• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Per ove!!!!

Started by gjøken, March 24, 2006, 09:27:09 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator


gjøken

Jeg er ikkje opphengt av pengene... men stoltheten... Selger jo ikkje biter av grunnmuren til erkerivalen da!!!
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

BrannFa(e)n

Stoltheten? Pøh...


...hahaha... grei den :)
rannfasiten

YadaYada

Quote from: "gjøken"Jeg er ikkje opphengt av pengene... men stoltheten... Selger jo ikkje biter av grunnmuren til erkerivalen da!!!


Pengene skal nok Hardball ha tilbake uansett..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

gjøken

Quote from: "BrannFa(e)n"Stoltheten? Pøh...


...hahaha... grei den :)


Ka vet du om stolthet? du hadde sikkert solgt sjelen din til RBK eller ENGA for en million...

på forumet til vikinghordene er det noen som skal sende takkemail... sier sitt
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Motyka

Quote from: "Xminator"


Hva mener du egentlig Soma er verdt?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

kabelmann

Quote from: "BrannFa(e)n"Dealen er ikke den optimale, men jeg vil ikke si at Soma er verdt over 10-15 millioner. Men det er klart, får Brann 4 millioner er dealen heeeeeelt på grensen. Får Brann 6 skal de være storfornøyd..


Brann får jo ikke verken fire eller seks millioner, men 1,5 etter at Hardball har fått sitt. Det er en hårreisende dårlig deal.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

gjøken

Quote from: "Motyka"
Quote from: "Xminator"


Hva mener du egentlig Soma er verdt?



Tror de fleste som er uenig med salget ikkje bryr seg om pengene, men at Brann nok en gang har solgt seg fra gård og GULL.... (ikkje det at de tar gull med mjelde ved roret da...)
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

YadaYada

Hva skjer med Lundekvam da? Skjer det noe på den fronten?
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

enavgutta

-Vi forlenget som kjent avtalen med Ragnvald i vinter, og hadde ingen ønsker om å miste ham nå. Slik situasjonen er for ham, føler vi likevel at vi måtte la ham gå til Viking, sier Branns sportslige leder, Per-Ove Ludvigsen.


Kan vi få en reell forklaring og ikke bare det generelle pisspreiket POL ????

BrannFa(e)n

Quote from: "gjøken"
Quote from: "BrannFa(e)n"Stoltheten? Pøh...


...hahaha... grei den :)


Ka vet du om stolthet? du hadde sikkert solgt sjelen din til RBK eller ENGA for en million...

på forumet til vikinghordene er det noen som skal sende takkemail... sier sitt


Hehe. Du kunne virkelig vært sønnen min du :)

Nei, dessverre. MÃ¥ nok mer enn en million til for at jeg skal konvertere.
rannfasiten

Gud

Lundekvam skal vel spille testimonial-kamp om et par måneder så det er lite sannsynlig at han kommer til Brann før til sommeren.

power

Må omdøpe Eggum sangen til:


KOR ER ALLE BAUTAENE HEN??????????????????

Bataljonen

Til alle bedrevitere, til de som skal "ta" Per Ove og til de som mener Soma er en "fotballhore" etc etc. Her følger litt informasjon :

Brann signerte ny avtale med Soma for noen mnd siden og har hele tiden sagt at de ikke vil selge Soma. Da Soma signerte ønsket han å være i Brann. Men slik familiesituasjonen til Soma er blitt den siste tiden hadde ikke Brann noen mulighet til annet enn å ta hensyn til Soma's situasjon. Det er Soma som nå ønsker seg hjem til trygge omgivelser og til familien sin og Brann har et personalansvar ovenfor sine ansatte og vil derretter ta hensyn til Soma's valg og la han få reise hjem. Dette er en sensitiv sak og er verken lett for Soma's del, ei heller for Brann.

Det fins ingen syndebukker i denne saken, kun et personlig tragisk utfall.

Med dette håper vi drittslengingen til Brann ledelsen og Soma som spiller oppi dette kan stoppe og heller ta til seg at Soma har det nå vanskelig og akseptere hans valg om å reise hjem.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

gjøken

otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

Pondan


gjøken

hadde jo trodd på det hvis vi hadde fått en kanonforsterkning og beholdt SOMA
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

naitsirk

Quote


dette er jo gull for hylekoret. nok ein grunn til at mjelde skal sparkast.
og eit lite spørsmål, e da pol som bestemmer kven som skal selgast/kjøpast?
styret må godkjenna kjøp ihvertfall.

gjøken

POL handler og selger
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

naitsirk

eg og handler og selger, men me e to om det. skjønne?

