• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

SOMA SVIKER

Started by Badegjest, March 24, 2006, 19:10:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Badegjest

er det mulig å bli så tjukk i pappen!!

enten brann eller utlandet, ja ja.. han ville hjem, og det er vel ikke noe problem i brann. skulle tro brann drev med sosial arbeid og ikke fotball.

fint om POL hadde gått til viking og vi hadde fått østenstad ( den mannen er genial) snakk om avtale

BrannFa(e)n

TT.

Trangsynt og tåpelig. Du, altså.
rannfasiten

abe78

Da får vi en ny mann å pipe ut denne sesongen også. Begynner å bli en del av de nå.
.og husk!

pathel


Badegjest

håper mjelde får hjemlengsel, da får osterøy en kjempetrener!!

Bataljonen

Til alle bedrevitere, til de som skal "ta" Per Ove og til de som mener Soma er en "fotballhore" etc etc. Her følger litt informasjon :

Brann signerte ny avtale med Soma for noen mnd siden og har hele tiden sagt at de ikke vil selge Soma. Da Soma signerte ønsket han å være i Brann. Men slik familiesituasjonen til Soma er blitt den siste tiden hadde ikke Brann noen mulighet til annet enn å ta hensyn til Soma's situasjon. Det er Soma som nå ønsker seg hjem til trygge omgivelser og til familien sin og Brann har et personalansvar ovenfor sine ansatte og vil derretter ta hensyn til Soma's valg og la han få reise hjem. Dette er en sensitiv sak og er verken lett for Soma's del, ei heller for Brann.

Det fins ingen syndebukker i denne saken, kun et personlig tragisk utfall.

Med dette håper vi drittslengingen til Brann ledelsen og Soma som spiller oppi dette kan stoppe og heller ta til seg at Soma har det nå vanskelig og akseptere hans valg om å reise hjem.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Motyka

Quote from: "Bataljonen"
Det fins ingen syndebukker i denne saken, kun et personlig tragisk utfall.


Personlig tragisk utfall?
Hva i HELVETE er dette for noe drittpreik?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Pondan

Greit det er trist med fam osv, Men det bør skje litt tidligere enn 2.5 uke før seriestart. Redd dette blir en sesong som blir dårligere enn på lenge..

Derabilo

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Bataljonen"
Det fins ingen syndebukker i denne saken, kun et personlig tragisk utfall.


Personlig tragisk utfall?
Hva i HELVETE er dette for noe drittpreik?


Fornuft muligens, blandet med litt sannhet?

Soma har spurt om å bli selgt pga personlige problemer.. Oki.. Greit, ikke noe å gjøre med det.. Vi godtok det når Kvisvik hadde personlige problemer, nå får vi godta det at Soma har personlige problemer.. Fotballspillere har vanlige liv ved siden av fotballen de også, og har faktisk lov til å ha sitt å stri med.. Ikke noe ant å gjøre enn å godta det..

Og det at Brann tar menneskelige hensyn og opptrer som en sympatisk og velfungerende klubb er vel bare bra? Og det at vi får en høyreback i retur er vel også bare bra!
Bergen ut av Norge -

Bataljonen

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Bataljonen"
Det fins ingen syndebukker i denne saken, kun et personlig tragisk utfall.


Personlig tragisk utfall?
Hva i HELVETE er dette for noe drittpreik?


Dette "DRITTPREIKET" omhandler Soma's vanskelige familiesituasjon. Og kan ikke du respektere valget Soma har tatt får stå for din regning. Soma har det veldig vanskelig for tiden og de som har vært oppi noe slikt skjønner hva han går igjennom.

Selvfølgelig er det trist at Soma forlater Brann, vi mister en veldig god spiller. For min del ønsker jeg han lykke til og håper det familiære ordner seg for Soma og de involverte.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

positiv

KA i helvete e d brann holder på med for tiden?

først Scharner og no Soma.....
KA FAEN?
ødt blod på HANSA

Motyka

Quote from: "Derabilo"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Bataljonen"
Det fins ingen syndebukker i denne saken, kun et personlig tragisk utfall.


Personlig tragisk utfall?
Hva i HELVETE er dette for noe drittpreik?


Fornuft muligens, blandet med litt sannhet?

Soma har spurt om å bli selgt pga personlige problemer.. Oki.. Greit, ikke noe å gjøre med det.. Vi godtok det når Kvisvik hadde personlige problemer, nå får vi godta det at Soma har personlige problemer.. Fotballspillere har vanlige liv ved siden av fotballen de også, og har faktisk lov til å ha sitt å stri med.. Ikke noe ant å gjøre enn å godta det..

