• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort???

Started by Brann/Bergen, March 29, 2006, 10:51:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann/Bergen

Flere som ikkje har fått patoutkortet sitt?? Er under 2 uker til Brann skal spille sin første kamp og enno har ikkje partout kortet mitt dukket opp, mener det kom mye tidligere i fjor... ?? Begynner å bli littt små nervøs no.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Snublefot

jeg har heller ikke fått det, men da jeg spurte om dette tidligere her inne fikk jeg svar om at det var ventet å bli sendt ut i uke 13..

Brann/Bergen

Så de sender altså ut partouotkortene denne uken, det var no veldig seint då. Synes det er ett veldig dårlig opplegg eg, e jo litt greit å ha det i hus en stund før.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Henki

Quote from: "Brann/Bergen"Så de sender altså ut partouotkortene denne uken, det var no veldig seint då. Synes det er ett veldig dårlig opplegg eg, e jo litt greit å ha det i hus en stund før.


Tja, du får jo ikke bruk for det før første hjemmekamp da, med mindre du har tenkt å tapetsere leilligheten med det eller noe :)
Ballen skal fremover!

Brann/Bergen

Vel, er vant med å få partoutkortet i god tid før sesongen begynner, så må si eg har vært litt små nervøs for at det ikkje skulle komme eller at de på ett eller annet vis har glemt å sende det ut til meg. Derfor synes eg at de kunne sendt det i god tid før serien, så folk slipper å gå å bekymre seg for at det ikkje skal dukke opp.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Snublefot

en ting jeg lurer på er jo dette med garderoben.. er ikke det noe partout kort innehavere har som bonus??  jeg regner vell med at det er noe nr på kortet jeg får da som gir meg tilgang dit?  det hadde jo vært kjekt å fått tidligere.. så sant ikke det er noe jeg har gått glipp av her, som at jeg allerede kunne logget inn...

abe78

Et lite hint: Brann spiller ikke hjemme før i andre runde. Det er nesten tre uker til:

18.04.2006 19:00Brann - Lillestrøm SK
.og husk!

tormi

Tror ingen har fått det enda. Sender de det ut denne uken er det isåfall godt nok for meg.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Superjack

Tror det blir rabalder om 10500 personer ikke har fått adgangstegnene 18 april :D

Utsolgt stadion, men bare 4000 personer på stadion :D
Brannsupporter.

ole

Quote from: "Snublefot"en ting jeg lurer på er jo dette med garderoben.. er ikke det noe partout kort innehavere har som bonus??  jeg regner vell med at det er noe nr på kortet jeg får da som gir meg tilgang dit?  det hadde jo vært kjekt å fått tidligere.. så sant ikke det er noe jeg har gått glipp av her, som at jeg allerede kunne logget inn...


kundenummeret er på brevet du fikk når du betalte partoutkortet

Snublefot

okej, nå begynner jeg å bli nervøs.. jeg har da ikke fått noe brev!!!

jeg betalte over tlf da jeg bestilte fra billettluken.no, og det var i starten av mars...  har ikke fått noe brev!

Kirk

Quote from: "Snublefot"okej, nå begynner jeg å bli nervøs.. jeg har da ikke fått noe brev!!!

jeg betalte over tlf da jeg bestilte fra billettluken.no, og det var i starten av mars...  har ikke fått noe brev!


Ikke jeg heller hvis det er en trøst. Antar at det kun er de som fornyet fra i fjor som har fått brev(?)

Bataljonen

Vi har fått svar fra Brann at utsendelsen av partoutkortene starter om et par dager.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Satan 3

Jeg driter i om partourkortet dukker opp eller ikke.
De kan dytte det langt opp i røvhullet sitt der det hører hjemme.

Spenningen er vekke før det hele er begynt.
Ganske fantastisk i grunnen.
Striler ut av Bergen

Hoggi

Ta det bare rolig artsfrender.
Partourkort på vei uke 13-14.

http://www.brann.no/index.php?mapping=151
 Erik Solèr på vingen!

Snublefot

har fått partoutkortet i dag..

men et lite spørsmål.. jeg trodde dette liksom var en sesongbillet jeg, på brannstadion..

men her har jeg fått 1 billett til hver kamp, men hva med cupkamper? trodde det var inkludert i prisen.. er det ikke deT?

Snublefot

har fått partoutkortet i dag..

men et lite spørsmål.. jeg trodde dette liksom var en sesongbillet jeg, på brannstadion..

men her har jeg fått 1 billett til hver kamp, men hva med cupkamper? trodde det var inkludert i prisen.. er det ikke deT?

og jeg har ikke fått noen login på "garderoben"

C@Bøe_79

Du har førsterett på kjøp av billetter til E-cup og vanlig cup.
Det vil si at du kan kjøpe DIN plass,innen en gitt frist..
Cupen er ikke medregnet i partourkortet..

