• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Martin sparker Mons

Started by skompf, March 26, 2006, 23:33:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Quote from: "skompf""vi har prioritert treningen feil i oppkjøringen".


Dette er en ren løgn og det sier litt om standarden på resten av innlegget.
.og husk!

skompf

Quote from: "abe78"
Quote from: "skompf""vi har prioritert treningen feil i oppkjøringen".


Dette er en ren løgn og det sier litt om standarden på resten av innlegget.


Det ble sagt i et tv-intervju etter Haugesundkampen. Hvor Martin selv gjorde målene. Når han selv spiller bra, og får positiv oppmerksomhet fra pressen, bruker han ofte mediene til å sverte andre.

Selv om abe78 tydeligvis ikke så eller hørte intervjuet, må det vel ikke være løgn....?
Er har jeg gått glipp av noe her?

Brannmus

Ta det fra en som faktisk har litt innsikt i forholdet mellom Mons og Martin. Det er få om noen gang jeg har sett en spiller og en trener gå så godt sammen.

Forholdet er bygd på en helt tydelig gjensidig respekt. Martin gir råd til Mjelde og Mjelde har sagt han verdsetter tilbakemeldingene fra Martin. Begge to har gitt uttrykk for at de ønsker å ha en åpen dialog om ting. Det viktigste er at dette blir holdt mer internt enn at de snakker gjennom pressen.

Martin har snakket om tiden sin i Stabæk også, og gav da uttrykk for at slik det ble fremstilt som at han var den som trommet ut Gaute Larsen er helt feil.

Så før du kommer med flere av disse idiotiske påstandene og ville spekulasjonene, skaff deg litt innsikt.

skompf

For å si det slik;
Tipper jeg har mer innsikt fra Martins tid i Stabæk enn du har i Brann.
Og det er innsikt om Martin det dreier som her.
Selvsagt sier Mons at han vil ha åpen dialog, hva annet kan han si da???
Og på overflaten ser alt flott ut....
Foreløpig.

Selvsagt vil dere forsvare Martin i tynt og tykt. Det er jo derfor han får gjennomslag i klubben med sine metoder.
INGEN vil mistenke Martin i Bergen.
Selv ikke når Mjelde må gå.....
1-0 til Martin.
Og 1-0 til meg.

dudo

Hva med at dere begge røper ørlite granne hvorfor og hva slags innsikt dere har i forholdet? For øvrig føler jeg at Brannmus' fremstilling passer bra med oppfattelsen jeg selv har - helt uten innsikt i hverken det ene eller det andre. ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Satan 3

Quote from: "skompf"


Hvis Martin Andresen kan sørge for å gi Mjelde fyken er det ingenting som er bedre.
Striler ut av Bergen

C@Bøe_79

Skompf er bare Stabæk sin Gjøken,eller så er det Gjøken.
En som kan mer enn alle,og kjenner alle Tippeligaspillere særs godt.
Og gjerne snakker med de på tlf hver dag..
Dette blir for dumt,men kanskje DU har rett og kjenner Martin Andresen!


Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

skompf

Quote from: "C@Bøe_79"Skompf er bare Stabæk sin Gjøken,eller så er det Gjøken.
En som kan mer enn alle,og kjenner alle Tippeligaspillere særs godt.
Og gjerne snakker med de på tlf hver dag..
Dette blir for dumt,men kanskje DU har rett og kjenner Martin Andresen!

Christian

dudo

Quote from: "skompf"


...så du tenkte å sprite det opp litt?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Satan 3

Quote from: "skompf"
Quote from: "C@Bøe_79"Skompf er bare Stabæk sin Gjøken,eller så er det Gjøken.
En som kan mer enn alle,og kjenner alle Tippeligaspillere særs godt.
Og gjerne snakker med de på tlf hver dag..
Dette blir for dumt,men kanskje DU har rett og kjenner Martin Andresen!

Christian


Ingen tvil om at Martin Andresen er en viktig mann for oss, men en gud er han ikke. Det er det kun du som har sagt.

Bonde!
Striler ut av Bergen

Toa

Quote from: "skompf"


Tydelig du ikke har vært så lenge på dette forumet ja.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

skompf

Quote from: "dudo"
Quote from: "skompf"


...så du tenkte å sprite det opp litt?


