• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva om?

Started by Brannmus, March 25, 2006, 00:22:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Syntes det ble veldig mye negativt og veldig mye krisemaksimering. At sesongen allerede er ødelagt tror jeg ikke på, men til dem som er sterk i troen på at vi er nederlags dømt allerede, så lurer jeg på dette:

Hva om?
- Brann vinner mot Viking på søndag, knuser Bryne og banker Molde.
Er det fortsatt tid for å sparke Mjelde da og er sesongen fortsatt ødelagt?

Hva om?
- Forsvarsspillet sitter perfekt og Brann ikke slipper inn mål på de siste treningskampene og Bjørn Dahl storspiller.
Var det fortsatt galt å selge Soma?

Hva om?
- Migen putter seks mål på treningskampene.
Er det fortsatt vrakgods som er hentet fra Albania?

Folk trenger ikke diskutere hvor lite de tror på disse tingene, for det er ikke det som er poenget her. Poenget er at folk er ute etter å finne det verste i alt virker det som.

Jeg skjønner det er et diskusjonsforum, men er det ikke et poeng å ta noen forbehold om at ting faktisk kan gå rett vei? Kanskje sesongen ikke er ødelagt fordi Soma er solgt. Kanskje Mjelde er en god trener?

Hva om vi faktisk kan gjøre noe bra? Jeg venter spent i hvert fall på å se hva de neste kampene bringer.

BrannFa(e)n

Hva om Mjelde og noen andre kunne sett lenger enn sin egen nesetipp? Hadde Brann da kun hatt et cupgull i denne perioden?
rannfasiten

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Lurkin

90% av det som diskuteres på dette forumet er jo basert på etterpåklokskap og "hvis"-teorier.

Jeg bekymrer meg mer for skadene enn salget av Soma. Zavrl er jo allerede blitt omtalt som et feilkjøp. Monkam, som skulle være et talent, er allerede blitt dømt nord og ned. Folk tror visst at et "talent" skal komme rett inn å gjøre jobben, som Huseklepp eller Rooney.
Berømte Brann fra Bergen

Badegjest

det er trossalt bedre å ha etterpåklokskap enn ikke å ha en dritt i haue.. slik som POL og MIM

Go Up