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

kjekt da, at jeg har førsterett til å bruke mere penger på ubetydelige cupkamper.. synes helt ærlig at cupkamper burde vært en del av billetten,  frem til  en viss runde ihvertfall:(

Dessuten hvorfor så mange billetter?? er det ikke mye bedre med et sesongkort?

Sesonge 2006 kort på Brann stadion som gir tilgang til alle hjemmekampene?

abe78

Lurt å sette seg litt inn i ting før man kjøper. Det er vel slik på de fleste arenaer i Norge i dag? Er cupen ubetydelig?

Er du fra Sandefjord også eller...
.og husk!

Snublefot

Jeg er fra Sandefjord ja=)

stolt medlem av "sandefjords-mafian", og bæreren av det flotte navnet "slåbrokken"...  (begge navn tilnevnt etter en fantastisk tur til supportercupen i Kvinesdal sent på 90-tallet=)

Jeg mener nå bare at det er mer praktisk med et kort.. som bataljonen kortet f.eks,. et lignendes et på brann stadion hadde vell vært vell så greit?

er du fra sfj og?

Lurkin

Når vi først snakker om det. Når kan man kjøpe billetter til neste hjemmekamp? Er det 2 uker før kampen eller hur?

Har ikke partourkort i år ettersom jeg flytter fra denne vakre byen til høsten for å bli stor mann.
Berømte Brann fra Bergen

Snublefot

Quote from: "Lurkin"Når vi først snakker om det. Når kan man kjøpe billetter til neste hjemmekamp? Er det 2 uker før kampen eller hur?

Har ikke partourkort i år ettersom jeg flytter fra denne vakre byen til høsten for å bli stor mann.


Jasså`? har du meldt deg på VIF TV`s storsatsning - vektøkningskrigen?

har hørt det er mye god mat å velge mellom=)


uansett, jeg flytter fra bergen i juni, men valgte allikevell å sikre meg plass til alle kampene.. gleder meg=)

C@Bøe_79

Kan vel kjøpe til de når som helst i følge det som står i brevet som fulgte med partourkortet..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannmann rob

Eg har ikke fått parturkortet enda! :S
Begynner å lure litt her!

Pondan

nesten 2 uker til første hjemmekamp.. Brenner ikke enda:)

tormi

Jeg har isåfall fått det... Får du det ikke i løpet av uken ville jeg tatt en telefon til Brann!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Pilsen19

Ikke fått mitt eg heller:( Lurte på det lenge nå, tidligere har eg fått det mye tidligere, men Brann liker og holde oss på pine benken, det har eg lært meg. Så slapp av, alle som har betalt for partourkort slipper inn til kampen mot lillestrøm uansett, dette fikser Brann.
 år var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

Bataljonen

De som er klarert i forhold til listen på SS skal ha vært sendt ut på onsdag så da er nok ikke partoutkortet langt unna. Vi sender oppdatert liste til Brann etterhvert som vi får registrert innbetalingene på de det gjelder og de aller siste blir sendt til Brann på søndag/mandag.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Roffarne

Quote from: "Snublefot"stolt medlem av "sandefjords-mafian", og bæreren av det flotte navnet "slåbrokken"...  (begge navn tilnevnt etter en fantastisk tur til supportercupen i Kvinesdal sent på 90-tallet=)

Jeg mener nå bare at det er mer praktisk med et kort.. som bataljonen kortet f.eks,. et lignendes et på brann stadion hadde vell vært vell så greit?


For det første så kommer det skjeldent noe godt ut av Kvinesdal og de få tingene det måtte være tror jeg at jeg har lagt beslag på.

For det andre er dette med et enkelt kort noe som burde vært på plass fra Brann sin side for år og dag siden. Jeg kjenner sågar til bedrifter som har presentert gode forslag for ledelssen på Stadion uten at der ser ut til å ha vekket noen interesse hos de som bestemmer.
Om dette gjøres kun for å være grinete, eller om de faktisk mener at de litt uhåndterlige papirbilettene er bedre vites ikke, men det gir jo enda et glimt av Brann-arrogansen får kundens ønsker blir så til de grader oversett.

P-K

Hva?!? Er du ikke fornøyd med de flotte billettene vi fikk?!? Er du klar over slikt kopisikkert rødt papir koster over ti kroner arket på Norli!

Takke meg til at de så vidt hadde plass til alle bokstavene på billettene.

Nei et skikkelig partoutkort må vi nok vente noen år til på... :(
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Go Up