• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bataljonen.no

Started by Bataljonen, March 21, 2006, 10:39:21 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bataljonen

Vi jobber i disse dager med å oppdatere nettsiden vår. Er det noe våre medlemmer savner på siden ? Innspill mottas med takk :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

rødesk

Kanskje kamptråden, som kunne passet inn i Brann tråden, kunne blitt erstattet med en snikksnakk eller generell fotball ;)

Men uansett.. hærlig forbedring..
oen må gå...!

Northside

tifo siden, får dere den opp også no?

Bataljonen

Quote from: "NorthsideFCDH"tifo siden, får dere den opp også no?


Vi har gitt beskjed til Tifogruppen om å få fingeren ut, siden har stått "tom" alt for lenge nå.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Alexåsane

Nettkjøp av BBB-biletter til ss?

Gjerne en oppdatering på "bakgrunnsbilder"
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Bataljonen

Quote from: "Alexåsane"Nettkjøp av BBB-biletter til ss?


Tenker du da på en link til side hvor man kan få kjøpt billetter ? Som her : http://www.billettluka.no/brann



QuoteGjerne en oppdatering på "bakgrunnsbilder"


Dette er notert :)
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Northside

Hadde vært artig dersom noen som har peiling på photoshop kunne laget noen tøffe bakgrunnsbilder her. Det som er der no er jo egentlig rimelig enkelt å lage. (ikke negativt ment!) :wink:

rødesk

Jeg håper også at bilder fra vær hjemmekamp(også bortekamp om dette blir mulig) fortsatt opprettholdes ;)
oen må gå...!

GamleErik

Quote from: "NorthsideFCDH"Hadde vært artig dersom noen som har peiling på photoshop kunne laget noen tøffe bakgrunnsbilder her. Det som er der no er jo egentlig rimelig enkelt å lage. (ikke negativt ment!) :wink:


Nå ble man veldig fornærmet...
Bakgrunnsbildene er nok modne for pensjonistenes rekker. Innbiller meg at de stort sett stammer fra tidlig 2004 og enda tidligere, noe som forsåvidt sier sitt. Photoshop eller GIMP-entuasister kan kontakte webmaster krøllalfa bataljonen dot no med bidrag. Dersom spesielle bilder fra siden ønskes som grunnlag for et bakgrunnsbilde kan man også forhøre seg med den samme webmaster om det er mulig å få tilsendt dette i litt høyere oppløsning.

Quote from: "rødesk"Jeg håper også at bilder fra vær hjemmekamp(også bortekamp om dette blir mulig) fortsatt opprettholdes ;)


Da fotografen ser ut til å gå av med AFB søkes nye fotobidragsytere. Kontakt Tore i styret dersom du kunne tenke deg å bidra.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

abe78

Hva med noen videosnutter når sesongen starter.

Hadde også vært greit å lese om hva man jobber med til en hver tid.

Rapporter fra reiser til bortekamper med karakter til hjemmelaget og fasilitetene rundt stadion?

Kunne også tenke meg bilder fra dugnader og andre aktiviteter enn kamper.

Av konkrete ting:
---------------------------------
Forandre skriften fra svart på rødt til hvit på rødt i en del overskrifter i forumet (for eks. "Skriv et Svar", "Innlegg" og "Av".

Fjerne "smilefjesene" - da disse likevel ikke brukes.

Det er noe med logoen også. Den virker så liten og er trykt litt lavt ned mot den horisontale menyen.

Den vertikale menyen er ikke god. Blir veldig liten for de fleste (1280 oppløsning).

I det hele tatt er første-siden veldig kaotisk.

---------------------


Mye negativt (kritikk), men alt i alt er dette en av de bedre supporter-nettsidene i Norge. Bra jobbet!
.og husk!

Mr_Soma

Jeg synes at bildet som var øverst på siden før, var mye bedre - bildet av Stadion sett fra Gratishaugen.
"Sprinteren" er mye kjedeligere.

Ellers er jeg strålende fornøyd GamleErik,Nixon m.fl!

Takk :)

Nixon

Quote from: "Mr_Soma"Ellers er jeg strålende fornøyd GamleErik,Nixon m.fl!