Og det at Brann tar menneskelige hensyn og opptrer som en sympatisk og velfungerende klubb er vel bare bra? Og det at vi får en høyreback i retur er vel også bare bra!


Ja halleluja, hvor heldige vi er!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Badegjest

ja vi er kjempe heldige, tenk at vi tenker på hans sosiale situasjon. de fleste har vel en jobb hvor de reiser mye, og er borte fra familien.. men de jobber likevell.

sorry! ingen unskyldning soma, du hadde en kontrakt å forholde deg til..

jako

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Motyka"
Quote from: "Bataljonen"
Det fins ingen syndebukker i denne saken, kun et personlig tragisk utfall.


Personlig tragisk utfall?
Hva i HELVETE er dette for noe drittpreik?


Dette "DRITTPREIKET" omhandler Soma's vanskelige familiesituasjon. Og kan ikke du respektere valget Soma har tatt får stå for din regning. Soma har det veldig vanskelig for tiden og de som har vært oppi noe slikt skjønner hva han går igjennom.

Selvfølgelig er det trist at Soma forlater Brann, vi mister en veldig god spiller. For min del ønsker jeg han lykke til og håper det familiære ordner seg for Soma og de involverte.


Ja Soma kalte jo selv dette drittpreiket for noe forbannet tull. Så her er det noen som har et åpenbart forklaringsproblem.

Så disse generøse forsvarstalene dine kan du bare putte et viss sted, for dette stinker lang vei.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Bataljonen

Quote
Ja Soma kalte jo selv dette drittpreiket for noe forbannet tull. Så her er det noen som har et åpenbart forklaringsproblem.

Så disse generøse forsvarstalene dine kan du bare putte et viss sted, for dette stinker lang vei.


Dette er ikke en "generøs forsvarstale" på noen som helst måte. Men når man ikke kan akseptere en beslutning som Soma har tatt noen uker etter signeringen av avtalen, ja det får være opp til hver enkelt.
Har man opplevd lignende, så vet man hvordan dette er og føles.

Soma's problemer har vært eksisterende over en lang periode men han var innstilt på å fortsette i Brann da han signerte ny kontrakt.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Motyka

Quote from: "Bataljonen"
Quote
Ja Soma kalte jo selv dette drittpreiket for noe forbannet tull. Så her er det noen som har et åpenbart forklaringsproblem.

Så disse generøse forsvarstalene dine kan du bare putte et viss sted, for dette stinker lang vei.


Dette er ikke en "generøs forsvarstale" på noen som helst måte. Men når man ikke kan akseptere en beslutning som Soma har tatt noen uker etter signeringen av avtalen, ja det får være opp til hver enkelt.
Har man opplevd lignende, så vet man hvordan dette er og føles.

Soma's problemer har vært eksisterende over en lang periode men han var innstilt på å fortsette i Brann da han signerte ny kontrakt.


Hva om Ragnvald S. opptrer en smule profesjonelt? Er det for mye forlangt oppi alt dette?

Om problemene har eksistert så lenge så var jo det fint at han ventet til nå med å sutre seg avgårde!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jako

Her er forøvrig Soma sin versjon.

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4588

Må si disse varme ordene smelter mitt hjerte fullstendig. Min kjære Soma du er selvsagt tilgitt med en gang.

Din lille løgn om at disse ryktene bare var noe forbannet tull er selvsagt glemt.

Skal selv stå der å kaste blomster ved dine føtter neste du kommer til Stadion.

En gang Judas alltid Judas.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Motyka

Quote from: "jako"Her er forøvrig Soma sin versjon.

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4588

Må si disse varme ordene smelter mitt hjerte fullstendig. Min kjære Soma du er selvsagt tilgitt med en gang.

Din lille løgn om at disse ryktene bare var noe forbannet tull er selvsagt glemt.

Skal selv stå der å kaste blomster ved dine føtter neste du kommer til Stadion.

En gang Judas alltid Judas.


ja, dette setter jo saken i et HELT annet lys. nå må vi alle gå i oss selv og tenke over hva vi har sagt.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

positiv

soma var god nok for roma
soma var god nok for brann
soma han gikk jo til viking
soma han sviktet vårt brann
soma, soma, soma han var vår mann
ødt blod på HANSA

Alexåsane

Han e nok ikke noen sviker nei, langt ifra. Men det bør være noen skikkelige seriøse saker som gjør at Brann slipper han. Ikke noe smÃ¥tterier om at konen lengter tilbake til jæren. Men det fÃ¥r vi nok aldri vite, samme som  med kvisvik!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

RC

Typisk Brann sier jeg igjen som mange ganger før!!
Ikke noe lag å stole på, hverken mål eller noe som helst er i orden der...
Hvorfor elsker vi dette laget?