Sprite det opp i den fortstand at det kan være greit med litt nyanser i synet på Martin Andresen ja.
Jeg har ingenting personlig i mot Martin.
Jeg var bare et sjokkert vitne til hva som skjedde i Stabæk.
Trodde den informasjonen skulle være interessant for Brannfans, spesielt i den negative prosessen som nå foregår rundt Mons.
Men her er jo alle svar på mitt innlegg bare usaklige og flåsete.

dudo

Quote from: "skompf"
Trodde den informasjonen skulle være interessant for Brannfans, spesielt i den negative prosessen som nå foregår rundt Mons.
Men her er jo alle svar på mitt innlegg bare usaklige og flåsete.


Men da må du jo komme med noe ny informasjon, kjære deg, ikke bare et oppgulp av spekulasjoner og konspirasjonsteorier. Om ikke annet prøve å vise litt til hvorfor akkurat du har bedre innsikt enn andre.

For øvrig synes jeg svarene du har fått her stort sett er mer saklige enn dine innlegg, som virker som bare er surmaget sutring og ikke har noe konsistens.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Snublefot

Hei skompf..

hyggelig at du tenker på oss i denne tunge situasjonen vi befinner oss i. Og vi setter så klart pris på alle tilbakemeldinger, som kan få oss til å sette et ny lys og nytt perspektiv på brann. Vi sliter nå, vi er deppa og lei, vi rykker ned og er ute av cupen før den starter, så egentlig er det bare veldig godt å kunne tenke på noe annet, som f.eks at martin sparker mjelde, eller at mjelde pisker martin litt...sensuelt..

Mange her inne liker jo ikke Mjelde, så en god nyhet for dem, og noen andre er vell litt kinky, så en fristende nyhet for dem, og noen elsker Martin, og så lenge han sparker noe, og ikke er skadet, så er dette en god nyhet.

selv gleder jeg meg til sesongstart mot fredrikstad, om ikke annet kommer jeg til å bli skikkelig kake den dagen, har ikke nerver til å møte opp edru i plankebyen...

og ellers vil jeg bare si at det blir 6 tapte poeng for stabæk mot sandefjord, noe vi alle vet.

dudo

Kanskje det er en taktikk for å få Brannfansen til å hate Martin slik at han får personlige problemer og kan forlate klubben for et par mill i sommer...?  :D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skompf

Quote from: "dudo"
Quote from: "skompf"
Trodde den informasjonen skulle være interessant for Brannfans, spesielt i den negative prosessen som nå foregår rundt Mons.
Men her er jo alle svar på mitt innlegg bare usaklige og flåsete.


Men da må du jo komme med noe ny informasjon, kjære deg, ikke bare et oppgulp av spekulasjoner og konspirasjonsteorier. Om ikke annet prøve å vise litt til hvorfor akkurat du har bedre innsikt enn andre.

For øvrig synes jeg svarene du har fått her stort sett er mer saklige enn dine innlegg, som virker som bare er surmaget sutring og ikke har noe konsistens.


Svarene er saklige....?
"idiotiske påstander"
"dette blir for dumt"
"bare fint hvis Martin gir Mjelde fyken"
"skaff deg litt innsikt"
"tydelig at du ikke har vært med lenger"
"ren løgn"

Vi får vel vente å se da, hvem som får rett.
Jeg kommer tilbake i løpet av sesongen...

Xminator

Ta deg en pille Skompf. Mer saklig enn det kan man ikke gjøre det.

Og for å ta saken. Gaute Larsen er ett rævhull. Mjelde er godgutt. Enkelt og greit :p

dudo

Ja, i like høy grad som dine innlegg. Som sagt, dette er bare oppgulp, og vi som følger BRANN tett har sett et bra forhold som faktisk ser ut til å bygge på gjensidig respekt. Stikk den, du! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skompf

Quote from: "dudo"Kanskje det er en taktikk for å få Brannfansen til å hate Martin slik at han får personlige problemer og kan forlate klubben for et par mill i sommer...?  :D


Brannfansen vil aldri hate en stjerne, og har vel heller aldri gjort det?
Dog et morsomt scenario du kommer med:)

Men uansett; det er nok ikke alle tippeligatrenere som tør kjøpe Martin...

Xminator

Det var ikke alle trener som klarte Scharner heller. Gaute Larsen hadde nok kommet på kant ganske kjapt for å si det slik :p

skompf

Quote from: "Xminator"Ta deg en pille Skompf. Mer saklig enn det kan man ikke gjøre det.