Motyka

Quote from: "naitsirk"
Quote


dette er jo gull for hylekoret. nok ein grunn til at mjelde skal sparkast.
og eit lite spørsmål, e da pol som bestemmer kven som skal selgast/kjøpast?
styret må godkjenna kjøp ihvertfall.


Vær så snill naitsirk, jeg orker ikke at du leder an for hylekoret nok en gang, prøv å beherske deg!
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

jako

Quote from: "BrannFa(e)n"Hva faen er latterlig? Er det noe som er latterlig, så er det dere på dette forumet hvis dere er så jævla trangsynt og tror at Brannspillere er verd allverden. Brann sitter med en kjempedeal her om dette er sant.

pepre pol med mail? Går det an å bli mer patetisk? Seriøst. Voks opp. Dette kommer fra en person som knapt er myndig.


Er du Brann suporter i det hele tatt eller prøver du bare å provosere?

Kjempedeal my ass. Juling skulle du hatt. Det er faen meg ikke mulig å være så treg i pappen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

gjøken

klippet fra vikinghordene:



Sitat VikingEG
Dahl har ikke gjort en bra sesong siden 2001/02 sesongen. Til gjengjeld får vi en av Norges beste forsvarere, ikke verst. :)
otball er ikkje et spill på liv og død...
Det er viktigere enn soom så!!!!

krøvel vellevold

Det verste er at vi har TO personer som heter Bjørn Dahl! Det kommer til å bli et komplett kaos! X-Viking'en fra Os kommer til å få skylden for dårlig økonomisk styring, X-Brann-helten fra Paradis kommer til bli slengt huden full for dårlig forsvarsspill. Så ender det med at begge to forsvinner fordi konene deres er leie av at deres respektive får skylden for alt mulig de ikke har noe med. Hva skjer hvis jeg ringer opp på Stadion og ber om å få snakke med Bjørn Dahl? Det blir umulig å holde styr på noe som helst nå!
Legg ned hele klubben!

enavgutta

HEHE. Pent ! Det sanne kaos i Idrettsveien er et faktum og billettene går som varmt hvetebrød for å se skandalegjengen drite seg ut foran stadiontrollet :-D

naitsirk

QuoteVær så snill naitsirk, jeg orker ikke at du leder an for hylekoret nok en gang, prøv å beherske deg!


kjære motyka!
leder for hylekoret hadde eg vore dersom eg kritiserte alt som skjer med brann,mjelde og pol.
blir litt vanskelig å leda eit hylekor som ikkje hyle etter nokon ting.

du blant fleire klager på kor fælt alt e og kor dårlig da går med brann.
eg har i tidligare tråder sagt at brann kjem til å overraska fleire denne sesongen.
optimist kan du kalla meg, og ikkje pessimist som mange her inne.
ta deg eit kurs med motivatoren til ole e. bjørndalen. det funker:)

Motyka

Quote from: "naitsirk"
QuoteVær så snill naitsirk, jeg orker ikke at du leder an for hylekoret nok en gang, prøv å beherske deg!


kjære motyka!
leder for hylekoret hadde eg vore dersom eg kritiserte alt som skjer med brann,mjelde og pol.
blir litt vanskelig å leda eit hylekor som ikkje hyle etter nokon ting.

du blant fleire klager på kor fælt alt e og kor dårlig da går med brann.
eg har i tidligare tråder sagt at brann kjem til å overraska fleire denne sesongen.
optimist kan du kalla meg, og ikkje pessimist som mange her inne.
ta deg eit kurs med motivatoren til ole e. bjørndalen. det funker:)


Vel, min definisjon på hylekoret er de som hyler og skriker mot de som har en kritisk tanke i hodet om det som foregår i Idrettsveien.

Er du virkelig fornøyd med situasjonen?

Jeg gir blaffen om du er optimist eller pessimist, realist er du ivertfall ikke.
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

BrannFa(e)n

Quote from: "jako"
Quote from: "BrannFa(e)n"Hva faen er latterlig? Er det noe som er latterlig, så er det dere på dette forumet hvis dere er så jævla trangsynt og tror at Brannspillere er verd allverden. Brann sitter med en kjempedeal her om dette er sant.

pepre pol med mail? Går det an å bli mer patetisk? Seriøst. Voks opp. Dette kommer fra en person som knapt er myndig.