Vi forblir middelmådige...


Og til tråden "bataljonen".

Det er ikke første gang dette skjer, og der er bare i Brann dette skjer. Skuffelser og skuffelser år etter år... Når får vi ett profesjonelt lag her?

Scharner skulle erstattes med en gang, men neida.... Soma forsvinner uten erstatter verken for han eller Paul. Rett og slett amatøraktige greier.

Alexåsane

Det e bare å akseptere valget til Soma, selvom det er vanskelig å forstå fordi vi ikke vet akkurat ka problemet hans e. Tror alle hadde sagt "åååååå" om vi hadde vist d. Men det får vi nok aldri vite.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

RC

Quote from: "Alexåsane"Det e bare å akseptere valget til Soma, selvom det er vanskelig å forstå fordi vi ikke vet akkurat ka problemet hans e. Tror alle hadde sagt "åååååå" om vi hadde vist d. Men det får vi nok aldri vite.



Brann har visst om problemet og en erstatter hadde vært på sin plass om de gjorde jobben der og ikke så på det som en hobby.

Motyka

Quote from: "RC"
Quote from: "Alexåsane"Det e bare å akseptere valget til Soma, selvom det er vanskelig å forstå fordi vi ikke vet akkurat ka problemet hans e. Tror alle hadde sagt "åååååå" om vi hadde vist d. Men det får vi nok aldri vite.



Brann har visst om problemet og en erstatter hadde vært på sin plass om de gjorde jobben der og ikke så på det som en hobby.


Var det ikke POL som sa at en erstatter skulle være på plass om Soma forsvant? Og nei POL, Dahl er ingen erstatter.

Om ikke POL hoster opp en erstatter innen midnatt neste fredag så håper jeg han får "en personlig tragedie" og slutter.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

jako

Quote from: "RC"
Quote from: "Alexåsane"Det e bare å akseptere valget til Soma, selvom det er vanskelig å forstå fordi vi ikke vet akkurat ka problemet hans e. Tror alle hadde sagt "åååååå" om vi hadde vist d. Men det får vi nok aldri vite.



Brann har visst om problemet og en erstatter hadde vært på sin plass om de gjorde jobben der og ikke så på det som en hobby.


Følger du ikke med. Erstatteren var Zavrl.

Har du sett han Zavrl spille
Har du sett han Zavrl spille
Tror du ei han spille fotball kan
å få rødk kort i debuten kan bare han.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Motyka

Quote from: "Alexåsane"


Han er helt ok, kjedelig høyreback.
Men bedre enn Martin K. og Gunn Tveit (noen som husker han) på denne plassen.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

RC

Siste nytt!

Branns nye spillerpolitikk: Kjøpe spillere uten familie...

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

jako

Quote from: "Alexåsane"


Soma er jevnt over en bedre spille enn de to andre du nevner. Han har ikke vært like god som før, men han har likevel holdt et bra høyt nivå.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Joda, lenge leve selvbedraget. Laget er svekket. Punktum. Det er etterhvert så mange som skal slå til, heve seg og holde seg friske at dette går til helvete.

Eikeland

eir Hasund

Alexåsane

Quote from: "Xminator"Joda, lenge leve selvbedraget. Laget er svekket. Punktum. Det er etterhvert så mange som skal slå til, heve seg og holde seg friske at dette går til helvete.


Men det kan også slå positivt ut. Vent med å døm de nord og ned til vi ser hvordan det går. Får ikke gjort noe med det uansett:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Jo kjære deg, Brann har muligheten til å gjøre noe med det. Det vil koste på pungen, men de velger å forholde seg passive. Da har man foretatt ett valg som går ut over det sportslige. Det er enkelt og greit for dårlig.

Om det var MIM, Dahl eller POL som slo i bordet til Teitur før kvalikk-kampen med sylfersk junior på venstrekanten vet jeg ikke, men det er på tide å slå i bordet igjen.

Motyka

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Xminator"Joda, lenge leve selvbedraget. Laget er svekket. Punktum. Det er etterhvert så mange som skal slå til, heve seg og holde seg friske at dette går til helvete.