Og for å ta saken. Gaute Larsen er ett rævhull. Mjelde er godgutt. Enkelt og greit :p


Hør hør; jeg liker heller ikke Gaute Larsen.
Men det forandrer ingenting av mitt inntrykk av Martin.
Mannen er farlig.

Xminator


skompf

Quote from: "dudo"Ja, i like høy grad som dine innlegg. Som sagt, dette er bare oppgulp, og vi som følger BRANN tett har sett et bra forhold som faktisk ser ut til å bygge på gjensidig respekt. Stikk den, du! ;-p


Ja jeg stikker gjerne den, du...:)
Hele poenget mitt er jo at det SKAL se ut som om Martin har et bra forhold til Mons, det er jo det viktigste elementet i hans taktikk!!
Det er jo i posisjon man kan utrette ting.
Det kan også godt hende at de faktisk HAR et godt forhold, det er ikke det viktige her.
Det viktige er at så fort det serietapene blir flere enn seirene,
da begynner Martin sitt arbeide.
Sakte , men SIKKERT.
Og vips er Mons'en borte.
Gud som jeg gleder meg til å lese innleggene her i sommer....:)

Snublefot

nå begynner vell skompf å bli en smule paranoid her..

jeg husker jeg jobbet i et alarm-selskap, som hadde ei gammel dame som kunde, hun trykket til stadig på nød-alarmen, ettersom hun bodde litt langt ut på landet og ofte fikk besøk av små grønne menn fra himmelen..

tilslutt ble vi nødt til å kutte hele alarmen til damen, og her blir vi vell nødt til å kutte hele muligheten for å se nyheter om brann og mjelde tror jeg... tar jo helt av for gutten...

dudo

Om serietapene blir flere enn -seirene trenger man ingen Andresen for å fjerne Mjelde, for å si det sånn...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Roffarne

Quote from: "skompf"For Brannfans er Martin GUD, så selvsagt vil ALLE innlegg her i forumet konkludere med at det jeg sier er piss.

Lars Bakkerud er en gud.
Martin er lite annet en en nyttig leiesoldat og selv i dagens Brann-stall tror jeg nok MArtin ville hatt problemer med å komme inn på en Topp 5 liste over populære spillere.
Til det er han for glatt.

Forøvrig er det du sier piss.

Brannmus

Hvor godt du kjenner Martin fra tiden i Stabæk er egentlig totalt likegyldig. Du snakker om forholdet mellom Mons og Martin. Der har jeg garantert mer innsikt enn deg og eneste grunnen jeg kommenterer dette er fordi pressen i Bergen kommer i hele år til å prøve å skape splid mellom dem. Og det er ødeleggende for laget.

Det er også ødeleggende for moralen her på forumet at folk kommer med slike sikre påstander om ting de tydeligvis ikke er helt oppdatert på.

Jeg syntes ikke Martin er en gud, jeg syntes ikke Mjelde er en gud, sånn sett så har jeg et rimelig nyansert syn. De har et veldig bra forhold, rett og slett. Jeg skulle gjerne sagt mye mer om hvorfor jeg kan vite dette så sikkert, men jeg har egentlig sagt for mye allerede. Kunne bare ikke holde kjeft når jeg nok en gang så noen prøve å skape dramatikk der det ikke er noe.

Mer enn dette kan jeg ikke og vil jeg ikke si på grunn av flere hensyn. Dermed får folk tro det de vil. De kan tro det du spekulerer rundt eller de kan ta det jeg sier som fakta. Jeg er uansett ferdig med denne diskusjonen.

MyWay

Martin Andresen er norges beste midtbanespiller og kaptein på landslaget og klubblaget. Det er klart at han har en sterk personlighet. Men treneren sin skal være like sterk, og Mjelde skal ha autoritet i spillergruppen.. Men det er først og fremst hans egen oppgave.

skompf

Quote from: "MyWay"Martin Andresen er norges beste midtbanespiller og kaptein på landslaget og klubblaget. Det er klart at han har en sterk personlighet. Men treneren sin skal være like sterk, og Mjelde skal ha autoritet i spillergruppen.. Men det er først og fremst hans egen oppgave.


En kaptein skal være lojal mot sin trener, hvis ikke kan han ikke være kaptein. Og Martin vil aldri velge å spille for en klubb med en trener han ikke har kontroll på.
At Mjelde mangler autoritet er godt mulig, men hvilken trener i Brann har hatt det da??
Teitur? Aabrekk? Thodesen? Hansson? Bjørklund? Eller han med barten?