Takk :)


Vel, nå har jeg ingenting med denne siden å gjøre. Så GamleErik må nok ta til seg den på egenhånd. Noe han gjør med glede kjenner jeg han rett...:)
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "abe78"Hva med noen videosnutter når sesongen starter.


Vet ikke om vi trakker på tærne til noen rettigheter med dette.

QuoteHadde også vært greit å lese om hva man jobber med til en hver tid.


Styret tok selvkritikk på årsmøtet om at det ikke ble gitt nok informasjon ut til våre medlemmer i fjorårets sesong. Vi vil inneværende år bli flinkere til dette.

QuoteRapporter fra reiser til bortekamper med karakter til hjemmelaget og fasilitetene rundt stadion?


Her oppfordrer jeg frivillige til å melde seg til eventuelt å gjøre dette.

QuoteKunne også tenke meg bilder fra dugnader og andre aktiviteter enn kamper.


Dette skal vi ta opp og se på hva vi kan få til.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe


GamleErik

Quote from: "Kirk"Forslag til nytt bilde:

http://img89.imageshack.us/img89/5744/bataljonen1qb.jpg


Ikke ille, selv om jeg foretrekker blikket til sprinteren. Et problem er dog mine moralske betenkeligheter med tanke på opphavsretten til bildene.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Alexåsane

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Alexåsane"Nettkjøp av BBB-biletter til ss?


Tenker du da på en link til side hvor man kan få kjøpt billetter ? Som her : http://www.billettluka.no/brann





Så det er ikke slik som i fjor at man ikke får kjøpt "BBB-billetter" på nettet lengre? I fjor måtte de kjøpes enten på fortball puben eller ved ingangen. Og de ble ikke frigjort like tidlig som resten av billettene.(eller er jeg helt vekke?)
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Bataljonen

Quote from: "Alexåsane"
Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Alexåsane"Nettkjøp av BBB-biletter til ss?


Tenker du da på en link til side hvor man kan få kjøpt billetter ? Som her : http://www.billettluka.no/brann





Så det er ikke slik som i fjor at man ikke får kjøpt "BBB-billetter" på nettet lengre? I fjor måtte de kjøpes enten på fortball puben eller ved ingangen. Og de ble ikke frigjort like tidlig som resten av billettene.(eller er jeg helt vekke?)


Foreløpig må man enten opp på stadion eller innom Fotballpuben for å få BBB billett. Vi skal i møte med Brann neste uke og vil forhøre oss om salg via nettet.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

BrennEFoRBranN

spør du meg burde sangsiden vært fornyet....
og kanskje lagt ut noen , så man kan høre hvordan de går...
En dag skal det skje*

C@Bøe_79

Er vel så og si umulig og selge billetter over nett,må vel da utlevere medlemslister til ticknett?
Men det finnes vel en løsning,det umulige tar litt ekstra tid:)
Du mister vel oversikten over hvem som kjøper da også,ville vært rart om BBB er 2000 medlemmer og det selges 2500 BBB-billetter på nettet........
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bataljonen

Quote from: "C@Bøe_79"Er vel så og si umulig og selge billetter over nett,må vel da utlevere medlemslister til ticknett?
Men det finnes vel en løsning,det umulige tar litt ekstra tid:)
Du mister vel oversikten over hvem som kjøper da også,ville vært rart om BBB er 2000 medlemmer og det selges 2500 BBB-billetter på nettet........


Blir helt klart en utfordring men uansett kan vi forhøre oss med Brann neste uke.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Bataljonen

Quote from: "BrennEFoRBranN"spør du meg burde sangsiden vært fornyet....
og kanskje lagt ut noen , så man kan høre hvordan de går...



Det foreligger planer om dette samt at vi skal prøve å få lagt ut lydfiler.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Det blitt hoppet over høyere hinder enn det..
Men fins jo en mulighet med utgangspunkt i garderoben på Brann.no,der har du et kundenr i partourkortet..
Dere har jo en høvding med høy it-kompetanse,så det der legger ikke jeg meg bort i ;-)

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bruiser

Kva med faste dagbøker, det er jo veldig utbredt og populært blant fleire av supporterklubbane. Ei oppsummering med skråblikk over dei siste hendelsane i klubben m.m.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

GamleErik

Quote from: "Bruiser"Kva med faste dagbøker, det er jo veldig utbredt og populært blant fleire av supporterklubbane. Ei oppsummering med skråblikk over dei siste hendelsane i klubben m.m.


