsiden av VG i dag står det at det skal være knallvær i 10 dager i strekk på østlandet i påsken..

da får vi håpe dette bidrar til at ffk banen er klar til kamp, og at vi får nye sola under kampen..


når sola først viser seg varmer den godt på denne tiden av året, så dette skal nok bli bra=)


Det er jo lov å håpe. Men det har snødd og i Fredrikstad i to dager nå, og det snør fremdeles..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Ahlsen

Her i Fredrikstad er det meldt regn/snø hver dag frem til mandag, så sånn sett er det ikke helt lovende.

Men folka i FFK er selvfølgelig optimistiske. Fersk sak ute nå:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060407/FFK/104070028/1017


ProudMary

Velkommen til Fredrikstad skal dere være!
Her blir det fotballfest!
FK. En sterk opplevelse!


Go Up