P-K

Teitur, Hallvar, Harald og Tell Kjennford var alle autoritære trenere...

Selv Jose Mourinho hadde blitt spist opp her hvis Brann ikke vant alle kampene...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Roffarne

Hallvar og Harald var vel kanskje mer totalitære, PK.

delucasSCF

rann Bergen
Feyenoord Rotterdam

... From the heart.

skompf

Quote from: "P-K"Teitur, Hallvar, Harald og Tell Kjennford var alle autoritære trenere...

Selv Jose Mourinho hadde blitt spist opp her hvis Brann ikke vant alle kampene...


Men kjære deg.
Det er stor forskjell på å autoritær, og det å ha autoritet.
Ingen trenere har hatt autoritet i Brann over lengre tid.

C@Bøe_79

Hørte Martin ikke helt fikk tak på Mark Hughes,og derfor valgte Stabæk og nå Brann..
Martin er en sterk person,men Mjelde lar seg ikke skubbe på.
Tror Mjelde har en mørk side også,husker Erland Johnsen sa at Mjelde var den verste å spille mot,fordi han ga like mye juling han fikk..

Sånn tror jeg også det er med Martin og Mons,Martin får like mye som han gir..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

atlascopo

Ingen ting hadde gledet meg mer enn at Martin A fikk skubbet Mons ut av klubben. Han er ikke, og vil aldri bli noe topptrener. Håper de går over til Manager og henter en god etter internasjonal stander. Slik som viking gjorde med Hodgson.

naitsirk

i følge skompf so høyrest da ut som om andresen e psykopat.
går kun til klubber der han kan sjefe over alle.

kanskje psykopaten har eit anna namn?

skompf

Quote from: naitsirki følge skompf so høyrest da ut som om andresen e psykopat.
går kun til klubber der han kan sjefe over alle.

Snakk om innertier.....:)
Hvor tar du det fra...??

Skyscraper

Quote from: skompf
Quote from: "naitsirk"i følge skompf so høyrest da ut som om andresen e psykopat.
går kun til klubber der han kan sjefe over alle.

Snakk om innertier.....:)
Hvor tar du det fra...??



Stolt av deg jeg,,,
Her står du som sannhetens eneste flamme i en verden av mørke løgner og tanker... Også greir du det på en slik en fin og saklig måte...
nei, hadde bare flere vært som deg... Stå på!
å skal det skje... Nei, vent... Nå

lewis

Quote from: "skompf"
Quote from: "dudo"Ja, i like høy grad som dine innlegg. Som sagt, dette er bare oppgulp, og vi som følger BRANN tett har sett et bra forhold som faktisk ser ut til å bygge på gjensidig respekt. Stikk den, du! ;-p


Ja jeg stikker gjerne den, du...:)
Hele poenget mitt er jo at det SKAL se ut som om Martin har et bra forhold til Mons, det er jo det viktigste elementet i hans taktikk!!
Det er jo i posisjon man kan utrette ting.
Det kan også godt hende at de faktisk HAR et godt forhold, det er ikke det viktige her.
Det viktige er at så fort det serietapene blir flere enn seirene,
da begynner Martin sitt arbeide.
Sakte , men SIKKERT.
Og vips er Mons'en borte.
Gud som jeg gleder meg til å lese innleggene her i sommer....:)


Mjelde forsvinner nok i sommer hvis det går til helvete i vårsesongen, og det blir isåfall IKKJE av Martin. Ka faen har Martin han skulle sagt i så måte? Skulle han liksom gå å sutre til styret eller? Styret har selv tidligere uttalt at Monsemann må levere resulteter, eller finne seg noe annet å gjøre...

Kagain

Kanskje litt sent å spørre om dette da tråden er over 10 dager gammel. Desverre sjekker jeg forumet så sjelden at jeg ikke år spurt med en gang.

Det kan godt hende at trådstarter har rett i det han sier, men et par spørsmål gjenstår.

Hvorfor skulle Martin Andresen ville gjøre dette? Hva har han å tjene på å få sparket treneren som kjøpte han? Hvilken glede vil han ha av å skape uro i en klubb som har lønnet han (og lønnet han godt) mens han har gått skadet, og det egentlig har vært uvisst om han i det hele tatt kunne fortsette yrkeskarrieren?

