• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er vi helt i rute?

Started by Motyka, March 24, 2006, 16:24:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Motyka

Har som dere sikkert har merket vært utenlands i noen måneder og ikke kunne deltatt på forumet beklageligvis.
Har ikke fått med meg noe særlig av sesongoppkjøringen, spillersalg og kjøp.
Det jeg lurer på er derfor før seriestart er:

ER VI HELT I RUTE?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

LandåsKongen

haha...om vi er i rute? Ikke akkurat.
Brann har slått haugesund ellers så har de stort sett tapt. både mot spansk 2. og 3. div lag.
Zavrl har ikke overbevist noen andre enn POL og nå skal de selge Soma( rett før tranfer-vinduet stenger slik at vi sikkert ikke får noen erstatter på plass)

Motyka

Det var da som faen!

Nå mangler det bare at de selger Scharner også...
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Vi har vel omtrent samme retning på målet som en skrotet scudrakett. Man gjør strengt tatt klokest i å glede seg til pølsene på Stadion og la en god fotballkamp komme som en hyggelig overraskelse og bonus.

LandåsKongen

og ja, Scharner er solgt han og

Northside

Quote from: "Motyka"
Nå mangler det bare at de selger Scharner også...


hehe, du har vært lenge og langt vekke må eg si :lol:
han er gone...


Nei, ser ut som en seier denne sesongen kommer til å føles mye bedre enn en serie i fjor, og tap er ikke så grusomt lenger for det blir vi vant til...

huff

Motyka

Da blir jo mitt neste spørsmål



På samme tid i fjor satt vi og gledet oss som små drittunger på julaften.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Gleder meg fortsatt jeg...

Motyka

Quote from: "Xminator"Gleder meg fortsatt jeg...


ja, de er jo i grunn ekstremt gode de pølsene...
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

nyhammeroivind

Hehe...

Brann er vel ikke helt der de hadde ønsket, men har SK Brann noensinne vært i rute før seriestart da?
For første gang, så lenge jeg har fulgt Brann kan jeg i år skimte vesentlige endringer både når det gjelder holdninger og forventningspress til klubben.

Brann er i år tippet som en såkalt "Dark Horse"  noe pressen og en del av supporterne sier seg unektelig enig i det.
Personlig synes jeg dette bør tolkes utelukkende positivt.

MERK MINE ORD:
Sesongen 2006, blir vendepunktet for Brann.
Misforstå meg rett, jeg tipper ikke Brann som noen klar gullfavoritt, men det jeg mener er at i år vil Brann ta steget videre mot å stabilisere seg i toppen.
Hva ville vært deiligere enn at Brann brettet opp armene og svarte kritikerne med å smelle til med en sesong det lukter svidd av.

Jeg er fullstendig klar over at Soma muligens er på vei bort fra klubben, men holder likevel optimismen sterk i sinnet.
Hva hjelper det Brann å ha en stopper på banen med hodet et helt annet sted?
Personlig synes jeg 2004 sesongen gav en klar indikasjon på at noe var galt fra første stund.

Til slutt vil jeg tilføye at kommer katastrofen, og med det mener jeg:
Mjelde får sparken, Andresen, Sæternes,Ludviksen går skadet hele sesongen, Bjørn Dahl legger kunstgress på stadion og at Brann går ut i media og forteller de har tatt seg vann over hodet med stadionprosjektet.
Da skal jeg tåle det sarkasmen som eventuelt venter meg. :wink:

nyhammeroivind

Jeg mente selvfølgelig sesongen 2005

sorry :D

Motyka

Hvilke grep må så gjøres fram mot 10. april?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Det grepet der du fletter fingrene sammen. Om du velger bønn eller bare kryssede fingre er valgfritt :p

Motyka

Quote from: "Xminator"Det grepet der du fletter fingrene sammen. Om du velger bønn eller bare kryssede fingre er valgfritt :p


Tviler på at dette er godt nok.
Vi er nok alle enige om at vi vil se 3 hoder rulle innen 10. april.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Der er vi ikke enige, og det er deg og ett lite mindretall som mener akkurat det.

Motyka

Quote from: "Xminator"Der er vi ikke enige, og det er deg og ett lite mindretall som mener akkurat det.


Aner ikke hva du prater om, men da er vel alle vi i dette lille mindretallet enige om dette.