Men det kan også slå positivt ut. Vent med å døm de nord og ned til vi ser hvordan det går. Får ikke gjort noe med det uansett:)


Laget er svekket, men HEY, det kan slå positivt ut, bare slapp av.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Pilsen19

glem seriegull, glem medalje, glem royal league, glem og bli best i vest, håp på å overleve, dette er kriiise. Det er samme vanlige vær gang, enten kommer de skadet eller så har de problemer med et eller annet, dette gidd eg snart ikke lengre. Gratulerer østenstad godt jobbet. krysser fingrene for at soma er skadet og viking ikke vil ha han.Ser for meg soma score 2 mål neste sesong, begge mot brann
 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

UnnamedFeeling

Nå var det jo en artikkel i en avis (BA eller BT) her i høst om at Soma og damen hadde mistet et barn. Husker ikke om det var krybbedød eller sykdom eller hva det var. Kom fram i media omtrent på den tiden det var snakk om den mystiske sykdommen til Soma, som slo ham helt ut.

Og Soma sier jo i dag til TV2 at han spurte Brann for en tid tilbake om å få flytte hjem. Det kan kanskje ha en sammenheng med den tragiske hendelsen...?

Folk her inne er veldig flinke til å slenge med kjeften uten å vite sannheten. Skjønner godt at Soma og familien ikke ønsker å gå ut og forklare dette for supporterne, og en slik personlig tragedie kan få hvem som helst til å ønske seg hjem.
quot;Det er godt med alt som er gjort", sa mannen. Han tørket seg i ræven før han dreit.

rødesk

Hadde dette vært rett etter forige sesong hadde det vært greit, men ikke 2 uker før seriestart!!

Den største svikeren i denne saken er faen med POL!!!
oen må gå...!

Northside

Gidder ikke å lese gjennom alt her...

Men er du proff spiller, noe du bør være dersom du skal spille for vår klubb, så skal du være proff nok til ikke få hjemlengsel!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

Dinho

Quote from: "HÃ¥ve"Soma Velkommen til Viking

Fortid er glemt, nå skal du hjelpe oss med å lage historie


HÃ¥per du er historie her snart!

Pilsen19

 Ã¥r var det VM og Brann kom skje med, pø VM ka er no det.

jako

Quote from: "Dinho"
Quote from: "HÃ¥ve"Soma Velkommen til Viking

Fortid er glemt, nå skal du hjelpe oss med å lage historie


HÃ¥per du er historie her snart!


Eller historie for godt?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Badegjest

kan jo håpe POL dukker opp med en overraskelse i sekken, alla sæternes.. hadde ikke gjort noe med en kvalitetsstopper før 10.april..

Uansett!! vi skal gjøre vÃ¥rt beste for Ã¥ støtte guttene  :twisted:

Badegjest

kan jo håpe POL dukker opp med en overraskelse i sekken, alla sæternes.. hadde ikke gjort noe med en kvalitetsstopper før 10.april..

Uansett!! vi skal gjøre vårt beste for å støtte guttene !!!

Dinho

Lundekvam eller Karadas bør være klær rimelig snart for pols del

Badegjest

De bør kommer fort!!! vi trenger forsvarsspillere så sant vi ikke vil bruke en usikker slovener bak der..

BrannFa(e)n

Quote from: "Håve"Fortid er glemt, nå skal du hjelpe oss med å lage historie



Så jævlig dagens setning! Maken til selvmotsigende har jeg ikke sett hittil idag. Haha. Konge, konge, konge, konge.. Også var han seriøs, pluss at dette skulle liksom "svi" for oss, så kommer han med det gullkornet. Haha. Om det er noen som ler her, så er det vel Brannsupportere, eller iallfall meg, om jeg så sitte her og le alene, for faen, der traff du spikeren på kisten!
rannfasiten

Badegjest


Ricky

Quote from: "Bataljonen"Det er Soma som nå ønsker seg hjem til trygge omgivelser og til familien sin og Brann har et personalansvar ovenfor sine ansatte og vil derretter ta hensyn til Soma's valg og la han få reise hjem. Dette er en sensitiv sak og er verken lett for Soma's del, ei heller for Brann.

Det fins ingen syndebukker i denne saken, kun et personlig tragisk utfall.

Med dette håper vi drittslengingen til Brann ledelsen og Soma som spiller oppi dette kan stoppe og heller ta til seg at Soma har det nå vanskelig og akseptere hans valg om å reise hjem.



Hadde han reist hjem til Jæren, hadde jeg ikke hatt store problemer med overgangen. Det hadde vært en åpenbar bekreftelse på at han setter familien foran sin egen karriere og proffambisjonene.
Men han reiser ikke hjem. Han reiser til Viking.

Go Up