Naitsirk nevnte noe som kan hende er svaret på det, at Martin Andresen har mentale problemer. For all del, psykopater er jo kjent for å være glatte, og gi et godt inntrykk på omgivelsene, mens de psykopatiske tendensene holdes i de mest private sfærer. Og Martin virker jo som eh hyggelig fyr...

MEN: Man kan ikke si at han automatisk blir psykopat fordi om han er hyggelig og av og til gir inntrykk av å være uenig med sjefen. Jeg mener, jeg er generelt sett en hyggelig fyr (tror jeg), og jeg har også vært uenige med sjefene mine, og faktisk gitt uttrykk for å være uenig med dem. Det kan jo hende at jeg er psykopat, men jeg vet nå ikke.

Nå er det jo sånn at folk har god grunn til å være misunnelig på Martin. Jeg sier ikke at trådstarter er dette, jeg bare konstaterer at folk kan være misunnelig på en mann med noe som virker som en ideell jobb, godt betalt, ser ikke ut til å være så hardt arbeid, i tillegg til at han er arving til mange mange penger fra familien sin.

Det er jo også visse psykiske lidelser som kjennetegnes av at en velger seg ut en eller annen person, av en eller annen tåpelig grunn, som en ønsker å ødelegge omdømmet til. Man tar frem realiteter fra tidligere tider, og vrir dem til å passe inn i sitt resonnement. Igjen, jeg påstår ikke at trådstarter lider av dette, jeg bare påpeker kjensgjerninger.

For å avslutte, det kan godt hende at trådstarter har rett i det han sier, og at Martin vil få Monsemann sparket, av en eller annen grunn. MEN: Jeg liker å tro at om Martin hadde slike ideer så hadde det vært en åpen hemmelighet i fotballnorge, og at Martin ikke hadde vært så velkommen i sine tidligere klubber. Bare fremtiden vil se, men for øyeblikket lar jeg tvilen komme tiltalte til gode...

naitsirk

hadde dette vore tilfelle so hadde vel monsen trent osterøy i dag

skompf

Og selvsagt er jeg litt misunnelig. Skulle bare mangle. Det er vel mange som vil være en rik, kjekk landslagsspiller i fotball.....
Så dere som gjerne vil sette mitt innlegg på konto for misunnelse, må gjerne gjøre det. Mens dere andre som liker å reflektere litt over ting, kan gjøre det. Så snakkes vi i løpet av sommeren.

Tom C

Du er en syk, syk mann...

Det er greit at du tydeligvis er håpløst forelsket i Martin, men ta nå avslaget som en voksen mann, og ikke drit deg ut mer enn du allerede har gjort...

Makan til psykopat... La meg gjette, du bor hjemme med din fraskilte mor..?
Aldri mer Obos....

naitsirk

dette tar kaka....

i dag var martin skikkelig psykopatisk og då spesielt når han meinte at ørn1 skulle opp på corner. typisk ein psykopat, dei elsker å kommandere folk opp på corner.

la og merke til når andresen vart intervjua etter kampen at han prøvde å psykopatisere lersveen.

snart har martin kontroll over verden og alle må opp på corner.

skompf

Da er det fint at du holder deg frisk. Du virker å være reflektert og velformulerende.

Tom C

Hvem som er velformulerende spiller vel egentlig ikke noen rolle. Når det gjelder reflektert, ser vel de fleste for seg deg i en hvit, litt trang trøye i nederste rommet på fløyen "uhelbredelig" på Sandviken sykehus.

Makan til forfølgelsesvanvidd har jeg aldri opplevd på sidene her inne...

God bedring.
Aldri mer Obos....

skompf

Og sånn for ordens skyld;
Det er IKKE jeg som har dratt inn begrepet psykopat !!

Jeg bare sier at Mons blir sparket av Martin i løpet av sommeren.
Men når det skjer vil ingen tro Martin står bak.
Genialt ikke sant...?

Nixon

Må jo si at det er et utspekulert lite opplegg du har her skompf. Mjelde er jo, etter mange sin mening, en av de mest sannsynlige til å få sparken i løpet av sesongen. Hvis nå dette skulle skje, uansett grunn, kommer du altså til å hevde at det er Andresen som står bak.

Smart. For selv om Andresen skulle forsvare Mjelde i alle kanaler kan du bare hevde at det kun er skuespill, og at Andresen har fått det akkurat slik han vil.

Jeg er imponert!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Langhår

"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Go Up