Iblant må du spørre deg selv Xminator "Er jeg fornøyd med jobben MIM og POL gjør i Brann"?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Xminator

Ja, jeg har full tillit til Mjelde. Noe 55% av bergenserene svarte på TNS Gallups måling. Mulig det ikke passer i ditt verdensbilde, men slik er det.

Motyka

Men da stiller jo alt seg i et helt annet lys, når hele 55% er strålende fornøyd med MIM. Dette er jo fantastiske tall.
Vi tør da ikke si imot flertallet, det er jo fy fy.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Nixon

Quote from: "Motyka"På samme tid i fjor satt vi og gledet oss som små drittunger på julaften.


Det forundrer meg fortsatt at situasjoen i år skal være så veldig annerledes enn situasjonen i fjor. Da hadde vi hatt Andresen, Winters og Sæternes ute store deler av vinteren. Og Soma var overvektig.

Men kanskje vi alle var litt naive i fjor.
Og nå har kynismen tatt oss...
Rød makt på Hansa

Motyka

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Motyka"På samme tid i fjor satt vi og gledet oss som små drittunger på julaften.


Det forundrer meg fortsatt at situasjoen i år skal være så veldig annerledes enn situasjonen i fjor. Da hadde vi hatt Andresen, Winters og Sæternes ute store deler av vinteren. Og Soma var overvektig.

Men kanskje vi alle var litt naive i fjor.
Og nå har kynismen tatt oss...


Saken er vel at vi trodde på når de sa at de nevnte spillerne ville bli frisk til seriestart og vi trodde MIM når han sa at alt var under kontroll. Vi gjør ikke samme tabben 2 år på rad.

Og kanskje et lite cupgull var en viktig faktor i entusiasmen vår i fjor. Og dette cupgullet klarte å lure oss til at MIM er en god trener, noe han gjør sitt beste for å motbevise nå.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jako

Quote from: "Xminator"Ja, jeg har full tillit til Mjelde. Noe 55% av bergenserene svarte på TNS Gallups måling. Mulig det ikke passer i ditt verdensbilde, men slik er det.


Unnskyld at jeg spør, men hva var det presise spørsmålet som ble stilt på denne undersøkelsen?

Slik jeg oppfatter er det mange som ikke er helt fornøyd med den jobben som han har gjort, men at det samtidig er for tidlig å avskjedige ham.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Motyka

Quote from: "jako"
Quote from: "Xminator"Ja, jeg har full tillit til Mjelde. Noe 55% av bergenserene svarte på TNS Gallups måling. Mulig det ikke passer i ditt verdensbilde, men slik er det.


Unnskyld at jeg spør, men hva var det presise spørsmålet som ble stilt på denne undersøkelsen?

Slik jeg oppfatter er det mange som ikke er helt fornøyd med den jobben som han har gjort, men at det samtidig er for tidlig å avskjedige ham.


I følge Xminator så var det presise spørsmålet:

Har vi verdens beste trener?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Motyka

Quote from: "Xminator"Grunn eller ikke grunn. Brann står sportslig svekket to uker før seriestart.


dette gjør jo bare denne tråden enda mere dagsaktuell...
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Pondan

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4587  

Gud hjelpe.. Brann tror vist at Dahl er 22 år.. Gift og 2 barn.. ikke dårlig for en 22 åring..

Motyka

Quote from: "Pondan"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4587  

Gud hjelpe.. Brann tror vist at Dahl er 22 år.. Gift og 2 barn.. ikke dårlig for en 22 åring..


Tro det eller ei, men det er ikke noe hokus pokus...
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

enavgutta


jako

Quote from: "enavgutta"


Kødder du med oss nå?
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

enavgutta

Gjør ikke det Jako. Er bare å kikke litt på nettet det.

http://www.viking-fk.no/spillerene.asp?id=423&parent=341

Og vi e tilbake der vi alltid har vært, midt i haugen !

abe78

Quote from: "Pondan"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4587  

Gud hjelpe.. Brann tror vist at Dahl er 22 år.. Gift og 2 barn.. ikke dårlig for en 22 åring..


Han er da virkelig født i 1978?!
.og husk!

Motyka

Quote from: "abe78"
Quote from: "Pondan"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=4587  

Gud hjelpe.. Brann tror vist at Dahl er 22 år.. Gift og 2 barn.. ikke dårlig for en 22 åring..


Han er da virkelig født i 1978?!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Go Up