• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dylan Macalliste på vei til Odd..

Started by SuperBrann, March 17, 2006, 09:08:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: pidre
Quote from: "MFK"BigMac debuterte proppfull av selvtillit og spilleglede og banka inn 2 mål mot Molde. Han ble umiddelbart benket av Mjelde - for at han ikke skulle "ta av".


Benket umiddelbart?
Vel, den godeste Dylan spilte seks av de neste åtte kampene.
Kanskje en ide å sjekke fakta?
Rød makt på Hansa

Xminator

Før han fikk vondt i ryggen og ble sendt hjem på forlenget badeferie i Australia. Det var grunnen til benkingen - ikke turen til badeland selv om den også har heftet ved staken en stund.


Xminator

Så konsekvensen blir da at Hoff blir i Odd. Eller reiser han til Viking, eller hva pokker skjer :p

Nixon

Vi kan jo alltids sette Ystaas i omløp også...
Rød makt på Hansa


Gud

Tviler på at Odd slipper Hoff. Gaute Larsen var ganske klar på at det var en glemmesak.

Toa

Saken er vel slik: Hvis Dylan går til Odd, går Hoff til Lyn. Hvis Dylan går til Lyn, blir Hoff i Odd.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

enavgutta

Quote from: "enavgutta"Setter en rød en på at McBåsen også går til Lyn !


:-D

C@Bøe_79

Du fikk rett der gitt...
Lå vel i kortene,i og med at det lå en sydentur til og ventet på ham:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Xminator

Herlig. Kjenner, Morgan, Lyn og bråk :) Nå må han bare velge en av klubbene så vi slipper en Bosman på tribunen denne våren.

jako

Da er det bare å ønske Dylan lykke til i Lyn.

Vil samtidig takke ham for innsatsen i Branntrøyen. For den var upåklagelig.

En sympatisk spiller som fortjener å få en varm velkomst neste gang han gjester Stadion gresset.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

C@Bøe_79

Odd nektet som ventet og slippe Hoff!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

KennethS

Quote from: "C@Bøe_79"Odd nektet som ventet og slippe Hoff!


Koffor henter ikkje Brann Hoff? Han e definitivt en spiller vi trenger. Har aldri tro på at Tfl kommer til og bidre noe for Brann, han e fotball innvalid.
tå på Brann

Brann_ruler

Den hurtige Dylan Macallister er klar for Lyn. Hurtig? Noe jeg ikke har fått med meg? Kanskje det er hurtig ift antall kilo og høyde. Uansett lykke til.

Ellers så synes jeg Morgan Andersen er en skam for norsk fotball. Han har aldri hørt om at Odd ikke ville slippe Hoff dersom DM ikke kom til Odd.

Nigerianer saken er en farse som han formelt sett nok sikkert har sitt på det tørre,  men moralsk viser et lavmål.

Nå ser det ut som han igjen prøver seg. Skjønner ikke at han kan se seg selv i speilet om morgene.

Reiseregning saken i Niso underbygger min oppfatning av en person uten moral. Vet dette er brannforum, men den karen irriterer meg noe så j.....

jako

Quote from: "KennethS"
Quote from: "C@Bøe_79"Odd nektet som ventet og slippe Hoff!


Koffor henter ikkje Brann Hoff? Han e definitivt en spiller vi trenger. Har aldri tro på at Tfl kommer til og bidre noe for Brann, han e fotball innvalid.


Hvis TFL ikke blir frisk stiller saken seg annerledes. Enn så lenge har Hoff ingenting i Brann å gjøre og godt er det.

En veldig oppskrytt spiller for å si det mildt.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Ricky

Quote from: "KennethS"
Koffor henter ikkje Brann Hoff? Han e definitivt en spiller vi trenger.



Trenger vi nå virkelig å binde oss til enda mer skrap for kanskje tre sesonger fremover? Hoff scoret i én kamp i fjor - av 24. Ergo, ingen spiller vi definitivt trenger..
Odd har lyst til å bytte ham ut med Macallister, om det kan være en pekepinn.

KennethS

ja vi trenger Hoff! fornøyd?

akkurat nå blir Brann rundspilt mot Bryne..... jippi.
tå på Brann

jako

Quote from: "KennethS"ja vi trenger Hoff! fornøyd?

akkurat nå blir Brann rundspilt mot Bryne..... jippi.


Vi trenger ny sportslig ledelse, det er jo de som sier stallen er god nok.

At vi trenger en ekstra sentral midtbanespiller er jo det bare Mjelde og Ludvigsen som ikke mener. Midlene er der, men skjer det noe? Neida.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

KennethS

Får innderlig håpe Peddien drar en midtbane opp av hatten før fredag. Ellers frykter eg vi må reise til Bodø i buss på kvalikk kamp.
tå på Brann

enavgutta

Peddien har sagt de e fornøyd med stallen slik den er i dag. Blir ingen nye spillere :-D

Nemesis

Får bare si lykke til Big Mac!

Dear Dylan
Just a little tip to help your Lyn career to a flying start: there is a water-park at the Clarion Hotel situated near to the Gardermoen airport. This almost as nice as "Vankanten" and it would be the perfect place for your interviews with the local press.
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Xminator

Vi får nok noen hoverende intervjuer i BT etter - la oss si 5 eller 6 kamper - og så er det stille etter de andre 20.

C@Bøe_79

Ser til min forskrekkelse at Dylan har scoret i sin andre kamp på rad..
Må vært datteren til Langeland som ødelagte for han,samt alle disse byturene det ryktes om..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

enavgutta

Nå scoret fyren i en cupkamp 1.runde. Det husker jeg faktisk han gjorde 3 ganger for oss mot Gneist også. "Cup teller ikke" ble vi enige om. Bortsett fra de 2 målene i RL og de to i hans debut, ble det ingen flere. Så slapp av, Dylan er ikke blitt noen goalgetter.

Mitt tips er at han ikke scorer flere mål i Lyn drakt, i Eliteserien.

fettnok

han scorte borte mot ham-kam i siste seriekamp ifjor.
ette går aaaaaldri bra!

enavgutta


BrannFa(e)n

rannfasiten

C@Bøe_79

Tromsø- (for Lyn) En perlescoring igjen
Fredrikstad- Ferdig scoret når han fikk ballen!
Ham Kam- De såkalte fotballespertene slites fremdeles mellom selvmål og Dylan-scoring.
Molde- Den første er en perle,den andre hadde blitt telt opp som selvmål i Premier League.
Men Strandli uttalte etter en lompescoring på Stadion for Lsk "Hadde ikke jeg skutt,så hadde ikke det blitt mål. Ergo mitt mål".
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Kruxleiven

http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/forstediv/article685710.ece

Og nå videre til Moss? Det vil ikke lykkes for helten fra Moldekampen i 2004. Tror det beste for Dylan er å komme seg ned på et nivå der han kan score en del mål ja. Har fremdeles litt sansen for han selv om han har forlatt oss for lenge siden.

Go Up