Det kunne sikkert vært ganske artig det, men da støter vi på det vanlige problemet (eller utfordringen som det vel er mer korrekt å kalle det) at det per dags dato ikke er en jævel som gidder å gjøre jobben.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Memelli

Quote from: "Bataljonen"Vi jobber i disse dager med å oppdatere nettsiden vår. Er det noe våre medlemmer savner på siden ? Innspill mottas med takk :)


Hvorfor ikke lage en egen forumdel der vi kan diskutere andre kamper i TL, engelsk fotball osv?

krøvel vellevold

Quote from: "Memelli"
Quote from: "Bataljonen"Vi jobber i disse dager med å oppdatere nettsiden vår. Er det noe våre medlemmer savner på siden ? Innspill mottas med takk :)


Hvorfor ikke lage en egen forumdel der vi kan diskutere andre kamper i TL, engelsk fotball osv?


Det er i hvert fall en egen tråd som heter "Andre lag" hvor andre lags kamper/supportere diskuteres. Men det er jo ønskelig at diskusjonen i det minste handler om lag som spiller i vår egen liga, slik at det i hvert fall indirekte handler om Brann. Kan ikke se hva utenlandsk fotball har med Brann å gjøre. Det må det kunne gå an å diskutere på andre fora!
Legg ned hele klubben!

Memelli

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Memelli"
Quote from: "Bataljonen"Vi jobber i disse dager med å oppdatere nettsiden vår. Er det noe våre medlemmer savner på siden ? Innspill mottas med takk :)


Hvorfor ikke lage en egen forumdel der vi kan diskutere andre kamper i TL, engelsk fotball osv?


Det er i hvert fall en egen tråd som heter "Andre lag" hvor andre lags kamper/supportere diskuteres. Men det er jo ønskelig at diskusjonen i det minste handler om lag som spiller i vår egen liga, slik at det i hvert fall indirekte handler om Brann. Kan ikke se hva utenlandsk fotball har med Brann å gjøre. Det må det kunne gå an å diskutere på andre fora!


Ok, andre kamper i Tippeligaen da f.eks? Det handler jo så absolutt om Brann, vel?

C@Bøe_79

Det er en tråd om andre lag..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Bataljonen

Quote from: "Memelli"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Memelli"
Quote from: "Bataljonen"Vi jobber i disse dager med å oppdatere nettsiden vår. Er det noe våre medlemmer savner på siden ? Innspill mottas med takk :)


Hvorfor ikke lage en egen forumdel der vi kan diskutere andre kamper i TL, engelsk fotball osv?


Det er i hvert fall en egen tråd som heter "Andre lag" hvor andre lags kamper/supportere diskuteres. Men det er jo ønskelig at diskusjonen i det minste handler om lag som spiller i vår egen liga, slik at det i hvert fall indirekte handler om Brann. Kan ikke se hva utenlandsk fotball har med Brann å gjøre. Det må det kunne gå an å diskutere på andre fora!


Ok, andre kamper i Tippeligaen da f.eks? Det handler jo så absolutt om Brann, vel?


Vi vil ta en evaluering av forumet i nær fremtid og se om vi skal justere enkelte forumer.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

28966mustang

Foreslår et eget forum der Memelli kan diskutere albansk liga.
Hvil i fred- 1963!

rødesk

Quote from: "28966mustang"Foreslår et eget forum der Memelli kan diskutere albansk liga.


Ja. Dette burde absolutt vurderes..
oen må gå...!

Memelli

Quote from: "28966mustang"Foreslår et eget forum der Memelli kan diskutere albansk liga.


Hehe. Foreslår et eget forum der du kan gå å diskutere biler, mens vi andre diskuterer Brann.

Pondan

Jeg har 2 ting jeg vil BBB skal ta opp med Brann.

1: 2 gammle dritere med inngang 9 er latterlig.. burde vert 4-5 stk.

2: Brann vinner kamper, hvor er spillerbølgen vi hadde før? Brann spillerene bør vise litt mer syns jeg..

