• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Krever nye spillere, NÃ?!

Started by MyWay, March 26, 2006, 21:16:16 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MyWay

Jeg kan forresten ikke kreve noe som helst, siden jeg ikke er i posisjonen til å gjøre det, så se heller på dette som en bønn.

chris

Enig! :D





En sentral midtbane( som ikke er skadet)  eksmpel:Brenne? Stadheim?
og 2 stoppere eksempel: Steenslid? Karadas? Lundekvam?
kke født til å få sett kampene i 1919. Derfor er jeg fjortis!

C@Bøe_79

Vi kan ikke bare kjøpe og kjøpe,skal tross alt ha lønn spillerne også..
Og da er det greit å ta seg tid før man kjøper,men husk Per O er faktisk smart.
Så man får håpe på et "Sæternes" kjøp eller 2 fremover,men samtidig kan det være store spillere på gang i sommer.
Kan være POL,og gjengen satser på å henge med frem til sommeren,og vinne høstsesongen..
Hvem vet?
Blir vel bare å vente og se hva som skjer til uken,liker tanken på at dagens tropp ikke er den samme som stiller på trening fram mot sesongstart.

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dudo

Nå har vi vel 6 mill ledig på lønnsbudsjettet, så noe burde da være mulig å få til... Støtter deg, MyWay!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

jako

Brødrende Aga er visst på vei.

LÃ¥stad ble visst for dyr:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

MyWay

Quote from: "C@Bøe_79"Vi kan ikke bare kjøpe og kjøpe,skal tross alt ha lønn spillerne også..
Og da er det greit å ta seg tid før man kjøper,men husk Per O er faktisk smart.
Så man får håpe på et "Sæternes" kjøp eller 2 fremover,men samtidig kan det være store spillere på gang i sommer.
Kan være POL,og gjengen satser på å henge med frem til sommeren,og vinne høstsesongen..
Hvem vet?
Blir vel bare å vente og se hva som skjer til uken,liker tanken på at dagens tropp ikke er den samme som stiller på trening fram mot sesongstart.

Christian


Greit, men hva med å erstatte spillere som blir solgt da? POL sa selv at Soma ikke skulle selges før vi hadde en fullverdig ersatter på plass. Mener POL virkelig at Dahl er på nivå med Soma?

Skal Brann vinne høstsesongen? Hvordan skal vi klare det da? Vi kan ikke kjøpe inn spillere i sommer og regne med at disse er inne i spillestilen vår fra første stund!

Det finnes en god del spillere der ute som vi allerede vet hva står for.
Sier ikke at vi skal kjøpe en tilfeldig spiller fra øst-europa, men f.eks Stadheim som han over nevnte!

C@Bøe_79

MyWay skrev:
QuoteSier ikke at vi skal kjøpe en tilfeldig spiller fra øst-europa, men f.eks Stadheim som han over nevnte!

Er enig her,men litt usikker på om Stadheim kan på noen måte erstatte Soma. Blir litt sånn "å selge en keeper,og erstatte han me en spiss".
Jeg snakker om klassespillere som kan gå rett inn på laget i sommer,Azar og Lundekvam er vel god nok til å steppe inn når som helst.
Det er midtbanen og spiss-plassen jeg er usikker på,men de må vel kvitte seg med en eller to for å få plass.(Nok en gang:Azar fyller 2 kriterier her,spiss og erstatte Soma)
Men vi mangler hodestyrke på midtbanen,Stadheim inn sammen med Andresen/Miller hadde gjort seg.

Vi kan håpe,men tviler noe stort skjer før i sommer.
Men dukker vel opp en ny kar til oken..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

MyWay

Nei, jeg mener at vi må ha inn en for Soma, og gjerne en til på midtbanen. Spillere må vi ha om vi skal være med i toppen denne våren.

DWise

Håper POL trekker noen gode spillere ut av hatten før overgangsvinduet stenger, men tviler igrunnen sterkt på det.

