• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VG tips

Started by jako, April 02, 2006, 10:20:24 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

naitsirk

winters gjekk jo ut i avisa for ei stund tilbake og etterlyste konkurranse på laget.
no brann kjøpt migen og miller e tenkt som spiss.

dersom han ikkje takler dette så kan han berre reisa heim!

Christian

Har lagt merke til at tabelltipperne er veldig flinke til å ta forbehold når det gjelder Brann i år. Mykje om. at og hvis knyttet til den gode førsteelleveren og sentrale spillere. I alle fall Nettavisen helgarderte der, med å tippe 7. plass, men si at Brann kunne melde seg på i medaljekampen om de beste spillerne spiller.

pellerud

Ingen "eksperter" hadde tro på Brann, men RBK derimot....

http://fotball.bt.no/eliteserien/article68396.ece

jako

Quote from: "pellerud"Ingen "eksperter" hadde tro på Brann, men RBK derimot....

http://fotball.bt.no/eliteserien/article68396.ece


Avisene er jo helt elendige tippere. De er jo så utrolig forutsigbare. At de aldri blir flau.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Langhår"
Quote from: "Bruiser"Fyfaen om Winters blirs solgt. Han er en av dei største heltane i laget, og innehar tilretteleggingskvaliteter få andre Tippeligaspisser har.


Enig med deg i det, men dersom han forblir et tredjevalg, eller kanskje tilogmed et fjerdevalg dersom Memelli skulle slå til vil han nok hjem.

En man i det stadiet av karrieren gidder man neppe å råtne på benken i Brann. Dersom det skjer er det veldig synd, og jeg håper ihvertfall Brann har vett til å selge ham ut av landet slik at vi slipper å se ham i feil farge på stadion. Forøvrig kan det jo tenkes at Winters slår tilbake og karrer seg til en plass igjen, det hadde ikke overrasket meg for å si det sånn. Personlig mener jeg han er en bedre spiss enn Miller, men hvor de to står i forhold til hverandre pr. nå er det bare trenerteamet som vet.

Uansett ser det virkelig dårlig ut for Helstad på Lerkendal, langt unna førsteeleveren. Min spådom er at han er Brannspiller allerede til høsten, og det for en langt rimeligere pris enn RBK sålangt har forlangt....


Var jo ikke så verst spådd dette her Langhår. Tar vi gull neste år?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Stoffi

Quote from: "jako"
Quote from: "Langhår"
Quote from: "Bruiser"Fyfaen om Winters blirs solgt. Han er en av dei største heltane i laget, og innehar tilretteleggingskvaliteter få andre Tippeligaspisser har.


Enig med deg i det, men dersom han forblir et tredjevalg, eller kanskje tilogmed et fjerdevalg dersom Memelli skulle slå til vil han nok hjem.

En man i det stadiet av karrieren gidder man neppe å råtne på benken i Brann. Dersom det skjer er det veldig synd, og jeg håper ihvertfall Brann har vett til å selge ham ut av landet slik at vi slipper å se ham i feil farge på stadion. Forøvrig kan det jo tenkes at Winters slår tilbake og karrer seg til en plass igjen, det hadde ikke overrasket meg for å si det sånn. Personlig mener jeg han er en bedre spiss enn Miller, men hvor de to står i forhold til hverandre pr. nå er det bare trenerteamet som vet.

Uansett ser det virkelig dårlig ut for Helstad på Lerkendal, langt unna førsteeleveren. Min spådom er at han er Brannspiller allerede til høsten, og det for en langt rimeligere pris enn RBK sålangt har forlangt....


Var jo ikke så verst spådd dette her Langhår. Tar vi gull neste år?



Ikke dårlig. :) Du får spå neste sesong også da. ;)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up