Mr_Soma

Quote from: "Pondan"2: Brann vinner kamper, hvor er spillerbølgen vi hadde før? Brann spillerene bør vise litt mer syns jeg..


Skulle til å ta opp den der også... synes de kunne tatt seg tid til den, i stedet for å bare laffe rundt med hendene hevet.

Den "biten" der, samt når Mjelde kom med den lille talen sin før kamp, var en liten rosin i pølsen.

Bataljonen

Quote from: "Pondan"Jeg har 2 ting jeg vil BBB skal ta opp med Brann.

1: 2 gammle dritere med inngang 9 er latterlig.. burde vert 4-5 stk.

2: Brann vinner kamper, hvor er spillerbølgen vi hadde før? Brann spillerene bør vise litt mer syns jeg..


Notert, skal ta det opp med Brann ved første anledning.
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

C@Bøe_79

Slutt og mas!
Dette går veien,la oss ikke forandre noe no!
De takker oss for kampen,gjør de ikke?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

Helt seriøst Pondan.. og andre som mener at spillerne ikke er flinke til å takke oss etter kampen.

martin andresen er alltid første mann bort til oss.. uansett om det er borte eller hjemme.. resten av gjengen kommer også bort og sier takk i form av at de klapper til oss..

Se på apekattene i VIF.. de startet med en variant hvor alle spillerne holdt hverandre i handa, og så hevet de armene i et vanvittig tempo, mens alle chimpansene på tribunen gjorde akkurat det samme.. (det er jo ingen hemmelighet at våre hårete venner lærer fort)

Etter dette, sÃ¥ begynte klovnene rundt om i norge Ã¥ gjøre det samme..  Alexander fili BOM BOM BOM i lillestrøm, bøndene fra hamar, og samer fra nord..  alle spillerne gjorde det samme som de holdt pÃ¥ med i VIF..

det er mulig jeg tar feil.. det er mulig VIF ikke startet med dette,  men store deler av tippeligaens lag gjør denne gesten til supporterne etter en seier..

Kan vi ikke holde oss for god til Ã¥ gjøre det som alle andre gjør?  Vi trenger ikke feire etter hver kamp som om det var seriegull..  Spillerne i brann viser mer nøkternhet, de kommer bort til oss, takker oss for kampen, klemmer pÃ¥ hverandre fordi de er glade de har vunnet, sÃ¥ fokuserer de pÃ¥ neste kamp..  Jeg setter mer pris pÃ¥ den takken spillerne gir nÃ¥, en at vi skal legge oss pÃ¥ samme list som resten..

Rösler tok magestup foran kanaris-fili BOm Bom Bom, og siden det stupet har han fortsatt Ã¥ stupe..  først med uavgjort mot stabæk, sÃ¥ med tap mot sandefjord..  jeg hÃ¥per han ikke lander før brann stÃ¥r med gullet i hÃ¥nda, og da gjerne med et skikkelig mageplask.

NÃ¥r det gjelder Mjelde.. hans jobb er i garderoben, sammen med spillerne.. ikke foran oss supportere..  det er alltid hyggelig om han tok turen bort til oss før kampen, men hva tjener vi egentlig pÃ¥ det?

Jeg er ufattelig overtroisk..  nesten pÃ¥ grensen til det ekstreme.. siden jeg kjøpte min første brann-drakt (i Ã¥r.. har alltid gÃ¥tt med BST-øst t-shirt), sÃ¥ har jeg aldri tapt en kamp, hverken Brann eller BI,  det samme siden jeg kjøpte mitt brann-armbÃ¥nd i fredrikstad. Og BST-øst shorta mÃ¥ alltid henge rundt livet..  det fungerer sÃ¥ langt.. jeg skal fortsette Ã¥ ha det pÃ¥ meg til enhver kamp, sÃ¥ da kan dere jo takke meg for gull i serie og cup=)

Men seriøst, som sakt.. la ting være som de er..  vi leder serien, mjelde er kanskje den klokeste treneren i norge med tanke pÃ¥ media, peddilusken spiser journalister til frokost, og spillerne spiller som et lag.. et gull-lag..  La oss ha det slik nÃ¥=)

Go Up