Regner med vi får noen gode forsterkninger til sommer. Håper på:
Azar K og El fakiri som vil løse midtstopper og sentral midtbaneproblematikken, og om Helstad sliter med tillit i vår sesongen hos RBK er han hjertlig velkommen tilbake.

naitsirk

dersom brann treng ein god hodespelar på midten so e ikkje stadheim rette mannen. treig som eit uhyre og det betyr og at spensten e elendig.

brann treng ikkje middelmådigheter frå sogndal om dei skal koma seg vidare.
brann treng spelarar som kippe,muri,wæhler,scharner osv. folk som e sjef på banen og ikkje lyktestolpar frå sogndal.

MyWay

Samma pokker det, så lenge vi får inn gode spillere. Stadheim var bare et eksempel.

Men er veldig enig i at evt. nye spillere bør være mennesker med sterke personligheter, og som kan spille fotball. Midt på treet holder ikke når vi skal styrke stallen nå.

nyhammeroivind

Hva med kronerulling?

100-200kr hver inn på en sperret konto med Krøvel som regnskapsfører.
Hvor mye tror dere vi kunne fått samlet inn før sommeren? :D

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

kabelmann

Quote from: "naitsirk"treig som eit uhyre og det betyr og at spensten e elendig.

Hvordan i all verden kan du konkludere med at dårlig fart betyr dårlig spenst? Du er klar over at man kan trene spenst uten å bli noe 100-meterlyn av den grunn, ikke sant?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Det er ikke bare å kjøpe, hvis det
1) ikke er noen som vil selge til Brann.
2) ikke er noen som vil spille for Brann.
Det er ikke så attraktivt å spille for et lag som antagelig vil slite!
Legg ned hele klubben!

Satan 3

Hørt rykter om at Tom Sanne er på vei tilbake etter at Mjelde klarte å overtale ham.

Det hadde vært stormat!
Striler ut av Bergen

Snublefot

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "naitsirk"treig som eit uhyre og det betyr og at spensten e elendig.

Hvordan i all verden kan du konkludere med at dårlig fart betyr dårlig spenst? Du er klar over at man kan trene spenst uten å bli noe 100-meterlyn av den grunn, ikke sant?


tja, tipper det har med muskelaturen i beina å gjøre.. har du eksplosiv muskelator(dette ordet var da jævlig vanskelig.. tviler sterkt jeg skrev det riktig) i beina, så løper du jo raskere vil jeg tro, og hopper høyere.. har du derimot ikke den kraften i å skyve fort fra, så kommer du hverken høyt eller raskt avgårde. ..

igjen, vil jeg tro!

Xminator

Nå hadde Sanne vert å foretrekke for Ystaas som høyrekant :p

Nei, vi trenger en midtbanespiller. Akutt. Så får heller Miller snakke med Pamer hver søndag etter 15 minutter som innbytter.

dudo

"Muskulatur" ;-) Og kan man ikke løpe fort kan man om ikke annet være uortodoks og hoppe som en kanin.

For øvrig var jo Carl Lewis verdensmester både i lengdehopp og sprint, og det at én utøver hevder seg i begge disipliner samtidig skulle tyde på at det er en sammenheng. Jeg har dog aldri sett på høydehoppere som raskere enn idrettsutøvere generelt.

Off-topic: Hva var det denne tråden handlet om igjen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: "Snublefot"tja, tipper det har med muskelaturen i beina å gjøre.. har du eksplosiv muskelator(dette ordet var da jævlig vanskelig.. tviler sterkt jeg skrev det riktig) i beina, så løper du jo raskere vil jeg tro, og hopper høyere.. har du derimot ikke den kraften i å skyve fort fra, så kommer du hverken høyt eller raskt avgårde. ..


Ut ifra hva jeg kan lese meg til så er spenst en forutsetning for å bli rask, ikke omvendt. Frode Johnsen, Arild Sundgot etc er vel ikke spesielt kjappe, men hoppe kan de. Selv er jeg treg som dette nevnte uhyre, men jeg har en ganske ekstrem spenst. Både i basket- og volleyballverden finner man typer som ikke er spesielt raske men som kan hoppe som faen. Derfor mener jeg det blir feil å påstå at trege mennesker = null spenst.

Men OK, nok avsporing :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

delucasSCF

Quote from: "jako"Brødrende Aga er visst på vei.

LÃ¥stad ble visst for dyr:)



Ja..kvalitet er viktig
rann Bergen
Feyenoord Rotterdam

... From the heart.

Go Up