• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny branndrakter?

Started by Ozzy, April 03, 2006, 08:38:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ozzy

Kommer det nye drakter for årets sesong, eller blir draktene fra i fjor brukt i år og?

Xminator

Ikke nye drakter, de var tross alt nye i fjor.

Superjack

Kommer nye drakter til 2007 sesongen. Jeg skal vinne min på tabelltippingen :D slik jeg gjorde med 2005/06 drakten :D
Brannsupporter.

Kruxleiven

På meg virker det som om Umbro ikke klarer å designe noe nytt. Puma finner på noe nytt som er ganske forskjellig fra den forrige drakten de laget hvert år. Om vi bare kunne fått dem. Neste år får vi vel slike drakter som Chelsea har da. Så slipper Umbro å lage noe nytt til oss. Umbro suger! Har inntrykk av at RBK, Viking, VIF og Lyn får ny drakt hvert år, men vi med Umbro klarer det ikke.

Ozzy

synes helt klart at umbro har de kjedeligste draktene. Kappa har stilige drakter og puma. Hadde ikke gjort noe om brann byttet til noen av de...

tormi

Jeg er ALL FOR Kappa! De har fete drakter og nå som Kvisen har sluttet hos oss er det kun Charlie som kommer til å bli flau av valkene sine.

Værre er det kanskje med oss på tribunene om vi skal ikle oss dette tettsittende plagget :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Henki

Jeg krysser fingrene for at vi slipper noe svart i neste års drakter. Røde og hvite drakter takk!
Ballen skal fremover!

DJ_ADG

Quote from: "tormi"Jeg er ALL FOR Kappa! De har fete drakter og nå som Kvisen har sluttet hos oss er det kun Charlie som kommer til å bli flau av valkene sine.

Værre er det kanskje med oss på tribunene om vi skal ikle oss dette tettsittende plagget :)


Finnes KAPPA drakter som ikkje é å inntill sitende;
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Ozzy

men er de tettsittende som er tøffe! tottenham drakten min er rå! :) Kappa er tingen brann! Umbro er kjedelig, har alltid vært det og egentlig..

tormi

Quote from: "Ozzy"men er de tettsittende som er tøffe! tottenham drakten min er rå! :) Kappa er tingen brann! Umbro er kjedelig, har alltid vært det og egentlig..


Ditto!! Kjøpte min på White Hart Lane i den legendariske fjorårskampen mot Arsenal.. Riktignok 5-4 tap men det var morro likevel. (bittert men en stor opplevelse...)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Ozzy

Quote from: "tormi"
Quote from: "Ozzy"men er de tettsittende som er tøffe! tottenham drakten min er rå! :) Kappa er tingen brann! Umbro er kjedelig, har alltid vært det og egentlig..


Ditto!! Kjøpte min på White Hart Lane i den legendariske fjorårskampen mot Arsenal.. Riktignok 5-4 tap men det var morro likevel. (bittert men en stor opplevelse...)

Konge!

Superjack

En Branndrakt er fin, uansett, om den er rød/sort eller rød/hvit.

Så lenge Brann logoen pryder den så er den pr definisjon fin :D
Brannsupporter.

Roffarne

Quote from: "Ozzy"Ditto!! Kjøpte min på White Hart Lane i den legendariske fjorårskampen mot Arsenal.. Riktignok 5-4 tap men det var morro likevel. (bittert men en stor opplevelse...)

Siste Spurs-drakten min stod det Holsten på og jeg planlegger ikke å kjøpe en ny en før de går tilbake til denne vidunderlige sponsoren.

En annen fordel med Kappa fremfor Puma/ Umbro er at Kappa ikke selger sko og dermed driter i hva PVM og MA trer på bena.
Ingen ulempe det.

Nixon

Quote from: "Roffarne"En annen fordel med Kappa fremfor Puma/ Umbro er at Kappa ikke selger sko og dermed driter i hva PVM og MA trer på bena.
Ingen ulempe det.


Kappa har sko, så i teorien kan vi få samme problemet.

Rød makt på Hansa

Roffarne

Damn, der har du den igjen.
Da må jeg revudere hele Kappa-synet mitt.
Uansett tror jeg ikke de den utidige tendensen med å tvinge hele pakken på de sponsede lagene, men som du sier; samme problemet ka oppstå.

Go Up