Er du Brann suporter i det hele tatt eller prøver du bare å provosere?

Kjempedeal my ass. Juling skulle du hatt. Det er faen meg ikke mulig å være så treg i pappen.


Nei, jeg er ikke Brannsupporter hvis folk som ikke er brannsuporter kjøper sesongkort på brann stadion hver sesong, følger med på brann-nyheter daglig, kjøper masse (brann-)suportereffekter, følger med på stadionutbyggingen, og så videre.

Eller? Kanskje det er det supportere gjør?
rannfasiten

Alexåsane

Då kommer den debatten igjen:) Jeg har ikke partourkort, men går på stadion så ofte som mulig. Har en gammel drakt og et skjerf. Følger daglig med på Brann "nyheter" og er tildels veldig opptatt av Brann. :P

Supportere finnes i alle mulige former, slutt å debatter det!:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

naitsirk

QuoteVel, min definisjon på hylekoret er de som hyler og skriker mot de som har en kritisk tanke i hodet om det som foregår i Idrettsveien.

Er du virkelig fornøyd med situasjonen?

Jeg gir blaffen om du er optimist eller pessimist, realist er du ivertfall ikke.


hylekor- allmenn misnøye som kommer til uttrykk, proteststorm delta i h-et.

etter mine begrep så betyr det at hylekoret er dei som kjem med kritikk av feks brann

Motyka

Quote from: "naitsirk"
etter mine begrep så betyr det at hylekoret er dei som kjem med kritikk av feks brann


Glimrende!!! Hør alle sammen, om dere kommer med noe kritikk av Brann så er dere med i hylekoret.

Har du ingen kritiske tanker i hodet ditt?
elt fra Kniksen til Monkam, har mitt hjerte stått i Brann!

Halvgjort er velgjort!

Alexåsane

Er jo selvsagt en idè å ha veldig små forventninger å forhåpentligvis bli positivt overasket, enn å ha store forventninger å blir veldig skuffet.:)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

naitsirk

glimrende motyka.
ser forresten at du dukker opp på forumet kvar gong da skjer noko "negativt" med brann.

da går ann å vera kritisk mot det brann foretar seg, men når alt blir vridd til det negative uansett så velger eg å kalle det hylekoret.

ein ser det veldig godt etter at brann har tapt ein kamp.sjølv om dei har vunne 10 på rad for deretter å tape 1 kamp, då må trenaren gå.

da blir for patetisk. alle vil brann da besta, men kritikk bør vera konstruktiv. der har mange ein lang veg å gå.

kabelmann

Quote from: "naitsirk"hylekor- allmenn misnøye som kommer til uttrykk, proteststorm delta i h-et.

etter mine begrep så betyr det at hylekoret er dei som kjem med kritikk av feks brann


Det kommer vel an på øyet som ser. Jeg antar at de færreste så på de irakerne som ville bli kvitt Saddam som et hylekor - forutenom Saddam selv da.

PS! Uten sammenligning forøvrig.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Suppesupporter

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Henrik Færevåg er en meget lite troverdig mann.


Henrik Færevåg er en meget tabloid mann som nok tar noen snarveier og skriver om saker som om de skulle være avklart.

Men han har også kanskje det største kontaktnettet av alle i hele Bergen etter mange år, og utallige jobber, i media og næringsliv.
Så man skal ikke avfeie det han kommer med som løgn. For sjansen er faktisk stor for at han er blant de første som vet noe...


Færevåg er oppskryt og en utrolig lite troverdig mann. Ikke bare er han ekstrem-tabloid, men også ekstrem-mongoloid. Utrolig lite seriøst av meg. Men likevel. Det er faktisk en måte Færevåg ville brukt for å beskrive andre, så her får han igjen.

Men, Soma... En tragedie at han forlater oss. Han har vært en kjempe! Han slåss oss til cupfinale og seier. Stadion har lengtet etter så sugende taklinger som Soma kan gi. Det e helt på grensen til å måtte deppe litt dette. Følte Soma hadde sjel, Brannsjel. Utrolig trist at han forsvinner...

Go Up