• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Live sendinger på TV2 Zebra

Started by tormi, March 14, 2006, 08:49:12 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tormi

Kan noen fortelle meg hvordan jeg egentlig skal gå frem for å få dette?

Jeg har per dags dato helt vanlig kabel tv med standard pakke. Jeg har isåfall tidligere hatt TV2 Zebra.

Har hørt rykter om at en mÃ¥ ha digital tuner. Det har jeg ikke. Er det slik at jeg da mÃ¥ kjøpe en kanal pakke og betale flere hundre kroner per mÃ¥ned  +  800 kroner for sesongbilletten?
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Andrews

Jeg har kabel-TV fra Canal Digital med standarpakken og får inn TV2-Zebra. Siden alle kampene skal produseres vises på TV2 og TV2 Zebra regner eg med en må ha flere kanalplasser og en tuner for å få tilgang. Prisen som ble antydet på 700 kr for samtlige 182 Tippeligakamper er ikke avskrekkende men tanke på priselappen på TV-avtalen.

Xminator

For de som har parabol, så flyttet CD denne til ny frekvens for ikke så lenge siden. Så nå ligger den krystallklart ferdig til seriestart :p

Alexåsane

hvilken leverandør har du? Jeg har UPC og får inn zebra uten dekoder..
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Gud

Jeg har kabel-TV og fikk plutselig inn en dag TV 2 Zebra. Tenkte bare først at den bare ville være der et par dager som reklame for Zebra, men nå har jeg hatt kanalen i over to måneder. TV 2 har vel ingen planer om å fjerne kanalen igjen fra kabel-TV før sesongen begynner?


tormi

SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

gtuborg

Tormi:  Trodde selv jeg hadde mista Zebra pÃ¥ kabel tven min, men sÃ¥ viste det seg at de hadde bytta frekvens sÃ¥ var bare Ã¥ søke inn kanalene pÃ¥ nytt. Kan jo vere det som er trikset, viss du da ikke har prøvd dette da...

Alexåsane

Quote from: "tormi"


Se på regningen du betaler vell? Og så ringer du til kundeservice.

Og vist det er UPC det er snakk om så koster det 1000kr for å leie en dekoder. Den har du så lenge du er kunde.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

hanioslo

Slik det kommer til å funke så er man ikke garantert alle kampene ved kun å ha tilgang til TV2 og TV2Zebra. Enkel matte=2 kanaler/7 kamper hver runde.... Dvs. at TV2 oppretter flere "tippeliga-kanaler" i det digitale kabel-/parabolnettet. TV2 og TV2Zebra har stort sett alle med kabel/parabol tilgang til uten å betale noe ekstra.

Prøvde å lese meg frem til dette selv i løpet av uken, da jeg selv har Canal Digital med Canal plus, mye pga. Tippeligaen forrige sesong... Hos meg vil de nye kanalene dukke opp i listen min, men jeg får ikke tilgang til de før jeg kjøper "sesongkortet".

For å få tilgang til de ekstra tippeligakanalene og være sikret å kunne se alle Branns kamper denne sesongen må du ha følgende:
- Digital kabeltv/parabol
- Sesongbillett fra TV2

Selv vurderer jeg å kutte Canal+ siden Tippeligaen er borte derfra. Eneste er jo at jeg fortsatt har premier league da... :)
trandlien ut av Bergen!

Go Up